Hirdetés
- A Holdra vinnék az adatközpontokat
- A felhőből segítik az automatizált tőzsdézést az új AI-modellek
- EU: a Facebook, a YouTube és az X is többet tesznek a gyűlölet ellen
- Donald Trump a tech szektort is felkavarja, Musk vihetné a TikTokot
- A fizetett hirdetésekre nem terjeszti ki a Meta a közösségi jegyzeteket
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Nem írt semmiféle átalakításról vagy tuningról, csak sima ötvenesről.
Egyébként meg olyan állapotban kell vizsgára vinni ami ésszerű és ne kössenek bele. Aztán utána....Szerinted a nagymotorokat is azokkal a nyílt rendszerekkel műszakiztatják mint amikkel az utcán közlekednek?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
takacsbotond
őstag
-
régi is így volt benne, csak éppen keményre aszalódva (olajat se látott évekig). most nem csöpög, reggel megnézem, hogy jó lett e. (élmény ez a gép, robi kapára szerelt Simson Star motor, állt vagy 20 évet. a rozsdás tankkal kellene valamit még kezdeni, és pöpec lesz.)
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
-
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Hát minél kevesebb annál jobb.
Az egyik haverom nemrég vett egy 180-as 4T runnert 25 ezer km-el. Én szervizelem neki. Elment 1500 km-ert az olajcsere óta, és kb semmi sem hiányzik belőle. És persze nem benzines és nem is vizes (szép is lenne ha az lenne)... A színe is tökéletes az olajnak, nem változott meg. Ráadásul 5-40-es olaj van benne. A robogó a meghajtást leszámítva tuti, hogy még gyári, nem volt szétszedve. A 4T 125-150-es Kymco Agility-ik is simán elmennek normál esetben 70-80 ezer kilométert ha rendesen cserélik az olajat bennük. Ezt a tényt bármelyik robogószerviz aláírja.szerk: visszatérve az eredeti problémára, szerintem neki jóval több fogyott ezer km alatt mint egy deci.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Mindig egy pozícióban kell nézni az olajat, hogy valós képet kapj nem pedig úgy, hogy egyszer így áll egyszer meg úgy
Tehát pl ha az ő esetében mondjuk a max-ról lement a minimumra 1000 km alatt akkor ott már gáz a helyzet.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
blu79
addikt
Szia, más a "trükk" , nem kell semilyen kód... nem is lehet beírni ilyen kódokat mert ez karbis.... csak a ditech-hez lehet ilyen kodokat beírni... ott van menu is. Szóval más a megoldás.
Egyébként nem arrol van szó hogy felkaptam a vizet meg ilyenek... hanem gondoltam valaki gyorsban megmondja... és ennyi. De elég sokmindent tanultam magamtól az életben és erre büszke is vagyok mert olyat is meg tudok csinalni amit más tanult es nem mer vagy nem tudja megoldani... . Szoval csak az nem tetszett hogy ilyen valaszt kaptam... amit sztem senki nem erdemel meg...
Na mindegy, nem haragszok senkire es ti se haragudjatok....
Egyebkent megvan minden papir a motorhoz ... hisz szinte új . Csak gondoltam gyorsba megvalaszolja valaki mert hátha volt mar rola itt szó... de ezek szerint nem sokan tudják ra a megoldast....¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
blu79
addikt
Ezért van a forum nem ? Ha van valami itt gyorsan meg lehet kerdezni...
Főleg akkor ha nem ilyen emberek es nem ilyen valaszokat kap az ember....¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
blu79
addikt
Ha nem tudod inkább halgatsz! Nem ilyen ovodás viselkedest , válszt vártam. Szerintem neked mindere az van ráírva ami valami hibát jelez hogy : Turbo boost ! És jó sok loerőt kapsz te ovodás ! És még te is be vagy ragasztózva.... inkább az újjaid ragasztózd le mikor ilyen hülyeségeket írsz...!!!
Más : Megtaláltam hogyan kell kiütni . Már nem jelez a szervíz kulcs . Egyébként ha jol tudom minden 4000nél fog világítani. De már tudom a megoldást
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
Mustármag
őstag
Repsol600 : Az nem gond, régen megszoktam hogy minden hátizsákban cipelek.
És azt a blokkot honnan ismerem fel?csongi : Ha csak munkába megyek akkor az napi 3,6-3,8km, ha valamit el kell intéznem az +8km-t jelent.
A Villany bicikli megfontolandó, habár ha be kell mennem a belvárosba nem tudom mennyire járható út.
Ez nem hangzik túl jól, sem a T2-es sem a T4-es variáció.JoinR ezek tudatában még mindig az sm a szimpatikusabb.
siti : Tudom hogy belátható időn belül nem térülne meg, de annak az autónak mennie kelet. Én biztosan nem költök rá többet. Ráadásul mint első autó elég keserű szájízt hagyott maga után, u-h a közeljövőben biztosan nem lesz autó, ezért gondoltam valami kicsit motorra. Hogy ha menni kell, akkor felugrok és hajrá, és nem BKV útvonal tervezés meg matek az idővel hogy hogy jobb.
Annak jelenleg nem látom értelmét hogy évi 300-400E ft-ot költök egy luxus cikkre. Csak nem tudom hogy ez az összeg mekkora lenne egy motornál. Nyilván vannak költségei, de nem akarom hogy ugyan az legyen mint az autónál, hogy csak a fejfájás van vele. Akkor inkább a BKV. Most infót gyűjtök az alternatívákról, előnyök kontra hátrányok.
Köszönöm mindenkinek aki foglalkozik/zott a témával.
(u.i. egy 97-es 626-os 2.0i Mazdárol van szó már az új típusú emblémás)
[ Szerkesztve ]
-
-
forandor
tag
Na igen, normális ez? Elől is meg hátul is eléri egy gyűrűféleség (pont átellenesen). Kép is van róla, hogy mit ér el. Komolyan nem értem, hogy hogyan kéne összeállnia.
Illetve nem is variál ki teljesen (gondolom szétkopott alkatrészek, görgő stb.).
Szerszámok, na meg tudás hiányában jobban nem tudok hozzányúlni. Valószínűleg majd elviszem valahová, ahol talán nem fürdök be még egyszer (én is megtudom simogatni a motort, ahhoz nem kell segítség!).Apropó 18ker. és környékén van ahol rendesen értenek ehhez a már lassan 70 éves technikához? (CVT)
Esetleg valaki?
Vagy jobban járok, ha kerítek szakirodalmat, szerszámokat, alkatrészt?Ja amúgy kösz, az alapjárat beállítása a specialitásom.
dtsdexter, az ékszíjpor még hagyján, de az ékszíj sem valami egészséges. Szerintem.
A variátor nálam eddig tabutéma volt, de nem szeretném ha elszakadna a bordásszíj, és nagyobb kárt okozzak ebben a nagy dögben. -
dtsdexter
csendes tag
Még egy kérdés, és szerintem meg is van a válasz, mivel "nedves" amit eddig nem vettem észre, bár nem tudom miért?! (hülye vagy gyerek, az is ...) Szóval, az úszóház és a karbi között kellene lennie egy gumi tömítésnek? Mert ezen nincs (Dollerto PHBN 17.5), a másik probléma amit már egyszer írtam, és kaptam is rá tippet, a 2 rugó Gáz+ Szívató ... elég gyenge valószínűleg már nem látja el a feladatát.
Ha ez a probléma, nem állok neki tákolni, kap új karbit ebben az esetben maradjon ez vagy mást használjak (70-s henger Malossi Sport, 47.00mm dugattyú), GIANNELLI EXTRA V2 (tiltás mentes), Polini High Speed (Minarelli),
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
huniross
tag
A mindenit, nekem ez újdonság volt! Múltkor pucoltam én is a karbit és a kis csonkon eltöprengtem, hogy mi célból lehet ott (a mellékelt kép)? Mert ki és miért akarná az úszóházból leereszteni a benzint? Ugyanis arra jutottam, hogy azért van ott.
Na most, hogy már tudom miért van, megnézném én is a benzinszintet. Kívül van valami jelölés, hogy mekkorának kell lenni a szintnek? Yamaha Jog Minarelli blokkal. -
forandor
tag
A régi rugós tűszelep rugója elfáradhat, szerintem. Az enyém sem szeret elzárni, járó motornál álló helyzetben majdnemhogy folyik a túlfolyón a benzin. Bár az előző szezon előtti karbipucolás után ez a probléma megszűnt, az idei rendberakás után már megint előszeretettel megjelöli azokat a helyek, ahol megállok. Nem ejtőtankos, így nem kell félnem, hogy huzamosabb állás után lerészegedik.
-
Topikgazda
+1
Egyébként nálam is ez a kombó vált be: 1,6-1,8.
Sőt, valamikor az elsőbe inkább 1,5. Volt, hogy még 1,6-nál sem akart rendesen bemelegedni az első. Az ilyen farnehéz, könnyű elejű sz@roknál mint a robogók minél kevesebbet előre, fékezést leszámítva nagy súly nincsen rajta.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
Azt úgy kell.
Egyébként valóban csak általánosítottam a saját megfigyeléseimre hivatkozva. Tisztelet a kivételnek természetesen.
Jahh. meg ott a bringás. Soha nem int, csak beint. Melletted simán átrongyol a piroson és akkor is fel van háborodva, ha Te jobbra indexelsz, mert bekanyarodsz és fékeznie kell, mert nem tud elmenni melletted a jobb oldaladon.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
En nem parazok tole, ha a jol kijart ut van es negyutemu befecsis motorrol van szo.
A ketutemut inkabb hanyagolnam. Ha mukodik, akkor szuper, ha nem akkor mehet a talalgatas es fejvakaras otthoni eszkozokkel. De meg normalis szerelot is nehez hozza talalni, aki elvallalja es ert is hozza.
Ezekhez mar nem art ha van egy diag kabel/muszer is, valamint eleg rendes muszerezettseget igenyel a normalis hibafeltaras.Ja, a lenyeg. Nagy reszuknel nem az injektor miatt sziv az ember mert az faek egyszeru, hanem a koritessel: fojtoszelep erzekelo, kompresszor, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Gyári motorban nem kell görgőket cserélni még a fojtások eltávolítása után sem. El kell távolítani a vakcsövet a kipufogóról, és a variátorból a sebességkorlátozó gyűrűt ha van benne. Azt nem tudom, hogy ebbe a típusba korlátozott cdi lenne-e gyárilag.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
Van azért kitétel a fedezetlenségi díjnál. Pl. hogy csak max 2év. Engem itt cumiztatott be az önkormányzat.
2 éve a volt nejem egy baklövése miatt a végrehajtó kivonatta az autót a forgalomból. Itt másképp megy a dolog, még ha ideiglenes is, ha nem a tulaj kérte, akkor szinte bármeddig kivonják. Ment a herce hurca. Vissza lehetett volna helyezni, de előtte is állt fél évig és brutális lett volna a fedezetlensége. Most járt volna le. Egy hónapja kaptam levelet, hogy fizessem be a teljesítmény adót. Felhívtam az önkormit, hogy mire fel, ha ki van vonva. Válasz, hát úgy, hogy az ok, amiért kivonták, megszűnt és ideiglenesen csak 6 hónapig lehet kivonva, ezért tavaly decemberben vissza helyezték. Levél erről nem jött, egyébként meg az sem fél év, hanem több, mint másfél.
Ez után két héttel kaptam egy levelet, hogy kivonták megint a forgalomból, mert nincs rajta biztosítás. A kérdések jogosak:
1. Ha csak olyan autót helyeznek vissza, amin van műszaki, hogyan helyezték vissza? 2 éve lejárt.
2. Ha a biztosítás hiánya miatt kivonják a forgalomból, hogyan helyezték vissza? Vissza helyezésnél nem le kéne csekkolni, hogy minden feltétel adott-e?
3. Jól megszivattak, mert így közel négy hónapra megint fizethetek fedezetlenségit, vagy várhatok újabb 2 évet, míg elévül. -
huniross
tag
Most keresek motort, mert a régi összetört kicsit. Az a terv, hogy egy ugyanolyan robogót veszek, a régit elbontom alkatrésznek és átkötöm a biztosítást az újra. Kicsit félek a dologtól, mert gondolom a régit meg kell majd szüntetni és egy újat kötni. Tavaly szüntettem meg egy biztosítást netrisken keresztül, ott kérték az adásvételit beszkennelve. Most, ha lesz új moci, akkor a régiről nem lesz adásvételi, mert szétbontom. Viszont a megszüntetéshez kell majd valami papír, hogy hová lett. Akkor nekem majd szereznem kell papírt egy bontóból? Vagy kummantani kell egy kamus adásvételit? Vagy mondjam, hogy ellopták?
-
Topikgazda
-
uffneked
aktív tag
Nem tudom, jo volt a videokartyas hasonlat.
Van, aki megvesz egy konfigot, es évekig hasznalja, meg van, aki hetente cserélget/szerel benne valamiért. De a bicikli ugyanez, nagyanyám 70 eve ugyanazzal a bringával jar, neha be kell zsírozni, aztán jolvan, en is megvettem a multinál, 5 eve nincs baja, van, aki meg szinten havonta szerelgeti, mert mindig van rajta mit...
Kocsit is megvettem, aztán amikor adott km-en vagyok, kicserélem a szuksegeset, es használom tovább.
A robogóval is ugy voltam, hogy veszek valami szemre/hangra/erzesre elfogadhatot 100-120 korul, rakoltok meg 30-50 korul a kopoalkatreszek cserejere, aztán ha olaj/benzin kell neki, majd szol.Ennyire álomvilágban élnék?
[ Szerkesztve ]
-
-
Tegla80
addikt
Ezert is irtam,h lehet tullihegem es ugy kell neznem,h ami megfelel arban az jo lesz nekem.
sityupityu
Jo akkor az is lehetne,de nincs itt a boltban igy megsem az lesz.
A heidenau k58 es k61 kozott vacilalok most es ugy gondolom,h ezen 2 tipus kozul fogom eldonteni. Helyben van(azaz onnan elhozatom ingyen) es arban is jo ,plusz a suly/seb index is jo(nagyobb,mint a tobbi hasonlo).... szval nekem sztem jo lesz.(ha eldontom vegre,h melyik legyen kozuluk....)Sony® & PlayStation®
-
forandor
tag
A cserétől féltem, mert a blokkot már végképp nem volt humorom széthúzni. Szerencsére a gyári csapágy még minidig nagyon jó. Az összegyógyult csavarok kicsavarásával, így is eleget szenvedtünk. Szimering csere után pöccre indult a kis Zip. Indult? Utána is kellet rohanni .
Utána meg ránéztem a Keeway-re is, panasz volt a magas alapjáratra. A gyanúm a sok levegővel kapcsolatban beigazolódott, csak nem épp abban a feltálalásban, ahogy elképzeltem. A légszűrőház csonkja nemhogy elrepedt, hanem el is szakadt. Egy vékony kis centihosszú részen maradt egy kis hártyavastagságú rész, ami még fogta. Nem megfelelő légszűrőház rögzítés, és a rázós utak eredménye. A csonkot epoxy-val megragasztottam, ma reggelre elkönyvelhetjük véglegesnek a ragasztó megkötését.
Végül úgy döntöttem, hogy kipucolom a kínai karbit, melyről most tudtam meg, hogy Japán. Sose volt még szétszedve a 6-7 ezer km alatt, pedig amilyen helyeken volt és van használva a motor...
Dellorto-k után kissé fura volt a (talán Mikuni névre hallgató) kis csoda, de hogy abban mennyi dzsuva volt! Nem is értem, hogy bírta. Egyedül az volt az idegesítő, hogy az úszótartó "szög" szorul a helyén. Fél óráig szenvedtem mire kiimádkoztam. Összerakásnál is úgy kellet a helyére verni,
Ugyanazokkal a beállításokkal, mint ahogy pucolás előtt volt, a Keeway is elakart szaladni. Menekülnek előlem a motorok, ennyire durva lennék? . Ma megkapja a légszűrőt, beállítom, és meglátjuk, hogy tiszta karbival, hogy muzsikál Qianjiang robogós zászlóshajója. -
Sokka
aktív tag
Tudomásom szerint "szarvkormányos" kistraktort nem kell papírozni, de mihamarabb el kell hagyni vele a közutakat. Vagyis azt mondják, hogy csak a lehető legkevesebbet menjél vele közúton. Én is azért építettem ilyet
¤>Xiaomi_Redmi_Note_10_5G<¤><¤>70MAI_Pro_Plus<¤>Mibro-A1<¤
-
csongi
veterán
-
dtsdexter
csendes tag
Szerintem az EU-s Agrár törvényben biztos történt valami változtatás, a munkagépek szabályozására, nehezen hiszem, hogy segédmotorból, lehetne munkagépet csinálni, bár Austriában létezik, 50ccm-s önjáró fűnyíró, melynek van külön fűgyűjtője (értsd mint: Vontatmány) és felhasználható Agrárgazdaságban az ő törvényeik szerint. Azt nem tudom, hogy vonatkozik-e a szállításra vagy annak közlekedési mivoltára törvény az ők, kicsit összetettebb országukban.
Az pedig, hogy hazánkban erre milyen engedély kellene, fogalmam sincsen.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
csongi
veterán
Nem biztos, hogy kell barmilyen szuro is. Magnes van a le ereszto csavarban? 50ccm motornal 8.5dl olaj.. A250 es blokkokba belemegy 1-1.2 Liter. Szoval ban benne elegendo olaj, hogy a koszt megtartsa. Ha fem forgacs kerulne bele, akkor a szuro sem mentene meg valszeg. Gyorsan le amortizalna a rendszert. De lehet kimaradt az egyik service alkalmaval. Erdemes azert utanna jarni.
-
üszök
őstag
De,hogy ne csak gecizzek itt vannak a robbantott ábrák ez a szivattyú de én nem látok itt szűrőt.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
freelanced
addikt
Debilon
Még nem volt robogóm,csak mentem már vele egy keveset.
Siti
50-es közül milyen opciók vannak? Váltósból mar ajanlottak párat de robogókból még nem. Egyébként ha váltóst ajanlotok annak is örülök!
Köszönöm!
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
mumtaz
senior tag
Szerintem már pár 100X felvetődött itt a kérdés, hogy az utakon poroszkáló, eredetileg SMKP egyike sem felel meg a kritériumoknak. Mindegyik túlteljesíti azt. Még a fojtásokkal is.
Ezt a környezetvédelmi dolgot meg pláne nem értem. Ezzel gyakorlatilag minden kétüteműt ki lehetne dobni a kukába, mert amit 15 éve gyártottak, olyat gyártanak most is (kivéve a TSDI/Ditech/Purejet vonalat). Két ütem karburátorral. A katalizátort hagyjuk.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
De, csak azoknál van. Hiszen pl egy honda dio-nál aminek a tankja a taposóműanyag alatt van sok értelme nem lenne egy benzincsapnak. De robogóknál még a felső tankosoknál is csak vákuumos benzincsapot szoktak használni, legalább is az utóbbi 15-20 évben kiadott robogóknál én nem nagyon emlékszem manuális benzincsapra.
(#65530) rolcsi099 Na, rendben. Ott valami kontakt hiba dolog lehetett.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
kaposznyak
aktív tag
Ha azt veszem, hogy biciklivel is dombról lefelé megyek 40-et és csak biciklis bukó (vagy az se) van rajtam, tényleg előrelépés.
Bár ez a teszt nem Tornádó, de szemlátomást gyenge elég riasztó.
-
Tomdriver
őstag
Pont így néz ki, én is a black editiont rendeltem.
Közben visszaolvastam jobban és írtátok, hogy a vákumcsőnek a benzincsaphoz van köze, de mivel nálam sima csap van így ez le lesz dugózva.A főfuvóka gyárilag 75-ös amúgy, én vettem egy sorozatot (5-ös lépcsőkkel) 105-ig, ha lesz időm kitotózóm melyikkel lenne jobb a hetvenes vas hengerhez. Rövidesen jön a kipufogó is.
Nem annyira a tuning lenne a lényeg nálam, hanem hogy viszonylag könnyedén vigye fel a 110 kilómat a hegytetőre. Sokat foglalkoztam az MRX-el (sportlégszűrő visszacserél gyárira, hátsó teleszkóp csere, idomok javítása, festés, új lánckerékszett, fékbetétek cseréje, műszerfal, indexek javítása és még egy csomó apróság), de így már elég tűrhető állapotba került a kis kedvencem.Köszi a választ!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ezeknek a töltőknek köze sincs a csepptöltéshez. A legolcsóbb sima, elektronika nélküli töltővel ráadásul ki is lehet nyírni egy akkut.
Jó ha van egy csepptöltést tudó töltő a háznál, a nagy, 12 voltos munkaakkumulátoroknál meg ugye kötelező darab. A drágább töltőkön pedig már a töltési ciklusokat is egyénileg be lehet állítani (programozni).--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Nem írt semmit, hogy lenne bármi tuning.
És ha a légszűrőre gondolsz akkor mint korábban írtam, az alsó és középkategóriás tuningnál az égvilágon semmi értelme sincs a direkt szűrőknek. Tisztán parasztvakítás az egész. A high end szint az, ahol valóban van mérhető-érezhető hatása is ezeknek a légszűrőknek.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SLYM
veterán
értem. hát első körben olyan motor kell ami működik, olyan nagyon más nem érdekel igazából. ha esetleg elromlik utána, akkor maximum ránézünk, aztán ha nem tudjuk megjavítani, akkor vatera, 0 forint, licit, mint az előző. de azért ha nem a gyújtással kell valamit szórakozni, akkor megoldjuk mi is, az alkatrész beszerzés az a viccesebb a dolog persze. szóval érted, olyan nagyon nem hat meg, hogy ha széthullik, ezért írtam az 50.000-es limitet. meg hát küzdeni szeretnénk . de azért már nem a szétrohadt, beállt motorú hulladékokkal, annyira nem vagyunk jók sajnos. ahogy nézegettem ebben az ársávban csak lelakott műanyag robogók vannak, vagy 1-2 értelmes babetta, amiket aztán szépen el is visznek. eddig 5-re érdeklődtem, 4 kelt el, 1 nem válaszolt. ehh
[ Szerkesztve ]
-
Godmax
tag
Sziasztok!
Talán érdekel valakit, elhoztam a DT-t a Tábori szervizből.
Nagyon szép munkát végeztek! A motor erős, ugrós lett, de semmi tuning, a gyári 50-es lett javítva.
Hónolták a hengert, új japán dugattyú került bele, felújították a kormánycsapágyat és tisztították a forgattyús házat. Munkadíjjal összesen 40k. Szerintem ez rendben van. Vagyis ha fel akarod újítani a motorod én ajánlom őket! -
addikt
-
Topikgazda
-
Norbika88
senior tag
Huszi.gyb kolléga jóvoltából, van egy ilyen alá öltözetem,. Betudom zokniba is tűrni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest