Új hozzászólás Aktív témák

  • jozsi252

    veterán

    Sziasztok

    Még 2020.12.26-án írtam arról hogy a koaxos 1000/25-ös netemnél előjött egy olyan anomália hogy a feltöltési sebesség leesett 27-ről 6-7 környékére, plusz csomagveszteség is megnőtt. Bejelentettem hibának, kijött a szerelő és kiderítette hogy nem nálam van a hiba hanem náluk. Pár napra rá jó lett.
    Utána jó lett pár napig majd megint előjött, megint jöttek szerelők az utcába cseréltek valamit, és megint jó lett.
    És itt vagyunk most! Múlt hét szombaton megint előjött ugyanez a hiba, újra felhívtam a Telekomot és megint bejelentettem hibának. Elmagyaráztam hogy semmiképp se hozzám jöjjenek mert nem nálam van a hiba hanem náluk. Plusz még szombaton írtam egy panaszlevelet a Telekomnak hogy tele a faszom már, persze finoman megfogalmazva.
    Azóta eltelt nem hogy 72 óra de több mint 90 óra és még mindig nem jó. Pedig elvileg 72 óra maximum a javítási idő amit mindenhol írnak.
    Tegnap hívtam őket de türelmemet kérték ami mostanra kibaszott módon elfogyott.
    A számlákat mindig az első nap befizetem ahogy kijönnek, mert idáig meg voltam elégedve teljesen a szolgáltatással, a mobil előfizu is náluk, azzal sincs semmi gondom.

    Viszont most már jó lenne ha valami történne mert nagyon elegem van ebből az egész történetből. Van esetleg tippetek hogy kinek tudnék írni, vagy van másik telefonszám a Telekomnak ahol kérhetnék erről az egész ügyről valami infót hogy várhatóan mikor fog megoldódni, vagy mekkora a hiba?
    Valakinek van esetleg tapasztalata hogy legalább a következő számlánál az ilyen hosszú tortúrát kompenzálják valahogy?

    Köszi! :R

    Ha van esetleg itt olyan aki Telekom-nál dolgozik és netán rálát jobban a hibákra mint egy ügyfélszolgálatos, megtenné hogy ír egy üzenetet? Hátha fel tudna világosítani hogy mi várható számomra a közeljövőben.

    iPhone 13 Pro Max

Új hozzászólás Aktív témák