- Microsoft Edge
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A gyerekek adatait féltik a britek a TikToktól
- Május 5-én csörög utoljára a Skype
- Mozilla Firefox
- A francia Gamestop? 650 százalékot ment az Eutelsat
- Trump meglépte: készül a stratégiai bitcoin-tartalék
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
devast #47202 üzenetére
TLDR!
Ezt már párszor kitárgyaltuk. Még ha el is buknak, és az egészből nem lesz semmi, akkor is inkább egy-két ilyen lehetetlen/telhetetlen projekt, mint 100 rókabőr CoD... Sokkal inkább. Az elmúlt 5 év alatt annyi újítást és lehetetlent láttunk megszületni, olyan élményt kaptunk, közel teljes betekintést egy játék fejlesztésébe, hogy szvsz már ezért is megérte.
Ami meg az elfogyott türelmet illeti, no offens, de az a hülye, aki nem normális. A játékipar nem áll meg csak azért, mert StarCitizen. Volt/van/lesz számtalan más érdekes, élménygazdag játék, amit lehetett/lehet játszani, miközben ez készül.
Akinek ezen múlik, hogy azokat be tudja szerezni, annak nyilván nem kell százezreket beleöntenie, egy 30$-os kezdő bőven elég, aki ek meg nem, az nyilván tudta mibe vágta a fejszéjét... Vagy nem, mert túl volt a lelke "hype-olva", na de az impulzív vásárlás már csak ilyen...
Én továbbra is azt látom, hogy a dolgok haladnak, és a legnagyobb problémát az állandó, kompromisszummenzes feature-creeping-en túl a foundereknek való kényszeres megfelelés jelenti. Hogy folyton reprezentálni kell. Ehhez jól eloszló negyedévas/féléves event-ek kellenének, nem ez, ami van, hohy GC-Karácsony idószakra esik 5, aztán 8 hónapig semmi. Az emberek is nyugodtabbak/megértőbbek lennének, ha az általuk elérhető tartalmak egyenletesen jö nének, nem kéne sandbag-elni a fenti időszakra.
Ugyanakkor azt is látom/értem, technikailag mekkora horderejű a 3.0, mekkora problémákat címez meg, mekkora lehetetlent készül megint pedönteni. Szvsz ezt sokan azért nem értik, mert nincs összehasonlítási alapuk. Ez az első AAA játék, aminek belelátunk a fejlesztésébe, ezért aztán nincs mihez viszonyítani. Nem tudni, hogy a WoW fejlesztésekor mennyi setback volt, hány ember távozott/cserélődött, de még ha tudnánk, akkor se lenne tökéletes az összehasonlítás, mert ez az első játék, ami 2milliős optimista becslésű scope-ról és egy fél tucat fős baráti társaságból nőtte ki magát egy 100- milliósra és 300+ fős re.
Éz elhangzott már itt számtalanszor és azóta se változott semmi. A fejlesztés zajlik, a tartalom jön. "When it's done!" (Blizzard)
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Amazon Fire TV stick/box
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Leleplezte az új Radeon generációt az AMD
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- Eladó Google Pixel 9 Pro 256 GB Obsidian
- Ryzen 7 5700X / RTX 4060 / B450M / 16GB vagy 32GB RAM / 256GB + 1TB M.2 SSD / 650W
- iPhone 15 Pro Max 256GB // 98% akku // Telekom garancia 2027.04.18.
- Eladó Gigabyst M34WQ - Ultrawide 3440x1440 144hz Gaming monitor!
- Új Lenovo Ideapad 5 Pro Ultrabook -35% 14" Bivaly RYZEN 7 6800HS 16/1TB 2,2K Radeon 680M 2GB
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest