-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
föccer
nagyúr
válasz AlyArkhon #13956 üzenetére
Mekkora pofáraesés. Meg kellett állítnai a játékot, mert az egyik játékos offline lett? Jól értettem?
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
oxox
addikt
válasz AlyArkhon #13768 üzenetére
sorry, hogy reggel szo nelkul leptem, csak kicsit kesesben voltam hirtelen...elment az ido....pedig olyan suta tarsakat kaptam mostanaban, hogy..... .
megneztem a mach historydat es lattam, hogy hosszu meccseid voltak, pontok alapjan (szerintem nemsoka feldob ezustbe).
az egy zea sokat er a falban, mert ha jol helyezed el akkor max ket ling tudja utni egyszerre...abbol is siman lekap 3-4et mire elhull...es addig siman gyartasz ele/moge tarsakat...viszont ha nem kap hold parancsot, akkor elszaladnak mellette (marha van annyi esze, hogy a probokat noszogassa)
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
oxox
addikt
válasz AlyArkhon #13735 üzenetére
Megnéztem.....,meleg volt az eleje, de szép győzelem lett...zerg ott rontotta el, hogy nem a probe-jaidat csipegette, így a gazdasági előnyöd megmaradt.....mert hiába van két müködő gate ha nincs miből gyártani az egységet...kapuba ha beraksz egy zea-t hold parancsal, akkor ott fogva van a bemenetel... ill. a core-ban a warp költsége 50/50 és ez a protoss egyik legnagyobb előnye, kár nem kifejleszteni....sokszor segíte ha az utánpótlást nem a túloldalról kell átgylogoltatni, hanem az ellenfél mellé lerakott pilonbol özönlenek (itt ugyan mindegy volt)
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
h.adam.92
őstag
válasz AlyArkhon #13752 üzenetére
dehogy lényegtelen az APM.
gondolj bele egy P átlagos földi támadásába, mondjuk stalker+zealot+colo+HT.
stalkert blinkelgetheted, colokra vigyázni, HT-kel tolni a stormot, közben azokra is vigyázni...
Jó dolog, ha sok APM-e van az embernek, meccsek dőlhetnek el rajta[ Szerkesztve ]
-
h.adam.92
őstag
válasz AlyArkhon #13749 üzenetére
a high koreaiaknak szokott lenni már a játék elején is 350-400 vagy még ennél is több. de ez mind fake command, vagyis be ctrl-ezik maguknak 0-9ig amit akarnak és játék elejétől azokat nyomkodják, miközben még igazából nem is kezdődött el igazán a játék. mondjuk én is ezt csinálom, mert azért belejövök a játékba, ugymond felpörget és csatáknál nincs igazán gond, ha közben még haza kell nézni supply-t építeni és közben gyártani egységeket. szal az igazi parancsok sztem akkor is olyan 250 max. afölött már csak fake.
-
kovsol
titán
válasz AlyArkhon #13729 üzenetére
volt a végén 8 főházam szóval úgy 30 lárva mindig kéznél volt lehetett fosni az egységeket azért a medium gép adta nagyon mint társ, a végére volt már 15 SCV je !!
jó volt az a két 3v3 is amit toltunk, bár 2-0 után majd ad már be olyat is aki nem bronz ligás így nehezebb lesz a szitu, de szerintem jobb ha szarabb ligába rak és onnan jön fel az ember mint bemákol egy jót és ott szenvedni mire összeszokik a csapat[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz AlyArkhon #13665 üzenetére
Ezen nem csodálkozok... Terranként én is igyekszem a lehető leghamarabb nyomás alá helyezni a protoss-t és felőrlő csatára kényszeríteni. Ha hagyom hogy eltecheljen a colo-ig (ami az MM-et rövid úton kicsinálja), vagy ami még rosszabb, a void-ig (amiből 8-10 db már szinte mindent ledarál), akkor általában vesztem is a partit. Biztosan lehet kifinomultabban is csinálni, de nálam ez vált be leginkább...
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
oxox
addikt
válasz AlyArkhon #13658 üzenetére
hat ha meg mindig zerget tolsz, akkor sajat boromon azt tapasztalva, inkabb azt neveznem meg oknak, hogy tartanak a zerg rushtol...en legalabb is miota felhagyam a cannon rush eroltetesevel inkabb bevedem magam zerg ellen (6pool a cannon rushnal is gyorsabb, ha a bazisara csinalom elso lepcsoben mar).
szoval inkabb felnek toled ...persze fentebb mar azert megfontoltabbak a jatekosok...en azt vettem eszre, hogy pl a protoss jatekosok a nexushoz kozel epitenek szorosan.
Az ostag rang egyik (vagy egyetlen, nem tudom) elonye, hogy lehet egyeni avatarod! ...mint pl. Sith-nek
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
oxox
addikt
válasz AlyArkhon #13651 üzenetére
felreertettel nem kicsit....valaki szerint banto volt a valaszom?
Nem akartalak lehulyezni (mithogy nem is tttem), sem banto lenni (ket napja jatszottunk amugy jopar meccset...ha jol emlekszem), se nem kezdonek titulalni...en sem vagyok nagy asz, mint lathattad....
A lenyege, hogy eddig senki nem jott ra arra, hogy mi a menete a liga atsorolasnak, es latszolag semmi logika nincs benne....van, hogy nyersz 10 meccset zsinorban, buksz utanna kettot-harmat-negyet, nyersz egyet es feldob....logikatlan...es csak viccelni probaltam, a noi agyhoz hasonlitva. Nem is ertem min ragtal be?!?!?!
Eddig senki nem tudta itt megmagyarazni, hogy milyen elv szerint sorol at....tobb mint valoszinu, hogy sokkal bonyolultam mint elsore az ember gondolna...szamit a vesztes meccsnel is a helyezes, a pont (kulon a gazdasag, kulon a unit), es egy bonyolultabb keplet eredmenye az atsorolas...de eddig mindenkinek nagy kerdojel az egesz...
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
oxox
addikt
válasz AlyArkhon #13649 üzenetére
Szerintem kerdezd meg a Baratnodet, hogy szerinte mi lenne a logikus egy ilyen problemara?!
nem bantaskent...megkerdezheted az En Oldalbordamat is....a lenyeg, hogy legalabb annyira logikatlan mint a noi elme....annyi biztos, hogy bukott meccs utan nem dob fel...de hiaba van 10-es streak-ed, az sem jelent semmit.
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
föccer
nagyúr
-
föccer
nagyúr
válasz AlyArkhon #13617 üzenetére
Külön mindegyiknl. És nicns ilyen "szabály" Ez amolyan megérzés.
Rush téma: Amennyit én 1v1-ezem, azt sem szoktam elcseszi ilyen bo-val. A costum gamékat toltam ezzel, meg tesztelés erejéig winnerrel, meg talán oxox-al néhányszor.
Üdv, föccer
mod? apropó, nem jönne valaki 2v2-rni? skymouz nete szarkszik, és 2x is dc-zet... Hősiesen elértük a bronz 100.at
Üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
rt06
veterán
válasz AlyArkhon #13441 üzenetére
ahogy Ghoosty is irta, a lenyeg, hogy idoben eszre kell venni
ha a felderito paraszt tul gyorsan lep le a bazisodrol, korbe sem nez, mindenkepp menj utana (amugy is erdemes figyelni, merre megy) es nezz szet a sajat bazisod korulepp tegnap volt egy olyan merkozesem, ahol pont ez tortent (mazlim volt, mert kb 1 masodpercig volt vision-ben az scv, pont eszrevettem), a srac a bazisom melle tett egy proxy barrack-ot, reactorr-al
ha nem veszem eszre, valoszinuleg bukom, mert akkor teszek meg egy-ket gateway-t, cybernetics core-t, egyseget pedig eleinte csak mertekkel, de mivel lattam, mire keszul, elkeztem hozni a crono boost-olt zealot-okat, s igy mikor megerkezett a masodik is a barrack-hoz, ki is lepett (pontosan amiatt, amit irt Ghoosty is, ilyenkor minden eroforrasat a tamadasba fekteti, ha megindultam volna a bazisa ellen, semmije nem lett volna megvedeni azt)Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
Ghoosty
őstag
válasz AlyArkhon #13441 üzenetére
Ezt hívják cannon rushnak. Magasabb szinten már nagyon ritka, mert ha nem jön be, instant bukást jelent. Ha 2-3 nál többet rakott lentre, akkortúl sokat rakott és hamarabb véged lehetett volna. Ha valaki ügyesen csinálja, akkor rak egyet aulra aztán a következőt már a pylon hatókörén belül a bázisodra és néhány lépés után már a nexust/cc-t lövi.
Védekezni ellene 3 féle képpen lehet (lehet, hogy másnak van még ötlete).
1 Időben észreveszed és ráküldesz egy csomó parasztot, hogy hamar leszedje a pylont.
2 ellencannon/sunken
3 mivel minden pénzét cannonba ölte, ezért nincs otthon semmilye. Hagyod a fenébe és betámadod a bázisát akár 2 egysgéggel. Egyrészt megállítod a további cannon pakolást, másrészt akár nyerhetsz is, ha tényleg 100%-ban a cannonra koncentrált.Ha valamiért abbamarad a cannonok lerakása, és nem érnek el igazából semmi fontosat, akkor hagyd békén őket és csak akkor szedd le, ha a bázisát nem tudod támadni, vagy már nagy a túlerőd. Különben erőforrás pazarlás.
Egy kis apróság: a protossnak probeja van.
Adhat be akár gyémántos ellenfelet is, ha nincs másik.
Múlt héten valamikor rámírtál aztán mire válaszotam, elszállt a netem. Sorry, nem bunkó voltam, csak a technika megviccelt!
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz AlyArkhon #13436 üzenetére
Ne keseredj el, én is így kezdtem. Eleinte 3-4 bukott meccsre jutott egy nyert, mostanra már jó ideje stabilan 50% felettin a win mutatóm. De a vereségekből rengeteget tanultam, ma már 10-15 percen belül kivégezném az egykori önmagamat. Játssz sokat, mert hiába olvasod a fórumon a sok jótanácsot, a lényeg az, hogy ezt a valós játékodban mennyire tudod alkalmazni. Elméleti síkon én is sok mindennel tisztában vagyok, de játék közben a feszültség, a folyamatos multitask és az az idő elleni állandó verseny sok mindenről elfelejtkezem, a replay-t megnézve meg fogom a fejem... de ezt sok gyakorlással lehet csiszolni. Egyszóval ne add fel, kitartás! Megéri, az SC2 az egyik (ha ugyan nem "A") legjobb multi játék amivel valaha dolgom volt.
[ Szerkesztve ]
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Ghoosty
őstag
válasz AlyArkhon #13436 üzenetére
Ez mi volt? Cannon rush? Esetleg SCV rush?
Ugye tudod, hogy ez az elfalazzuk magunkat és techelünk, mint az állat, később nem fog bejönni.
A lehetséges counterek:1 amivel már atlálkoztál, hogy szétexpeli magát aki kinn van és annyi pénze lesz, hogy nem bírod majd megölni, ráadásul 2-3 bázisról gyorsabb a feljlődés sokkal.
2 Tankokkal/colokkal simán ki lehet lőni messziről.
3 Át is lehet szaladni a cannon falon és akkor nincs amivel megfogd
4 MM(M) hamar kész van és 4-5 mara stimpackkal pillanatok alatt darálja a cannont, esetleg, ha rosszúl rakod le akkor a pylont lövi ki és minden cannon megy a levesbe.
5 kapsz egy droppot a hátad mögé és egység nélkül már nem tudod fogni.
-
oxox
addikt
válasz AlyArkhon #13360 üzenetére
ne foglalkozz a bazisodon rohangalo scv-vel...majd a zea/stalker elkapja...scoutold az o bazisat az a lenyeg.
nagy chat-elesbe meg nem szabad belemenni, mert sokan igy probaljak elterelni a figyelmed (pl egy proxyrol)...volt olyan is aki eppenhogy a csillagjegyem nem kerdezte meg (el is kaptam a kis cannon rush erolteto probe-jat...)
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
Armando_19
őstag
válasz AlyArkhon #504 üzenetére
Fú minket egyszer majdnem megvertek kb ilyen miatt..Mentünk haverommal kőbányára 2V2 versenyre... Helyi lakótelepi srácok ellen nyomtuk...Volt 2 srác, nagyon nagy volt az arcuk. 20Kba fogadtunk a döntőre hogy ki nyeri... Elég csúnyán elkentük őket 3X egymást után, pedig volt olyan map, amin nem nagyon taktikoltunk együt...na mind1 jó kis emlékek.
1000 éve nem játszottam...Valaki egy 1v1 estefele? -
Armando_19
őstag
válasz AlyArkhon #500 üzenetére
eEeE.
Erről eszembe jutnak azok a game-k, mikor 4 haverral lanon protossal elloptunk egy egy zerg+terran parasztot,kiírtottuk őket, aztán mindenki azt gyártott amit akart.3X limit sereggel mindenki be középre BGH-n, és egyszerre kinyomtuk az allyt! Last man standing.az a durva, hogy aki nyerte a ''csatát'', annak iszonyat sok egysége maradt mindíg.Buta egységek!
Na mind1, ez nekem egy szép emlék volt! -
Djuree
félisten
válasz AlyArkhon #466 üzenetére
''az azt is tudja , hogy mikor fog kijönni a játék ''
hát igen, a blizz tipikusan ''majd amikor kész lesz'' cég.
viszont amikor kijön egy játékuk, az fenekestül förgatja fel a világot
inkább várok, minthogy egy félkész játékot vegyek meg. (töltsek le )
[Szerkesztve]LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
bpx
őstag
válasz AlyArkhon #456 üzenetére
egymásnak ellentmondanak a nyilatkozatok, egyik producer azt mondta, hogy már 3,5-4 éve dolgoznak rajta, és néhány hónap múlva kijön, míg volt olyan fejlesztő, aki 2008 végi dátumot emlegett
mindenesetre én már hihetetlenül várom, ahogy lehet rögtön előrendelem , addig meg játszom tovább sc1-el -
Új hozzászólás Aktív témák
- Pioneer DDJ-FLX10 (35 hónap garancia, makulátlan állapot)
- GAMER/UTÓMUNKA PC/GTX1080/i7.7820X/64GB.RAM/1TB.HDD/512GB.SSD+256GB.SSD
- Xiaomi 12T 8/128GB // Újszerű // ÁFÁS Számla+Garancia//
- Samsung Galaxy S23+ 8/256GB // ÚJ // ÁFÁS Számla+Garancia//
- Samsung Galaxy S23 128GB és 256GB // ÚJ // ÁFÁS Számla+Garancia //
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest