- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Bluesky-ra ment az Európai Központi Bank
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- ZyXEL NAS520 – felhős, kétfiókos NAS
- Kriptovaluták és az adózás
- Nem örülnek a britek, hogy mindenki Google keresőt használ
- Hálózati / IP kamera
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Windows 11
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
joe69
senior tag
sikerult szintetikus helyett asvanyi 2t olajat vennie apamnak, kerdes hogy ezt most az egyszer bele merjem tenni vagy inkabb ne? (3 eves vespa)
-
rhonin
senior tag
szavasztok. az egyik ismerőstől kaptam egy ajánlatot mert eladja robogóját:
típusa: Piaggo nrg mc1 1995-96 körüli lehet az évjárata pontosan nem tudom. minden jó csak néhány karc van rajta. motorja hidegen is pöcre indul. 80-as henger van benne meg egy leo vincze zx kipufogó. ennyi az össz tuning rajta. ki is próbáltam és az én 78kg-mal mentem vele 100-at de még gyorsult volna egy kicsit.
85000-ért árulja de nekem odaadná 75k-ért. szerintetek megéri ennyiért egy ilyen motor? mire figyeljek? motor állapot ilyesmi? nem nagyon értek hozzá ezért kéne vaalmi segítség. ja és sürgős lenne mert holnap v. holnapután ütnénk nyélbe az üzletet. előre is köszi mindenkitől. -
molecula
csendes tag
válasz Balupapa #3488 üzenetére
Sziasztok egy évig motor és autó szalonban dolgoztam!Ismeritek a KYMCO robogókat?
Ha ''régi'' akkor csak annyi kell amit leírtál!De ajánlom mert már kérik a rendőrök a cm50-es beütést és az ezt igazoló szervíz álltal kiállított papírt! Elvileg minden márkaszervíznek már kell rendelkeznie ilyen beütő kötyüvel!!
JuSzT: Ha szombathelyi lennél kapásból tudnék mondani 3 helyet ahol megcsinálják!
Nem baj ha nem értesz hozzá az a jó, mert nagy munka és nem szabad neki állni!
Meg érdeklődőm, hogy a környéketeken kihez érdemes vinni!Pályázatok írását, figyelését, vállalom cégek és civil szervezetek számára! sokadik nap
-
-
ToRR3nt3
senior tag
Ezt a gnómot nézzétek.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
#04230330
törölt tag
Sziasztok.
Van egy gyárilag folytott Piaggio Typhoon xr125 robogóm. Sajnos semmit nem értek hozzá, és szeretnék kérni valami kontaktot, tanácsot, linket, ahol ezt megcsinálják nekem pénz fejében.
Előre is köszi !!!
(privibe is jöhet , ne hogy reklám legyn belőle )
Mégnagyobb köszi -
ett
aktív tag
Én úgy tudom, hogy minden motoron kötelező balkéznél lenni a hátsó fékkarnak a biciklikkel ellentétben, persze kivétel az, amikor a bal oldalon lévő kar a kuplung. Elég hülyére sikeredett.
Balupapa: Kötelező elsősegély cucc is, meg úgy rémlik izzókészlet is, de az nekem sincs.
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Balupapa
senior tag
Sziasztok!
adott 1 robogó, nincs hozzá semmi... ( csak ''kulcs'' )
mik kellenek hozzá h forgalomba is mehessek vele?
Adásvételi
bukosisak
köt. biztositas
ez a 3?
ja és vkit nem érdekel egy Suzuki Adress50es fasza robogó olcsón?_-=*WheelWhores*=-_
-
raver
aktív tag
Sziasztok!
Létezik olyan Piaggio nagykerekű robogó, aminek a hátsó féklámpa kapcsolója nem a bal kéznél van?
Fontos lenne!
Előre is köszi -
stargazer
senior tag
no emberek! [link]
''A példa kedvéért szeressünk bele egy 1990-es Honda CBR 1000F-be... ...A képlet szerint a regisztrációs adó: 32 008 Ft... ...Hasonló korú, ám 500 cm³-nél kisebb Kawasaki GPZ 500 S esetében a regisztrációs adó mértéke még kevesebb (18 787 Ft).
naakkor! ezt vártuk mindannyian nemde? juhhhhééééé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
na ez már sokkal barátibb megközelítés, az előzőleg belinkelt 150-200.000 ft-os magyarországi forgalombahelyezéshez képest!
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
megnéztem, és úgy tűnik megvan minden. persze nem tudok olaszul, így csak következtetni tudok, de az asszony elviszi egy ismerőséhez aki perfekt olasz és az lecsekkolja h ezek télleg azok-e amiknek lenniük kell, de sztem azok. mi más lenne. ezek hivatalos másolatok sztem, mert a papír nem eredeti de rajta a pecsét meg az aláírás az nem másolt. még a behozatali papirok is megvannak.
jó ez a cikk! végre valaki egyszer rendesen összeszedte és leírta. bár el tudom képzelni h ez a rendszer bármelyik pillanatban megváltozhat. csak idő kérdése és normalizálódik ez is mint a kocsik esetében. jelenleg ez a procedúra egy rablással ér fel bár az én járgányom kicsit idősebb, sztem kicsit kevesbből kijönne. de várható h ez is emberi ktg-en elintézhető lesz. remélhetőleg. ehhez képest a srác is azt mondta h végülis nem bánta meg.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
etnies
senior tag
válasz stargazer #3480 üzenetére
Papírok:
3 db papírral kell rendelkezned:
- az eredeti külföldi számlával
- pecséttel hitelesített külföldi forgalmi másolattal
- az adásvételi szerződéssel
Mindenból eredeti kell, pecséttel, tokkal-vonóval. Itt minden szépen le van írva: [link]
És kb 150.000-200.000 meg több napi ügyintézés. Én biztos nem állnék neki, inkább vennék egy magyarországi rendszámosat.
[Szerkesztve]"önmagam hite vagyok magamban"
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #3479 üzenetére
asszem megvan. adtak mindenféle papirt hozzá. eredeti számla vagy számlamásolatra tuti emlékszek, meg még van valami. de mért, ha nem lenne meg akkor lőttek az egésznek? csak azzal lehet forgalomba helyeztetni?
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #3476 üzenetére
már miért ne lehetne forgalomba helyeztetni...?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #3476 üzenetére
Nem tudom, azt írta priviben, hogy az övé nagyblokkos. Rendszám nélküli, mivel én Budapesten melózom, nem venném meg. Két éve folyamatosan szívatják ezeket, főleg a runnereseket, mert nagyon sok belőlük az illegális és már az összes közlekedési rendőr vágja és büntetni őket zsebbe 10.000-re. És még jófejek, mert ha feljelentenék őket, az rosszabb lenne.
Sok ismerősömnek van runnerja, mindenféle (régi-új, 50-es, 125-s, 180-as, 200-as). Mentem mindegyikkel, nekem azon az áron tuti nem kéne, inkább egy CBF 250. Én tényleg nem értem a runner kultuszt, kicsit jobb a súlyelosztásuk, mint a többinek, de amúgy ugyanaz, mint bármelyik másik olasz, megbízhatóságból is. És ha már nagyblokkos robogót vennék városba, akkor inkább egy 200-250-es Libertyt vennék, nézz meg egyet élőben. Kényelmesebb és stabilabb, mint a 12''-es runner.
De mondom, ez egyéni ízlésem, ezzel neked nem kell foglalkoznod, mert ahogy elnézem a robogós piacot, egyedül gondolom így"önmagam hite vagyok magamban"
-
stargazer
senior tag
neked ezek szerint biztosan nem runnered van. próbáltál már egyet? persze így is lehet nézni ahogy te mondod, de én a runneremet csakis az uj runnerhez viszonyítom, mert akkor ennyi erővel a te logikád alapján viszonyíthatnám a noname kínai szarokhoz is, amik ujonnan 200-ba kerülnek. akinek az kell, az vegyen azt, és legyen boldog vele (amíg teheti). de érdemes visszaolvasni van itt egy két rossz tapasztalat ezekkel kapcsolatban. nézd én nem tudom, lehet h tényleg nem jobbak a runnerek semmivel mint a többi, de azért valamiért mégiscsak kialakult ez a felfogás h a runner a robogók királya. ez olyan h hiába akarná a vw beleszugerálni az emberekbe h a kocsijaik megbízhatóak, ha egyszer a tapasztalatok nem ezt igazolják. a toyota ezt sulykolja a reklámjaival, de igazábol is megbízhatóak a kocsijaik. a runner pedig a robogók királya. ezt nem én találtam ki, ezt sokan mondják, nálam sokkal okosabbak is, akik nálam sokkal több robogót kipróbáltak már. én is azért vettem ilyet. elég hülye lettem volna ezt venni, ha nem érezném magam én is meggyőzve ennek az igazárol. az enyém valóban kinti de megvan minden papirja, és igaz h nem a legszerencsésebb időben jutott eszembe esetleg eladni. hát igen ez mindig is örök dilemma marad, h mi az a pénz amit még megér egy dolog. lehet h az a kocsi v motor v ház ami 10x annyiba kerül, nem ér 10x annyit, de amíg vannak emberek akik megtehetik h megfizessék a legjobbat vagy csak a nevet, addig ennek lesz létjogosultsága. igazábol ez természetes h így alakult, ha belegondolsz, ők adtak valamit a robogós világnak amit azelőtt senki. ennek megkérik az árát, de megtehetik.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
etnies
senior tag
válasz stargazer #3473 üzenetére
Az lehet, hogy annyiért árulják, mindenesetre balek aki megveszi
Úgy nézd, hogy egy magyarországi, szervízkönyves, két év garis, egy év assistance-os robogó 600.000. Ahogy kihoztad már ötszász. Első év végén 400.000. Második után 300-350.000.
Tiéd kinti, régi dizájnos, papírok nélkül, szezonon kívűl...
Nagyon túl van értékelve a runner, pedig csak a nagyblokkosak a jók, de abból itthon rendszámosat kapni....
Nem is értem ezt a runner mizériát igazán, igencsak túl van árazva a többihez képest, pedig semmivel nem jobb..."önmagam hite vagyok magamban"
-
stargazer
senior tag
nézegetted a hasznaltauto.hu-n a runnereket? én most ránéztem, és a hasonló (1998-2000) évjáratúak 250 körül indulnak, és kb 350-nél van a végük. ugyhogy ez belefér. nem kérek érte extrém sokat. igaz h felső határon van, de ahogy te is mondtad tudom mim van. meg van aki ugy gondolja olcsóbb húsnak hígabb a leve (én is általában így vagyok vele). a 2-3 évesekért kb kétszer ennyiket kérnek egy-két extrém kivételtöl eltekintve. én mindig megnézem az árakat a neten mielőtt veszek valamit. ha az átlagtol valami nagyon eltér az nekem inkább gyanus szokott lenni, minthogy azonnal rohanjak hogy úúúúú milyen tuti vétel.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
az biztos h most már kurvajól rendbe van téve! meglátjuk. az a baj h igazábol mostmár meglennék nélküle h van a kocsi. mondjuk eddig még nem is jelentkezett senki, igaz nem is hirdettem akkora gőzzel, de gondolom sokallják is az árat. mindegy engem annyira nem érdekel. csak azért nem fogom odaadni feleannyiért h ne legyen. akkor inkább eszek zsíroskenyeret!
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #3466 üzenetére
közben rájöttem hogy mire értetted a szétgányolást. az előző tulaj sajátkezűleg furkálta ki az ülés mögötti idomot hogy a doboztartót fel tudja szerelni. az valóban nem valami szép munka volt.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ett
aktív tag
válasz stargazer #3465 üzenetére
Biztos, hogy egy gyárban minden változtatás azonnal életbe tud lépni. Illetve nem biztos, de addig nem kerül piacra a cucc, amíg nincs így. Szóval te abból nem veszel észre semmit. Nálunk is így van a ''Mi autónk''-ban. Nincs olyan, hogy pl. a 2006-os swiften még nincs akármilyen ketyere, a 2007-esen van, de közte elvétve pár 2006-oson meg van. Elég furcsa lenne. Vagy nem így értetted a dolgot?
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz stargazer #3465 üzenetére
Szétszerelve egyáltalán nem olcsóbb, azaz ilyet nem csinálnak. Azt csinálják, hogy szétütve elhozzák ide, és összeraknak sok szétütött olcsó motorból egy párat, vagy egy külsőre rondát ''felújítanak'' hogy szép legyen. Szóval lefényezik, menni megy, csörögni nem csörög, akkor csókolom. Kevergetni nem kevergetnek. Azt kapja, ami van. Nem kell túldimenzionálni ezt az egészet. Kimegy egy puttonyossal és hoz amit tud, megpróbál minél többet fogni rajta. Az összes. Nincs kivétel sajnos.
Explosión de dos tiempos
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #3464 üzenetére
na igen. ''elvileg'' 99-től kezdték a kétszínű fényezést, egyibőben azzal h dupla tárcsafékkel is elkezdték őket szerelni. legalábbis ebbe az infoba botlottam a neten mikor infokat gyüjtöttem a runnerekről. ez azért ütött szöget a fejemben, mert az enyém már dupla tárcsafékes, de egyszinű. ez jelenthet több mindent: azt hogy szétszerelve hozták be olaszbol (ugy olcsóbb), és itt mikor összerakták, nem azokat az elemeket rakták rá ami eredetileg volt rajta, hanem véletlenül vagy szándékosan összekeverték. de lehet az is, hogy ezt még egyszinűre fújták a gyárban, viszont már megkapta a dupla tárcsaféket. egyáltalán nem biztos hogy egy gyárban minden változtatás azonnal életbe tud lépni. összegányolt forrasztott elem nincs rajta, amire te gondolsz, az az hogy valóban egy kicsit le van kopva a festék a plexi mellett, mert az előző tulaj egy nem-gyári, nagyobb plexit használt és az nekiért kanyarodáskor az elemnek. télleg lehet mert úgy esni nem lehet vele hogy pont ilyen szabályosan kopjon meg a festék, meg nem is tud a földdel sehogy érintkezni az a rész mert más idomrészek kijjebb állnak. most biztos viccesen hangzik h ezt mondom de ott ahol le van kopva ott látszana ha ez már egy második réteg festék lenne... nekem gyárinak tünik a festék. igaz olyat is hallottam már h ha igényesen meg van csinálva egy autó mondjuk törés után, akkor még szakértő se veszi észre. nem tudom igaz-e de lehet hallani ilyet is. na mindenesetre most az én járgányom már tip-topp, mindent megcsináltattam rajta ami kétséges lehetett. még gyári hátsó sárvédőt is rendeltem hozzá, pedig nem lett volna muszály. lehet h más se vette volna észre amikor eladom, de én igényes vagyok a dolgaimra. meg itt a fórumon is mindent elmeséltem úgy ahogy volt, ugyhogy nem hiszem h meg lehetne kérdőjelezni a korrektségemet. mindegy a lényeg h talán az asszonynak is kicsit megenyhül a szive és talán nem kell eladnom. ja és még az is rájátszik egy vásárlásra h lehet h az ország 5 egymástol tök távol levő pontján van 5 robogó 40-ért. akkor minden további nélkül lehet h nem is azt a képet teszik fel róla, és reklamálni ahova akarsz mikor odaérsz és pofára esel. szóval elmenni az ország 5 különböző pontjára megnézni, ha nem felel meg egyik sem akkor potyára történt az egész, és, még mindig lehet h át vagy kúrva ha a világ végéről hozol motort. én legalábbis nem nagyon értettem a robogókhoz mikor ezt megvettem, elvittem magammal akit csak tudtam h ért egy kicsit hozzá. mindent egybevetve az se mindegy hol veszed. én nem mennék el a világ végére, pláne nem egy 40ezres robogóért. de még egy 350ezresért se mentem volna el. gondolkodok de nem tudnék olyat mondani ami miatt elmennék messzire venni valamit. könnyen rá lehet baszni. amit helyben veszel azt vissza tudod vinni ha bármi van. volt már h vettem cuccot pestről és gyakorlatilag reménytelen volt h visszajuttassam és érdemben elintézzem a dolgot. dehát ez már megint csak egy magánvélemény volt.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz stargazer #3463 üzenetére
Ezeket írtad néhány hsz-edben. Kétszínű fényezés helyett csak egyre van fújva. Öszegányolt forrasztott elem valamelyik oldalán, már nem emlékszem.
Mindegy nagyon-nagyon meg kell nézni minden motorot, még az újat is sajnos. 40-ért lehet 20 éves tip-top-ot kapni, amire szinte nem kell költani, csak sokáig tart találni.Explosión de dos tiempos
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #3462 üzenetére
persze kellett költsek rá, de ezzel teljesen tisztában is voltam, minthogy mindenkinek teljesen tisztában kell lennie azzal a ténnyel, h ha használt cuccot vesz, akkor minden bizonnyal költenie kell majd rá, előbb-utóbb. nekem ezzel nem is volt semmi problémám, mert ha belegondolsz, egy uj runner több mint 1 milla. ez meg mindennel együtt volt kb 410-ben kb, tehát 1/3-ad és félár közötti áron van egy olyan robogóm ami szinte ugyanolyan jó mint a zsir uj. nem tudnám objektíven megállapítani pl százalékosan h az én runnerem egy zsir ujjal kb hány százalékban ér fel, de biztos h egyáltalán nem mondanád 40%-osra egy ujhoz képest.
persze én nem mondtam h nem kapsz 40-ért, kapsz 10-ért is meg 5-ért is csak kérdés h milyet. én lentebb említett elképzeléseimnél fogva soha nem adnék ki 40-et egy 20éves jog-ért, de mindenki azt vesz amit akar, véletlenül se akartam győzködni senkit h vegye meg az enyémet, mint ahogy lentebb említettem is h nem 100% h el akarom adni.
nem érzem úgy hogy át lettem volna kúrva ezzel a runnerrel amit vettem, ténylegesen. persze kicsit bosszantott h ugy csináltak a boltban mintha nem tudták volna h annak a sárvédőnek nem olyannak kell lennie, és ha egykerekeztek is vele, tuti h nem sokszor, mert a kormányon ennek semmi jelét nem lehet észlelni. sőt. a mért kompresszió alapján számomra egyértelmű h tényleg megkímélt a gép. azért az is kicsit erős h biztosra veszed h nem gyári a fényezés. nem tudom mi alapján vagy ebben olyan biztos. milyen összegányolt elemekre gondolsz?
fentebb említett dolgoknál fogva pont h sztem nagyon is jó vétel volt ez a bringa. és egy gumicsere azért még messze nem dönti romba egy vásárlás milyenségét, de te tudod.
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #3460 üzenetére
már nem azért, de ha !kitartóan! szétnézel kapsz 40-ért. Csak éppen 20 éves kiskerekű jog-t, vagy lead-et. A másik, meg hogy ha drágábban veszel, úgyanúgy átkúrhatnak. Nem akarmom ezt felemlegetni, de a nem gyári fényezés, az összegányolt műanyag elemek, meg a hátsó sárvédő hiánya és a kifizetett pénz mennyisége azért nem a legjobb vételről tanúskodik stargazer-nél. Főleg, hogy egy gumicserével kezdte a szezont...
[Szerkesztve]Explosión de dos tiempos
-
stargazer
senior tag
válasz V.Stryker #3460 üzenetére
hááát, ez ilyen árulom-is-meg-nem-is dolog... lehet h ez kicsit hülyén hangzik, de amikor vettem a runnert, akkor ez a 350.000 ft-os jármű elérhető volt anyagilag anélkül h különösebben földhöz vágott volna. akkor még álmomban sem gondoltam volna h nem sokra rá kocsit fogok venni. ez viszont bejött, adódott egy alkalmi lehetőségem h vegyek egy nagyon megkímélt és nagyon jó használt kocsit (ilyen sztem nagyon ritkán adódik, legalábbis az én környezetemben). mivel a kocsit részletre vettem, luxusnak érzem motoros időben az udvarban állni hagyni, miközben fizetek rá egy csomó pénzt. ha már fizetem a költségeket, használjam is ki. igazábol nem szivesen adnám el a runnert, még én is vacilálok, de mondjuk lehet h most már így h kocsim van több hasznát venném az árának, mint magának a motornak. a kocsit sem sokat használom, kiszámoltam h 10 éves korára sem lesz benne 100.000 km, ugyhogy akkor még mindig nagyon jó vétel lesz valakinek aki majd tőlem megveszi.
a hitelről meg konkrétat nem tudok mondani, csak úgy általában értettem a dolgot, illetve a kocsvásárlásra, mert legalábbis nekem a kocsivásárlás nagyon flottul ment hitelre. gondolom egy robogónál sincsen ez másképp.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz V.Stryker #3458 üzenetére
sajna 40-ért nem tudok eladót de engedd meg hogy kifejtsem a véleményem a dologgal kapcsolatban. én soha nem vennék 40-ért robogót, még akkor sem ha ennél több nem áll éppen rendelkezésre kp-ban. 40-ért mit kapsz? valszeg egy nagy rakás szart. van egy szint, aminél nem érdemes lejjebb menni. persze lehet h neked megfelelne egy schwalbi is, de én mint modern fiatal, azért nem ülnék rá. ilyen modernebb robogók közül meg nem sokat érdemes megvenni. ha olyat akarsz amelyik nem fog nyekleni-nyiklani, akkor csakis a runner jöhet szóba a merevített váza miatt. én is ez miatt vettem runnert. és az miatt is vettem kicsit drágábbat, mert nem adok 200-250-et egy ütöttkopott szarért. elég sokat megnéztem és arányaiban sokkal szarabb állapotban voltak azok amik nem voltak sokkal olcsóbbak. tehát be kell tudni lőni a megfelelő ár-érték arányt. és ha már vesz az ember valamit, ha már van egy komoly elhatározása, akkor az anyagiak nem lehet akadály. tudtam azt is, hogy egy ilyen robogót pártízezer ft-bol gyári állapotra fel lehet ujjitani. és ma már olyan kedvező hitelfeltételek vannak, hogy nem lehet gond egy 350-400ezres robogó megvásárlása. nincs akkora ráfizetés ami miatt aggódni lehetne. tudom mert én is így vettem, és nem bántam meg.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
V.Stryker
nagyúr
Még mindig nem tud 40-ért senki robogót?
-
-
stargazer
senior tag
nem ismertek valakit akinek megvan a runnerek műszaki leírása pdf-ben vagy bárhogy máshogy?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
acerbis? powermadd? ismertek olyan helyet ahol ilyen cuccokat lehet venni?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
golyani
őstag
futómű? nem alkalmas? hát nem tom de az én futóművem nem szitál sehol atom stabil 80-nál is.
gyorsulást meg hogyan javítod ha:
-nem cserélsz kipuffot, vagy
-variot, vagy
-hengert, vagy
-karbit, vagy
-mindezeket egyszerre.
nameg aeroxnál a 100-ast is ugyanezzel a futóművel szerelik, igaz az 10-15-el megy többet állítólag és nyomatékosabb. akkor nehogy már a gyári henger+kipuff-ot és a hozászükséges beállításokat ne bírja már el...
mellesleg aki nagyon akar az a futóművet is megbolondítja....
[Szerkesztve] -
etnies
senior tag
válasz golyani #3440 üzenetére
Szerintem egy robogó futómű nem alkalmas semmilyen tunningra. Max a gyorsulást érdemes javítani, de azt is minek?
70-el mentem a 2006-os NRG Poweremen és éreztem, hogy kicsit rossz minőségű úton már szitál. Ugyanezt éreztem a tíz éves F12-mel.
A Honda CG 125-m, ami viszont motor kilencvennél is atomstabil.
Ebből következtetve hülyeség robogót széttúrni, mert csak viszi a pénzt és életveszélyes!"önmagam hite vagyok magamban"
-
stargazer
senior tag
hááát
ez nem nagyon akar összejönni. odáig már eljutnak hogy van aki igényelne magasabb plexit, és igaz nagyon hülyén néz ki, egy cseppet sem megy a runner imázsához, de nembaj, csináltak. odáig miért nem tudnak eljutni hogy csináljanak ugyanolyan plexit mint a gyári, csak legyen két nyúlványa ami védené a kezeket? vagy bármilyen más megoldással kézvédőt. nem igaz hogy csak egy szál kis ember innen a kis magyarországrol akar ilyet! ''no eztazé' má' nemhiszem...''
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
jaja az a rúd az
még arra gondoltam, hogy lehet hogy létezik olyan PLEXI a runnerekhez, aminek van egy kézvédője is. utánanézek.
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
kész a runnerem! himbarendszer gyári, hátsó sárvédő gyári. most annyira de annyira fasza stabil az egész motor, hogy az hihetetlen. nagyon király! csak azt furcsállom, hogy amikor elhoztam kérdezte a szerelő hogy el akarom-e vinni a régi alkatrészeket, és belenéztem a dobozba, és egy darab cső meg egy rúd volt benne. ez lenne a komplett himbarendszer? ez kerülhetett 10 rugóba? két darab kis vas? vagy bepaliztak? csaknem. nem hiszem hogy akkor felajánlotta volna hogy hazavihetem a régi alkatrészeket. vagy?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
[link]
hehe mégis van áttetsző kézvédő motorra! más kérdés hogy elég hülyén néz ki, meg nem valószínű hogy fel tudnám rendesen bazseválni a runneremre, tutira tákoltan nézne ki a felfogatás is. viszont vannak elég pofásak is műanyagbol ilyen enduros vagy crosszos, amiket lehet h fel lehetne tenni rendesen, színrefújni, és jól nézne ki. de nem is egyszerű ilyet találni még külöföldi oldalakon se, mert angolul lövésem se volt hogy minek nevezik. handguard, hand deflector, wind deflector. és lehet hogy még mindig nem az igazi egyik sem.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
V.Stryker
nagyúr
Srácok, ha valaki esetleg tud egy mindennapi használatra(BP-en) alkalmas, relatíve jó állapotban lévő eladó robogót, max 40e forintért, akkor írjatok. Köszi
-
-
golyani
őstag
válasz Topiccsendőr #3439 üzenetére
nem gondolom, hogy túl sokan lennének itt, akik hegyezik a robijukat, de mondom egy próbát megér, mellesleg úgyis halott a topic.
második gondolatom az volt h te fogsz írni vmit... -
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #3432 üzenetére
No, akkor én feltennék egy kérdést:
Miből gondolod, hogy van itt egy olyan közölünk, aki foglalkozik annyit a robogótuningolással, hogy ezeket a perifériákat kipróbálta, összehangolta, majd a kínkeserves, és igen sok pénzbe került tapasztalatát egy fórumon, (és pont egy ilyenen) el fogja mondani neked.
Egyébként ez a közvetett tapasztalásra épült információátadás a rákfenéje ennek az egész internetnek. Mindenki azt mondja, amit hallott valakitől, de az információt egyáltalán nem ellenőrzi. Kivétel vagyok persze én, mert mindezt megláttam éles eszemmel és én csak olyan témába böfögök bele, amit már csináltam, így végre van egy ember, akinek a közvetlen tapasztalását továbbadhatjátok.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz lacka1111 #3434 üzenetére
Ha akarod, ha nem, azt a főtengelyt egy ezres után úgyis ki kell cserélned. Főleg, ha sufniban fogod otthon bütykölni. Ugyebár egy 4 lóerőhöz és 9000 fordulathoz méretezett főtengely és csapágya valamilyen érthetetlen okból nem bírja a 14 000 fordulatot, és a 15 lóerőt. Vajon miért?
Explosión de dos tiempos
-
Mazka05
őstag
Sziasztok!
Légyszi segítsetek! Hol vegyek benzincsap-ot?! 70-es Suzuki Addresshez kéne...
[Szerkesztve]Ebben a világban megtanulod, hogy a szar is le van szarva..
-
lacka1111
tag
SZiasztok!
Van egy yamaha aerox! van rajta giannelli reverse,görgő(3,7g),kuplungrugó,kontrasztrugó. Így a moci kurvára jól gyorsul(úgy mont egy gagyi 70ccm) és végre is 100 körül van, de nekem ez nem elég, szal kéne még 1 karbi, meg egy henger. Karbi sztem 17,5 lex, de hengert milyet vegyek??? NEm szeretném a gyári főtengelyt lecserélni, szal olyan henger kéne, ami jobban megy mint egy 50-es, és mégse eszi meg a főtengelyem. Milyen hengert ajánlotok?Lacka
-
golyani
őstag
válasz Topiccsendőr #3431 üzenetére
180km ezért nem utazok...
de a kipufról mit mondsz.
gran turismo ide vagy oda.. attól meg lehet most kérdezni ha meg most azt mondjátok h mmi a legjobb akkor 3 -4hónap múlva is ugyanazt mondjátok.
pénz az tulképp most is van csak most vizsgák vannak...
egyébként is azért írtam hasra ütve h majd jönnek az okosok és meg mondik h mi vón jó...
de ha nem hát nem. akkor majd megyek máshova válaszért a kérdésemre.
csak egü fórum is meg van szünve...
ha megragad a dugó az jó hamarabb lesz 70
[Szerkesztve] -
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #3430 üzenetére
Lyanikám!
Asszem ezt már megbeszéltük egyszer, hgoy ez nem Gran Turismo, hogy amíg nincs pénzed, addig jó lesz az, és amikor lesz pénzed, akkor azzal párosítod. Menj el a Táborihoz, ő majd összerakja neked jól. Te csak megragasztod a dugót, ha még a fúvókát is hasrütésszerűen választod ki.Explosión de dos tiempos
-
golyani
őstag
hupsz kicsit megint kesze-kusza lett remélem hámozható.
kérdezném a szakikat h mit lenne érdemes vennem 50-es gyári hengerre 12-es karbi mellé:
-Laser Xpro
-Leo RR/ZX
-Yasuni Z
-Yasuni City 16
mindezek mellé jön nagyobb fúvóka, gyári asszem 86-os, akkor aszem egy 90-es elég lesz, egy Denso/NGK platinás gyertya, görgők, rúgók.
amit tutira tudok az az, h aeroxon az Xpro 6Le-t ad. a brossúrájában van a grafikon. azt nem tudom viszont h gyári karbival vagy nagyobbal . ezekt vmikor tavasz vége felé, nyár elején szerezném, attól függ hogy lesz kess. kipuból vmi olyasmi kéne ami később jó lenne egy 70-es vashengerre is, illetve majd jövőre vagy nyár végén szereznék egy 17,5-es karbit is gondolva a jövő 70-es hengerére.
ja és ezeket nekem korrketül belövik szakszervízben vagy keressek vkit aki ért a dologhoz?
[Szerkesztve] -
golyani
őstag
aerox és maalgutik motorilkusan egy és ugyanaz rengeteg mindent lehet hozzá kapni.
ditech azértj ó mert elvileg kevest eszik tuning terén kevesebb cucc van hozzá.
miveln kem is az van én aeroxot vennék, az apriliával vhogy nem szimpatizálok annyira.
tulajfdonképpen mindegyikkel jól jársz mindegyik megy 80 körül gyárilag, innetől cask neked kell szétnézni h mennyire vannak széthazjta voltak-e törve etc. -
Chilli
tag
Lassan robogó vásárlás elött állok és szeretném megtuni,hogy 200-220K körül mit éri meg megvenni?Melyikkel járok jobban vagy melyik jobb a másiknál?
- Yamaha Aerox
- Aprilia SR 50 Ditech
- Malaguti F12 - F15
Ezek közül akarok választani.Xbox 360 PREMIUM PACK eladó !!!
-
etnies
senior tag
válasz ToRR3nt3 #3425 üzenetére
Nem tudom, a mocimon is hasonló esetem volt.
Első nyomása 1,75, hátsóé 2,0 vagy 2,25 (utassal).
Első dekára stimmelt, hátsó viszont 1,5 volt, két hónapnyi tárolás után. Felfújtam, majd megnézem pár hét múlva ismét és beírom az eredményt.
[Szerkesztve]"önmagam hite vagyok magamban"
-
stargazer
senior tag
bakker és nincs markolatvédő a runnerhez. váltig állítják a boltban hogy nincs gyári alkatrészlistán. lehet hogy ennek a srácnak akinek ice van azon más a markolat? sztem igazábol elvileg jó lehet rá más fajta motorhoz való markolatvédő is, hiszen annyira nem lehet sok lehetőség, ha belegondolunk hogy ez csak egy markolat, ami egy csőre van feltéve. a markolat ha ugyanolyan hosszú, akkor...
sztetek?
nagyon bele vagyok zúgva az ilyen átlátszó műanyag cuccosokba mint a buell lightning citycross ''tankja'' meg ilyenek. tök titu lenne ha lenne átlátszó műanyagbol markolatvédő is.
befejeződtek a leltári hadműveletek a motorszervízben, ugyhogy vihetem a maradék dolgokat is megcsináltatni, kicserélik gyárira a himbarendszert, meg felrakják a gyári hátsó sárvédőt. jessssz! atombiztos futómű rulez!Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ToRR3nt3
senior tag
Annyira szép napos az idő nálunk, hogy szívesen előkapnám a robeszt, ha nem lennék megfázva és nem ömlene az orromból a taxi.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
etnies
senior tag
válasz ToRR3nt3 #3409 üzenetére
Úgytudom ez még csak tervezet és nem a motorosokra, hanem a gyalogosokra és a kerékpárosokra fog vonatkozni. Talán még segédmotorra., bár azt se hiszem...
Motorra nem hiszem, hiszen azoknak megvannak a kötelező világítóberendezéseik és prizmáik.
Motorosokat nem azért szokták elcsapni, mert este nem látszanak.
Ellentétben Pistabával, aki hazafelé tart részegen a kocsmából.
[Szerkesztve]"önmagam hite vagyok magamban"
-
golyani
őstag
válasz sycorax182 #3415 üzenetére
pl ott ahol autó gumit.
max nincs nekik de tudnak biztos rendelni. Michlin Pilot Sportot nézegesd vagy Pirelli Evo neekm ez utóbbi van elől hátul. nekem bejön. nyáron melegben jól fog volt már h kanyarban leért a sztender be is fostam nem tudtam mi volt az aztán meg áltam láttam h vmi megkaristolta a kis derékszögű pöcköt amivel lehajtam aztán megnéztem h az milyen dőlést jelent és elkezdett remegni utána a lábam... -
sycorax182
tag
hello! hol lehet kapni márkás gumikat? néztem az egumotorst, de ott csak számomra ismeretlen márkákat találtam.
-
stargazer
senior tag
láttam a aeten egy gilera ice-ot és azon volt markolatvédő, fel is hívtam a srácot hogy honnan és mondta hogy gyáriba lehet venni. meg is rendelem.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
elől 2,5 volt a nyomás, hátul 2. de éreztem is hogy kegyetlenül kemény. most visszavettem mindkettőt én is 1,5-re, így sokkal kényelmesebb.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
amennyire döglődik a motorozás az idő miatt, ugyanannyira döglődik a topic is...
tegnap mentem egy rohadtat, akkora köd volt meg hideg, hogy semmit nem láttam és a kezem 2 kesztyűn keresztül is szarráfagyott. elég hardos volt ugyhogy most egy ideig biztos nem robogok. lehet tervezek és kivitelezek egy markolatvédőt a runneremre mert sehol nem kapni. 1-es aluból simán meg lehetne csinálni.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz Topiccsendőr #3407 üzenetére
Tegnap este tényként közölte a TV.
Elképzelem, ahogy a haverom felül a hárommillás gixerre és a kukásgúnyát felhúzza a kétszázezer forintos proteltoros bőrjakóra. Nagyon jól fog kinézni, sportmotor+láthatósági....We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #3407 üzenetére
tény hogy feltünőbb jelenséget fog okozni egy motoros, és talán ez hat annyira majd az autósokra hogy jobban vigyázzanak ők is.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ToRR3nt3
senior tag
Jan 1 től sötétedés után láthatósági mellényben lehet csak robogni. Kurva jó lesz. Semmi szükség rá vsz. Mi vagyok én, kukás?
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
stargazer
senior tag
mennyi kéne hogy legyen a nyomás a gumijaimban? mi van mindenkit elriasztottam innen a kis egyperces novellámmal?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
nahh rászedtem magam és megrendeltem a gyári sárvédőt mert nem valószínű hogy lesz használt. az új gumikkal akkora élmény menni mint az állat! szinte beleharapja magát a betonba ez a távolkeleti csoda. ezt sose gondoltam volna. még megérdeklődöm egy helyen hogy mennyi lenne komplett átfújni az egész burkolatot. nem mintha ütött-kopott lenne, de az újabb runnereken ilyen matt sötétgrafitszürke fényezést láttam és az nagyon bejött! mint általában a matt festések legyen szó más motorokról vagy sisakokról.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Gyúrósok ide!
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- SONY LCD és LED TV-k
- Politika
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- További aktív témák...