- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Linux kezdőknek
- VoIP - mélyvíz (Asterisk és társai)
- Windows 10
- VoIP telefonálás
- AliExpress tapasztalatok
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Synology NAS
- Elon Musk kezébe adnák az amerikai TikTokot
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PLaci58
addikt
válasz slynevem #15289 üzenetére
A napokban tettem tükröket a robira, mert a bal le volt törve (menet kiaszakadva), a jobb meg csak egyszerűen nem volt rajta. Egy bicikli tükör volt feltéve, de nem lehetett stabilan rögzíteni, mindíg kilazult. Vettem tükröket ( 2500,-/pár ), csak elnéztem és 8-as menetűt vettem a 10-es helyett :-) Visszacserélni nem tudtam, mert nem tudtak beszerezni 10-est. Azért ez is röhely. Még azt se kap az ember a pénzéért, amit venni szeretne. Szerencsére haver esztergált hozzá illesztő darabokat. A hiányzó menet helyére "ragasztó gyurmával" rögzítettem az illesztő darabot. Valamelyik (talán Cora) nagyáruházban vettem a gyurmát, direkt fémhez való (990,-). Megfogta rendesen. Tényleg jó kemény lett.
priti!
Kellenek a szervdonorok. Húzd neki nyugodtan
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15298 üzenetére
...Azért egy 50-es nagytestűvel már lehet, én az NRG-nek úgy kentem hogy 70-el mentem be a kanyarba, ott kellett fékeznem, mert előttem poroszkált az autó és utána simán kielőztem, szóval van enne tartalék. Viszont egy ilyen kis kerekű Jog/Dio jelegű gépben máshogy dolgozik a variátor, ott 40-ig olyan erő van benne hogy meglepődsz, utána elfogy és eltolja 60-ig. A nagyobbakban (pl.: Piaggio blokk) nem nagyon vált vissza a variátor emelkedőnél sem, és az indulás is nehézkesebb, viszont olyan 80-ig simán húz, azután persze még tolja magát valameddig de ott már nincs szíve az embernek pörgetni, főleg nem 8 ezer fölött.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
Akkor kissé elkapkodtad.
Ahhoz, h élvezze is az ember a robogózást, egy 50-es kevés lehet, pláne egy kis testű, ami csak arra való, h az útra mindig merőleges motorral eljuss A-B-be.
Hidd el, egy 125-180 2t-n egyszerre elkerekedne a szád.
Egy nagyobb robogón sokkal élvezetesebb a közlekedés, mindamellett, h testre ezek sem nagyok és könnyedén lehet terelgetni őket akár az autók között is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15294 üzenetére
Drágán vettem nagyon 140-ért meg új hátsó gumi+szívócsonk+első fékbetét miatt igazából már 150-ben van és jó ha 100-ért el tudom adni kéz alatt gondolom, szóval mostmár minimum megkínzom. Késő bánat. Persze mondogatom magamnak, hogy jó ez, elég ez, meg milyen jópofa, hogy dobálom össze-vissza mint egy biciklit, valahol nem férek ki hátrafelé, mert nem fordul akkorát hátulja felkap odébbtesz. Vannak előnyei, csak tényleg egyenesen ne kelljen menni, meg erős kanyar ne legyen, mert nem lehet bedönteni, mert csúszik. A lábamat a motor oldalára akarom értesz? Nem a zárt térdeimet pakolgatni, mint a szűz lány a bordélyban. Oldalra !!! ...és váltani akarok, vagy valamit legalább csinálni hogy végre történjen valami ne csak rííííííííííííííííííííííííí, unalmamban a gödröket meg a csatornatetőket kerülgetem, de ha mocorgok az ülésen csak egy kicsit, mert mittom, elzsibbadt a zsák vagy valami pff hát azonnal beleng össze vissza ha csak megemelem a seggem, mint ha 3 méter magasról ugrattam volna le, áhh. Életveszélyes ez a szar, nem merek vele bedőlni, egyszerűen nem lehet, mert eltolja az elejét a kanyarívről, tiszta para. Persze azért húzom, mert menni kell, de tisztára ver a víz néha hogy most merjek ebbe a kanyarba belemenni vagy lassítsak vagy mi legyen ilyen fostos negyvennel. Normális motorral meg kilencvennel belemennék lazán, hát kocsival gyorsabban beveszem azt a kanyart az tuti.
Hardverlesen
-
runner 125
nagyúr
válasz 14adam #15295 üzenetére
Azzal azért remélem tisztában vagy, h egy ilyen pocket bike játék. Móka, kacagás.. negyed órán át, majd pihenés.
Gyanítom kényszerléghűtéses, így az erősebb keveréktől sem lesz sokkal alacsonyabb az üzemi hőmérséklete.
Próbáld ki akkor 40-es keverékkel, vagy esetleg kérdezz pocket bike tulajokat, h mi a titok."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
14adam
addikt
válasz runner 125 #15294 üzenetére
simsonba nem láncfűrész olajat teszek mert 50-es keveréssel hihetetlenül melegszik a pocket és nem szeretnék bele egy új hengert venni
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Ugye, hamar elkapja az embert a hév. A helyedben gyorsan cserélnék minimum egy 125-ösre.
14adam
Jó, de az az olaj túl jó nekik, egyszerűen nincs szüksége egy pocket bike-nak, sem egy Simson-nak láncfűrész olajra. Félszintetikus bőven ok mindkettőbe.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
14adam
addikt
üdv
pocket bike-ba milyen keverésű benzin kéne? 50-es? láncfűrész motorolaj vagy jó az amit a simsonba teszek? -
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #15271 üzenetére
Én robogtam (kb.) akkor. Ingben, rövidnadrágban. De pont a nagy zuhé után indultam, és épp a második felvonás előtt érkeztem. Pár cseppbe meg már csak nem halok
-
slynevem
tag
Én autóval is inkább úgy voltam, hogy a nyugi a tuti Ez motornál sem változott semmit.Nekem a jobb tükröm éppen menethibás vagy valami ilyesmi, mert akárhogy húzom sehogy nem áll be.Szóval csak a bal van tulajdonképpen.Vigyázz egyébként, mostanában állati sok rendőrrel találkozom.
Amúgy mehetsz járó motorral járdán?Mármint hivatalosan a kresz erről mit mond? -
priti
addikt
válasz slynevem #15287 üzenetére
Nagy nehezen beállítottam a tükreimet. Azóta nagyon bátor vagyok. Mondjuk én is egyfolytában csekkolom jön e hátulról valaki, mert azért para, de bármilyen szabálytalanságot be merek vállalni. Autóval akkor is megálltam egy pirosnál, ha éjjel két óra volt és egy lélek nem volt az úton. Ezzel már mentem járdán, záróvonalon át, egyirányúval szemben. Autósok tök leszarnak, egy kettő úgy nézegetett, de semmi. Körülnézek, aztán ennyi. Aaaaaaaa faxom fog kerülni, épp elég hogy odáig elpöfögök. Erre jó.
Mondjuk egyszer majdnem elestem. Van egy aluljáró, amiből kifelé jövet egybőr kanyar is van meg emelkedő is. Na ott nem szabad kanyar közben sok gázt adni. Hosszúak a karjaim, aztán ha picit jobban kinyújtom már hátrakerül a súlypont, gáz miatt is, domb miatt is, megcsúszott az eleje, nem sokat, egy olyan 10cm kb., ledobtam a lábam a sebességtől visszapattant a talpam és utána már össze tudtam szedni, de azért érdekes volt, semmit nem tapad az első gumi, pedig egyáltalán nem kopott és bridgestone.[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15285 üzenetére
áááá ... a ccm elé kéne egyes csak nem egy hanem kettő Tökjó hogy mindenhol ott vagyok, spermamód fúrom be magam mindenhová. Hátulról át vagy 20 métert a járdán, úgy rövidebb, keresztbe bevágok, mindenhol ott vagyok. Ma azt is megvettem amit már vagy fél éve halogatok. Elmentem mindenhová. Jó ez az ötvenes, csak egyenes út ne legyen, mert ríííííííííííííííí, "menjél máááár, hát nem hiszem el hogy nem fogy el, hát messzebb van a sarok, mint volt, ríííííííííííííííííííííí dödödödödö ríííííííííííííííííííííííí" fúj nagyon utálom ... már most.
(#15283) slynevem
ilyen csak ezüst.[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
kpal
nagyúr
válasz runner 125 #15278 üzenetére
Nálunk most kezdet el esni ezelőtt 4-5 napig semmi nem volt.
-
priti
addikt
Állandóan üvegelem , nem lesz ez így jó
...de bakker mire lenézek már fekszik az óra, a francnak van kedve egyfolytában nézegetni, de annyira semmi ez a 60km/h, hogy nem érzem egyáltalán ha jó az út.
Csak abból tűnik fel, hogy már megint nyelelem, hogy közelítek egy autóhoz ami előttem megy. Meg hamar el is éri, 40 fölött is olyan erővel gyorsul, hogy az ember nem gondolná, hogy már megint 60-at megy... vigyázni akartam rá, de erre nem lehet, szegény óra egyfolytában fekszik, lehet meg fog sértődni a spirál.Hardverlesen
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15278 üzenetére
Keszthely-Hévíz eddig kimaradt a szórásból. (Ha szerencsém van, akkor holnap reggel sem esik.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
slynevem
tag
válasz runner 125 #15278 üzenetére
Akkor szerencsés helyzetben vagyunk, mert Pesten csak délután kezdte el.
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15271 üzenetére
Eső? Hol?
Az elmúlt pár nap alatt kezdem kitapasztalni a kis 4T 50-est. (Viszont nagynak tűnik a gázkar holtjátéka, s hidegen nehezen indul meg a motor.) amitől féltem, az viszont szerencsére nem következett be, s még emelkedőn is szépen megy a motor.
(De milyen hosszú az a 2 hét, míg megérkezik a bukósisakom.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15273 üzenetére
Tudom, de alig-alig van használva, szóval most így bemelegítésnek jól esett nekem is és a motornak is. A 2.0-ás TDI-ket nagyon bírom, gázadás azután korom, turbó és lendület...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #15272 üzenetére
Az 'icsa. Pár napja kicsivel többet tekertem.
Muhahha, jójjis' a 2.0 tdi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15271 üzenetére
Dehogynem, tegnap és ma letoltam 30km-t, persze mióta itthon vagyok, mindenhová motorral járok, tök jó kis szerkezet, 70-80km/h-ig falun belül nincs ellenfele, maximum a diesel 2.0-ás autók, azok egész szépen szedik a lábukat, mikor kormolnak előttem .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
Na, mekkora pangás van. Itt az eső és senki nem robog?!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
róland
veterán
válasz Tothgera30 #15267 üzenetére
Erre volt keret.
Runner125: Rádobtam még pár ezrest és rendeltem egy fekete Römert. (Addig kaptam kölcsön ismerőstől egy bukót.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
runner 125
nagyúr
válasz róland #15264 üzenetére
Csodára ne számíts, de a helyedben inkább lealkudnám azt a pénzt. 5000ft-ért sapkát kell venni, nem sisakot - mivel max. olyat ad.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
róland
veterán
válasz Tothgera30 #15265 üzenetére
Igen ez a 250k-s Agility 50 Sport.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
róland
veterán
válasz Tothgera30 #15263 üzenetére
Kösz!
Kíváncsi vagyok, mit adnak a Kymco Agility 50 Sporthoz. (Állítólag ad valami bukót a kereskedő.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
róland
veterán
Bukók között a Römer milyen?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
priti
addikt
válasz Tothgera30 #15259 üzenetére
Ja mondjuk nem ártana legalább egy V fék rá a pillangó helyett, de ez a legkevesebb. Az igazi gáz az amikor elképzelem, hogy ezen ülök bukósisakban, na az üt juhuhúúú, akkor már a láthatósági mellényt is felvenném hozzá ilyen napszemcsivel, de csak miután rátettem egy ilyet a bukóra
Hardverlesen
-
Killing
addikt
Sziasztok!
Sikerült beszerezni egy (még színre is), ugyanilyen, régi Honda lead 125-ös motort. A hangjára rá lehet fogni hogy 50-es, a kinézete is (habár kicsit csúnyácska ), csak az órája 100-ig van skálázva (na és persze akasztja is), és nem sok ilyen motor rohangál az országban. Nagy az esélye hogy lebukok? Amúgy A1-es jogsi van, csak 50-esként lesz használva amint kap egy kis felújítást.[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Sziasztok!
Sikerült beszerezni egy (még színre is), ugyanilyen, régi Honda lead 125-ös motort. A hangjára rá lehet fogni hogy 50-es, a kinézete is (habár kicsit csúnyácska ), csak az órája 100-ig van skálázva (na és persze akasztja is), és nem sok ilyen motor rohangál az országban. Nagy az esélye hogy lebukok? Amúgy A1-es jogsi van, csak 50-esként lesz használva amint kap egy kis felújítást.Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Chosen
addikt
slynevem & Gergello: köszi a válaszokat
priti: ezeknél azért komolyabbra gondoltam, ami úgy látszik 100e alatt nincs.
Tothgera30: ez inkább bevásárlós motor, nem az én világom.
runner 125: most már igen
[ Szerkesztve ]
-
slynevem
tag
válasz runner 125 #15252 üzenetére
Szerintem is elég veszélyesek ezek az olcsó kacat motorok.Tényleg azoknak valók akiknek nagyon sok idejük van és szeretik szerelgetni őket mivel ez a hobbijuk vagy ilyenek.Pl. Nagyfaterom is nagyon szerette a jawa-ját szerelgetni és sose zavarta mennyi pénzt költ rá.
-
runner 125
nagyúr
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15252 üzenetére
Mondom ez a tuti. Egyetlen csavarhúzot kell magaddal vinni, bármi gáz van fogod kilazítod a láncfeszítőt, előrébb húzod, lekapod a láncot a bal oldalról és hazabringázol. Stresszementes. Nekem ezek nagyon bejönnek, ha lenne normális blokkal simán vennék. Mekkora már
Hardverlesen
-
runner 125
nagyúr
válasz Chosen #15244 üzenetére
Ugye, azzal tisztában vagy, h ha 50-ért veszel valamit, az csak pénznyelő lesz és rövid időn belül elköltöd rá akár a dupláját is?!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
priti
addikt
válasz Tothgera30 #15250 üzenetére
Ez a tuti, ezzel nem maradsz ott sehol. A szerelőig sem kell tolni Azért egy moped sem sokkal erősebb, ha kiszedsz a láncból és kicseréled az áttétet lehet rá kell tekerned húszig, de simán megy ötvenet
Hardverlesen
-
-
priti
addikt
válasz Chosen #15246 üzenetére
verhovina, romet, babetta. 50k körül simán lehet hogy kapsz egy csilli-villi babettát, amire csak felülsz és mész, de 25k-ért is van számtalan motor ezek között, amit nagypapa kitol a garázsból kitisztítod a karbit és megy, de ezek már olyan idősek, hogy mindegyiknek van valami kehéje és ha nincs valami kisöreg akinek van hozzá mindene akkor nehezebb felújítani. 50k igazából nem sok, de kevés.
Hardverlesen
-
Gergello
addikt
válasz Chosen #15244 üzenetére
Képesmotoron néztem meg, de olyanokat sem láttam 70 alatt. Ebből a DT típusból 200 körül már láttam olyat, amit elmennék megnézni.
Ez az 50 eFt ebben a témában sajnos szinte semmi.Ennyi pénzért a típusokat felejtsd el, inkább ár szerint szűrj és a legnormálisabbat vedd ami még belefér.
[ Szerkesztve ]
-
slynevem
tag
válasz Chosen #15246 üzenetére
Én úgy nézegettem, hogy évjáratban és állapotban inkább 100 fölött vannak az értelmes motorok.A probléma az, hogy megveszed 100-ért és utána úgyis költeni kell rá, mert előjön, hogy jajj ez nem jó meg jajj az nem.Nekem is vétel után most költeni kell az első teleszkóp megcsinálásra mivel minden kis szintemelkedést megérzek és Pesten vannak akkora buckák, hogy hajaj.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Chosen #15244 üzenetére
Az a baj, hogy ha van 50K-d, amit elköltesz egy motornak látszó tárgyra,
utána már nem lesz még 50-ed rá, hogy rendbe hozd - ill. hogy használd.
Csak úgy érdemes motort venni, hogy van még tartalékod - és akkor már
érdemesebb olyan árkategóriát megcélozni, ahol "működő" gépek vannak.De erről a többiek többet tudnak mesélni - én csak minimális tapasztalatból
mondom, hogy használt motornál a vételár a legkevesebb, főleg ha az eleve
nyomott, aminek általában oka van, még ha az eladó kamuzik is róla.[ Szerkesztve ]
-
kkrisi
senior tag
-
PLaci58
addikt
Szerintem a "segédmotoros kerékpár"-nak megvannak a pontos kritériumai.
Nem kell magyarázkodni, ha már a közlekedés felügyelet kiadta a papírokat és beleütötte a CM50 jelzést
Ez könnyen beszerezhető, amikor a gyári típusbizonyítvánnyal az ember elmegy a közlekedés felügyeletre. Na innentől lesz valami segédmotor Magyarországon!Ez a motor már ott elbukik, hogy 2 személyes az ülése.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Chosen
addikt
Sziasztok!
Megfordult a fejemben, hogy vennék egy motort. Szűk keretből (~50k) mit érdemes venni, ami később is jó lehet (tehát nem csak tanulás alatt), régi Yamaha DT-t, vagy szintén régi Simson-t (gondolom S51)? Vagy ezek már mind szét vannak hajtva? Első motor lenne, aszfalton + erdei utakon használnám főként.
Átettem ide ia a kérdést
[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
válasz kkrisi #15238 üzenetére
Én erről beszéltem Ezzel elindulsz rendszám nélkül BP-n, tuti kiszednek, nem gáz mert aztán hangjáról meg egyébről belátják hogy ötvenes, csak érted, bazi nagy szívás lehet minden nap elmagyarázni a rendőrnek, hogy azért nincs rendszámom mert ez egy segédmotor te szerencsétlen
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15236 üzenetére
Nemtom melyiket akarja, nyilván az ötvenesre nem kell rendszám, csak mivel ekkora a motor a rendőr nem hiszi el az ötvenesről, hogy ötvenes. Ő meg szerencsétlen ott rugózhat a "miért nincs a motoron rendszám" témán (hiába van akár nagymotorra jogsija) a rendőrrel fél órát a sok szerencselovag miatt, aki 125-öst használ ötvenesként. Szerintem azt a mocit ha meglátják rendszám nélkül azonnal kiveszik a sorból, a belső sávból kivillogják (ha tudna menni ott ) Nem is értem hogy jött ez ki 50-es blokkal de tényleg van belőle 50-es is
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
runner 125
nagyúr
155kg még a 125-ös 4t nek is sok, gyorsulás feelinget érezni azon sem lehet.
Jah, h 50-esként akarja? Bocs, én eleve rendszámban gondolkodom 50-től felfelé.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15233 üzenetére
20kg difi kb., kicsit fogyózik ugyanott van, de hogy minden gyökér rendőr ott fogja fél órát szívni a vérét hogy ez nem ötvenes az biztos. Jajj nagyon sötétek, nem mind, de...
Hardverlesen
-
kkrisi
senior tag
válasz runner 125 #15233 üzenetére
jó igen bocsánat, elnéztem úgy akartam írni, h ez a 2 típus között vacilál
és a Motowell-ről mi a véleményed?
-
runner 125
nagyúr
-
kkrisi
senior tag
Van most 2 motor ami között unokatesóm filózik....
Kymco Grand Dink S 50 2T:
Motor tipus: 2 ütemű
Hengerelrendezés: 1 hengeres
Hengerűrtartalom: 50 ccm
Hűtés tipusa: léghűtés
Teljesítmény: 5.7 LE
Indítás: önindító - berúgókar
Sebességváltó: CVT-automata
Kerékmeghajtás: szíjhajtás
Üzemanyag fogyasztás: 2.0 liter/100kmSzárazsúly: 120 kg
Kymco Grand Dink S 125 4T:
Motor tipus: 4 ütemű
Hengerelrendezés: 1 hengeres
Hengerűrtartalom: 125 ccm
Hűtés tipusa: vízhűtés
Teljesítmény: 11.4 LE
Indítás: önindító - berúgókar
Sebességváltó: CVT-automata
Kerékmeghajtás: szíjhajtás
Üzemanyag fogyasztás: 2.5 liter/100kmSzárazsúly: 155 kg
Motowell Retrosa 50 2T:
Motor tipus: 2 ütemű
Hengerelrendezés: 1 hengeres
Hengerűrtartalom: 49 ccm
Hűtés tipusa: vízhűtés
Teljesítmény: 5.5 LE
Indítás: önindító - berúgókar
Sebességváltó: CVT-automata
Kerékmeghajtás: !!!!!!lánc!!!!!!!
Maximális sebesség: 70 km/h
Üzemanyag fogyasztás: 3.0 liter/100kmSzárazsúly: 98 kg
Motowell Retrosa 125 4T:
Motor tipus: 4 ütemű
Hengerelrendezés: 1 hengeres
Hengerűrtartalom: 125 ccm
Hűtés tipusa: vízhűtés
Teljesítmény: 7.5 LE
Indítás: önindító - berúgókar
Sebességváltó: CVT-automata
Kerékmeghajtás: szíjhajtás
Maximális sebesség: 85 km/h
Üzemanyag fogyasztás: 3.0 liter/100kmSzárazsúly: 102 kg !!!!!!
Na most.... úgy van vele, hogy neki a grand dink az nagyon a kényelem miatt tetszik, meg azért mert a 125-ös 4T vízhűtéses és elég jó a teljesítménye egy 125-höz képest!
A Motowell meg nagyon bejön neki mint motor, 50-est szeretne belőle nézni, csak az a baj, hogy láncos, és mint mondtátok az már ritka.... ezért lehet beruházna egy 125ccm- be hiszen csak 4-5 kg különbség van 4T vízhűtéses is....Nektek mi a véleménytek erről és melyiket ajánlanátok neki?
-
kpal
nagyúr
válasz Tothgera30 #15152 üzenetére
Megkérdezlek már mert ez hozzád van közelebb [link] vajon 2003 -ban volt replica ?
-
priti
addikt
vannak igénytelen megoldások, amikor a motor vázát használják áramkörben és nincs külön behuzalozva egyes helyekre a negatív polaritás, hanem a motor vázára kötik, nemtom manapság csinálnak e ilyet, remélem nem és csak földnek használják a vázat. de azért azt is nézd meg, hogy nem jött e le valahonnan a vezeték, lesz biztos egy-két hely, ahol egy kábel csak úgy hozzá lesz csavarozva a vázhoz, ezt még meg tudod nézni műszer nélkül, ezek az üveg biztosítékok elég szarok, a fele olyan, hogy mire kibányászod meg is szakad, mérni kéne, úgy gyorsabb végignézni.
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz mocsanisi #15227 üzenetére
áthidaltad kapcsolót, hjóvan, tovább élhetsz Szerintem nem úszod meg, hogy vegyél egy multit. Lehet van egy ilyen biztosíték a körben amit nem látsz, mert nincs szem előtt és az ment ki, mert beázott valahol a kör ahol nem kéne, igazából én végigmérném. Nem tudok jobbat.
Hardverlesen
-
mocsanisi
senior tag
-
priti
addikt
válasz mocsanisi #15224 üzenetére
Mit csináltál? Zártad, hogy szikrázik e mi? Gratulálok. Backi 600Ft egy kínai analóg multiméter, egy rakás xar persze, semmit nem ér egy műszerésznek, mert amit mér az nem hiteles, de vazz, erre jó, hogy megmérd, hogy van e valahol 12V például, vagy hogy megvan e törve egy vezeték vagy hogy jó e egy kapcsoló. Ha most az akksi rövidzáráramától leégett a motor fél elektronikája amikor rövidre zártad még meg is érdemled. Ennyire ne legyünk már vaddisznók gyerekek. ...és akkor csodálkozunk ha a gyártók minden létező körre külön biztosítékot tesznek körbetrótozva a motort fél tonna vezetékkel.
Hardverlesen
-
róland
veterán
A Balaton körül hol lehet Kymo-t venni?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
kkrisi
senior tag
Viszont ezt igen csak elfogadnám!
-
Bling95
őstag
HJC sisakok egyebkent milyenek? Csakhogy tudjam mit hordok
-
PLaci58
addikt
válasz kkrisi #15212 üzenetére
Kinek a csicsa (ha már másképp nem megy a csajozás ), kinek a megbízhatóság.
Nem csak a Suzuki-k ilyenek. Az én Peugeot-m is pöccre indul, pedig 1990-es gyártmány és keveset eszik. Akkor még beletették az anyagot. És nem akarják ellopni, otthagyhatom bárhol"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
kkrisi
senior tag
Hali!
A napokban voltam papáméknál, és végül kitértünk arra, hogy robogóval motorozom, nagyjából mindenhova. Papám nem mondott semmit, csak kiment a sufniba, és egyszer csak azt hallom, hogy egy robogó pepöccen! Kimegyek, hogy megnézzem, és hát mit látnak szemeim...egy Suzuki CP 50 típusú robit! Papám mondta, hogy használjam azért ezt is, mert ő nagyon szerette és tényleg egybe van a gép, bár nem egy mai korszerű vasdarab! Úgy lett el is kezdtem használni, és komolyan kiakadtam rajta mikor megtudtam adatokat róla! pl.: 100 meg van neki 2l-ből és megy gyárilag fojtással 75km/h !! Ezen azért lepődtem meg, mert mint kiderült 91-es a moci, ami azt jelenti, h 20. évét tapossa, és komolyan kifogástalan állapotban van! Önindítóval pöccre indul, és első berúgásra is!! pedig 20 éves vas!! Nagyon megtetszett nekem komolyan, csak annyi a hátránya, h nem annyira esztétikus mint a mai vasak, és kicsik a kerekei, de nem számít annyira! Én nem tudom milyen motor van benne, meg h hány ütemű, de a Suzuki látom itt sem hibázott mint az autóknál. Ott is tehetsz vizet a motorba, azzal is elmennek, a suzuki motort a legnehezebb kinyírni!
Üdv!
-
kkrisi
senior tag
sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy melyik márkát, vagy milyen bukót érdemes nézni?
Nekem mindenképp zárt lenne jó!
És ami nagyon tetszik, az a tükör plexi, olyat csak sisakkal együtt lehet kapni, vagy lehet külön is?
Üdv!
-
mocsanisi
senior tag
-
mocsanisi
senior tag
Ma amúgy motoroztam, nem robogóztam, mit ne mondjak nagyon tetszett
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Bakker meghalt a lámpám. Vagyis nemtudom, lehet csak a kapcsoló. Ha felkapcsolom, se első se hátsó lámpa, visszajelzés sincs. Féklámpa működik. Mi lehet ez?
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
slynevem
tag
Remélem nincs igazad.Mármint a bütykölös részével.A 70 az csak egy tipp volt, mivel a kilóméter spirál sajnos nem szuperál.Szerintem is kicsit durván gyorsul egy gyári motorhoz, de mindenki azt mondta, hogy a Yamahák jól mennek.50 fölött megy azt érzem, de a 70 szerintem túlzás így utólag rájöttem, hogy csak az érzés volt annyi(ez az első motorom, nem azért, mert most lettem 14 csak eddig autóm volt mivel azt tartottam biztonságosabbnak városban).Hivatalosan az enyémen is minden gyári.Annyi, hogy állítólag ez valami sportosabb verzió.Sajnos 1 liter volt 5 ezer, mert az OMV-n kellett vennem mivel megvártam amíg már vérvörösen izzik az olaj jelző és nem akartam vele játszani, hogy meddig mehetek vele.A benzinkutas is mondta, hogyha elmegyek egy autóshoz vagy motoroshoz 1500-al biztos olcsóbban tudnak adni.
-
priti
addikt
válasz slynevem #15201 üzenetére
A tiéd az tök más vonalnak való, mint én. Én nem akarom a motort egyfolytában bütykölni. Ami olyan, mint a tiéd, hogy eleve úgy veszed, hogy ki van szedve belőle a fojtás hogy lehessen vele a hungárián suhanni hetvenekkel arra azért figyelni kell. Az a motor nem olyan, hogy csak felülsz és mész, mert nem abban a fordulattartományban dolgozik a motor amiben kéne, nem úgy van beállítva az olajzás ahogy kéne, hiszen a gyári úgy már tuti nem stimmel és ha beleteszed a full szintetikust azzal nincs megoldva (amúgy még ha 2 literes is drága volt 5 rugóért szerintem), úgy már a tömítések nem megfelelőek, a futómű is elkészül a hetvenektől nagyon gyorsan stb. stb. stb. Az a baj, hogy a folytást nem elég kiszedni utána egy rakás dolgot módosítani kell, mert ha nem akkor lassan de biztosan tuti gondok lesznek. Én a nyugiban a tutiban megvettem a total standard jog-omat aminek tök jó erős maradt a motorja, benne a fojtás, így is 50 fölött megy, az nekem elég, az életben nem volt szétszedve, mert rajta van a két ujjnyi dzsuva, szépen lepucolom ha megjött a szívócsonk hozzá (ma se jött kapják be, már kezdek neheztelni) és minden reményem szerint tökéletes lesz arra, hogy egy héten háromszor lemenjek 15km messze a telekre adjak a kutyának enni stb. és hazajöjjek. Amikor kell lefújjam róla a port és pöccre induljon. Lehet hogy jobban rákapok és a wc-re is ezzel megyek, de 10 év klímás autó után annyira nagyon azért nem jön be megmondom őszíntén. Ha ne adj Isten állás oldalról nyílik valami lehetőség és újra lesz saját autóm, mert lesz értelme (most nincs, mert 5.-kerbe nem járnék kocsival, egy meg elég a családban ha valami miatt kéne) akkor ott fogja beszőni a pók a Yamahát valszeg ahol van.
Hardverlesen
-
slynevem
tag
Én is kereskedésből vettem a Jog Apriomat és nagyon szépen megy.Egyetlen baja az első teleszkóp egy kicsit ki van.Na meg kb. másnap 5000 ft-ért vehettem bele olajat mivel nem volt benne csak egy köhögésnyi.Meg sikerült az úszót is megakasztanom, de szerencsére a motor megmozgatása megoldotta a dolgot és nem volt nagyobb gond.
Ráadásul letörtem az egyik visszapillantót(levittem egy fával) és adtak csak úgy egy másikat helyette.
Mondjuk egyenlőre úgy néz ki, hogy el is kell adnom mivel a dolgok kicsit megváltoztak és kell a pénz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Okos Otthon / Smart Home
- Gyúrósok ide!
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Asszociációs játék. :)
- Google Pixel topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...