- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Synology NAS
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Linux kezdőknek
- VoIP - mélyvíz (Asterisk és társai)
- Windows 10
- VoIP telefonálás
- AliExpress tapasztalatok
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Elon Musk kezébe adnák az amerikai TikTokot
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Hi,
most értem haza. Megvan a Runner.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz f_sanyee #14497 üzenetére
Ha valós akkor biztosan megér annyit. Lényegében akkor épp hogy csak be van járatva, és 400-ért kapsz egy 650 ezres robogót!
#14498 Gergello: Ha 3 éves akkor az újabb, a régiből nem volt Pigi blokkos injektoros, csak Morini, az meg olyan amilyen.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
f_sanyee
senior tag
válasz Tothgera30 #14496 üzenetére
igen 500km van benne 100%, mert ismerem a tulajt. szal 400?
-
Tothgera30
Ármester
válasz f_sanyee #14494 üzenetére
Egy 3 éves motorban 500km? Nehezen hinni el, a miénk 5 éves és lassan 15 ezer km-nél tartunk, előtte és most is csak munkába jártak vele, de ha az SR szép állapotban van, nem csörög-zörög és könnyen indul (első indításra hidegen-melegen), akkor megér annyit. A motorjával nem szoktak gondok lenni, egy PureJet befecskendezős Piaggio Hi-Per2-es blokk van benne, mint az enyémben, egész jól szedi a lábát, kb. 2 literből eljár. Ügyelj arra hogy a ECU-ja ne legyen átírva sportprogrammal, mert az Apriliák kényesek erre (és ha már többször heckelték akkor be is döglenek és akkor irány a szakszerviz ahol visszaírják a régit ha még lehet), és nem ugyan azt az elektronikát szerelték beléjük mint az NRG-be Runner-be (Philips), mert ott az elektronika hamarabb szabályoz le.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
f_sanyee
senior tag
hi.
van egy aprilia sr50 ditech, 3 eves, 500km van benne, szal elegge megkimelt. meger 400e-t? -
mocsanisi
senior tag
Végülis nem vettem meg a használt önindítót, van itt egy jó kis bontó, illetve robogó alkatrészbolt, rendeltettem velük 6800-ért zsír új önindítómotort... Neten én 10K körül láttam, ahhoz képest elég jó ár szerintem, főleg hogy nincs postaköltség mert itt van egy köpésre.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Bling95
őstag
Sziasztok!
Valaki tud megoldást miért lehet hogy amikor be akarnám rúgni a robogót akkor ilyen surlódó hangot ad ki és alsó helyzetben beragad? persze a motor sem indul... nagy erőt kifejtve lábbal vissza lehet húzni a kart a helyére, de érezni lehet hogy szorul.
Na most szétszedtem és ez a látvány fogadott.
egyik kép
másik kép
Remélem látszik a képeken hogy azon a tárcsán ( nemtudom mi a neve, nem értek hozzá) az egyik fogacska egy az egybe levan törve, és van másik néhány aminek a sarkából egy pici?Másik képen pedig hogy az a műanyaghoz mintha hozzá érne valami.
Szerintetek ez okozza a problémát, vagy valami más?Motorral sikerült esni, elvileg megcsináltál, haza is tudtam jönni vele... azóta megint nem indul.
-
mocsanisi
senior tag
válasz Tothgera30 #14488 üzenetére
Igen mondjuk ez az előnye. Nem is tervezem egy ideig eladni, mert ha már rendbe van szépen rakva, akkor használom. Meg amúgy se árt egy ilyen kis seggrakéta, ha nagyobbat akarok akkor is jó lesz boltba menni
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Tothgera30
Ármester
válasz mocsanisi #14480 üzenetére
Akkor te is jól állsz, bár így már tudod, hogy amit kicseréltél azzal nem lesz gond egy ideig. Nyugi, általában ilyenkor már annyira rendbakod a motort hogy sokáig nem kell hozzányúlni, amúgy meg általában 200-250 ezer forint alatt nem lehet normális robogót venni, ezt megtanultam, meg a hirdetések között kell szétnézni, ahol a sok újrafestett, kiglancolt, visszatekert km órás motorokat hirdetik ilyen-olyan áron. A miénket én is most szedtem szét, mert volt egy kis hangja, vagyis csak a variátor részt, görgőket cserélnék benne, meg ahogy nézem a tengely vége kicsit mozog a csapágyban, beviszem valami szakihoz nézze meg, lehet kell egy másik csapágy vagy fel kell csiszolni a végét. A többi része jó, végáttétel és a fogaskerekek hibátlan állapotúak.
Ui.: Ezt nézegettem, lehet kellene egy Multivar 2000...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mocsanisi
senior tag
válasz Gergello #14485 üzenetére
Már égett a lámpa hogy kevés van benne, és valami nagyon szar ásványi volt benne, 2deci ha volt benne talán, azt kiöntötték, és nyomtak bele 1 liter ilyet. Itt van előttem a doboza, OMV Bixxol, versenykörülmények között is használható, füstszegény, önkeveredő, fullszintetikus olaj... Mondjuk szerintem is bőven elég lehet bele a Castrolnak a 2K-s félszintetikus olaja.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
barthagy
csendes tag
válasz runner 125 #14463 üzenetére
Hirtelen ezek amiket kinéztem:
[link] Honda
[link] Honda
[link] Honda
[link] Honda
[link] Honda
[link] Honda
[link] Vespa
[link] Vespa (sajna kicsit messze van
[link] vespa
[link] vespa, Ez tényleg lehet, hogy megéri, plusz itt még meg lehet nézni egy Aprilia Scarabeo 125 GT-t.
Amúgy ezek milyenek, mármint a Scarabeok?[link] Vespa,
Vespát az az igazság azért vennék, mert mindenki dicséri, rossz véleményt nem lehet találni. Viszont nagyon pici a kereke, legalábbis a képeken aprónak néz ki. De ha minőség és km bajnok, akkor e felé fogok hajlani
Még azért meg akarok nézni párat más oldalakról is
Szóval mit szólsz ezekhez?
-
mocsanisi
senior tag
Na kiderült hogy rossz volt a gyertya a motorban, illetve a CDI-ben is meghalt egy dióda. Egyik ismerősöm szólt hogy van jutányos áron fekvő minarelli önindítója, amitől megválna. Holnap megyek érte. Csak összegezném elrettentés képpen az eddigi dolgokat.
-Porlasztó és tartozékainak szerelése, tisztítása, javítása, tömítés csere
-Légszűrő betét készítése, beszerelése
-Szivató beállítás
-Kipufogó rendszer szerelése, felfúrása, lehegesztése, tömítés csere
16K- Sztender rugók cseréje - 2K
- Új hátsó gumi - 13K
- Kuplung javítás, húzó rugó csere, Varriátor javítás, görgők könnyítése, kiesztergálás 10K
- Olajcsere, full szintetikusra - 5K
- Fesszabályzó+Csatlakozó - 4,5K
- Gyújtásalaplap - 5,7KAmi még kell, és most lesz megvéve:
- Önindító motor - 3K (ismerőstől, azért annyi)
- CDI - 5K
- Markolat - 2-3K
- Gázbowden-bowdenház - nem tudom még mennyi.
- Gyertya - 1KA motort 115-ért vettem. 170-175-nél járok most, és még esedékes majd egy első gumi csere, egy kormánycsapágycsere, első tárcsa csere és egy első teleszkóp felújítás. Hát igen, ilyen motort is ki lehet fogni, nekem sikerült. Remélem végre jó lesz, és használhatom is
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
őstag
válasz runner 125 #14477 üzenetére
Apropó ütött-kopott: [link]
-
barthagy
csendes tag
válasz runner 125 #14463 üzenetére
Most csak kipróbálok egyet, mert még nem használtam a link funkciót
-
nLali
őstag
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #14472 üzenetére
-
nLali
őstag
Meghírdettem
Fórumtagoknak jelentős kedvezmény ! Igény esetén tudok még képeket küldeni.Bérelhető reklámfelület
-
Tothgera30
Ármester
Kicsit koszos, kicsit mocskos, de a miénk, tessék, így néz ki most .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
PLaci58
addikt
válasz r-chee #14452 üzenetére
Ma úgy jártam mint Te. Húztam a gázt és egyszercsak szépen leállt a gép.
Próbáltam beindítani, de semmi.
A benzinjelző már a pirosban volt, de még elvileg lötyögött a tank alján.
Öreg "motoros" lévén elővettem a kis fél lityis benzinesflaskát és beletöltöttem.
3. rugásra beindult és szépen hazajöttem veleEgy 5 L-es műanyag benzines kannából töltöttem fel legutóbb, ilyesmi benzinmutatónál és olyan 2 L ment bele (kanna szerint) Max. 3 L lehetett. Ezzel elmentem 150 Km-t.
Lehet, hogy csak ennyit fogyaszt a kis Peugeot Rapido?Ha rendesen kap benzint a 2 T, akkor rugdosásnál kell, hogy látszódjon a kipufogónál valami füst. Érdemes megnézni a kipufogót, hogy nincs-e eltömődve (csak ötlet). A szomszéd 1 évig szívott a fűkszával amíg rájött, hogy a túl olajos benzin eltömte a kipufogót.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
mocsanisi
senior tag
Gyújtásalaplap kicserélve, apriliácskám még mindig nem jó. Találtunk még 1 hibát, táboriék valamit elnéztek, mert nem olyan gyertya van benne amilyen kéne. Egy R betűt elnéztek
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mokus1
addikt
Sziasztok! Végül egy Keeway Focus-t vettem mert a zip elég koker volt.
Egy 6 liter benzinhez mennyi olajat töltsek? 1 deci az sok hozzá? -
runner 125
nagyúr
válasz barthagy #14454 üzenetére
Legenda.
Semmi köze nincs egy ipari munkagépnek a Honda robogó blokkokhoz. Eleve ez szíjhajtás, azok meg teljesen másként funkcionálnak.De, ettől függetlenül a Honda, az robogóban is Honda, úgyhogy bátran ajánlott kategória.
Mint minden gépjármű lelke - itt is, az olaj. 4-5.000km-enként ezekben illik cserélni, mivel nagyon kicsi az olajteknőjük, s hamar leforogja'.
Ha, linkelsz, akkor linkként illeszd már be légyszi. Kicopyztam az ötödiket, de az már fent sincs.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
válasz DigitXT #14461 üzenetére
Mondjuk ezzel egyetértek. Ha tudsz motorozni, megoldható simán hogy csak a vizsgákra menj el, persze attól még ki kell fizetni mindent, meg egy megfelelő oktató kell.
Az hogy sokan járnak 125-össel 50-esként, az nem jelenti azt hogy sokan nem ütötték meg a bokájukat. Motoros rendőr amúgy egyből levágja hogy mivan"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
barthagy
csendes tag
válasz mocsanisi #14458 üzenetére
Igen, logikusan ha nincs mondjuk biztosítása a motornak, azt nagyobb gáznak kell, hogy tartsák, hiszen ezzel másoknak is árthatsz. Szerintem egy 125-ös robogónál még talán egy megbánó mosollyal, esetleg némi önsajnálattal még ki is tudod magad magyarázni, ha nincs jogsid, pláne ha meg van a B
Egyébként, valóban logikus hogy egy rendszám nélkülit, hamarabb állitanak meg, mint egy rendszámos, rendesen beöltözöttet, de az is logikus számomra, hogy mivel ezrével járkálnak 125 ök 50 esként, rendszám, minden papir nélkül, ezt tudván nem erre mennek rá, mert akkor rengeteget le lehetne állítani.
Én megmondom öszintén, nem láttam még kistestű robogóst félreállítva, pedig elég sokat vezetek, persze itt most azért gondolom akad ellenvélemény -
barthagy
csendes tag
Ahhoz, hogy talán a motor itthon forgalomba legyen helyezve, biztosítással egyebekkel, gondolom még nem kell jogsi, de már az is jobb, mintha se jogsi, se papírok egy esetleges ellenőrzésnél. A jogsi ami hosszabb idő....,
Ja néztem azokat is amit küldtél és abból is van pár esélyes, úgy hogy most ezen dillemázok, hogy honda vagy vespa, de legalább már idáig leszűkült a kör -
mocsanisi
senior tag
Lehet azt akarja hogy minden papírja rendbe legyen a motornak, mert akkor végülis "csak" egy jogsi nélküli vezetést sóznak rá....
Ez meg lehet az én hülyeségem, de pl. ha az NSR125-öt vesszük, akkor előbb állítanak meg egy rendszám nélküli pólóban motorozót, mint egy rendszámos, rendesen beöltözött motorost... Ez lehet csak szerintem van így...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Topiccsendőr
addikt
-
Tothgera30
Ármester
Erre valaki? Fontos lenne, holnap vagy holnapután vennék görgőt és fingom nincs hogy milyet lökjek bele.
#14454 barthagy: Kattanj rá a Honda SH-ra, azok nagyon tuti gépek, és Magyarországi modellek közül kifoghatsz rendszámos szép állapotút is. Lead-et ne vegyél, nagyon pici a kereke, ráadásul dobfékes, és eléggé lomhák is. A másik amit ajánlok a Vespa, az egy örök szerelem, ha egy jót kifogsz akkor csak Vespában fogsz gondolkodni.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
barthagy
csendes tag
Sziasztok, újra itt.
Kinéztem pár modellt, ha esetleg ránéznétek az szuper volna. És elnézést, hogy ilyen sokat szúrtam be, de úgy érzem, kb. ezek lehetnek esélyesek. Meg bocsi a novelláért.
Megmondom őszintén inkább a honda felé hajlanék, mert ár arány és minőség értékben talán ezek a jobbak. A hondát sokan dicsérték, kezdve azzal, hogy állítólag úgyanaz a blokk van bennük, mint a munkagépekben, (lapvibrátor, tömörítő béka, agregátor, stb.) és ezek elég keményen bírják a strapát. A népítéletnél is motorikusan és megbízhatóságilag ezeket a típusokat hibátlannak írták le.
A honda leadek is tetszenek, csak kicsit félek a 100 ccm-től írták pár helyen, hogy megbízható, de elég lomha. Amúgy viszonylag fiatal évjáratokat lehet kapni nem túl drágán, ami meg mondom őszintén igen kecsegtető bár kicsit gyanús
Egyébként valószínű, hogy amelyikbe kevés km van az már átpördült vagy visszatekerték?
Dylan 125 v. 150-es, Nes 150, SH 150 ccm-sek re figyeltem fel inkább, mert némelyiknek, most nem tudom pontosan melyik fajtának nagyobb kerekei is vannak, ami szintén nem rossz dolog és viszonylag kisebb testűek.
Az, hogy némelyiken nincs vagy már lejárt a papír, az most igazából nem szempont, mert azt inkább intézek rá, csak jó motor legyen.
Néhány típusok, mondjuk amik kicsit drágábbak, már injektorosak. Erről egyébként mit érdemes tudni, érdemes ilyet?
Szóval köszönöm előre is a hozzászólásokat.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_lead_100-4784900
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_lead-4217816
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_lead_rendszamos-4837125
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_dylan-4885712
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_dylan-4849214
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nes-4867825
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nes_125-4644624
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nes-4865697
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_sh150-4882849
http://www.hasznaltauto.hu/motor/vespa/vespa_arzuhanas-rendszammal-_et4-4789918
http://www.hasznaltauto.hu/motor/vespa/vespa_et4-4864190 -
akos3
addikt
válasz runner 125 #14448 üzenetére
azok nem pirosan szoktak világítani? Mondjuk nagyon más nem lehet amúgy, csak a speed, de úgy rámlik, h az is piros. Mondjuk a tulaj könnyen kiderítheti. ha egy bizonyos sebességnél villan csak fel, akkor az lesz az
-
r-chee
őstag
A motorom indulni nem akarásának okát beszűkítettem két variációra.
1, Sz*r szimmeringek. Bár nem látszanak egyik oldalon sem rossznak, nem engednek ki benzint, vagy olajat.
2. Forgattyúsháznál a karbi után lévő membránok hibája. Néha kap benzint a henger, néha nem. Van, hogy benzines lesz a letisztított gyertya, van, hogy nem. Szakadtanak vagy repedtnek egyik membrán sem látszik a kettő közül (vagy csak egy van V alakban meghajlítva, nem tudom...). Le vannak ragava vagy mi a franc?
Karburátort átjárja a benzájn, de henger nem akarja beszívni valahogyan. Kompresszió pedig van rendesen.üdv.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Sdi
addikt
válasz runner 125 #14450 üzenetére
A fotó sajna jelenleg nem műkszik , csak a telómon van kamera, de azzal nem tudok megfelelő, jól látható képet készíteni róla .
"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!" /Manuel Scorza/
-
runner 125
nagyúr
Japó belpiacos robogókon van ilyen lámpa.. , meg nem mondom pontosan, de kb 30km/h -nál már ég, h túl gyors vagy.
Fotózd le, így passzolom.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Sdi
addikt
válasz runner 125 #14448 üzenetére
Nem igazán tudom , mindössze két lámpa van rajta, az említett olajoskanna és ez. Mit jelentene az a speed limit ? Nem hiszem, hogy túl gyors lennék , mert már induláskor kigyullad. Idáig csak néha bevillant, főleg indításnál, de most már szinte egyfolytában ég.
"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!" /Manuel Scorza/
-
Sdi
addikt
Sziasztok srácok
Meg tudná nekem írni valaki, hogy egy régi Yamaha Jog V27-es kilométeróráján, mit is jelent a zöld kijelző kigyulladása ? A másik ugye / az olajos kanna / egyértelmű, de ezen csak japán írásjelek vannak, ezt nem igen értem , leírást meg nem nagyon találtam róla.
Előre is köszi a választ."Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!" /Manuel Scorza/
-
barthagy
csendes tag
válasz runner 125 #14409 üzenetére
Köszi az infókat, ezeket szem előtt fogom tartani. Lehet hogy tényleg küldenék pár linket amit kinéztem magamnak, nemsokára jelentkezem, köszi
-
Tothgera30
Ármester
Milyenek a gyári görgők NRG Power-ben? Több helyen 7,5g-ot olvasok, de máshol megint mást írnak. Érdemes bele azt venni, vagy cseréljem könnyebbre, gyorsulása tökéletes, végebesség lehetne magasabb hogy legyen tartalék még, persze nem lesz agyonhajtva, tudomásom szerint főleg 40-50km/h-val van használva, maximum 7000-es fordulaton.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mokus1
addikt
Piaggio Zip vagy Keeway Hurricane vagy Focus.Piaggio felé huzok remélem jól teszem
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #14424 üzenetére
A szikra olyan erősnek tűnik, hogy agyonvágna egy egész ménest is .
Bár érzésre megfelelően nagy a kompresszió, előfordulhat, hogy főtengely szimmering ment széjjel?[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #14434 üzenetére
Jah azt hittem Te is a 125-ös kategóriában keresgélsz, mivel a kereső javarészt ekkorákat dobált ki rá.
Minarelli blokk, jó választás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #14433 üzenetére
Esetleg F12 phantom? Nem veszek 50esnél nagyobbat de a 60-70 jól jönne.
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #14432 üzenetére
Nem volt velük tapasztalatom, így bátran nyilatkozni nem merek róluk.
Ezek nem valami Honda licenszes robogók?Lehet, h jól bírja - de, pl. alkatrész van hozzá? Utánanéztél, h van-e pl. idom, vagy akár motorikus bontott alkatrész? Ez sem egy gyakori típus, nehogy ebbe a hibába ess.
De, én továbbra is azt mondom, h bizonyítottan bevált típust kell venni.
Pigi vonal, Majesty-k, Leonardo-k, Honda-k.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mokus1
addikt
Valaki a Daelim-ekről?
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #14430 üzenetére
Ez használat és szervizfüggő.
Jó olajjal hajtva, és 5-6000km-enként cserélve, normál, egy személyes használat mellett 45-50.000km-t el kell mennie egy dugattyúnak.
Egy barátom 400-as Majesty-jében most volt 70.000km. De, 90 fölé nem megy vele."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mokus1
addikt
Mennyit fut el egy kis robogó? 125ös 4T-s? Ez egy hülye kérdés de kíváncsi vagyok mi az átlag kb
Ja és a Daelim-ről amit a fórumba olvastam nem rosszak.Ez így van ha úgy alakul merjek Daelim-et venni?[ Szerkesztve ]
-
mocsanisi
senior tag
válasz annus5736 #14428 üzenetére
Nem azért nem fogod tudni eladni mert baja lesz, hanem szimplán az ilyen típusokat nem keresik. Vespa, runner, sr50, aerox, f12. Ezeket keresik, és ezeket is érdemes venni, de persze még van 1-2 fajta...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
annus5736
csendes tag
köszi szépen a tanácsot... majd ha valami probléma lesz vele eszembe fog jutni az írásod
-
annus5736
csendes tag
válasz Tothgera30 #14421 üzenetére
én is igy gondolom...
-
runner 125
nagyúr
válasz annus5736 #14414 üzenetére
Szerintem a Csájnácsing Csöcske 125 nyerőbb választás lenne.
Nem áll szándékomban személyeskedni, de ne legyél már ennyire tipikus nő vazeg.
Idejöttél egy kérdéssel, amire többen írták, h ne - de Te ezt már a post megírása előtt eldöntötted, h neked márpedig az kell.Vicc nélkül, ahogy már mondták - egyiket se vedd meg. Nagy szar az összes ilyen kamurobogó.
Fél évig talán bírni fogja, utána minden nyűgje lesz. Elektromos problémától elkezdve, motorikus minden.
Nem beszélve arról, h regadóval, műszakival, több mint 4 kiló egy ilyen fos. Annyiért kapsz hibátlan állapotú pár éves Piaggio blokkos robogót, ami nem fog otthagyni az úton.Ha, már nagyon távol-keleti a robogót kellene vennem, maximum Kymco, de ezenkívül semmi mást.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
annus5736
csendes tag
válasz Tothgera30 #14416 üzenetére
köszi szépen az infót a kymco nem jó meg a matrix sem azt hiszem kipróbálom a taurist és ha jó lesz megveszem,kinézetre nagyon tetszik pont hozzámvaló,...
-
annus5736
csendes tag
Sziasztok
Tanácsot szeretnék kérni, szerintetek melyik jobb???
1., motorro polly 125
2., tauris fiera 125
már nem tudom melyiket vegyem meg -
r-chee
őstag
válasz Tothgera30 #14403 üzenetére
Gyújtás ráadása után műszerfal világítás csak pár másodpercre gyullad ki, ami 100%-ra normális dolog, LCD-n megjelennek az információk, index működik, világítás csak járó motornál kapcsolt be eddig is, ami szintén 100%, hogy normális.
Szikra szép erős van, vákumszivattyú tökéletes, gyertyára is kerül most benzin. Indítómotort szépen hajtja az akksi - ettől még lehet sz*r?
A forgattyúsháznál v alakban elhelyezkedő membránok jónak tűnnek, indításra mozognak.
Próbáltam kicsit játszani benzin-levegő keverékkel, de egy hangyafingnyi jele sem volt indulási szándéknak, vissza is állítottam a csavarokat oda, ahol voltak.Akkor most valami elektromos hibával nézek szembe (gyújtás, csatlakozások stb.), annak ellenére, hogy van szikra, és indítómotort is hajtja az akksi? Utóbbit holnap majd feltöltöm csutkára, biztos meggyöngítette kicsit az elmúlt két nap.
Ehhh.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #14409 üzenetére
Lejárt a mod időm.
Fogyasztás:
Teljes mértékben elhasználtság/kopottság és csukló függő.
180 2t-t az ember élvezetből és szerelemből vesz első sorban , nem azért, h 3 literből eljárjon 100km-t, e célra 4t-t kell venni.
Átlagban elmondható, h egy szép állapotú 25000km-t futott darab is megeszik 5 litert vegyes használat mellett, egy sportszűrővel hajtott 8-9-et, vagy többet.Keress vissza, a hengerfejtémáról már írtam. A lényeg, h a 180-as fogyasztása is csökkenthető 4 liter környékére egy nagyobb sűrítésű hengerfejjel.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz barthagy #14407 üzenetére
Ahogy írtam már kétszer, most harmadjára; ha Piaggio vonalon nézelődsz, teljesen mindegy, h Vespa-t, Piaggio-t, vagy Gilera-t veszel, mivel a motorjuk csontra megegyezik.
(Értelemszerűen a végáttétel, kerékméret a különbség, de maga a blokk ugyanaz.) Úgyhogy, ha valaki a Vespa-t isteníti, éppúgy isteníti a Pigit és a Gilera-t is.
Ebben az esetben az lehet döntőérv, h melyik tetszik formára jobban / melyik kényelmesebb számodra.Javaslom az első hsz. elolvasását, ott igyekeztem mindent leírni.
A 2t 180 nagy lutri lehet, mivel 10-ből talán 1 korrekt állapotú, a többinek lóg a bele. S, össze vissza kamuzzák az évjáratokat. (Persze a 180/50 témásoknál.)
Típushibák; blokkszilentek idő előtt elkopnak - lóg, kotyog a blokk, kanyarban ide-oda mászik, ami roppant balesetveszélyes.
Vízpumpa egyszerűen meghal, csöpög a hűtővíz, ha nem figyel az ember így meg lehet főzni. A felújító szett nem költséges viszont ezek a maxi 2t blokkok belső vízpumpások, így a cseréjéhez teljesen szét kell húzni a blokkot, normális helyeken ez alapból 20k munkadíjtól indul.
Egykerekezéstől az első felfüggesztést szintúgy hamar ki lehet nyírni. A régi ('97-'98 végéig gyártott) típusoknál a zsíros villa mára már merev villa. Az olajos becsúszószárai is hajlamosak meghajolni az ütésektől.
Ebből fakadóan kormánycsapágyak állapotát is ellenőrizni kell.Nagyjából ennyi, ha erre esik a választás előtte ide linkeld be, talán tudunk még az alapján is segíteni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
barthagy
csendes tag
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, meg a tanácsokat. Vespával szemezek, mert egyre többen mondják, hogy elég jó motor. Nézegettem a gilera runnereket is, mert ezeket is dicsérték és teccenek is.
Amúgy kb mennyit fogyaszthat egy 180 ccm es kétütemű? Gondolom az 5-öt azért bekajálja.Mindenesetre kinézek pár konkrét motort és majd megkérdeznélek titeket mi a véleményetek róluk.
Egyébként mire érdemes figyelni, amikor vásáról egy robogót az ember? Főleg motorikus szempontból -
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #14405 üzenetére
Jaja, arról olvastam, h Morini blokkos, egyesek szerint nagyon hasonlít a Katana blokkjára.
Bezony, ez addig jó, míg valami nem adja meg magát rajta.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14404 üzenetére
Havernak volt egy, olaszból hozták, valami 200k-ért, 50-esként használta egy nyár idejéig, azután a főtengely kikukkantott a külvilágba és nem tudott szerezni hozzá gyárit, így olcsóért eladta. Gyárilag átalakított 125-ös Morini blokk van benne (két hengerrel), ha egyszer megáll, nem érdemes hozzányúlni, mert az alkatrészek és a szerelése többe kerül mint a motor, így a szervizesek se szívesen vállalják.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
Eh, ez az Italjet Formula 125ccm mekkora cool már.
2 henger, 2t, a hangja egyedi az tuti.
Jópofa robogó, csak kár, h kb esélytelen alkatrészt szerezni hozzá.mod.
Dupla maxi Runner blokk - ronda de finom.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz r-chee #14400 üzenetére
Akkor aksi, gyújtás, elektromos kábelek, és ilyen téren nézz még szét, bár egy ilyen új motornak szerintem nem lehet nagy gondja. Ha ráadod a gyújtás, műszerfal világításnak kell lennie és égnie kell az összes lámpának, még az indexnek is működnie kell, sőt ha rádobod a távolságit, annak is világítania kell.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz barthagy #14395 üzenetére
Nem tudom szerepelt-e valamerre, h mennyit szánnál a témára.
Ahogy írod, Te az autót akarod vele "kiváltani" - nah erre szvsz kevés lesz a 125 köb. Min. 200-ast, vagy 250-est néznék.
Ha, tetszik a retro forma - Vespa, bátran bevállalható, de ahogy írtam már feljebb, ezekben típusokban teljesen egyforma blokk van.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz barthagy #14395 üzenetére
Én sem vagyok motorguru, így nem lenézésből nem javaslok nagy gépeket.
Sőt, ismerem a magyar motorosoktatás színvonalát is, mivel van A jogsim,
tehát azt sem állítom, hogy rosszabbul motoroznál bárkinél is. Viszont már
a többiek is leírták, hogy mekkora galiba lehet a jogsi nélkül vezetésből, így
én ezt semmiképpen nem támogatom, s azt javaslom, hogy tedd le a jogsit.Annak ellenére, hogy a papír megszerzése után elképzelhető, hogy semmi
tudásbeli különbség nem lesz a mostani "állapotodhoz" képest, nem tartom
jó ötletnek, hogy nem csinálsz jogsit, mert nincs rá időd - de ülnél 250-esre.
Nem veled van bajom, hiszen nem is ismerlek, de a hozzáállás "félelmetes".ON: nem tudom, mivel jársz, és az most mennyit eszik, de a nagyobb robik
is tudnak kajálni, ha húzod nekik. Nekem pl. egy Majesty 180-asom van. Ez
viszonylag jól húz, a városban bőven elég (és Érdre is simán kimennék vele),
de 3,8-at megeszik 100 km-en. Meg mondjuk az autópályán nem is nagyon
fickós - ha esetleg arra mennél, akkor tényleg 250-eseket kellene nézegetni.
Oda persze nem mehetsz fel rendszám nélkül, tehát mégiscsak kell jogsi.