- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Synology NAS
- Mesterséges intelligencia topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lesaux
veterán
válasz ForRedGlory #3346 üzenetére
Fentebb leírtam, melyik menüpontban jártam, illetve azt is, hogy 59 perc után felvette egy hölgy, neki vázoltam a problémámat, azt mondta, kapcsol valakit. Úgyhogy ebből az összegből le kell vonni egy órát. A maradék idő meg a hölgy számlájára írandó, ha félrekapcsolt.
Félre ne értsd, de valahogy ezt azért nehezen tudom elhinni hogy 3 órát várakozol... Tuti rossz menüpontban keresgélsz.
Ha nagyon szőrszálhasogató akarnék lenni, akkor rákérdeznék, hogy konkrétan melyik az a menüpont, ahol nem veszi fel senki, csak zenél, mint Márió a lakodalomban. Hétköznap délután a 0-24-es ügyfélszolgálaton.
Holnap bemegyek a T-Pontba, ott is kell egy órát várni, csak legalább utána nem kapcsolnak sehova.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.