Új hozzászólás Aktív témák

  • FeniX-

    senior tag

    Persze, ezt én is mindig hangoztatom - mostmár a sokadik 125-ös motorom - után, hogy nem mennek ezek 110-et... 80-90. Végsebesség meg talán (talán!) 100.

    Egyébként nekem is van ismerősöm (férfi) aki az 1.0-s pólóját 130-al hajtja az autópályán és csodálkozik, hogy egy-két probléma már előjött ezzel kapcsolatban.
    Azt mondja, de hallja, hogy üvölt a motor, de nem gondolta, hogy ezzel gond lenne.

    Egy műszakilag hozzá nem értő embernél nem várhatjuk el, hogy figyeljen a jármű számára kényelmes üzemeltetésre. Ő a "tipikus felhasználó". Ha meg kapcsolót/pedált lehet nyomni, megnyomja, ha egy alkatrészt el lehet forgatni, elforgatja.

    Sok a falábú sofőr. Férfiben és nőben is egyaránt. Ki kell állni a ház elől és 5000-s fordulaton pörgeti-csúsztatja a kuplungot.

    Apám taxizott nagyon sok évig. Volt olyan kollégája (nem kezdő) aki városban 4.-nél feljebb sosem váltott, mert nem tartotta indokoltnak. ;-)

    Anno ahova nyaranta jártam, a szomszéd bácsi vadászpilóta volt. Egy gyönyörű állapotban lévő 1200-es ladája volt és minden indulás előtt komplett bemelegítést végzett az autón.
    Apám mindig nevetve mondta, hogy a régi reflexeit nem tudta levetkőzni az öreg, mint a vadászrepülőknél, szárnypróbát csinál, stb.

    Ahol lakom, az itteni egyik szomszéd meg későn tette le a jogsit és soha nem tanult meg normálisan vezetni. Nekik is ladájuk volt (mint akkoriban szinte mindenkinek) és úgy indított, hogy : tél, -10 fok, beült, szívató csutkára, és az önindító elfordulása után 1 másodperccel a 0 olajnyomással szintén felk*rta 5000-re a fordulatot. Perceken keresztül majd' kiesett a motor. Pedig csak annyit kellett volna csinálni, hogy picit beljebb tolja a szivatót.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák