Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz barthagy #14407 üzenetére

    Ahogy írtam már kétszer, most harmadjára; ha Piaggio vonalon nézelődsz, teljesen mindegy, h Vespa-t, Piaggio-t, vagy Gilera-t veszel, mivel a motorjuk csontra megegyezik.
    (Értelemszerűen a végáttétel, kerékméret a különbség, de maga a blokk ugyanaz.) Úgyhogy, ha valaki a Vespa-t isteníti, éppúgy isteníti a Pigit és a Gilera-t is. :)
    Ebben az esetben az lehet döntőérv, h melyik tetszik formára jobban / melyik kényelmesebb számodra.

    Javaslom az első hsz. elolvasását, ott igyekeztem mindent leírni.

    A 2t 180 nagy lutri lehet, mivel 10-ből talán 1 korrekt állapotú, a többinek lóg a bele. S, össze vissza kamuzzák az évjáratokat. (Persze a 180/50 témásoknál.)

    Típushibák; blokkszilentek idő előtt elkopnak - lóg, kotyog a blokk, kanyarban ide-oda mászik, ami roppant balesetveszélyes.
    Vízpumpa egyszerűen meghal, csöpög a hűtővíz, ha nem figyel az ember így meg lehet főzni. A felújító szett nem költséges viszont ezek a maxi 2t blokkok belső vízpumpások, így a cseréjéhez teljesen szét kell húzni a blokkot, normális helyeken ez alapból 20k munkadíjtól indul.
    Egykerekezéstől az első felfüggesztést szintúgy hamar ki lehet nyírni. A régi ('97-'98 végéig gyártott) típusoknál a zsíros villa mára már merev villa. Az olajos becsúszószárai is hajlamosak meghajolni az ütésektől.
    Ebből fakadóan kormánycsapágyak állapotát is ellenőrizni kell.

    Nagyjából ennyi, ha erre esik a választás előtte ide linkeld be, talán tudunk még az alapján is segíteni.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák