Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • siti

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz Bling95 #70266 üzenetére

    ahogy már írták, bukó tartót ki tudod venni egy mozdulattal, ott látod a váz belsejét meg blokk, karbi környékét (mennyire tiszta). Ha már felnyitottad nézd meg az ülés gyártási évét (Ha nem cserélték, biztosabb támpont a gyártási évre) és hogy ott figyel e rajta a szerszámos csomag. Egy csavar fogja az aksit, azt is meglesheted (akku tartó vödör, van biztosíték vagy patkolva volt). A váz belsején ott a gyári címke, színkód alapján látod hogy mennyire eredeti a fényezése/színe. (inkább ilyen címke lesz benne)

    Az első kerék mögött a váz, nem nyúlik mélyre a sárhányó, oda ver fel minden kavicsot, dzsuvát, ez lehetőleg legyen ép. A többihez már szerelgetni kell egy kicsit: kesztyűtartó lenyit, lecsavaroz és fejidom mögött látod hogy rozsda, sérülés (ha ki is glettelték, belül ott lesz a dudor). Én megnézném a légszűrő háza tisztaságát is.

    Műanyag idomok legyenek épek, főleg a lámpa körül, ami bontott általában mind sérült, mert azzal mennek neki az ároknak, az ép meg drága. (alapvetően minden drága hozzá, új korában se volt olcsó, a műszerfal izzón kívül nincs sok filléres tétel). Az olasz napsütés nyomot hagy rajta, hátsó sárvédőn látni fogod a rendszám helyét.

    A hogy megy meg egy másik kérdés. alapból 100kg, de egyenletesen húzzon, ha full gázra látványosan fullad, akkor sokat fogsz karburátort meg variót állítgatni (amit egy szerelő se fog neked megcsinálni, belerak mindent ami gyári és légy vele boldog, nekem is rendbe rakták, tudta is rögtön a gyári 45km/h maxot)

    [ Szerkesztve ]

    Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

Új hozzászólás Aktív témák