- DIGI internet
- ASUS routerek
- Lejtőre került a streaming
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Aliexpress tapasztalatok
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Microsoft Excel topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Capella
senior tag
válasz scream #151650 üzenetére
Nem tudom más területeken is pontosan így van-e, de nálam csak 4 munkanappal előtte lehetett időpontot foglalni, hamarabb nem. Tehát a következő hétfőre csak előző kedden, mert egyszerűen fel se dobja a rendszerük a szabad időpontot előbb.
Volt tapasztalatom, mert nekem 4 hetente volt csak jó az időpont, és a 3. bekötés lett csak eredményes.
Az első halasztásnál meg rámrepültek, mint prédára szegény ügyfélszolgálatosok, mert rendre feldobta nekik a rendszer a friss húst. Vagy 8 hívás, hogy mi lenne jó még azon a héten pár nap múlva. Hiába mondtam a sztorit, hogy műszaki akadály van - akkor még úgy tudtam, hogy az -, halasszuk el 4 héttel. Hiába rögzítették valahová a megjegyzésben, de csak jöttek az új hívások, mire végre sikerült prolongáltatnom.
Meg volt 18 SMS, a fele az, hogy nem tudtak szolgáltatni, ezért majd később, a másik fele meg, hogy kérésemre majd később.
Még másnap is volt pár SMS, de lecsengett. -
n@p@lm
őstag
válasz AnonymusX #151646 üzenetére
Hali!
Optikán létezik NAT?
Pár napja rendetlenkedik az internetem (optika 1000/1000), belassul (értsd ez alatt hogy elküldök egy böngésző kérést és csak "molyol" nem az a villám betöltés van mint régebben).
Telefonon a wifis böngészés is időnként bizonytalan, a Speedtest 4-5 indításra fut csak le (azt mondja nincs internetkapcsolat).
Házon kívülről nem mindig érem el a NAS-t, meg a kamerákat. (NAS Synologic, quickconnectal, eddig jó volt.)
Ez lehet a NAT-tól?
Asus routerben az IP:
Whatsmyip oldalon:
Köszönöm! -
boborján2
aktív tag
-
tide66
csendes újonc
Újabb idegbaj a tv-vel. Ugyebár szombaton.,vasárnap volt a központi hiba amit elhárítottak állítólag. No nekem azóta is fennáll a hiba. Egész nap működik hiba nélkül estére általában 8 óra után azonban újra előjön ugyanaz a hiba. A kép kifagy karikázik csatornát nem vált kifagy azon a csatornán ahol éppen állt. Ez ha visszatekerém az adást azonnal előjön lejátszás sikertelen hibaüzenettel. Mindkét box ugyanezt csinálja az egyik régi a másik új sei box. Az ügyfélszolgálattal csak annyit tud hogy türelmet kér meghogy törölje az adatokat a Telekom app ban..A türelem az már rég elfogyott a f@sz ki van már az egésszel mindez már 4 napja megy. Itt a fórumon tegnap és ma viszont nem nagyon panaszkodott senki, lehet hogy nálam van valami?
-
Micsurin
nagyúr
válasz tide66 #151657 üzenetére
Tegnap pont legalább ketten is írtuk, hogy meghalt és kaptuk a választ, hogy ha nincs TVGO akkor TV sem lesz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
eldoble
aktív tag
Sziasztok!
A telekom felületén, PC-n szerettem volna a Domino Fix kártyás telómat havídíjasra váltani, minden ment eleinte rendben, SMS kódok megadva, majd a legvégén ez az üzenet jött, ez mi a fene?? Tényleg nem tudom online elintézni?
[ Szerkesztve ]
-
eldoble
aktív tag
válasz molnarpeter #151660 üzenetére
De akkor csak személyesen tudom, vagy ha nem lesz "technikai hiba" akko lehet online is?
-
tide66
csendes újonc
válasz molnarpeter #151664 üzenetére
Igen többször is. Annyit tudnak hogy törölje a Telekom app adatait és legyek türelemmel
-
tomy86
addikt
válasz eldoble #151659 üzenetére
Ezt inkább a Telekom mobil topikban kellene megkérdezni. Ha rákeresel a "havidíjasra" kifejezésre, akkor láthatod, hogy elvileg megy online, de évek óta gondok vannak vele. Kérdezz rá esetleg a Telekomnál chaten, hogy mi a probléma!
-
n@p@lm
őstag
Köszönöm mindenkinek, kikapcsoltattam, délután tesztelem (nem otthon vagyok).
-
-
snyper990
őstag
válasz Micsurin #151637 üzenetére
Hol írtam bármit, ami akármilyen szinten is kapcsolódna az általad említett témakörhöz?
Szerintem helye van egy ilyen topikban olyanok hozzászólásának is, akiknek nincs problémája a szolgáltatással (merthogy az itt kialakult gittegylet azokat is ösztönből, gondolkodás nélkül támadja), és helye van olyan véleményeknek is, amik eltérnek az itt kialakult kollektív szemlélettől. És ez sem csak a topik sajátossága sajnos, nem csak a fogyasztói kultúra van errefelé kritikán aluli szinten szerintem.
Egyébként ahhoz, hogy változzon a fogyasztói kultúra, olyan keretrendszer is kell, amiben van esélye a fogyasztónak bármit is tennie hasonló jelenségekkel szemben, ami konkrét, tartós változással járhatna, és nem megy rá a „kisember” idegileg és/vagy anyagilag. Ez sincs meg itthon szerintem. A reálisan elérhető eredmény jobb esetben egy sokéves huzavona után kiosztott, üzleti mércével mérve jelentéktelen büntetéske, amivel szintén nem a fogyasztó jár jól, mert az a pénz abba a rendszerbe folyik vissza, ami ezeket a jelenségeket egyáltalán lehetővé teszi.
Ráadásul szerencsésebb helyeken egyrészt a hatóságok nem elsősorban lakossági bejelentések alapján végzik a tevékenységüket, hanem proaktívan ellenőriznek is. Másrészt - ismét csak szerencsésebb helyeken - maga a piaci verseny is tesz a hasonló jelenségek ellen. Ugye nem kell vázolnom, mik is történtek itthon az elmúlt pár évben a piaci versennyel kapcsolatosan...#151640 Djatis: Hadd kérdezzem már meg, te jelentgeted a problémáidat a szolgáltatónál? Vagy tettél bejelentést a fogyasztóvédelemnél? Esetleg írtál panaszt a versenyhivatalnak? Mert ha nem, akkor mivel is tettél többet azért, hogy ne itt tartson ez az ország? Mert ugyebár panaszkodni meg másokat gyalázni egy fórumon azért nem a legproduktívabb dolog, amit a problémáid megoldása érdekében tehetsz, bár gondolom, ezzel te is tisztában vagy (a topikot lassan teljesen ellepő trollkodó hozzászólások szerzőivel egyetemben)
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Ma délelőtt kellett volna jönniük 10-12 óra között koltoztetes miatt az új címre bekötni a szolgáltatást, de ezidáig nem jöttek. Ennyire el vannak havazva és nem tudjak tartani az időpontot? Várjak még majd később jelentsem, hogy nem értek ide? Mi ilyenkor a teendő?
-
Nordik
őstag
válasz molnarpeter #151679 üzenetére
Beszéltem velük chaten, a szerelőt nem érik el, nem tudnak mit mondani. A munkalap üres, nem tudják mi történt. Azt igertek majd telefonálnak, azóta is…
Természetesen megértem ha megcsusznak a meloval, de akkor jelezzenek, hogy ne várd őket vagy beszéljünk meg más időpontot. Felesleges 2 órás időintervallumot megadni ha azt a napot se tudják tartani.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Nordik #151680 üzenetére
Nekem úgy jött le, hogy ezeket a munkákat szerződéses külső cégek végzik, lehet ebből is ered a nagyobb szórás, de mintha az időpont rendszer sem lenne tökéletes (konkrétan már nem emlékszem, mintha egyeztetés után először vissza lett volna igazolva az az időpont ami nem volt jó, aztán később jött csak értesítés a jóról). Még jó, hogy van egyszer kell túlesni rajta, persze szívás az is szabadság stb miatt gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
Capella
senior tag
válasz Nordik #151680 üzenetére
A szerelők és a helyzetek nem egyformák. Ennyit várni igen bosszantó.
Nálam az első csapat 1 órával a 2 órás intervallum után érkezett, a második 3 perccel később.
A harmadik csapat, amelyik meg is csinálta a melót, fél órával a kezdet előtt felhívott, hogy 20 perc múlva itt lesznek. Nagyjából stimmelt is. -
patrikcoc
aktív tag
Az imént jött egy launcher + app frissítés a SEI boxra (Apps Updater Agent-ből jött le).
2.0.633 -> 2.0.637
Úgy néz ki a mikrolaggolást + hangcsúszást javította.
Szerk: Meg is volt az első összeomlás, csatornaváltáskor, 5.1-es csatornáról simára… bár ezt a 633 is csinálta.[ Szerkesztve ]
-
Modem IP-t átírtam http://192.168.1.1/ -t http://192.168.1.2/ -re és egyiken se jön most be a felület... ez normális? /vissza írnám, de nem tudom, mert nem jön be a felület... /
Csak egy próba lett volna, mert WiFi Router is ugyanazon IP-n jönne be (felh. felület) és így egyikbe se tudok be lépni... mert "ütközés" van, így a Routert ki kellett kapcsolnom.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
-
Ilyet lehet venni és használni (csak) F@st 5670 Modem mellé?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
boborján2
aktív tag
válasz MaxxDamage #151688 üzenetére
Nagyjából mindegy mit veszel, csak frankó réz elektromos hálózat azért nem árt hozzá.
Ha a két konektor más fázison van , akkor szerintem fázis csatoló modul is kell.
Egyébként most ez hogy van? Van én nem veszek észre valamit?
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
válasz boborján2 #151689 üzenetére
Igen, tudom, hogy nagy átb*szás az 500Mbps
Optikai 1k/1k nethez elég karcsú lenne...igaz!
Nah akkor úgy nézem kell kerítenem valami szakit aki erre specializált és beépíti meg beállítja nekem a megfelelő MESH rendszert... mennyiből jön ki? 100k legalább + szerelési díj?[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
boborján2
aktív tag
válasz MaxxDamage #151690 üzenetére
Én nem akarlak le/rábeszélni semmire.
Neked kell tudni mennyi pénzed van és mire van szükséged.
A fotókkal nem magát a megoldást akartam fikázni , csak 100-as portokkal ,hogy akar 500 lenni?
Siman lehet ,hogy 1000 megabites portja van és csak elírták. Vagy még valamit mindíg nem jól értelmezek.(Én egyébként úgy vagyok vele ,hogy az elekrtomos áram, az áram vezetékeken menjen , a net meg utp kábelen...ettől jobb és stabilabb szerintem nem létezik) Persze a szükség nagyúr , főleg ha fúrni, faragni már nincs lehetőség.
[ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
válasz boborján2 #151691 üzenetére
Nem, az nagy kamu.... 500 osztva 8-al és az egy valós érték
Őszintén, nem akarok sokat erre költeni, de ha nincs más választás akkor hajrá!
Lehet kábeles megoldás lenne a legjobb.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Djsaba
senior tag
Sziasztok!
Lehet, hogy triviális kérdés, de megéri megvárni a hűségidő végét és akkor újrakötni a csomagokat? Nagyobb kedvezményeket/jobb ajánlatokat lehet elcsípni olyankor? Vagy teljesen mindegy?
Most nagyjából 3hónapunk van még hátra a hűségidő végéig, nem szeretnénk váltani, csomagot sem nagyon, csupán készüléket szeretnénk kihozni a lehető legnagyobb kedvezménnyel, természetesen az adott csomagok mellett.
Hogy járnánk a legjobban?
Köszi
-
válasz Szpisti #151693 üzenetére
Lehet rendelek egy ilyet, ha nem jön be....elállok
3 fázis van meg komoly hálózat a lakásba is, meg minden épületben
Elvileg menne ez gond nélkül, de puding próbája az evés....szokták mondani.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
enginev3.0
félisten
Aki szenved ezzel a nyomorúságos tvvel
Miért nem mondja le és kottet pl directone-t?Box nélkül legtöbb okostvre fel lehet telepíteni, 5 eszközre lehet bejelentkezni, és van egy csomó csatorna
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Essejó
veterán
válasz patrikcoc #151698 üzenetére
Szóval anno kiküzdötted, hogy visszakapd a jól működő IPTV-t, amit leváltottál az új android boxra, amin ugyanaz a hulladék rendszer fut.
Van egy mondás miszerint: A második házasság az ostobaság győzelme a tapasztalat felettAz emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Gaming notebook topik
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Dragon Age: Origins
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest