-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
petne
őstag
Mindkét esetben hibabejelentés után történt a változtatás, visszaállítva a sávszélességemelés előtti állapotot. Megnézve, hogy azzal milyen stabil a dsl kapcsolat...
A Te esetedben még 1 megán is szakadt, tehát ott valami komolyabb gond lehetett. Automatikusan meg nem kötnek át senkit, hiába települ közelebbre egy dslam.
A barátod esetében meg nem bírta stabilan a 8 megabites profilt, kétlem, hogy semmilyen tájékoztatást nem kapott a hiba okáról, valamint hogy váltson inkább csomagot, mert a hibajegybe biztos belekerült és csak úgy nem zárhatják le.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.