Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    1 év hűséget vállaltam a meglévő Net előfizetésre (persze más a neve) és a vez.telefont lemondtam, mert lejárt a hűség és nem is használom/használtam, mind1.
    Havi díj eddig rendben is volt, amit jelez (3 hónapig kedvezményes a havi díj) és most nézve a telekom (Androidos) alkalmazást, az összeg amit mutat az a 3 hó utáni lenne, de 3 hónapból még 1 sem telt el... Webes felületen is néztem, ott is ennyit ír... más is tapasztalt hasonlót?

    Írtam is a webes felületen egy kis irományt a T felé... nehogy már a 3 hó utáni összeget számlázzák ki...
    vez.telefont sem kapcsolták ki a megbeszélt időben (1 hónappal a hűség lejárta előtt meg volt beszélve - erről hangfelvételem is van, jeleztem is feléjük, ügyintéző megígérte minden úgy lesz ahogy megbeszéltük) ezért is tettem egy panaszt, mert nem úgy történt! Ja és ez ügyben 2x telefonáltam még és 1x az Online Chat felületen chateltem velük mire sikerült lekapcsoltatnom a szolgáltatást (hűség megszűnése után jó pár nappal) és ha nem veszem észre, hogy még jelen van a szolgáltatás, akkor számlázták volna ki szó nélkül, felháborító!

    Egyre trehányabb a Telekom, + még a rendszerük is egyre sz*rabb? :F

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Új hozzászólás Aktív témák