- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wordsworth01
csendes tag
Sziasztok!
Egyik kedves ismerősömnek szerettem volna egy kis segítséget nyújtani, azonban kifogott rajtam a dolog (de még a szuperszervízen is, hehe). A problémám a következő:
Alapszituáció:
ADSL internet, D-LINK modem (DSL-360R)+Wifis D-LINK router.
A probléma az volt, hogy nem tudtak csatlakozni a wifihez okostelefonnal (Iphone 4S).
Feltételezem, hogy a router kezdi beadni az unalmast, elég gyakran szakad a net, illetve a WIFI is, valamint sokszor jóval kevesebb sávszélt adott a router, ugyanakkor kábeles direkt csatlakozással hozta az elvárt szintet a vonal.Javasoltam nekik, hogy vásároljanak egy TP-LINK routert, így bevásárlás alkalmával ezt a típust szerezték be: TL-MR3420 (3G/4G N-es router).
Probléma:
Régi D-LINK router kiiktatás, majd ethernet kábel be az új routerbe, aztán csatlakozás WIFI-n a routerre és beállítás. Első körben quick setuppal operáltam, PPPoE kapcsolat, felhasználónév és jelszó megadva. Eredmény: nincs internetkapcsolat [size=1](és persze teljes lelki amortizáció)[/size]Sebaj, biztos én vagyok a béna, hívjuk a megmentő angyalt, telefon-telefon-zene-bona stb, a vége a szuperszervízhez vezetett és az árat elfogadva (remélve, hogy nem kell a router mellett gubbasztanom több órát) vártam a csodát. Kár volt várnom, megoldás nem született, sajnos a szervizes sem tudott megoldást nyújtani a problémámra. [size=1](jég dupla whiskeyvel...)[/size]
A telefonbeszélgetés alapján felvetődött az, hogy:
1, informatikai analfabéta vagyok (ezen gyorsan túlléptünk); []
2, jelellenőrzés, természetesen minden ok;
3, rossz a router (itt azért megfájdult a fejem), természetesen előzőleg tesztelve lett, semmi baja; [:-/]
4, a D-LINK modem nem támogatja ezt a típusú routert (naneeee, itt már farcolás) [>]Mi okozhatja a hibát?
Tippem szerint valamint gyors netbújás után arra jutottam, hogy:A, Ez a típusú D-LINK modem nem szereti ezt a TP-linket (fórumos info)
B, Valami aprócska beállítás hibádzik [size=1](adja Isten)[/size]Amiért fohászkodom:
Boldog lennék, ha valaki konfirmálná az A vagy B pontot.A tipp esetén szerintetek mi a megoldás? Router cserére nem szeretném buzdítani őket, egyrészt azért mert engem néznének palántának (lelki amortizáció esete), másrészt azért mert drága volt és túlzásnak tartom, hogy ilyen típusú hiba egyáltalán megeshet. Esetleges modem csere megoldhatja a problémát? Ha igen akkor milyen, mennyiért?
B tipp esetén örülnék ha valaki adna egy kiinduló pontot vagy megoldást, hogy mi az amit még configolni kellene a siker érdekében.
Aki végigolvasta annak köszönöm szépen, aki megoldja annak pia,nők stb
Szép estét,
Gábor
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.