-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#TOTTI
őstag
Mára megvagyok a fékbetét cserével és a fékolaj feltöltéssel, végülis a levegő kiszívását választottam. Így már mentem is vele, nagyon jó, gps 8van' megvan, viszont, nyélgázon kb. 3-5 másodperc után fullad, ha vissza engedem kb. ennyi idő után megint tudom húzni.
Két kis videó:Kis körbejárás - Gázreakció(könnyű kuplung)
Köszi annak, aki eddig ellátott tanáccsal.
-
retesz147
addikt
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek. Az alany egy MBK Skyliner 125.
A motor cca 2 éve hengerfejes lett, mert nem kapcsolt be a hűtőventi és országúton nem vettem észre, hogy megfőtt a víz, mire észrevettem, már mindegy volt.
Fél év állás után megcsináltattam a hengerfejet, cseréltük benne ami kellett (szelep, vízpumpa, termosztát, stb.), kitakarították a karburátort ultrahanggal egy műhelyben, cseréltem tömítést és alsó membránt. A motor beindult, állva finoman lett járatva, de a karbi nem akarta az igazat. Alapjáraton szépen eljárt a motor, ha finoman ráhúztam a gázt, azonnal lefulladt, azonban ha rögtön full gázt adtam, akkor is szépen vette a lapot és kipörgött a motor. Azaz adagolni nem lehet, mert lefullad, de alapjáraton és full gázon elmegy.
Ismét beütött a krach és félre lett téve 1 évre, de most az a tervem, hogy tavaszra megcsinálom a mocit (lett közben Bp-n garázsom, így nem kell cca 200km-re vidékre járnom, hogy bütykölni tudjam).
Néha-néha nosztalgiázni jó lenne vele. Nálam van cca 18 éve, de most utóbbi 3 évben csak állt.
Van esetleg ötletetek mi lehet a gond? Gondolom karbi probléma, de nem jövök rá hogy mi. Nem vagyok tapasztalt szerelő, amolyan hobby szinten bütykölöm.Továbbá a hűtőventit mi vezérli? Mert az még a mai napig nem kapcsol, így újra megfőzném a hengerfejet.
A venti jó, mert ha direktbe 12V-ra teszem, szépen forog, csak nem kapcsol. A termosztátot kicseréltem újra, az nyit, csak a venti nem kapcsol. Kérhetek ebben is segítséget?Köszönöm szépen előre is!
Üdv.:
KariEladó Xiaomi 13 üvegfólia és Samsung S23 Nilkin tok és üvegfólia.
-
FeniX-
senior tag
válasz tothferenc #87397 üzenetére
Na most leírom, aztán a leendő vevők finnyogni fognak, ha megtalálják a fórumon. Mostmár ezek 930 környékén mennek, persze a beetető hirdetések még mindig ilyen 860-ról szólnak. (forgalomba helyezés + regadó 'not included', de az csak a kisbetűs résznél van)
Én is ennyiért vettem (860). Dobozban maradt model volt, a Suzuki Gyulainál.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
Jól megszívatott ma a Jog... Lehet berágott hogy az Apriliához vásárolgatok.
Leszaladtam a boltba még a hiányzó cuccokért itthonra. De a boltig sem jutottam. Leállt a kis város közepén. Kulccsal levettem a betekintő fedelet, csak 2 centin volt üzemanyag a csőben (tank tele). Többi tiszta levegő. Kb 3 hete cseréltem emiatt csövet mert a régibe egy szűrő volt közbe iktatva, gondoltam ott lehet valami gond. Azóta ment, de volt hogy be dadogott. Persze én felöltözve motorra nyakig, miközben 14 fok napsütés... Úgy voltam hogy belököm az árokba, de haza akkor sem tolom 3km-et. Szerencsére egy haver boltja a közelben volt, ott letettem. Én meg kutyagolhattam haza mint egy Michelin baba...Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeniX-
senior tag
válasz FeniX- #87388 üzenetére
Na, rövidre zárom magamban a vitát, de leírom a konklúziót.
A hivatalos, kinyomtatott keeway manual szerint is 89km/h a végesebesség. Ez "ennyit" tud. Kész, pont.
Gondolkoztam még rajta, hogy esetleg a levegőszűrőnél ezt az "árnyékoló lapot", amin van 3 lyuk, kicsit módosítom (teszek rá még egy lyukat) de szerintem ezt az ötletet is elvetem. -
Topikgazda
-
Rivaul
addikt
Megjött a Motoforce 70-es henger. Gyárilag bele ütve az oldalába hogy 49.90ccm Láttam már más gyártónál ilyet képeken, de így élőbe vicces.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
NYPD
aktív tag
válasz FeniX- #87385 üzenetére
Hát meglátom, de ott szerintem olyan kicsi a hely, hogy esélytelen, de ránézek mert úgyis állítanom kell a gázkar holtjátékán, mert már bortány, hogy csak kb 1-1.5 cm után nyit. Jövőhéten megy a szerelőhöz amúgy, átnézetek vele minden üzemanyag-kihajtás rendszert, ezt a pár hónapot bírja már ki rendesen gond nélkül. A bolond csavart esetleg megpróbálom alulról fogóval megtekerni, hogy legalább a feje kiemelkedjen, arra már fentől is rá fogok tudni fogni.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Szerintetek mennyire érdmes erőltetnem a 150ccm? A 300-as gépeket a fogyasztás miatt elvetettem. 200 vagy az alá mennék be, de itt alíg van pár modell és árban is szemmel láthatóan drágábbak.
Ha viszont megbarátkoznék a 125-el, akkor jóval nagyobb kínálat és kedvezőbb ár lenne. Kérdés, hogy mennyivel vérszegényebb egy 125 a 150 vagy 180-hoz képest?
-
-
FeniX-
senior tag
Szia, ha hozzáférsz fűrésszel, akkor keresztben belevágsz a csavarba és utána lapos csavarhúzóval megpróbálod oldani. Esetleg óvatosan "rákalapálni" egy mérettel kisebb csillag-kulcsot, ha rámegy.
Nekem anno a torx fejű olaj-leeresztő volt annyira szétkopva, hogy már csak egy imbusz ment bele, kalapáccsal.
-
NYPD
aktív tag
Karburátoron lévő csőbilincset, aminek a csavarjának a feje elkopott, nem fogja a csavarhúzó, hogy lehet leszedni roncsolás nélkül?
-
draco31
veterán
Hello!
Van öcsémnek egy Malaguti F12 vizes.
Kapott két új gumit, km óra meghajtót ( remélem sokat csuklott aki kitalálta, hogy nem spirálos kell legyen )
50-esként lett véve. Aztán kapott 70-es hengert dugó, ami kell.
Volt karburátor csere is.
Aztán volt egy tömítés fáradás, úszott a henger, és eltörte a hajtórudat ekkor. Mondanom sem kell, jól esett a 40e-es gyári főtengelyt megvenni, mert csak ennek az évjáratnak szélesebb fél centivel a főtengelye, mint az összes többié.
Majd utána valószínű az olajozást felejtette el a gép, kukára ment a motor kb 500km után. Megint új henger, mert menthetetlen lett, dugó, hengerfej, vízpumpa többször felújítva teljesen.
De most már nagyon elege van abból, hogy mindig ereszti a vizet. Próbáltunk már mindenféle tömítést, de mindig ereszt valahol.
Szóval arra gondoltunk, hogy akkor legyen léghűtéses inkább.
Jól gondolom, hogy akkor kell a ventilátor lapát a vízpumpa helyére, annak a burkolat, meg olyan levegős hengerszett. Vagy ettől bonyolultabb a dolog?Bár én azt javasoltam, hogy vigyük le a kertbe, és rakjunk alá tüzet.
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
FeniX-
senior tag
válasz Zoli bácsi #87381 üzenetére
Igen-igen, van összehasonlítási alapom nekem is a korábbi gépekkel.
De Nyogónak is ugyanilyen van, csak más "testben" (K-Light) és neki meg a Sógorának nincs vele gondja. (Úgy tudom, neki is superlight-ja van)
Pedig azóta sem híztam 85kg fölé. -
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #87380 üzenetére
Elég karcsú. Egy Honda CBF 125-ösöm volt 10 éve, meg most a Piaggio Liberty. Mindegyik egy alap 125-ös. A közel 2m magasságomhoz voltam 135 kiló. De mindegyik elment a legnagyobb szélben is 80-al, meg a Bakonyban (Bakonybél környékén) is motorozgattam mindegyikkel, kisebb hegyek közt. A kis CBF visszakapcsolgatva meglepően fürge volt felfele, sokkal rosszabbra számítottam.
Amúgy amiket leírtál, nekem továbbra is az a véleményem, hogy valami nem kóser azzal a géppel. Az Euro5 átállás elvileg minimális teljesítményvesztéssel járhatna, tized lóerők.
Írtad, hogy hirdeted. Amúgy is azt mondanám, szabadulj meg tőle..... -
FeniX-
senior tag
válasz FeniX- #87379 üzenetére
Sík terepen el lehet hajtani 90-ig, de sok idő, és a legkisebb emelkedőre már visszalassulok 60-ra. Ja, és 3500-as fordulatnál, ahol van az 50km/h (óra szerint) ott kifejezetten van egy "rés", a befecskendezésben. Szerintem úgy van leprogramozva, hogy ott a legszegényebb a keverék.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
senior tag
válasz Zoli bácsi #87378 üzenetére
Szia, igen a nem euro 5-ös modellek jobban mennek, a videókat én is néztem.
Az előző akksi a gyári volt, ezt pedig az alkatrész.keeway.hu -n látott robbantott ábrás lista cikkszámlista alapján néztük. -
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #87377 üzenetére
Megfelelő aksit vettél, megvan az indítóáram? Akku saruk gondolom rendben vannak.
Garis még? Helyedben megnézetném a szakszervizben.
Az én robogóm önindítója mindig teker, soha egy torpanást, erőlködést nem hallottam.
Én megnézetném. Írtad, hogy lomha, meg 80km/h a vége. Régebben nézegettem videókat a neten, azért ennek a típusnak jobban kéne menni. -
FeniX-
senior tag
Sziasztok, én is kicseréltem ma az akksit. Viszont, még mindig 3 indítózásból 1x hallom, hogy megakad az indítómotor, mintha ellenállásba ütközne, vagy - fülre olyan, mintha - túl nagy lenne a kompresszió. Lehet, hogy a másik akksit is ez "makkansztotta" meg? Ezeknek már össze kellett volna kopnia 6000 km alatt, úgy gondolom.
-
#TOTTI
őstag
Automata szivató csere után helyre állt a rend, hidegen keveset, melegen sokat kapott, mert bele volt szakadva. Csere után rúgásra indult. Párszáz métert mentem is vele, meggyőző, de az első fék hiányzott.
Pár másodperces videóm is van.
-
macilaci78
nagyúr
válasz nyogo83 #87372 üzenetére
Hahu-n úgy szűrök az SH300-ra, hogy magyarországi érvényes okmányokkal, tehát magyar rendszámmal forgalomban lévő példány. Az ABS-t is bejelölném mert fontos, de sok hirdető nem pipálja ki, pedig egy 2018-as gépben már alap.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #87371 üzenetére
Nem a hajtasban kell megnezni a csavar fejet, hanem ugy altalanossagban, hogy mennyire volt hozzanyulva(blokk/dekni csavarok, idom csavarok ha ralatsz, fekeknel, stb). Itt jellemzoen a 12-15e kozotti futasteljesitmennyel arult robogokrol beszelek.
Azert, mert annyi futasteljesitmenynel egy gyari tarcsa nem fog koppra ugy elfogyni, barmit csinal vele, hogy cserelni kelljen. Illetve tul nagy szervizre sincs szukseg az alap olaj/szuro cseren, illetve hajtas ellenorzes/szijcseren kivul.De ez akkor latszik szepen, amikor megnezel egy kulfoldrol behozott es egy itthon vasarolt kb azonos km-rel arult robogot, akkor ha a kulfoldi nem valos, latvanyos lesz a kulonbseg.
Amugy meg az utolso ket bekezdesed nagyon javasolt. En is volt, hogy hivtam bizonyos peldanyhoz magammal hozzaerto ismerost, mert akinek a keze alatt sok megfordul belole, tavolrol kiszurja.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz nyogo83 #87369 üzenetére
Hajtásban csavar feje. Akkor egy vásárlás előtti átnézéshez vigyek egy ütvecsavarozót bitkészlettel levenni a deknit?
A fék megint olyan, hogy a használat módja nagyban befolyásolja. Kis hazánkban sem mindegy, hogy valaki az Alföldön teker bele 15k km-t, vagy mondjuk a Gellért hegyről jár dolgozni valamelyik budaörsi hegyre. Az ülés is az én súlyom alatt lényegesen hamarabb mutatja a kiülés jeleit, mint a legtöbb fórumtárs esetében.
Saját példámból is tudom, hogy nem lehetetlen egy 20+ éves gépnél sem a 10k alatti futás. Bár én is idén 2k km-t csavartam bele, ezzel lépte át a 10k-t, éppen.Mindenesetre vásárlás előtt megnézetem egy szerelővel. Első olyan vas lesz, ami 50 ccm felett lesz, így semmilyen tapasztalatom nincs, hogy akár egy próbaút alatt kiderüljön valami.
Ahogy elnézem, újonnan SH300-at most nem árulnak, SH350i van, ami 2,2 mFt. Alatta van 125-ös és 150-es. És ugyanúgy, mint az autónál, a használt robogónál is legyen még a zsebben némi lóvé opcionálisan gumira, szervizre
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
zombei
aktív tag
válasz #TOTTI #87342 üzenetére
Én csak úgy szoktam, hogy fent töltöm, behúzom, aztán alul lazítom-elzárom, aztán ezt ismételgetem amíg jön bubi. A másik megoldás az lenne, hogy patikában veszel valami jó nagy fecskendőt, fent kiszívod a tartályt, aztán lentről benzincsővel csatlakozva felnyomod neki. Pumpálgatással, csak ami benne van nagy buborék azt aprózod össze, aztán sokkal tovább tart mire kijön.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #87366 üzenetére
Ahogy irja dellfanboy. 10-12e km-es futasnal nem indokolt meg egy gyari fektarcsa lecserelese, hajtasban nem gyari alkatresz, csavarok feje arulkodo, stb.
Nagyjabol szoktam figyelni is, ha hirdetesben latok valami gyanusat, mivel van egy ket Pest kornyeki “jomunkasember”, aki fiatalit es kulfoldi zart forumban ker ehhez segitseget [link] [link]
Igy nagyjabol el lehet kepzelni, hogy valojaban mennyi km-rol indulnak a behozott motorol itthon -
#TOTTI
őstag
válasz sityupityu #87360 üzenetére
Átmérő tekintetében a negyedére szűkítette, kijött gyönyörűen egy 7000Ft-os marófejjel. Majd ma kirpóbálom.
-
dellfanboy
őstag
válasz macilaci78 #87366 üzenetére
kopo fogyo dolgok ujracserélése.
uj idomok/ féktárcsa pl egy 30e t futott gépnél...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #87364 üzenetére
Te egy higgadt, megfontolt motoros vagy, felteszem, 15 év is az voltál már. Aki csavargatja a szarvát, annál nem áll meg 2 liternél.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Zoli bácsi
őstag
Az biztos, hogy ezeket az újabb fejlesztésű motorokat úgy reklámozzák, hogy könnyebb futás, kisebb belső ellenállás.
Motornál nem, de autó tulajoktól hallom, hogy az új motoroknál bizony, velejárója a dolgoknak, hogy csipegeti az olajat. Miért lenne motornál másképp..? Gondolom itt is annyi a fogyasztás, hogy a periódus alatt 1x, maximum 2x rá kell tölteni.
Persze a kb 8-10% fogyasztáscsökkenés meg jó dolog a másik oldalon.
Tizen pár éve volt egy újan vett Honda CBF 125-ös motorom. A 2m-es magasságommal, meg 135 kilómmal 2l alatt evett. Az új Cb125F esetében az új csökkentett súrlódású motorokkal a gyár úgy reklámozza, hogy 1,5l/100km fogyasztással beéri. Cserébe gondolom ez is csipegetné az olajat..Dehát valamit valamiért. Ha az olajlehúzó gyűrű kevésbé feszül a hengerfalra, annak ez az eredménye.... -
nyogo83
Topikgazda
válasz V.Stryker #87361 üzenetére
Attol, hogy Honda meg sajnos nem lesz alapertelmezetten orokelet minden blokkja amit gyart. Ezt csak marka fanatikusok szeretik hangoztatni, illetve elhallgatni a problemakat. Minden gyartonal elofordulhatnak problemas konstrukciok.
En nem tudok rola, hogy SH300-nal tomegesen lenne valami ismert olajfogyasztasos problema. Kerdes, hogy mondjuk az adott robogo 0 Km-es kora ota az embernel van, vagy hasznaltan vette “keves km-rel”. Itthon eleg nagy aranyban van Olaszbol behozott 60-70e km-rol 10-12e-re visszatekert SH, lattam nem egy ilyen darabot. Ebbol nem lehet leszurni valos kepet. Viszont ismerek olyat, aki itthon szalonbol vette, telen nyaron hajtja napi szinten es semmi problema vele.
Az SH150, PCX150-es blokkjanal elofordult, hogy mar uj koraban 6-7000km-es futasnal 1-2deci olaj elfogyott 1000km-en es gariztatas lett a vege. De ez se torvenyszeruen mindnel, de volt ra pelda a 2010-2016 kozotti modelleknel.
Ha jol tudom, akkor volt is valami valtoztatas a blokknal 2016 kornyeken, szoval lehet nem veletlen. De ezt csak a 150-es blokkjarol tudom, 300-asrol nincs ilyen infom. -
dellfanboy
őstag
válasz V.Stryker #87361 üzenetére
sztem egy 0-t lefelejtett a tulaj, kizártnak tartom hogy 30e km-t futott blokk, ha volt karbantartva itt az eu-ban csipegetné az olajat.
bár jo lenne definialni mit jelent a csipegetes? 3x töltöd ujra mert szint alatt van, vagy a max-rol ami mondjuk 99% lemegy 98%-ra?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
V.Stryker
nagyúr
válasz FeniX- #87356 üzenetére
Írtam a forgalmazónak, vissza is írt, hogy idén felejtsem el. Az európai készlet rég elfogyott, majd a jövő éviből tudnak rendeli február magasságában. Most írtam neki,hogy legalább egy bemutató darabjuk van-e, amit megszaglászhatnék, de szerintem az sem lesz.
Viszont kezdek itt megrekedni. Most, hogy így komolyabban nézelődök meg utána olvasok, az jön le, hogy 0-áson közlekedni (ami kb egy évig lesz max) kellene a 300ccm. Viszont ezek nem nagyon tudják az általam kitűzött 3 liter körüli fogyasztást. Legalábbis ebben az árkategóriában.
Amúúúúgy. A Honda SH300-ra mennyire jellemző az olajcsipegetés? Egyik hirdetésben írja a motort ajnározó eladó, hogy kicsit csipegeti az olajat. És aki azt mondja,hogy az ővé nem az vagy blokkcserés volt, vagy hazudik. 30ezer km-t futott motornál, ráadásul egy Hondánál, olajfogyasztás? WTF?
Volt Hondám és az 70ezer km-en túl is olyan volt mint a Doxa motorikusan.
-
-
Topikgazda
-
#TOTTI
őstag
Hahó, mentem egy próbakört, hát, valami nem stimmel, megy a motor indul is szépen, de egy kis idő után fullad, az lehet a kipuff fojtása miatt? A másikkal üvöltött kapart rendesen, igaz azóta az automata szivató is beleszakadt (jön új). Mert akkor sürgősen ki kell köszörülni belőle. Lehet vissza teszem a régit mielött tovább gondolom vagy keresek megoldást a fojtás kivételre, mert szerszámom, gyakorlatom nincs.
Hátsó fék jó már, első meg majd... -
NYPD
aktív tag
Hali! A szekunder rendszer már le lett kötve. Karbit a szerelőm beállította, mikor 5fok körül volt a hőmérséklet már, akkor jó (tökéletes akkor se, mert a fordulatot ugyanígy lassan ejtette vissza egy idő után) volt, mostanában bolondult meg jobban. Hajtómű olajat tavasszal kapott frisset, új kevlár szíjat nyáron. Gyertya nem tudom most milyen van benne. Féktisztítóra nem reagált semmit, pedig körbefújtam tisztességgel a karbi környékét, úgyhogy falsot nem kap. Karbi felújítva nem lett, csak nagyobb fúvókát kapott a 60-as henger okán, meg a levegőszűrőn lévő cső le lett szedve, hogy több levegőt kapjon.
Nem szedtem szét ma végül, mert a légbeömlő felőli bilincs csavarja, ami fogja a karbit, teljesen ki van kopva, nem tudtam kitekerni semmivel, úgyhogy majd inkább elviszem megcsináltatni, aztán megkérem a szerelőt, hogy lője be faszán, nézze át rendesen. Új karbira már nem költenék már pénzt, most végre úgy néz ki egyelőre, hogy pár hónapon belül megeshet a kisbálna megvásárlása (krumpli 400).
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dellfanboy #87354 üzenetére
Gondolom a kerámia bevonat a hengeren. Váltóval nincs semmi baj... meg azzal sincs ha nincs.... igazából nekem mindegy. Nagy motorról jövök, megszoktam,hogy váltani kell. Na jó...1250ccm-nél nem kellett túl sokat.
-
-
tothferenc
senior tag
válasz mumtaz #87344 üzenetére
Ezt en sosem tudtam kivitelezni. nalam az valt be, hogy a nyereg legtelenitojere nyomok egy csovet, rapumpalok, megszivom egy 500ml-es fecskendovel, es a vakuum alatt megnyitom. Eleg hamar kihuz mindent
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
V.Stryker
nagyúr
válasz nyogo83 #87351 üzenetére
Csak elég nagytestű. Pesten a kocsik közt jó lenne csalingázni.
Viszont, most megláttam ezt a Sym VF185i -t. Azt hiszem ez lenne a tökéletes. Nem nagy köbcenti, de azért megy, olcsó a fenntartása és ami fontos... nem kell izgulni annyira, hogy ellopják, mert randa.
-
-
nyogo83
Topikgazda
válasz V.Stryker #87350 üzenetére
A j300 az nagyon rendben van Motoros topikbol bajnokpityu-ra kerdezz ra, neki van j300-asa par eve ha jol remlik.
Fenix: nem tul egeszseges lehet hogy kakukk annak az akksinak. Probalj meg meg egy regeneralo toltest, de nem hiszem hogy sokat javit az allapotan. Sajnos ha valami nem kerek egy akksival, akkor az azonnal elojon a minuszokban.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Mi a vélemény a Kymco Downtown 300-as és Kawasaki J300-as robogókról?
[ Szerkesztve ]
-
-
FeniX-
senior tag
Halihó, én meg rámértem az akksira és már amikor raadom a gyújtást es felspannolja az elektromos AC-t, lemegy a feszultseg 9,4-re. Akkor gondolom, szar az akksi.
-
Rivaul
addikt
válasz mumtaz #87344 üzenetére
Én autón mindig a csöveset használom. Rá egy méter és feltölt. Pumpál, nyomva tart nyjt és zàr. Gyorsan meg vagy. De kocsinál könnyebb, mert nagy a kiegyenlítő és nem húzol vissza levegőt fentről
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
mumtaz
senior tag
válasz macilaci78 #87345 üzenetére
Nekem egy 250ml-es akadt.
-
mumtaz
senior tag
válasz #TOTTI #87340 üzenetére
Megteheted azt, ha nagyon levegős, hogy előbb ráhúzol egy csövet a légtelenítő csavarra. Azt egy kis ívvel bevezeted egy flakonba. Feltöltöd a kiegyenlítő tartályt csurig és megnyitod a légtelenítő csavart. Így várhatsz 15-20 percig is, mert marha lassan folyik le. esetleg lassan pumpálgatsz a fékkarral, de ővatosan, nehogy a tartálynál visszaköpködjön, mert tiszta egy merő fékfolyadék lesz minden. Ez nem teljes légtelenítés! Csak, ha marha sok a légbuborék a rendszerben, ez egy kicsit segít rajta.
Jobb módszer lenne egy jó nagy injekciós fecskendővel lentről "feltölteni" az egész rendszert, ha van kéznél. Nekem ez vált be jobban. Bár egy akkora injekciós fecskendővel, amivel nem szeretnék szurit kapni a doktornéninél. -
#TOTTI
őstag
válasz macilaci78 #87341 üzenetére
Sajnos így nem ment, 10 percig pumpáltam, de fenn is lenn is csak buborékozik, remélem nem a fékmunkahenger szorult meg. Majd még próbálkozom, ha meg nem megy valakivel megcsináltatom.
-
#TOTTI
őstag
Robesz technikailag összeállt (video), kábelköteget megvariálltam, üa. szintmérő hátra kerül a betöltő mellé.
Kipufogóban benne van a folytás, a hegesztést ki kellene csiszolnom, majd keresek youtube videót.Amivel viszont küzdök, az a fék, hátsó kopott, első levegős, mert szét lett kapva. Arra van valakinek tippje, hogy lehetne feltölteni?
Fékmunkahenger működik, pumpálja, de buborékos nagyon. -
V.Stryker
nagyúr
válasz macilaci78 #87338 üzenetére
Ha stabil 100-at tud, az már oké.
Nem akarok boszme nagy testűt.-
-
macilaci78
nagyúr
válasz V.Stryker #87336 üzenetére
Pályán hogy akarsz közlekedni? Teherautó szélárnyékában, vagy előtted a végtelen országút? Ez nagyban befolyásolja a fogyasztást.
Én SH300-ban gondolkodok, de az X-Max is nagyon pöpec gép, csak árban felülreprezentált.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Megy a varia robogó vásárlás kapcsán. Eredetileg SH150-et vahy Nmax 155-öt akartam, újjat. Oda jutottunk, hogy másfél misiből nem jön ki dobozzal, plexivel, névre írva. Egy 150es robesznál ne már....
Marad a használt. 108kg vagyok, 186cm magas. Most egy évig a nulláson is kéne elvileg járnom, utána viszont csak Bp-en belül 95%-ban.
Fontos a fenntartás, fogyasztás.Használtból Xmax250 -et néztem. Mellette még valami 300-as Kawasaki-t láttam, ami szimpi, csak abból kevés van.
Mik jöhetnek még szóba?A 250-300ccm fogyasztását 3 liter körül lehet tartani? A feletti fogyasztást nem szeretnék.
-
-
nod1
csendes tag
Hello,
csak most olvasom, mert riktán járok fel.
De ennek mi a létjogosultsága a hagyományos matyizsák mellett?
Minden alkalommal fel kell venned magadra. A cipőd vizes lesz, ha esik az eső. Ráadásul a lábad között nem tudsz semmit vinni.
Szerintem a tucano a tökéletes megoldás a téli robogózásra. Főleg ha még vizes robogód van, aminek a hűtője pont beveri alá a meleget (pl régi runner), na az olyan, mint egy ki kazán. -
nod1
csendes tag
Hello!
Lehet kicsit állítanod kellene a karbin, most, hogy jön a hideg nem jó neki a nyáron beállított levegő/benzin keverék. Én lehet tennék bele gyertyából is egyel melegebbet.
Az enyém 10 fok környékén teljesen meghülyült, nem akart bemelegedni, össze vissza járt. Próbáltam játszani a karbival, de jó sosem lett.
Hidegindításnál egy tipp, hogy ha sokáig kell tekertetned akksival, akkor inkább gyújtás, kettőt-hármat csavarsz a gázon, és rárúgsz egyet. Elvileg így el is kellene indulnia szinte azonnal.Ha már leveszed a varitorházat nézz rá a szíjra, hogy milyen.
És hajtóműolajat mikor cseréltél utoljára?
Illetve ha már tisztogatod a karbit, a szekunder levegő rendszerre is ránézhetsz. A hengerfejen van a csatlakozója, abból indul egy hosszabb műanyag cső, rajta egy szűrő. az a kipufogógáz visszavezető szűrő. Amikor én néztem az enyémet, elég dzsuvás volt, megköszöni az is a takarítást. Taposó alatt kell lennie, alulról be tudsz nyúlni. De sokról ledugózzák egyébként, nem tudom, hogy a tiéden rajta lesz e még.Ha megunod a karbival a szívást, és hosszútávra tervezel, van a Motoforce-nak egy karbija, többen dícsérték akik a gyárit ledobták, és ilyennel etetik akár a nagyobb hetvenes hengert is.
Csak ennek is elment az ára..
De a karbid kapott felújítást annó nem?
át is fúvókázták, ha jól emlékszem -
Rivaul
addikt
Úgy néz ki még is csak elindul a kis Amico projekt. Már egy éve megvettem a tengelyt hozzá. Motoforce Evo. Tudom hogy nem egy nagy márka de 20-ért sikerült vadonat újonnan hozzá jutnom. Aztán elszálltak az árak, egy 50-es DR henger is közel 40e lett. Most az SPD-n viszont észrevettem egy kis akciót, ahol egy szintén Motoforce Racing 70-es vas henger 25-ért volt kirakva. Ennyiért nem hagytam ott. Amúgy Egün 47 ez is. A tengely szintén. Úgy hogy még egy ilyen belépő szint is basszus majdnem egy százas... Nagyon durva. Még a sallangok legalább egy huszas lesz, de most már a "lelke" legalább meg van.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
NYPD
aktív tag
Üdvözlet,
Segítsetek pls, hogy ennek a majomnak mi nyűgje van megint, mert már ismét a benzin+gyufa megoldás felé kacsintgatok. Két napja kezdte el csinálni, hogy ha bemelegszik, baromi magasan marad az alapjárat, menet közben ha lelassítok 10-15-re, gáz nélkül megy tovább. Álló helyből nem indul meg magától, gázra viszont 2-3 mp-et gondolkodik, beesik a fordulat, nem indul meg, csak utána. Ma majdnem telibe is vertek zöldnél, mert joggal azt hitte a csaj, hogy meg fogok indulni... Gázfröccsre felpörög, viszont lassan esik vissza a fordulat. Videó. Próbáltam tekergetni az alapjárati csavart, nagyon lassan reagált rá. A szívató elméletileg jó, mert mikor reggel indítom, pár perc múlva hallom hogy esik lejjebb az alapjárat. Hidegben nehezen indul, tekertetni kell párszor, utána kb 10-15 mp, mire felpörög kb 0-ról.
Holnap szerintem szétkapom a karburátort és átnézem, kipucolom. Merre felé induljak el? Bónusz kérdés: Variátorház + dekli belsejét tisztíthatom-e úgy, hogy telibefújom féktisztítóval, vagy inkább csak közelebbről kicsit, aztán áttörölgetni? (kompresszorom nincs, sűrített levegős kifújatás nem opció, amúgy is túl retkes már gondolom) -
FeniX-
senior tag
válasz Zoli bácsi #87325 üzenetére
Igen, valami ilyesmit kéne, amiket itt felsoroltatok. Kicsit pesszimista vagyok azonban, hogy ebből mi fog megvalósulni. A végén módosítás helyett egész egyszerűen majd kitiltják a városból az összes ilyen - meleg levegőt kipufogó - motort, és helyette maradhat minden, ami elektromos (vacak).
-
FeniX-
senior tag
válasz tothferenc #87327 üzenetére
Egyébként, szerintem teljesen jó felállás. A közvetlen belvárosban amúgyis tök elég egy 'kisrobogó'. Gratulálok a család bővüléshez is!
-
tothferenc
senior tag
válasz FeniX- #87320 üzenetére
Ah, dehogy. Eloszor nem talaltam megfelelo peldanyt. Aztan augusztusban bovult a csalad egy lurkoval, igy nem volt sok idom amugy sem motorozni. Aztan elszalltak az arak, mind a hasznalt piacon, mind az ujaknal. Vegul ugy alakult, ceges kocsival jarok meloba, igy felesleges is lett. Varoson kivul maradt a Hornet, azon belul ha tenyleg el kell szaladni valahova, maradt az 50-es. Mar azon is agyaltam, eladom a Hornetet, mert felment az ara es a baba mellett meg a tavasszal indulo nyaralo felujitas miatt amugy sem lenne ra idom. De vegul lebeszeltem magamigy maradt a regi setup: Hornet meg melle a Motowell.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #87325 üzenetére
Lehet, be kellene vezetni egy új kategóriát a vezetői engedélyekben és a gépjárművekben is.
Lenne SMKP-ból SMKP-1 és SMKP-2.
Az 1-es marad minden a régiben, a 2-esnél pedig rendszám, 50-70 km/h megengedett max (városon belüli gyorsforgalmi utak), de az autópálya és az utas továbbra is tiltva.
Ha egy Ford Fiestát forgalomba lehet hozni teherautóként is, akkor egy 50 ccm robogó, ami gyárilag akár a fojtásokkal együtt is eléri az 50 km/h utazótempót, legyen forgalomba helyezhető ennek megfelelően.Új SMKP-1 jogsit nem kiadni, nem oktatni, új robogónál a rendszámos változatot 20%-os állami támogatással forgalomba helyezni. Így lehetne terelni a népet egy tisztább, legitimen gyorsabb jövő felé.
A rendszámhoz persze már műszaki vizsga, casco is dukál.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #87324 üzenetére
Igazából alkalmazkodni kéne a szanályoknak a megváltozott viszonyokhoz. Szerintem.
Ideje lenne az ötvenesekkel is valamit lezdeni, illetve magával a kategóriával.
Nyugodtan feljebb lehetne emelni a határokat. Mindenkinek jobb lenne, ha egy kismotor a városban tartani tudná az 50km/h sebességet. Erőlködés nélkül. És beazonosíthatóan, rendszámmal.
Én felemelném a kismotor kategóriát 125cm3.ig, persze max 5LE (Akár fojtással, mint a nagyobb kategóriák). Ez képes lenne a városi forgalom ritmusát tartani. A1 max 250cm3, és 20LE.
Én is azt gonjdolom, a valamikori 125-ös kategória jelen technikával 150-200ccm3 körüli motorokkal lenne jó.
Mindenesetre én szívemen viselem a környezetvédelmet, de ezen akkor is csak röhögni tudok, hogy szivatnak bennünket, ugye egy 50-250ccm-es motornál, amiket (Dolgozni járni, napi szinten) használunk, mennyi káros anyag is megy a levegőbe? A világ másik felén meg a nagyköbcentis benzinzabálókkal járnak még wc-re is, klímaberendezés hűti-fűti a szigeteletlen hatalmas házaikat......Egy luxus óceánjáró több szennyet ereszt a levegőbe, mint kis országunk összes motorosa......De katalizátort minden ötvenesre... Eh..... -
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #87317 üzenetére
Egesz telen benne volt, amikor mar bejottek a minuszok es a reggeli 0 kozeli homersekletek en nem inditgattam. Talan marciusban volt eloszor hogy foglalkoztam vele, akkor ereje nem volt hogy beinditsa eloszor. Viszont: rugasra indult egybol reggel, bementem meloba, hazafele este mar az ondinditoval siman indult. Masodik nap ugyanigy, majd harmadik naptol mar annyira osszeszedte magat, hogy reggel is gond nelkul indult.
Szerintem rakd fel toltore, de ott lehet az akksinak lett valami gondja. Korabban en szivtam ugyanigy egy feleves akksival, igaz annyiba kerult hogy nem volt kedvem meg garival se szorakozni es lecsereltem egy Yuasa-ra.
-
suste
veterán
válasz FeniX- #87319 üzenetére
8kw alatti teljesítmény tényleg elég gáz.
Sajnos tényleg elviszik az erőt az új előírások, ráadásul ezek a kisebb gyártók nem is költenek nagyon arra, hogy próbálják ezt ellensúlyozni (könnyebb váz, kisebb súrlódás, jobb vezérlés, robogónál vario optimalizálás, stbstb).[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
senior tag
válasz tothferenc #87318 üzenetére
Tényleg, Te megvetted a robogót a nagymotor mellé?
-
FeniX-
senior tag
válasz tothferenc #87318 üzenetére
Hali, egy keeway superlight 125.
De árulom. :-DVolt pár személyes benyomásom róla, hogy miért nem szeretném hosszabb távon megtartani. A legfontosabb talán, hogy - saját szubjektív érzetem szerint - az EURO5 norma 'megölte' ezt a 125-ös kategóriát (Vagy legalábbis, ezt a konkrét típust). 80-as végsebesség, csigalassú gyorsulás, nehéz motorváz.
-
FeniX-
senior tag
Nyogo, hadd kérdezzem már meg, hogy neked a téli tárolás alatt bírta a gyári akksi?
Mivel mostanában csak 3-4 naponta veszem elő a motort, az utóbbi pár alkalomnál próbaképpen rúgással is indítottam, de ma délután ahogy mentem volna haza, az önindító egyáltalán nem tudta már megtekerni a motort, és rúgásra sem indult. Muszáj voltam betolni, úgy meg persze felpörgött az előzetes rugdosásoktól. :-D Most itthon, hogy leállítottam, indult gombra meg rúgásra is. Gondoltam, a hétvégén felviszem tölteni az akksit. Csak hát bosszantó, hogy egy fél éves motornál ez már előjön, mint probléma. -
FeniX-
senior tag
válasz macilaci78 #87315 üzenetére
Pedig az ignisnél korábban kéne váltani, ahol még nem "játszik" a VVt, és akkor alig fogyaszt. :-D
Egyik nő ismerősöm pont fordítva váltott, mint amit Te leírsz. Ahogy volt egy pici fordulat már pakolta feljebb és feljebb. Egy enyhe emelkedőn harmadikban már harangozott a motor, mire mondtam neki, hogy tán vissza kéne váltani, nem hallod? Azt mondja, nem, mit kéne hallani?...
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #87314 üzenetére
Adagolós turbódízelem van kettőstömegű kuplunggal, ahol elvárt, hogy 1500 rpm alatt ne forogjon a motor még motorfék üzemben sem. 60-nál veszi a negyediket, 75-nél az 5.-et, ritkán kapcsolok fel 4.-be.
Feleségem budai, Budán szerezte a jogsit, én az Aldöldön. Ő a benzines Ignisnél sokkal később vált, mint én, a dízelt pedig korábban, mert győzi nyomatékkal.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
FeniX-
senior tag
Persze, ezt én is mindig hangoztatom - mostmár a sokadik 125-ös motorom - után, hogy nem mennek ezek 110-et... 80-90. Végsebesség meg talán (talán!) 100.
Egyébként nekem is van ismerősöm (férfi) aki az 1.0-s pólóját 130-al hajtja az autópályán és csodálkozik, hogy egy-két probléma már előjött ezzel kapcsolatban.
Azt mondja, de hallja, hogy üvölt a motor, de nem gondolta, hogy ezzel gond lenne.Egy műszakilag hozzá nem értő embernél nem várhatjuk el, hogy figyeljen a jármű számára kényelmes üzemeltetésre. Ő a "tipikus felhasználó". Ha meg kapcsolót/pedált lehet nyomni, megnyomja, ha egy alkatrészt el lehet forgatni, elforgatja.
Sok a falábú sofőr. Férfiben és nőben is egyaránt. Ki kell állni a ház elől és 5000-s fordulaton pörgeti-csúsztatja a kuplungot.
Apám taxizott nagyon sok évig. Volt olyan kollégája (nem kezdő) aki városban 4.-nél feljebb sosem váltott, mert nem tartotta indokoltnak. ;-)
Anno ahova nyaranta jártam, a szomszéd bácsi vadászpilóta volt. Egy gyönyörű állapotban lévő 1200-es ladája volt és minden indulás előtt komplett bemelegítést végzett az autón.
Apám mindig nevetve mondta, hogy a régi reflexeit nem tudta levetkőzni az öreg, mint a vadászrepülőknél, szárnypróbát csinál, stb.Ahol lakom, az itteni egyik szomszéd meg későn tette le a jogsit és soha nem tanult meg normálisan vezetni. Nekik is ladájuk volt (mint akkoriban szinte mindenkinek) és úgy indított, hogy : tél, -10 fok, beült, szívató csutkára, és az önindító elfordulása után 1 másodperccel a 0 olajnyomással szintén felk*rta 5000-re a fordulatot. Perceken keresztül majd' kiesett a motor. Pedig csak annyit kellett volna csinálni, hogy picit beljebb tolja a szivatót.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz V.Stryker #87310 üzenetére
Havernak egy 2002-es Saab van, ahhoz lengőkart nem tudtunk venni.
De ne ezeket a kocsikat vegyük szerintem alapul, ha más gyártókat nézünk, akkor még a közel 40-éves tucatautókhoz is lehet venni alkatrészt.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #87309 üzenetére
Én kb teljesen így látom a dolgokat mint te.
Váltós 125-höz csak annyit tennék hozzá, hogy anno az első 125 crossmotorom előtt egy 125 verseny enduróm volt (valamivel gyengébb volt egy ugyanolyan cross-nál, kb 30 ló körül lehetett valahol), na az agyonvert egy 250-es ETZ-t. Abban az időben (talán 96 lehetett) egyébként volt is még egy 250-es piros ETZ-m, tehát meg volt a viszonyítási alap is. De hát az is igaz, hogy az egy verseny enduró volt 30 lóval, és nem egy 10-15 lovas cvt váltós robogó.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Debilon
addikt
válasz Zoli bácsi #87309 üzenetére
csak erre: " másodsorba 10%-al előbb hordjuk szervizekre, olajcserékre."
a sebességmérő csal, a megtett távolságot helyesen számolja!
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
V.Stryker
nagyúr
válasz FeniX- #87307 üzenetére
Nem tudom milyen szabály van, de a 2007-es autómhoz két éve egy k.rva vízcsövet nem tudtam venni, csak bontóban. Igaz,hogy egy Saab volt, de akkor is.
Másképp meg oké, hogy erősebb az xmax 250, de 1,2 millióért egy 10 éves motor. 1,4 körül meg ott van az nmax 155 null km-esen, minden csillivilli cumóval...led fényszóróval,stb.
-
-
Zoli bácsi
őstag
Olvaslak benneteket, de le is írom, mivel nem értek egyet. Aztán lehet hogy nincs igazam.....
Írjátok, hogy 125-ös robogóval 100km/h utazó, és 120 km/h végsebesség.
Ezt én sokallom. Jó, az én Liberty-m csak 11 lovas, de egy átlag vizes robogó is max 1-2 lóerővel produkál többet, ami valljuk be, nem egy drasztikus változás.
Az én robogóm is megfutná a 100km/h sebességet, még többet, a saját órája szerint. De, lássuk be, minden óra csal. Egyrészt mert erre szinte rákényszerítik a gyártókat (Másik irányba nem tévedhet), másodsorba 10%-al előbb hordjuk szervizekre, olajcserékre.
Na, de a lényeg. Szerintem egy átlagos, jól táplált felnőtt férfival, egy modern 125-ös robogó eléri a gps-el mért 100km/h sebességet. Hogy meglegyen több, oda már feltételek kellenek, hátszél, lejtő.
Ha az utazó sebességet nézzük, ez szubjektív, lányom szerint az ezres Micrája utazója a pályán a 120-130km/h, nekem viszont bántja a fülem a motor pörgése, én 110-et mondanék oda.
Én nem szeretem ha üvölt a motor, jó a CVT váltó kissé más. De a maximális teljesítményen üzemeltetett motor egyrészt gazdaságtalan, másrészt felesleges. 10km/h különbség, számoljátok ki egy 30 km-es úton,mennyi időkülönbséget is jelent? És valljuk be, nem ezzel a géposztállyal szoktak többszáz, többezer kilóméteres túrákat megtenni.
Én úgy gondolom:
Levegős 125-ös robogó (Liberty, és hasonlók): Végsebesség: 90-95km/h, kényelemes 80kn/h
Vizes 125 (pl. PCX, Medley): Végsebesség 100-105 km/h, kényelmes 85-90 km/h.
A 150-es kategória, mint tudjuk, egy olasz szabály miatt van (125-ös nem mehet fel pályára, csak nagyobb), de azt gondolom, akinek van rá jogsi, érdemes venni. A végsebessége és utazója kb 10km/-val lehet több, mint a 125-ösé, viszont nagyobb a nyomaték, jobban ugrik, nekimegy a szélnek, két személyt is jobban viszi.
A 120km/h végsebesség, meg a 100-110km/h-s utazó már szerintem a 250-es géposztály jellemzője. Természetesen a valós, nem a saját óra által mért sebességről beszélek.
Én így gondolom.
A mostani robogókkal tapasztalatom annyi nincs. De volt 150-es ETZ-m, ami csúnyán alázta a haveri társaság 125-ös gépeit, akik azt mondták, gyakorlatilag ugyanaz.Könnyen ellépettem már gyorsulásnál. A 250-es MZ a kb 20 lóerővel közel ennyi nyomatékkal, manuális váltóval, valósan (nem órája szerint szerint) 120, max 125 km/h végsebességet tudott.
HA valaki azt mondja, hogy ezt hozza egy CVT váltós 125-ös 12-13 lóerős masina, azt én nem hiszem el. -
Topikgazda
-
V.Stryker
nagyúr
válasz macilaci78 #87303 üzenetére
Köszi a véleményt. Közben meggyőztem magam az NMAX 155 -ről. Minél többet olvastam utánuk és néztem videókat, az jött le, hogy az kell nekem. A szememnek is jobban tetszik. Ez a hokedlis ülés amúgy se annyira tetszik vagy nem tudom elképzelni,hogy oda tegyek vmit.
Még néztem használtan X-MAX 250-et. Újszerű, de mégis 10 éves motor. 1,2 milláért nem olcsó. Kicsit fázom, hogy olyan blokkal vegyek motort, amivel már nem gyártják. HOgy hogy lesz hozzá alkatrész, meg ilyenek.
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #87304 üzenetére
Igen, volt rá példa. Ezért is teszem le a lábamhoz, hogy egyrészt alacsonyabban legyen a súlypont, másrészt így nem húzza el a felső testem és nem befolyásolja a manővereket.
Azért az se mindegy, hogy a 150 kilómhoz ez csak kb 13% plusz súly.
Egy 50-60 kilós pilótánál másképp viselkedne ennyi plusz tömeg.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #87303 üzenetére
Ezek szerint akár 20 kilós hátizsákkal is szoktál motorozni? Nem semmi...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz V.Stryker #87296 üzenetére
Két teljesen más üléspozíció.
Az SH150-nél van egy teljes szélességében sík lap a cipődnek, ülsz, mint egy hokedlin.
Az NMax-on előrébb is tudod tenni a lábad, de nem tudod egymás mellé tenni őket.Én hátizsákos gyerek vagyok, belerakom a bevásálást, vagy könyveket és tud néha nehéz is lenni. Ilyenkor nagy könnyebbség, ha van hova letenni és ez motoron ez a lábam közti sík placcot jelenti.
Ahogy nézegettem a hátsó dobozokat, a 13 kg terhelhetőségű már igencsak extrának számít, a hátizsákom pedig 20 kilónál kezd el kényelmetlen lenni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest