-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apophis
őstag
Ez szvsz messze van a végleges kinézettől, de a Blizzard soha nem a legújabb grafikai megoldások használatáról volt híres. A SC és Diablo sima rajzolt izometrikus, a TfT és a WoW baltával faragott, de mind hihetetlenül illik a világhoz. Több nem is kell. Bár vannak üdítő kivételek pl DoW, korában 10/10-es grafikával, mellé tökéletes multi; más példát nem tudok, a többi csicsa RTS ezek szintjét meg se közelíti. Személyes vélemény, de a SC-hoz nem illik a rajzos kinézet 3D-ben, inkább valósághűre kéne venni. Az animált unitpanelek az első részben élethűek voltak, míg a TfT-ben ugyanolyan rajzosak, mint ingame. Nekem valahogy nem jönnek be ezek a csillogó modellek, elég távol állnak a SC fakó látványától.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Tossnál jelenleg a zeán kívül minden új, és minden robotikus. Azért remélem, lesznek még DT-k és archonok Goont is rühellem, amikor csak tehettem, egy darabot nem gyártottam belőle, de ez az Immortal még nála is randább
Ha már redesign, mit szóltok a paladin-style marinehez a bitang pajzsával, és a pufók siege tankhoz?
[Szerkesztve]...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Wolverine
félisten
A Blizzard azzal keresi a legtöbb pénzt Szerintem ez egyébként easter egg - a WoW-ban pl. benne vannak a Lost Vikings főhősei, elveszve
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
LucifeI2
őstag
Warcraft 1-ben nem voltak, de nem onnan kezdődik az egész így persze hogy nem érted miért vannak elfek a játékba. Gnómok az más tészta azt senki sem tudja miért vannak ^^
Néhány százezer évvel ezelõtt: A titánok megalkották az életet, és az Azerothot benépesítõ fajokat. Elsõk között a sárkányokat, ezt követõen pedig a kaldoreiakat, az embereket, a törpéket, és másokat.
-15.000: A night elfek, más néven a kaldoreiak, öntudatukra ébredtek, és virágzó társadalmat alapítottak Kalimdor szívében. Primitív mágiával kontárkodtak, és azt gondatlanul rászabadították Azeroth világára.
.
.
.
581: Medivh és Gul'dan sorsdöntõ megegyezést kötött. Medivh kaput nyit Azeroth és Draenor között, és megmutatja Gul'dannak Sargeras sírjának helyét. Cserébe a Horda leigázza az embernépet, és végez Medivh ellenségeivel. Egyik fél sem sejtette, hogy ez a megegyezés éppen Kil'jaeden kezére játszik.
583: Medivhet õrületbe kergette Sargeras szelleme, megnyitotta a Dark Portalt, és az ork horda megkezdte Azeroth elleni invázióját. -
Reas
tag
-
mr.geeZ
aktív tag
Tényleg nagyon jól használható egység volt, és teljesen univerzális, ha az is megmaradna, tényleg nagyon sokat kéne fejleszteni a másik két fajon, hogy egyensúlyba legyenek. Kérdés, hogy a videóba bemutatták-e az összes protoss egységet, vagy csak az újításokra mentek rá? Szerintem A, és nemlesz keri.
Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.
-
frame>24
addikt
naja, de mire 2 x 12-öt összehozol, addigra 1 skilled játékos rég agyonver..
SC1 pörgös volt, én pl. párszor beszívtam a hat zerglinges tactic-ot...(~5perc asszem)
vagy, marine+medic rush...v mass dragoon...v zealot rush... v early dark....v egyszerü drop a csicskákra...ezek ellen nem jutsz el még 2 BC-ig sem...
Volt 1 érdekes srác, az úgy tolta, h szinte csak lurker+defiler, utóbbi folyamatosan felhöben tartotta a lurkikat, kevesebb damage...eccer-kéccer bejött neki, de szerintem költséges (sok defiler kell+lurkerek eleve..), idöben is sok elérni..
mass vulture-aknázás nem teccett.....
[Szerkesztve]▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
mr.geeZ
aktív tag
Ez igaz, de a multik során egyszerűen túl jól fel lehetett készülni ellenük, főleg a terran és a protoss ellenfél ellen volt nehezen bevethető a jólfelkészült ellenfél ellen, és ehhez túl drága. Mondjuk elég mapfüggő a használhatóságuk.
Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.
-
frame>24
addikt
mindegyik megy XP alatt, csak föl kell rakni 1.14f patch-et asszem az a legutóbbi, de ott is már csak 1-2 koreiai helyesírási hiba van javítva
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
bpx
őstag
ez nem teljesen helytálló
zerg ellen 2*12 bc nem sokat ér, eldob 2 plague-t, és az összes bcdnak marad 1hp-ja
protossnál meg ott a da, a feedback területre hat, szóval elég gyorsan öli a bcket az is
multiplayerben egyedül a TvTben van értelme a bcnek, de ott is olyan ritka mint a fehér holló -
frame>24
addikt
hmmm, pedig védelemben szvsz terran a legjobb...bunkik, elé radarok, azok elé + supply depok, bunkik mögé + pár siege...
proto. védelem ugye ~csak foton cannon, ez ellen:
- terran: ''nuclear launch detected'',
- zerg: defiler+mamut
- protoss: hernyó v carrier...
vazze, télleg kéne jáccanunk
[Szerkesztve]▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
frame>24
addikt
-
Wolverine
félisten
Ott a link a feletted levő hozzászólásban: nem lesz idén kiadva a SC2. (szerk: és eddig még semmilyen dátumra sem ígérték, egyetlen Blizzard által megadott kiadási időpont sem volt)
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
alien_
őstag
Én is SC mmo-ra adom le a voksot...
A később törölt Warcraft Adventures-ből vettek át sokmindent a WoW-ba, és volt egy SC:Ghost is, amit kb 5 évig(!) fejlesztettek (igaz, ebből két év külső stúdió keze munkája), biztos nagyon sok kész dolgot át lehetne mentegetni belőle egy esetleges SC rpg-be..Jah, egyébként grat
Swarm is coming.
-
Apophis
őstag
A Starcraftban van pár nevesített hős, amik játékmechanikailag megfelelnek pl a War3-ban ilyeneknek, hogy Illidan, Vashj vagy Uther. Csak, míg ők a SC-ban egy épphogy turbózott sima egységek (csak politikai hatalmuk van), a warcraftban szinte félistenek. A WoW minden játékos karaktere egy hős, ezt hogyan oldanád meg a SC-ban? Hogyan oldanák fel a 3 fő faj borzalmas eltéréseit? Még az RTS-ben sem sikerült érzékeltetni, mennyi zerg van, vagy hogy a maroknyi megmaradt protoss erők egy-egy harcosa mekkora hatalmat képvisel. Vagy zergként egész bolyokat irányítanál? A SC FPS-nek lenne nagyon jó, de Blizz még azt sem vállalta be.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
alien_
őstag
Általánosságban van alapja annak amit mondasz, de szerintem Blizzard nincs rászorulva, hogy ünnephez igazítsa a megjelenést. Nekik van egy fix rajongói táboruk, akik úgyis megveszik a játékot, jöjjön az bármikor. Egyébként az eredeti StarCraft is Májusban/Május körül jött ki.
Én még mindig bízok a Q3 -as megjelenésben, de ha még sokat késik a béta, akkor tényleg év vége lesz belőle..
Swarm is coming.
-
h.adam.92
őstag
hát azért van kilőve, mert nem lesz benne LAN mód, csak a battlenet 2.0 használatával tudod hálózatban, vagyis interneten tolni. tehát a szeggyük le torrentről és toljuk hamachin vagy Garena-n módszert el lehet felejteni
bár nekem8 én így is úgy is megveszem[ Szerkesztve ]