- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Vírusirtó topic
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Reklámblokkolók topikja
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
üszök
őstag
válasz szentkuti11 #43751 üzenetére
Zip volt nekem régi és új is,meg vagy 2 NRG/Tayfun. ET2-m nem volt ET4-el jártam pár napig de az más kategória. Halovány teljesítmény nem túl acélos szériában. A fekvő Minarellik jobban mennek.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
SirKero
őstag
Ma felébresztettem téli álmából a vasat
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
De az rosszabb, amikor a hátsó kerék bedarálja a menyasszonyi ruhát.
(Megoldás amúgy, amit SirKero linkelt: óriás kerekű robogó kell hozzá!)ON: akartam már írni erről a vakítás kérdésről több, mint egy hete, csak
közben lebetegedtem, és nem nagyon gépeztem (amit fórumoztam, azt
jellemzően mobilról követtem el - onnan nem írhatok regényt, képekkel).Illusztráció: egy darab projektor, "beleszórt"* D2S 4300K xenon izzóval.
Bevilágítja a folyosót, nagyon határozott levágása van, afölött nem vakít.
Persze alatta igen! De épp azért tompított a tompított, hogy onnan max.
valami állat néz a motorkára, a szembejövő autósok/motorosok nem.
A miheztartás végett, a H4-es bi-xenon foncsorban rengeteg szórt fényt
vetett, elég ha csak a topik összefoglalóban lévő képet nézitek. Szép,
de az egész foncsor fénylik oldalról is. Na a projektor nagyon nem ilyen.Úgy érzem, hogy ez az első xenon szettem, ahol lesz értelme a refinek.
Miért nem ezzel kezdtem?! A projektort már évekkel ezelőtt megvettem,
de a Majába nagyon nem fért bele. A Madisonba is kicsit faragni kellett.
A foncsoron, hogy beférjen a projektor kiálló része. Utólag belegondolva
eleve kisebbet kellett volna venni. De mivel ez nálam "elfekvőben" volt, s
huszi.gyb-nek volt bontott lámpája, gondoltam, dobjuk bele, frankó lesz.Ahhoz képest, hogy az elején csak nagyon lelkesen rajzolgattam, hogy
nagyjából hogy nézhet majd ki, örülök, hogy hasonló. Feldobja a motort!
Hát még ha látni is fogok vele éjszaka! Az lesz a csúcs. Vakítás nélkül.Egy bánatom van, hogy ősszel műszaki, szedhetem ki az egészet...
És ez azért egy picit bonyolultabb, mint egy izzót kicserélni. Ez van.*: nem volt nálam a tömítő/rögzítő cucc, így csak a tápadatpere fogta.
Abba se kössetek bele, hogy ferde a levágás: egy kartondobozra volt az
egész ledobva, valójában csak az izzó(k) működőképességét teszteltük.
Természetesen motorba rögzítve: 1) a foncsor biztosítja, hogy az egész
a helyén van 2) H4-es foglalat biztosítja, hogy a projektor egyenesen állUi: annyi van, hogy a 2.0 verzióba még bele kell műteni a takarólemezt,
ami persze végképp nem fért el, de még picit feljavítaná az "összképet",
s eltakarna 1 minimális fényszivárgást is. Nem ígérem, hogy mindent
lefényképezek/videózok. Aki kíváncsi, azzal tavasszal úgyis gurulunk.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43765 üzenetére
Féket már be sem raktam, mert lusta vagyok olyan szépen linkelni.
De azért illusztrációnak berakom, hogy ilyen volt, és ilyen lett... Persze a
fékbetétet (amivel húztam a társaság agyát) sikeresen helyreraktam, LOL.A héten meglesz a lengővilla. (Kék Holdban csapágycsere 1K, az eltört
csapágykihúzó meg volt 2K hm: "talán" nem kellett volna próbálkoznom?)
Ha ez megvan, akkor felkerül a kerék, fék vissza, fékolaj, légtelenítés, s a
gép gurítható. Addig még be kell fejeztem a műszerfalat, s lehet tesztelni.
Ha minden jól megy, időközben a Maja is összeáll - szóval jöhet a tavasz! -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43767 üzenetére
Hát "előtte" max. azokból, amiket ősszel lőttem. Vissza nem építem, LOL.
Amúgy simán. Hasonló beállításokat tudok csinálni, aztán lehet gyönyörködni,
vagy szörnyülködni, kinek vérmérséklete/ízlése szerint. Pl. van, ahol olvastam,
hogy milyen már a piros féknyereg, tök gáz: a csávó zöldet akar. Színtévesztő?Btw. kárpitossal mi a helyzet? Egy szép új ülés még dobna az összképen.
[ Szerkesztve ]
-
enginev3.0
félisten
Sziasztok srácok
Sokszor voltam már itt, de még nem sikerült döntenem azóta sem.
Tegnap vett tesóm egy robogót amit kipróbáltam így elkapott az "azonnal kell".érzés
Nekem a csicsás robogók jönnek be, mint ahogy korábbi linkjeimen is látható, és bár mindig ellenzitek most kicsit visszatérnék a Keeway matrixhoz.Miért nem ajanljatok? Nekem a felhasználás kb annyi hogy hetente 3* elmegyek edzeni, ami kb 3*3km, és hétvégén elszaladok boltba ha épp nem autóval megyek, ez plusz 5-10km. meg persze ha már van motorom akkor havi 2-3 alkalommal megjárom a várost, az se lenne több 10km-nél
szóval nem lenne tulhajtva , sem hosszútávon használva. így sem ajánlott? Vagy szinte sehogy sem?
Sajnos nem tudom elhatarozni magam hogy egy olyat vegyek ami egyáltalán nem tetszikA sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3
-
kcsa
veterán
válasz enginev3.0 #43769 üzenetére
A Keeway pár éve nem volt éppen a megbízhatóság példaképe. De - és ezzel szembemegyek az általános vélekedéssel - ha a vásárlás alapvető szabályait betartod (lásd 1. hsz.), és kifogsz egy jó állapotút, könnyen lehet hogy elégedett leszel vele.
Szabály ugye, hogy az elégedetlen tulaj a leghangosabb, aki elégedett az csendben ül a helyén. Valószínűleg van X+1 elégedett robogós, csak azokkal nincs tele az internet.
Legrosszabb esetben az fog történni, hogy bebizonyosodik hogy sz.r, és megtanulod hogy nem kizárólag külcsín alapján veszünk járművet
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nana!
A Totalbike fórumában a Keeway-topicban érdemes vissza olvasgatni pár hónapot: ott minden a szopásról szól!
Szerk.: tavaly, még a motorvásárlás előtt számításba vettem a Keeway Speed-et és a kis 125 choppert is: némi olvasgatás után úgy döntöttem, hogy japán motorom lesz! (Ezért nem lett - többek között - 125-ös ETZ-m sem). Ezen típusok topicjaiban mindenki gányol, taknyol, barkácsol, szív nagyokat, ahelyett, hogy motorozna...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz enginev3.0 #43769 üzenetére
Helyileg hol használnád?
a rossz akkor mi lehet rossz?
Bármi.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #43771 üzenetére
Nem mondom hogy nem értek egyet, de egyszer mindenkinek szívnia kell hogy megtanulja a szabályokat
Egyik haverom faterja vett pár éve egy vadi új, 250-es Keeway soft-choppert vagy hogy nevezzem ezt a kategóriát Lényegében komplett váltó, világítás meg jópár apróság lett garanciában cserélve, tán épp hogy a váz nem. Mondjuk azóta úgy-ahogy jó, évente párszor gurulgatnak vele. 50+ korban nem hiszem hogy szétgyilkolná karbantartás nélkül, nincs is sokat használva, ennek fényében én sem vennék ilyet.
De ha egyszer kolléga a szépre van ráizgulva
Van más ilyen szépség-mániás ismerősöm is. Na ő franciaautó mániákus, mert SZÉÉÉP, cserébe szervizszámlák vastagok, ez egy ilyen sport
Az én keresztem anno a Leonardo volt. Kettőm is volt belőle. Köszönöm többet nem kérek.
[ Szerkesztve ]
-
busman
addikt
Scarabeo kell valakinek?
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #43779 üzenetére
Grat! Ez a nem mindegy. (És még mondják, hogy nem a méret a lényeg.)
Szerk: ebben a Keeway Matrixban egy dolog tetszik. A projektoros lámpa.
Szerk2: amúgy a Majának is van olyan évjárata, amiben több hely van a lámpának.
Egyszer valamikor láttam itt az utcán, és jól megnéztem. Simán enné a projektort.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz horvathkrisz #43785 üzenetére
az az 1Ah az valójában 5Ah
-
Bogyó bá'
nagyúr
Majdnem: ami benne volt, az 5 Ah-s, az új meg 9-es.
Részletezem: a gyári, japán nyelvű manual szerint 9-es kell bele, de a gyártó valamikor úgy döntött, jó abba a hatos is. (tettek egy plusz felöntést a dobozba, meg az akku mögé egy 10mm-es gumilapot, így ahhoz pont passzent lett a helye. A régi tulaj - valószínűleg kényszerűségből - tavaly egy 5Ah-s kínait tett bele, eladás előtt. Mivel szerettem volna elektromosan "rendbe szedni" a gépet a nagy túrák előtt, így elkezdtem méregetni, mi is faragható bele. Először úgy tűnt, hogy csak a 8 Ah-s, de végül (minden távtartót, alátétet, ütközőt kicsupálva) elég lett a hely a 9 Ah-snak is. Remélem, érthető voltam!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz horvathkrisz #43785 üzenetére
Ahogy a többiek kifejtették, közel kétszer akkora kapacitású akku került be.
Azért ez nem mindegy. Meg mondjuk indítóáramban is jobb egy nagyobb. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #43789 üzenetére
Na igen: a kis JP-re 50A indítóáramot adnak meg, a 9Ah-s Bannerre meg 130A-t. Ja, és amikor vettem a mocit, akkor gyújtásra (indítózáskor is) ment a teljes világítás (tompított is), most meg már nem. Szóval valószínűleg lesz különbség!
szerk: a kábelsarukon viszont majd reszelni kell, mert a kis akkuhoz M5-ös csavarok jártak, a nagyhoz meg M6-osak. De seráfütty!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
longwild
aktív tag
válasz enginev3.0 #43769 üzenetére
Szia!
Keewayról tavalyi történet: Praktiker parkolóban leszólított egy srác, hogy tudnék-e neki segíteni, van-e a motoromban szerszám, mert nemrég vette az 50-es robiját (talán újonnan ? ) és a Hungárián a kipufogó tartócsavarja tőből eltört, természetesen egy jó részét a blokkban hagyva. Ereje elment a gépnek és hazamenni se tud vele, meg a hangja is ütős lett.
Sajnos nem tudom, hogy mi lett a történet vége, mivel nem volt nálam abszolút semmi, csak a Praktikert vagy a közeli márkaszervizeket tudtam ajánlani, hogy talán segítenek neki...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz horvathkrisz #43793 üzenetére
Körüljártam a témát rendesen: a 9Ah-s sima savas akkuk közül csak a Varta 80A-es, a Yuasa és a Banner az 130A-t tud!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Savtúltengésem van, most mit csináljak?! (Ja nem nekem, hanem az új akksinak).
Felöntöttem a mellékelt savval a felső nívóig ahogy kell, rátettem a kis automata töltőre, és bő másfél óra alatt csutkára fel is töltődött (14,4V). Most viszont 5 mm-rel a felső nívó fölött van az akkusav minden cellában!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
De, szárazon töltött akksi, de a savazás utáni két óra pihentetés után csak félig töltöttnek mértem (az akkutöltő is), ezért rátettem tölteni. Végzett is vele, csak most sok benne a lötty. Fecskendővel szívjam le a felesleget, ha már kimentek a buborékok, és még úgy is többlete lesz?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...