Új hozzászólás Aktív témák
-
janeszgol
félisten
válasz
autotaxmo #3045 üzenetére
Ez nem a Samsung Magyarorszag hibaja, hanem az anyacégé. Mar karacsonykor fel kellett volna tolteni a keszleteket vagy a januari elorendelest es a februari megjelenest 1-1 honappal eltolni.
A Samsung Magyarorszag hibaja az a kioktato, lenezo kommunikacio, amit egyesekkel folytattak, de ez idokozben megvaltozott.Nem tudom, hogy Trump, az EU es Kína vám okorkodese mennyire szolt bele a dolgokba.
-
autotaxmo
őstag
Ennyit errol, samsung supportnak fingja nincsen , tenyleg szanalmas. Ezt tenyleg igy meg lehet tenni itthon egy cegnek az ugyfelekkel??? Raadasul nulla komzenzacio a samsung reszerol.
[ Szerkesztve ]
-
danisuto
csendes tag
Hozzám is megérkezett ma a készülék. Rögtön fel is tettem rá a gyári fóliát, én minden telómon azt használtam eddig, teljesen jó. És a 22U után a 25-nek jobban tetszik a fogása is, stabilabban áll meg a tenyeremben. Szerintem jóban leszünk.
-
laci0530
senior tag
-
tms+
aktív tag
az egy másik, általános felhívás volt a weboldalon, de színspecifikusan is volt üzenet, ami nem volt így kiemelve, csak kicsi betűkkel volt kiírva, hogy várható szállítás február 26-tól, és ez nem volt állandóan látható, talán a kosárban írta (de az is lehet, hogy valamire kellett még kattintani). biztos, hogy így volt, legalábbis, amikor én rendeltem jan.26.), mert ez is szempont volt, amikor színt választottam.
[ Szerkesztve ]
-
Agent_007
tag
mindenki a gyári app-al készít fotókat?
csak mert nekem rendben vannak a képeim/videóim, de itt azt írjátok Nektek nem mindig. -
taranis
addikt
Megjött az S25U, én S10-ről váltottam, szóval kamera tekintetében elég nagy ugrásom volt, viszont feltűnt, hogy a 0.6-os kamera (ultrawide) látványosan homályosabb képeket lő, mint az összes többi. Ez normálisnak tekinthető, vagy kifogtam egy rossz példányt?
-
khron78
senior tag
Január 23-án rendeltem a telefont és még ma se tudnak semmit mondani.
Szállításra előkészítve. Elnézést. Ennyi a Samsung Support.
Mobiltelefon üzletekben már megvehető, a Samsung meg azt se tudja mikor érkezik. Ez egy vicc. S10 után lett volna újra Samsung telefonom. De szerintem lemondom a f@szba, ha jövőhét végéig se érkezik. -
RazoR0202
csendes tag
válasz
wong kok wah #3020 üzenetére
Van valami infód?
-
-
laci0530
senior tag
Megjött nekem is az Ultra rendben. Mondjuk nem gondoltam volna, hogy az S23 után nem nagyon érzek érdemi változást első blikkre. :D Talán az S23U mellé téve jobban is tetszik kicsit, férfiasabb valahogy a szögletessége miatt.
Más: régebben használtam egy speciálisabb, sokkal előbbi android verzióhoz készült és az S23 Ultrán még működő alkalmazást, de az S25 Ultrán a telepítési engedélyek megadása után sem tudom telepíteni, olyasmit ír ki, hogy a nem alkalmazásként telepített alkalmazás nem kompatibilis az Ön telefonjával. Valakinek sikerült esetleg ilyen régebbi alkalmazást rávarázsolni újabb telefonra?
-
attika89
senior tag
válasz
wong kok wah #3020 üzenetére
Még van időm gondolkodni, hogy szeretnék-e egy X200 Pro-t helyette
-
Reggie0
félisten
válasz
wong kok wah #3020 üzenetére
A hatlapra kene gravirozniuk, hogy mennyit kestek a szallitassal. Na attol lenne igazan exkluziv a telefon
-
donciccio
csendes tag
nekem is megjött az S25U 512-es, fekete titán színű készülék. január 24-én rendeltem egyébként. S22 256-ról váltottam. elég gyorsan átmentek a dolgaim egyikről a másikra. igaz se a fotókat, se videókat, se zenéket nem pakoltam át. ami meglepett az elején, h még a wifi csatlakozással sem kellett szórakozni. még volt néhány dolog, amit magamnak kellett beállítani, de ennyi. a kamera sztem rendben van. eddig nem tudtam makró fotózni, de ezzel már lehet. még várok egy Spingen tokot, meg üvegfóliát. talán holnapra az is befut.
-
kcsa
veterán
Enyém is megjött, annyira friss hogy ki sem hűlt (de, odafagyott a kezem amikor kibontottam
), februári gyártású.
-
Kasya
nagyúr
Megjott a telefon vegre. Remelem mindenki megkapja ma-holnap.
[ Szerkesztve ]
-
gery14
senior tag
Samsung.com nak valyon mikor sikerül a samsung pontjaima jóvá írni az s25ultra rendelésért ? A telót mar rég használom. A lemaradt fejért február 5óta semmi hír.. akkor írtam nekik mailt
[ Szerkesztve ]
-
markose
csendes tag
Sziasztok,
Akinek van tapasztalata a gyári anti reflective samsung fóliával, mik a tapasztalatok? Érzésre rosszabb mint az üveg? A ceruza mennyire tapad rajta? Mennyire lesz csúnya egy idő után? -
Uckz
tag
Én aliexpressről rendeltem 3 tokot, jövőhéten kéne megérkeznie.S10hez csak UV ragasztós fólia volt jó, azokkal általában gond nélkül ment az ujjlenyomat olvasó, valszeg itt is hasonló helyzet, egyelőre rendeltem simát de ha nem lesz jó akkor megpróbálom az UVset is
Amúgy egyre inkább sikerül belakni a telefont, tetszik hogy mennyire lehet személyre szabni
-
barnam_
nagyúr
Ha már tokok, én ajánlom a Ringke-t, évek óta azt használok.
Most az egyik S25-ön Fusion Bold van, a másikon pedig Onyx Green.
Minőségi, nem csúszik a kézben, és jól néznek ki
(Bár elfogadom, biztos nem a legvékonyabb, legcsúcsabb, de korrekt minőség jó áron.) -
tms+
aktív tag
válasz
l1k3_1t #2997 üzenetére
árban a töredéke, de az Alis olcsó fóliák, üvegek minősége azért nem olyan, mint egy márkásabb terméké, plusz könnyen belefut az ember abba, hogy nem megy az az ultrahangos ujjlenyomatolvasás
ez a tokokra is igaz: bár ránézésre lehet ugyanolyan, de tapintásra nem, ha átlátszó szilikon, garantált a sárgulás, a nagyobb márkák ezt nagyjából megoldották, vagy legalább jóval tovább bírják
[ Szerkesztve ]
-
autotaxmo
őstag
válasz
N.otorious #2993 üzenetére
Micsoda?
-
mSchumi87
senior tag
Akinek tetszik a Spigen NeoOne es sima S25/S25+ teloja van, aliexpressen elerheto. Ugye a hivatalos oldalon csak S25 Ultrahoz van. Minoseg tok rendben van, minden ugyan olyan mint az eredeti Spigen, majd idovel kiderul kopik e a minta. Ja es meg magnes is van
[ Szerkesztve ]
-
laci0530
senior tag
-
mSchumi87
senior tag
Galaxy S25 vs. S24 Exynos vs. Snapdragon Battery and Camera Test!
[link] -
laci0530
senior tag
válasz
wong kok wah #2978 üzenetére
Nekem is 1 TB-s.
-
Kasya
nagyúr
Elkezdtek helyett úgy fogalmaznék, hogy kaptak egy csekély mennyiséget.
Amúgy vicces, hogy a Samsung honlapján már kiszallitva státuszt látok. Futar emailt meg nem kaptam, de a Raben honlapján már a futárnal van a csomag.
De a csomagnal már látszik az IMEI, így biztos, hogy megkapom jövő héten.
-
autotaxmo
őstag
Akkor idezem a kollega altal leirtakat. A samsung kollegaja ezen kommunikaciojaval elegge egyertelmusitette, hogy miutan az ugyfel panaszt tett es nem hagyta annyiban a dolgot, igy veletlenul elokeritettek szamara egy olyan telefont amit rendelt. Ideznem a leirtakat:
"Telefonon megkerestek tegnap és a 20.000 forintos vásárlási kupont biztosították, amennyiben nem állok el a szerződéstől és kérem a kiszállítást továbbra is, és többször elnézésemet kérték. Jövő hétre ígérték a kiszállítás megvalósulását, elvileg márciusban kerülhetett volna rá sor a készletekre tekintettel, de igényt tartottam arra, hogy készletátszervezés kapcsán kiszállításra kerüljön hamarabb a rendeléaem."
Az hogy Te csendben maradtal es megis szallitjak neked, nagy valoszinuseggel veletlen.
-
-
RazoR0202
csendes tag
Csak érdekességből, akiknek most kiküldték a jetblack színt vagy már futárnál van, hanyadikán rendeltétek meg? 25-én rendeltem meg és engem nem hívtak, emailen kívül semmit nem kaptam.
-
laci0530
senior tag
válasz
danisuto #2971 üzenetére
Nemrég vettem Watch Ultrát, nagyon király cucc. Előtte Gear S3 Frontier volt, azelőtt meg a sima Gear S (ebbe belement sim kártya is, azt tudtam önállóan is használni, ha nem akartam telefont vinni valahova). Ez a Watch Ultra megy e-sim-mel, szóval az előző két órából minden megvan benne, amit szerettem.
Ha gondolod, tudok adni olcsósításhoz egy ilyet privátban, bár azt nem tudom, hogy ezt más is felhasználhatja-e, ki kell próbálni, ha aktuális (én most nem veszek másik órát egy ideig):
Egyedi Samsung webáruház okosóra kuponkód W2D-kezdetű (20%).[ Szerkesztve ]
-
laci0530
senior tag
válasz
danisuto #2969 üzenetére
Lassan akkor csak helyre kerülnek a dolgok. :-) Nem gondoltam, hogy a fehér árnyalat is exkluzív, ha így tudom, vártam volna a jet black-re kicsit még, na mindegy.
Az M25- kezdetű, húszezres kupon kombinálható a szokásos többivel, már el is lőttem egy usb-c adatkábelre és egy Smart Tag2-re, össz-vissz kevesebb, mint 1600 forint volt a kettő így.
-
danisuto
csendes tag
Engem is hívtak, jeleztem, hogy nem állok el a rendeléstől, megkaptam bediktálva a kupont is. Háromszor kért elnézést a hölgy, már nekem volt picit kellemetlen, de mondta, hogy előtte van minden kommunikáció, amit velem folytattak a kollégái az elmúlt hetekben és látja, hogy nem volt tiszta a kommunikáció (egyszer ki is oktatott az egyikük, azt hiszem, ebben a topikban írtam korábban). És mint kiderült, a fehér szín is "exkluzív"-nak számít, azért kellett ennyit várnom rá. A fuvarcégnél megjelent utána a rendszerben a csomagom, a GLS is jelzett, a hétfőt adták meg a kiszállítás napjának. VÉGRE.
-
laci0530
senior tag
válasz
autotaxmo #2966 üzenetére
Belső szervezési, koordinációs működésbe nyilván fogyasztóként nincs betekintésem, de az igényérvényesítési lehetőségek terén foglalkozásomból kifolyólag több évtizedes tapasztalattal bírok, elképzelhető, hogy megfelelő időben és módon kommunikáltam az aggályaimat.
Egyébként nem gondolom, hogy bárminemű megkülönböztetés vagy eltérés lenne az időszerűség alapján felállott természetes kielégítési sorrendben annak alapján, hogy valaki "veri-e az asztalt" (esetemben sem ez történt, kulturált módon valósult meg a kommunikáció, ez a legtöbb esetben, megfelelő partneri hozzáállásnál egyértelműen célravezetőbb és kellemesebb metódus).
Nem exkluzív színűt fendeltem, hanem fehéres titán árnyalatot, ha jól emlékszem. Először jet black-et szerettem volna, de az nem volt elérhető, azért esett erre a választásom (ez elérhetőnek tűnt, megrendelni, kifizetni is engedte a rendszer, csak a végén mégsem volt valamiért szállítható).
-
-
Heyman
aktív tag
22-ei rendelésű 512-es titánkék Ultra-ról én is délután kaptam a mailt, hogy elhagyta a raktárt, rá egy órára jött a GLS-es mail is.
A végén még jövő héten tényleg lesz telefonom -
laci0530
senior tag
válasz
Mr. Double B #2960 üzenetére
Lehet izgulni így azért az utolsó pillanatig, míg az ember tényleg át nem veheti. :D
Majd jön jövő héten valószínűleg, remélem, hiánytalanul és tökéletes, hibátlan állapotban.Január 23-án fizettem ki az S25 Ultrát, egyidőben a megrendeléssel, és naponta jött az e-mail, hogy rendeljem elő, mert megjelent az S25 Ultra.
Gondoltam, először kapjam már meg, amit kifizettem, majd elgondolkozok, hogy szeretnék-e még egyet.
[ Szerkesztve ]
-
taranis
addikt
23-ai rendelésű S25U fekete titán 512GB hétfőn érkezik elvileg, most jött a GLS értesítés.
-
Mr. Double B
tag
válasz
laci0530 #2958 üzenetére
Zseniális! Nekem is most váltott át "kiszállítva" státuszra, és ezzel teljesen egy időben megkaptam a január 23 óta az első levelet a Samutól. Eszerint "már elhagyta a raktárukat' a csomag.
Most akkor már kiszállítva van, vagy még csak elhagyta a raktárat? És igen, az emailben a telefon alatt nekem is az van, hogy rendeljem meg most (érted, azt a telefont, amit szerintük épp most szállítottak ki, vagy hagyta el a raktárukat!) és akkor 02.24 és 3.09 között szállítják.
-
Joezyka
senior tag
Ezt hol tudom valami értelmes nyelvre váltani?
Emailben is ilyen nyelven kapok értesítést, eddig magyar volt. (Angol is jó lenne már). -
pistutm
csendes tag
Csak pusztan kivacsisagbol megneztem a US oldalt, ha mar munkam miatt itt kell varom, hogy majd egyszer megerkezzen az elorendelt telefon otthonra. A lenyeg, hogy a keszletekkel itt sem allnak tul jol:
Ettol persze egy cseppet sem jobb...
-
Kaba
veterán
-
laci0530
senior tag
válasz
Mr. Double B #2952 üzenetére
RABEN (elírtam, javítottem, bocsi). A szállítás nyomkövetés oldala. https://magyarorszag.raben-group.com/
-
Kasya
nagyúr
Az engem is hivott par napja, blokkoltam is.
Most jott az email a Samsungtol, hogy a csomagom uton van. Erdekesség az emailbol (az egyik tetel):
a kiszállítást követő munkanapok valamelyikén történik
A futartol meg nincs email, igy biztos hogy jovo hetre marad.De a sajat tapasztalatom alapjan ugy gondolom, akinek ki tudjak kuldeni, azokat most telefonon mind felhivhatjak.
[ Szerkesztve ]
-
laci0530
senior tag
Ugyan nem én voltam megcímezve, de ide vág: én is jeleztem chaten és telefonon is a Samsung webshopnak már az elmúlt napokban, hogy nem tartom megfelelőnek a kiszállítási időt, tekintettel arra, hogy előre fizettem és a tájékoztatás sem valósult meg addig felém az általam elvárt módon.
Javaslatot tettem a késedelemért egy 20.000 forintos értékű kompenzációra (arra is figyelemmel, hogy a PAH- kezdetű, ugyanekkora összegű előregisztrációs kuponomat a vásárlás során technikai okokból nem tudtam felhasználni) és kértem tájékoztatást az ügy státuszával kapcsolatban.
Telefonon megkerestek tegnap és a 20.000 forintos vásárlási kupont biztosították, amennyiben nem állok el a szerződéstől és kérem a kiszállítást továbbra is, és többször elnézésemet kérték. Jövő hétre ígérték a kiszállítás megvalósulását, elvileg márciusban kerülhetett volna rá sor a készletekre tekintettel, de igényt tartottam arra, hogy készletátszervezés kapcsán kiszállításra kerüljön hamarabb a rendeléaem.
Most jött az e-mail néhány perce, hogy a csonagot feladták, mostmár a RABEN oldalon is látszanak a kiszállítás adatai.
Részemről ez így most egyelőre rendben van, remélem, hogy minden hasonló helyzetben lévő megrendelő is megkapja ezt az intézkedést a webshoptól a vásárlói elégedettség valamilyen mértékű helyreállítása érdekében.
[ Szerkesztve ]
-
Kasya
nagyúr
061-es szám (telefon szerint "potenciálisan csalás")
.
d.beni
Nem, azon kivul hogy chaten és telefonon is erdeklodtam már a rendeléssel kapcsolatban. Illetve a webshopban a "visszajelzes" alatt egy nagy negativot hagytam.
De mondjuk elvárnám, hogy a lista elejen legyek, mert 22-i rendelés volt.Tekintve hogy a beszelgetest ugy fejeztuk be, hogy "remélhetoleg" jovo heten megkapom, illetve az elállással nem élek, arra gondolok, hogy tegnap-ma kapnak szállítmányt amit most probalnak szetosztani az elorendelok kozott.
...és sajnos az a gyanum, hogy nem biztos hogy mindenkit ki tudnak szolgalni. -
e.vid
senior tag
Szerintetek tényleg van arra kapacitásuk, hogy mindenkit felhívjanak amiatt, hogy lehet csak március vége felé lesz telefon, meg kuponokat diktálgatnak? 3. napja egy egyszerű emailra nem válaszolnak, 4 napja ígértek egy visszahívást is...
-
Mr. Double B
tag
Kis update azoknak aki szintén az utolsó előtti "szállítás alatt" státuszba kerültek az elmúlt 24 órában, mint én, de nem kaptak csomagszámot. Az ügyfélszolgálat az én rendelésemet még mindig "szállításra előkészítve" státuszban látja, ami korábban volt és kettő státusszal ezelőtti (3. szállításra előkészítve -> 4. szállítás folyamatban -> 5. szállítás alatt -> 6. kiszállítva).
Kérdeztem, hogy ez oké, de miért mutatnak akkor az ügyfél felé egy frissebb státuszt, ami már azt jelzi, a futárnál van a csomag. Erre nem igazán kaptam választ, ő ezt látja a rendszerben.
Nyilván nem szegény callcenteresre haragszom, ő nem tehet erről, de mivel a GLS-től nem jött tracker, így hajlok afelé, hogy ez a telefon még mindig a Samu raktárban van (jó esteben, ha egyáltalán van készlet) és teljesen kamu volt ez a tegnapi státusz frissítés. Vagy ennyire nagy kupi van/szar a rendszerük, vagy a túl sok panasz miatt egyszerűen befrissítettek pár száz/ezer rendelési státuszt, hogy kevesebbet pampogjunk.
-
t.imi
addikt
válasz
autotaxmo #2937 üzenetére
Ez nem csak rájuk érvényes, webshopok döntő többsége így működik.
Raktáron van, rendelés után még X nap. Külső raktáron található, ahonnan majd jövőhéten érkezik meg. Stb.
Nekem már hányingerem van ezektől.
Elvileg a GVH is nézi ezeket, lehet a Samu nagy falat v nem nézik mert ott ilyen nem fordulhat elő.
Egy mail ide, egy oda, esetleg egy Koreába is.
Több tíz millió lehet bent a számlán konkrét teljesítés nélkül.Konkrét szabályozás
Az Fttv. 6. § (1) bekezdése szerint megtévesztő az a kereskedelmi gyakorlat, amely valótlan információt tartalmaz, vagy valós tényt - figyelemmel megjelenésének valamennyi körülményére - olyan módon jelenít meg, hogy megtéveszti vagy alkalmas arra, hogy megtévessze a fogyasztót az áru rendelkezésre állása tekintetében1.Összességében tehát a nem létező készlet hirdetése egyértelműen jogszabályellenes, és komoly következményekkel járhat a webáruház üzemeltetője számára. A fogyasztók védelme érdekében a hatóságok szigorúan fellépnek az ilyen tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatokkal szemben.
Termék rendelkezésre állása
Egy webáruház csak akkor állíthatja, hogy egy termék "raktáron van" vagy "azonnal elérhető", ha az valóban fizikailag jelen van a saját raktárkészletében. Ha a termék csak a beszállítónál van jelen, ezt nem lehet "raktáron lévő" termékként feltüntetni.Szállítási határidők
Ha a webáruház azt állítja, hogy egy termék készleten van:A jogszabályok általános 30 napos teljesítési határidőt írnak elő.
Áru elérhetőségének kommunikálása
A webáruháznak pontos és egyértelmű tájékoztatást kell adnia:Ha a termék nincs készleten, nem írhatja azt, hogy "raktáron van"10.
Meg kell adnia a konkrét szállítási határidőt vagy a várható beszerzési időt10.
Ha a terméket csak a megrendelés után szerzi be, ezt egyértelműen jeleznie kell, például: "Megrendelés után X napon belül beszerezhető".
Tévedés joga fenntartva!!!!
Akinek tele a cipője, keressen rá. -
viewdetails
addikt
válasz
viewdetails #2902 üzenetére
Megérkezett délelőtt, első blikkre eléggé rendben leszünk.
-
kcsa
veterán
-
laci0530
senior tag
Ugyanígy volt nekem is. A pesti szám egyébként SPAM jelzésű volt, fel se akartam venni, azt gondoltam először, hogy valamilyen közvéleménykutatás már megint. :D
A húszezres kupont el is lőttem gyorsan, rendeltem még egy adatkábelt meg egy Smart tag2-t (asszem AYCM10 meg SHOPAPP vagy AIKVIZ5 kuponkód működött még mellé, így kb. 1600 forintot fizettem. Remélem, küldik hamar az összes rendelést mostmár.).[ Szerkesztve ]
-
t.imi
addikt
válasz
autotaxmo #2931 üzenetére
Csak azt rakhatja ki hogy készleten, ami valóban elérhető.
Te/Ti kifizeted/titek, aztán jönnek hogy majd egyszer, olyan nincs. Fogyasztóvédelem.
Feleségem harcolt két hete hangszerbolttal. Készleten, kifizeti előre, aztán jött az üzenet, hogy beszerzés alatt.
Fogyasztó megtévesztése, linkelte a paragrafust.
Másnap a számláján volt a pénz, sűrű elnézesek közepette.
Samu mit talál ki az senkit sem érdekel.[ Szerkesztve ]
-
autotaxmo
őstag
válasz
PeteePeti #2828 üzenetére
En total egyetertek veled, en is ezt tennem amit Te es nem bosszu miatt ahogx masok ertelmezni akarjak, egyszeruen nem kell atvenni es kesz. Persze lehetne az egyoldalu samsung ASZF szerint cselekedni, de en egy ennyire inkorrekt aszf-et regen lattam ami kizarolag nekik kedvez minden teren es vedi a segguket.
[ Szerkesztve ]
-
*RLaci*
addikt
Az durva, hogy a Jet Black el is tűnt az oldalukról. Így tényleg exluzívvá vált.
-
Kasya
nagyúr
Most hivtak a Samsungtol az elorendelessel kapcsolatban. A szépen felolvasott szoveg lenyege, hogy az Exlusive Color elorendeleseket csak marcius vegere tudjak teljesiteni, de en szerencsesen már jovo heten megkaphatom, ha most nem mondom vissza. Erre kertek megerositest.
Mondom, ha mar ennyit vartam, pár napon nem mulik.
Valamint kaptam egy 20k- kupont megértésul (lediktalva!).Egy biztos, foglalkoznak a dolgokkal és most már nem tudják hova halogatni a "nincs készlet" dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
autotaxmo
őstag
válasz
l1k3_1t #2817 üzenetére
Szuper vagy, koszi az infot, innen is latszik, hogy a magyar Samsung hivatkozhat ASZF-re amit ok egyoldaluan irtak meg, ettol még egy inkorrekt es szanalmas hozzaallas a reszukrol. Vannak itt paran akik nem ertik a felhaborodasunkat es bekuldik a hatalyos ASZF-et mintha az lenne a Biblia ami alapjan kene az uzleti eletben mukodni mindenkinek
-
autotaxmo
őstag
válasz
viewdetails #2799 üzenetére
Akkor innentol kezdve teljesen jo es rendben van, amit a Samsung Magyarorszag muvel, mert le van irva az ASZF-ben. Oke, ertettuk.
-
kiszu
senior tag
válasz
N.otorious #2926 üzenetére
Én a vip oldalon rendeltem és ott úgy volt, hogy a. 256gb volt 459e, az 512gb 492e.
Lenyeg,hogy a kissebb tarhelyes ott jobban kijott mert olcsobb volt. Ott ugye nincs kupon csak egyféle amit megevett, az elorendeloi, de alapbol a 600 e - s telefon 479900. Arra lehetett még behuzni a 20e-s kedvezmenyt.
Jobban jöttem ki mert eleg volt a kissebb tarhelyes. -
kiszu
senior tag
Azért milyen érdekesek ezek az elorendeloi akciok.
Rendeltem az indulasnal egy 256 gb os kivitelt, 3 kuponnal és 459e ft ra jott ki.
Most megneztem ugyanazt rendelve, de keszulek beszamitassal (mert 40 e vel tobbet ajanl mint amennyiert el tudnam adni) és ugyanaz 447e
Tehát 12e vel olcsobb mint januar végén. -
Joezyka
senior tag
Megjött a TORRAS tokom, eléggé jónak tűnik.
-
Reggie0
félisten
S25 ultraval nektek a smart thingsben mukodik a smarttag2 keresese UWB+Kamera AR-el?
-
válasz
PedroPascal #2914 üzenetére
Szuper, köszönöm!
-
A Pitaka van annyival jobb, hogy kb. 2x az ára a legtöbb márkásabb tokhoz képest? Nekem könnyű és vékony tok kellene, ami nem csúszik. Magsafe nagyon opcionális.
-
kcsa
veterán
No, végül nekem is átváltott szállítás folyamatban státuszra, de nincs imei, és Rabennél sincs, ez is jövő hét lesz leghamarabb, ha jól sejtem.
S25+/512
-
gery14
senior tag
Most a Gari jegyel mivan megint emalben kell igényelni ?
-
viewdetails
addikt
válasz
viewdetails #2886 üzenetére
No, van tracking number és IMEI is.
-
NY_A
őstag
GLS-re most nagyon haragszom. Egyszer volt az amit fentebb írtam. De ezen felül én két 25 Ultrát vettem kb 1 hét leforgása alatt, egyet asszonynak másikat nekem. Futárral egyszer sem találkoztam, odaadták másnak. Enyémet legalább kollégám vette át de a másikat két számmal arrébb adták le, onnan hozta át nekem az ott dolgozó. Mondta, hogy ismer és simán odaadták neki. Végül is csak egy 600 ezres telefonról van szó, mi baj lehet belőle.
Új hozzászólás Aktív témák
ma Alig-alig változott a funkcionalitás, de tovább erősödött az AI szerepe.