-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arcképgyáros
válasz grizlisandor #209199 üzenetére
Az is megvolt rajta. Egr csere is stb.
-
grizlisandor
addikt
válasz macilaci78 #209200 üzenetére
Persze, esetleges alkualapnak hoztam fel.
Mindenki azt szereti, amit a bejáratott szervízben/szerelőnél meg van csinálva.Az szép...
(#209202) f4lcon:
Még nem is hallottam ezekről a d14-d16 motorokról, én a BMW topikban kérdeznék rá. -
ArthurShelby
addikt
válasz ArthurShelby #209127 üzenetére
Közben tovább is görgettem, és látszik az eladó srác története a csoportban [link]
1. 2018. decemberben már van egy szürke dízel e39-e (525tds) [link]
2. 2019 márciusában motort keres hozzá [link]
3. 2019 november még mindig motort keres, előtte már árult viszont adagolót, és egyéb motoralkatrészeket
4. 2019 december, törött bmw-t keres megvételre [link]
5. 2020 február, hengerfejes a kocsi, autómentőn van a képen [link]
6. 2020 április, venne törött bmw-t hirdetés [link](innentől érdekes számomra, mert itt már a számomra érdekes eladandó kocsiról van info)
7. 2022 március (nagy ugrás az időben, másik autó), 4 kipufogósra akarja alakíttatni a kocsit, megemlíti, hogy eladó lesz az 530i. Itt már M-pakettet említ, de itt még nem az, később vesz pár M-es kiegészítőt, de pl hátsó spoiler a csomagtartón később sincs (ami szintén az m csomag része). [link]
8. Alkatrészeket keres: m-es kormány, hengerenkénti leömlő, parkszenzorok, hátsó bőr ülést.
9. Eladó lesz 4db ajtókárpit (gondolom ezek vászonosak, és ő meg bőrre cserélte) [link]
10. Hátsó lámpákat keres, fehér színű indexest (a hirdetésekben mind sárga színűek), illetve gyári navigációt keres
11. 2022 április, kitesz egy képet, amin az egyik oldali helyzetjelző nem jó, és írja, hogy eladó lesz a kocsi (utólagos M-esítéssel). A hozzászólások között egy egyik kommentelő megemlíti, hogy az autó ki volt vonva a forgalomból. A barátja a segítségére siet, azzal magyarázzák, hogy az előző tulaj vonta ki, ők így vették kivonva [link]
12. Keres hátsó fekete bmw emblémát (itt még megvan a vonószem takaró kis műanyag a lökösben) [link]
13. 2022 augusztus, meghirdeti 2,5millióért. Beírja (helyesírási hibával), hogy elkelt
14. 2022 szeptember, meghirdeti 2,6millóért
15. 2022 szeptember, meghirdeti bő 1 héttel később 2,25millióértÉrdekesek még továbbá a barát posztjai is, gyakorlatilag ugyanakkor, ugyanazokat az alkatrészeket keresi, mint a másik. 2022 júniusában megkérdezi, hogy mi lenne a reális ára a kocsinak.
Alapvetően tetszik a kocsi színe , meg lehetne rá alkudni, de azért van pár ijesztő jel, ti mit gondoltok?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
AssAssynn
őstag
Aki hosszú idő óta követi a használt piacot, megtudná mondani, hogy a korábbi évek drágulása megállt már, vagy még mindig tart az emelkedés? Arra nem is gondolok, hogy csökkenne.
Illetve, láttok ebben bármi esélyt a normalizálódásra?Vagy esetleg olyan modell, amit valamilyen furcsa ok miatt elkerült ez a helyzet, de mégis vállalható?
Igazából tudnék még várni egy fél évet, utána lenne indokolt a váltás, csak nem tudom kivárjak-e addig, vagy inkább ugorjak bele minél előbb a vásárlásba.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
alázógyík
őstag
válasz ArthurShelby #209206 üzenetére
Egy kotvány valami, amire 500K-t is zokogva fizetnék, nemhogy többet.
Miért akarsz magadnak rosszat? -
-
vzsryl
nagyúr
válasz AssAssynn #209207 üzenetére
Én úgy vettem észre, hogy a nagyon fontos termékek ára még mindig brutálisan emelkedik, de a többi elkezdett stagnálni. Tehát az élelmiszerek és a fűtés/szigeteléssel kapcsolatos dolgok még mindig elképesztően drágulnak, de pl. az autók, burkolatok, faanyag stb. ára kezd megállni, vagy megállt pár hete/hónapja.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
idén év eleje óta nézegetek SUV-okat a 6-7 millió közötti ársávban, a feleségem sok szabálya miatt esélyünk se volt venni, de az árakkal nagyjából képbe kerültem
mostanában kezdenek el feltűnni újra 2 literes szívó benzines faceliftes CX5-ök 7m alatt, volt egy pár hónap úgy április-májustól, amikor mind felette volt. januárban még válogatni lehetett annyiért... és most is már van három pl.
de nyugat európa szintén zenész, mobile.de-n €17.500-ig már csak pirosból is van vagy 5-6 folyamatosan (ugye ez a cél)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
_drk
őstag
Érdemes megnézni a legújabb Totalcar-os Podcast-et.
2020-ban 2,5 millió volt az átlagos használt autó ár.
2022-ben 4,5 millió.
500ezer alatt nincs kocsi. Ennyiért mennek azok ami pöc-röf megy és van rajta még egy ideig forgalmi. Állapot kevésbé számít.
Új autók 2 évre előre el vannak adva, tehát maximum drágulnak, de egyébként drágulnak is folyamatosan. Van ami nincs átvéve de már fel van téve drágábban.
Nincs indok arra, hogy ez lejjebb menjen, ha az új autók is egyre drágábbak akkor húzzák magukkal a használtat. Persze nekünk az infláció is jobban rányom az árra.
Még most ősszel lehet valami esésre számítani, hogy a fűtés miatt sok ember akik bajba kerülnek felteszik az autóikat, hogy tudjanak kenyeret venni. FB csoportban találkoztam is már 1-2 ilyen hírdetéssel.
Itt az adásban még a benzinár stoppot mondták pénteken, hogy itt lehet pár hetes vissza esés. de ügye ez meg is hosszabbodott.
Egyébként itt a műsorban annyit mondtak, hogyha megvan mit szeretnél és van is olyan autó akkor meg kell venni, mert ez jobb nem lesz. A jobb kocsik jelenleg egyből elmennek.
Aztán lehet, hogy az egész kamu. De az új autók miatt én sok jóra nem számítok. -
ArthurShelby
addikt
válasz alázógyík #209209 üzenetére
Kicsit belelovalltam már magam, pörögtem, hogy ráalkudok az autóra, de mikor az előző hozzászólást írtam, már éreztem, hogy nem kéne, csak még vitt a lendület.
Valahogy érzem, hogy az autóval és az eladóval is valami baj van, csak nehéz elengedni a kocsit (a beleképzelt álmot)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
nagyúr
válasz AssAssynn #209207 üzenetére
Sztem elegge belassult. Mas kerdes, hogy a vasarlas is. Fent volt a mazda6 80e km-el 5 evesen es kellett vagy 2 het mire elvittek. Pedig olcso volt a tipusahoz merten. Ahogy ut be az egyre nagyobb gebasz ugy fontoljak meg egyre jobban az emberek hogy kell e uj auto nekik.
-
user12
őstag
A jobb kocsik jelenleg egyből elmennek.
Igen ez valóban így van. Volt, hogy felkerült a hirdetés, átküldtem feleségemnek, délután megnézte és jelzett, hogy neki is oké, felhívtam és már nem volt meg.
Amikor megnéztünk egy autót, mondta a kereskedő, hogy adjunk vmi visszajelzést, mert ha nem kell, akkor szól a következő jelentkezőnek, hogy jöhet (valóban így történt, mert ott előttünk le is mondta).Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
macilaci78
nagyúr
válasz vzsryl #209211 üzenetére
Az egyik magyar parkettagyártó most adott ki szeptember 1.-ével érvényes árlistát (kb 10%-os emelés a tavaszi 25%-ra), egy másik március óta nem adott ki újat, mert azóta nem volt alapanyag beszerzésre lehetősége.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Budapesten van ajánlott autókereskedés? Venni egyelőre nem akarok, mert úgy döntöttünk, hogy megtartjuk a Passatot és javíttatjuk. Viszont szeretnék képbe kerülni az 5-7 éves modellekkel, miben férek el.
Pár délelőttöt, délutánt rászánnék és beülnék pár típusba. Olyan használtautó kereskedés érdekel, ahol van választék ilyen korú autókból.4-5 ajtós, 4-5 személyes, benzines autó jöhet szóba. Lehet kompakt (legfeljebb lesz tetőbox a babakocsinak), kombi, SUV. A szedán továbbra sem játszik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
HUTCHDB
nagyúr
Van itt valaki, aki Nissan Leaf-et ajánlja?
Ha igen, miért, ha nem, miért nem?
40 KWH-ban, 2018 körüli évjáratban gondolkodom." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz macilaci78 #209218 üzenetére
Menj ki Budaörsre. CarNet telephelyén szinte minden fajta autó van ebben az évjáratban, amit kiadtak.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
Én picit árnyaltabban látom ezt.
Korábban, évekkel ezelőtt is drágák voltak az új autók, de a használtak árai normális (nevezzük így) árra estek vissza.
Most nem normális árúak.
A lényeg az az, hogy az árat, mindig a kereslet határozza meg.
Ha nem lesz vevő, akkor a még jól kitartott autók gazdái is pár hónap után elkezdik levinni az árakat, mint ahogy történik most is.
Számtalan hirdetésnél látható az áthúzott piros akciós megjegyzés.
Ha egyre több lesz az akciós ár, akkor aki valóban el is akarja adni, az kénytelen lesz még lejjebb vinni, így generálva az árcsökkenést.
Kb 3 hónapja már ezt itt is jeleztem, hogy várható lesz az árcsökkenés és igen meg is történt.
Egyébként maguk az emberek generálják mindig a drágulást, mert valamitől félnek, tartanak. Jelen esetben pont attól, hogy nem lesz autó. De lesz. Csak nem azonnal.
Pl. már több márkából vannak készleten járgányok és pl. Toyotától tudom, hogy akciók is várhatóak, mert annyi a készlet, hogy már nem egészséges.
Több olyan autót látok egyébként a használtautón, ami meglepően jó áron van, pl. 10-12 millió környékén olyanokat hirdetnek, amelyek 1-2 évesek és újonnan 20 millió környéke volt.
Környékünkön van egy autókereskedés, ahol szerintem igényes autókat árulnak. Vannak modellek, amelyek több mint fél éve ott állnak és a kutyának sem kellenek, pedig már volt árcsökkenés is, ráadásul elektromosak, hybridek is ilyen "áldozatok", tehát ezen szegmensben is van ám megtorpanás.
A hétvégén jelentek meg az MG modellek, teljesen jónak tűnő autók 6 millió környékétől indulnak 7 év garral, és pl 14 millió a Plug in Hybrid fullon full verziós SUV, ami hasonló méretű és felszerelétségű modelleknél kb 40 %-al olcsóbb.
Na ezek lesznek azok, amelyek letörik majd az árakat.
Van több nyugat-európai ismerős, barát is, és már ott sem szaladnak 3-4 évente cserélgeni újra az autókat, mert egyszerűen már ez nekik is sok, drága.
Én ezek alapján bízom az árcsökkenésben.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
BigBlackDog
veterán
válasz macilaci78 #209218 üzenetére
+1 HUTCHDB ötletére, CarNet, WeltAuto telephelyek vannak Budaörs-Törökbálint magasságában. Ezeken a telepeken elég nagy választék szokott lenni újabb autókból. Amit én nem ajánlanék, de lehetséges, hogy találsz fiatal autókat, az egyrészt a Fehér útnál lévő telephalmaz,
másrészt a Fővárosi autópiac. Utóbbit inkább mégsem, eléggé lepusztult választék volt már évekkel ezelőtt is.Én még nagyobb, újautó szalonokat is célba vennék, 5-7 éve futott típusokból sok még kapható manapság is újonnan. Pl. Duna Autó, Porsche Buda + nem messze Mazda szalon, Budaörsön Auto Palace + Toyota + Ford környékén szétnéznék. Ezeken a helyeken viszonylag nagy a típusválaszték.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz BigBlackDog #209222 üzenetére
A Fehér útiakat én sem ajánlom. Rendszerint arra megyek villamossal munkába, ha nem robogózok. Eléggé kihasználatlan a placc, sok telep eladó, kiadó is.
Porsche Buda itt van velem szemben, Mazdánál pár éve beültem egy 6-os kombiba.
Köszönöm a tippeket. Budaörs nem a világ vége robogóval sem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Dare2Live
nagyúr
válasz HUTCHDB #209221 üzenetére
"az árat, mindig a kereslet határozza meg."
Meg a kínálat. kereslet/kínálat. (Meg még pár dolog.)
Jelenleg is az van mint fél éve. Kevés/nincs új autó. Kevés/nincs új autó = kevés/nincs használat autó. Kereslet viszont még mindig van bőven. Különben nem lennének 1-2éves várólisták. Magyar szempontból meg erre rájön az EURHUF...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
addikt
Leragadtam a swifteknél végül, 2 kiszemelt van most, vagyis 3, de a 3. kicsit érdekes.
Swift #1 kék, ez tetszik a legjobban, kár, hogy rendszám nem látszik
Swift #2 fekete, ez sem rossz, rendszám itt sem látszik
Swift #3 narancs, itt lekérdeztem a rendszámot, 6 tulaj, elv 101k km, de van egy kis hullám ügyfélkapu szerint(kép), meg fura hogy 6 tulaj csak ennyit rakott bele, nem?Ti mit gondoltok? Mennyire kell félni a 170k km-es kéktől?
Az eddigi válaszokat meg nagyon köszönöm, tudom, sokat vacillálok, de bonyolultabb ez az autó vásárlás mint gondoltam.Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szpeti40 #209226 üzenetére
Izinges/hiteles vt ott a bank is tulajnak szamit, igy lehet 6 tulaj keves km-rel is.
Ami nekem fura, hogy nincs rendszam matrica sem a szelvedon, siman lehet kintrol behozott auto. Akkor viszont a km kerdeses es ala kene nezni, hogy az alja rozsdas-e.
#nincsbennetarcsi
-
addikt
Igen, azt láttam, hogy nincs matrica a szélvédőn, akkor viszont új rendszámmal nem sokat érek lekérdezéskor. Megpróbálok ma kimenni, felmérni, hogy mi a helyzet.
A narancsnál a km állás lehet adminisztrációs hiba is? Mert ha azt a kis csúcsot nem nézzük, akkor folyamatos a növekedés.Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
alázógyík
őstag
válasz ArthurShelby #209214 üzenetére
Tudom milyen érzés ez, mikor beleszerelmesedik az ember az autóba, de nem egy 5-10 dolláros kínai vacakról van szó, ami ha nem jön be, akkor kuka.
Ha nem vagy brutálisan eleresztve pénzzel, akkor soha ne ugorj bele az ilyenbe.
Az az eladó meg a haverja annyira hitelesek számomra, hogy még egy zacskó csipszet se vennék tőlük. -
footy
addikt
válasz albiosz #209196 üzenetére
Annyit hozzatennek a listahoz hogy:
- Corollanal az ulest probald ki alaposan, mert az aurisoke nekem nagyon kenyelmetlen volt es a corolla alapulese is igy remlik.
- A Tipo 1.4 Tjettel valoszinuleg a leggondtalanabb (a fentiek kozul), de a vezerles cseret gyakran kell csinalni es a fogyasztas is valoszinuleg ennel lesz a legnagyobb ugyhogy ezt is erdemes beletervezni a koltsegekbe. (Az alap kivetelek muszerfala nagyon gaz, jobb felszereltseget kell celozni mert ott mas a muszerfal is)
-VAG TSI csakis 1.4 es csakis szijjas vezerlessel vennem
- Astra K 1.4T nem csak az evjarat fontos hanem az is hogy a megfelelo olajjal legyen szervizelve (asszem dexos1 gen2) ha nem markaszervizben szervizelt vagy nincsenek meg a szamlak en hagynam
- Focus 1.5bol a 3 hengerest ami asszem csak 4es Focusban volt. Bar en meg mindig inkabb az 1.0EB-t vennem(2016/FL utan), mert az keveset eszik (nalam legalabbis) es a 125 lovas siman eleg bele. (a 100 lovas 5sebesseges valtos nagyon lomha!!!)#209219HUTCHDB
En nezegettem Leafeket is, de a hianyzo akku-ho-management elvette a kedvem. Nem mernem hasznaltan bevallalni, pedig meretre pont az amit keresek. A Zoe jott most kepbe, de nem volt meg idom megnezni, bar kepekrol is gyanus hogy keves a hatso labter. (gyerekules)[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz HUTCHDB #209219 üzenetére
Akku hűtés hiánya szerintem sem ideális, de ha csak helyben szaladgálni kell, és mindig lassan töltöd (mínusz évi néhány alkalom mondjuk), akkor összeségében vállalhatónak mondanám. Zoé játszik? Úgy tűnik talán az egyik legjobban javítható villanyos típus.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz szpeti40 #209226 üzenetére
Az ugyfelkapus elírás valószínű annyi, hogy véletlen 2020-al vitték fel a 2021es adatot. Torolni gondolom nehéz az ilyet inkabb benne hagyják…
A kéknél szeirntem azért nincs rendszám, mert még nincs neki, kinti autó lehet … rozsda és km miatt talán rosszabb
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz HUTCHDB #209219 üzenetére
Ültél már benne? Ha az Aurist gáznak érzeted akkor a egy Leaf szerintem még rosszabb. Egy 38-as Kona sokkal jobb választás. Vagy 28-as Ioniq, kisebb az akksi, de a hatótáv majdnem egyforma a Leafel.Viszont bármelyikbe ülsz be, ahogy mondtad nem fog tetszeni, mert egyik sem közelíti meg minőség tekintetében egy Golf 7 Highline szintjét.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ZolkoW
őstag
válasz ArthurShelby #209214 üzenetére
másoktól olvastam, de biztos hogy van abban igazság, hogy használt cuccnál néha többet számít az eladó személye, mint az áru..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
őstag
válasz szpeti40 #209226 üzenetére
az első kettő tuti külföldi, azért nincs matrica az ablakban (a feketénél még a garanciafüzet is német nyelvű)
ha osztrák, akkor nagyon meg kell nézni az aljátezzel mi a gond?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz footy #209230 üzenetére
faterom is szívott a benzines 218i-jével - turbót cseréltek rajta garancia időn túl, majd egy milláért, mert állítólag víz hűti a turból (?) és valahol valami megrepedt, ette a vizet de nem folyt el sehol, motorolaj tiszta volt, semmi hengerfej problémára utaló jel nem volt.
aztán kiderült, hogy a turbó... megjavították és el is adta
de azt gondoltam a dízel ebből a szempontból kevésbé problémás?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
KoVee84
senior tag
válasz macilaci78 #209217 üzenetére
A legnagyobb magyar OSB lap gyártó 40%-kal olcsóbban adná (ha vinné valaki) a készterméket, mint a januári ár. Rákérdeztem, hogy miért nem látom ezt a tüzépeken és áruházakban, amire az volt a válasz, hogy mert azok még a korábbi készletekkel vannak feltöltve és nem akarják áron alul adni. Biztos info, a gyár az ügyfelem.
-
addikt
válasz f4lcon #209236 üzenetére
Köszi, valószínüleg valahogy ez kimaradt, ez is jónak néz ki, de műszaki az nincsen rajta viszont.
Most találtam egyet itt a közelben 29k km-rel, ahogy néztem valós, bár elég fapad, ez is jónak néz ki.#209239 KoVee84:
A vicces helyett én a szomorú szót használnám[ Szerkesztve ]
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
őstag
válasz szabonagyur #209241 üzenetére
a feleségem Clio-jában 26 ezer km van és 2015 decemberi.... évente járunk vele márkaszervizbe. nem lehetetlen, csak ritka.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz szabonagyur #209241 üzenetére
Egy telefont majd megejtek délután, hogy miújság, hátha mond valami használhatót.
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
joshua7
veterán
Ez a téma időről-időre előjön. Szüleim '03-as Ignis-ében most van 92e km. Mióta csak ők használják, előfordul, hogy évente 1500-2000 km-nél nem megy bele több (1/2 évente ugyanakkor viszik márkaszervizbe). Simán előfordul az ilyen.
Semper Fi
-
addikt
válasz szabonagyur #209241 üzenetére
Felhívtam, egy idős bácsié volt a kocsi, mostanában halt meg, de full fapad, se szervó, se semmi. 4x volt olajcsere, szervízkönyves. Nem volt törve, körben gyári fényezés van.
4 évig nem nagyon használták, mert beteg volt az öreg bácsi, azért ment bele új akksi is decemberben.Most találtam egy ilyet is: [link]
Erről mit gondoltok?Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
macilaci78
nagyúr
válasz szabonagyur #209241 üzenetére
Szüleimnek 2001-es VW Bora van, 50k körüli valós km-rel. Volt olyan év, hogy szűk 500 km-t ment az autó, ebből 90 km-t csak az éves olajcsere miatt, vidéken.
Persze aláírom, ilyen a mesében van...Mostani szomszédomnak - idős házaspár - régi Swift szedán van, patika a gép, 50-70k km (nem emlékszem). Az elmúlt 1,5 évben kétszer mentek vele, ebből az egyik a műszaki vizsga volt.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
válasz KoVee84 #209238 üzenetére
Szóval ha akarok vásárolni, akkor simán pofátlanul rámondhatom hogy 40% mínusz?
Ez a hír most eléggé felhergelt .Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
hobizoli
nagyúr
válasz szabonagyur #209241 üzenetére
tesom Ignis-eben -ami evek ota nalam van- 17 evesen van 141k km
66k-val vette 4,5eves koraban, a tobbi azota ment bele, azaz 13ev alatt 75k km
abbol is 60-t szerintem en raktam bele
van mellette masik auto is nyilvan
a dizel 147-l sem jarok napi 200km-t, azert mert dizel
ha nincs dolgom napokig be sincs inditva
azt 2017-ban vettem 195k km-l 12 evesen, most van benne 242k km
szoval evente 8-9k km megy bele
szomszednak volt egy 1.4-s Fabia-ja, 110k km-l adtak 14 evesen es vadi ujan vettek ok
neha nekem kellett bebikazni vagy az akksit tolteni a pinceben, mert vmikor hetekig be sem volt inditva
ez a naponta eljarok vilagvegeutanrol a halalfaszara, meg vissza, havi tobb ezer km-t ez max annak megy, akinek fizetik az uzemanyagat
szamold ki az havonta mennyi penz lenne 3-4 telitank 6 literes fogyinal is ezert meg a 480-s akciosbol is
plusz minden szerviz, olajcsere, gumikopas is idoben sokkal surubbe valik
akinek ez havi 100k+ -ba kerul sajat zsebre, az igazabol rossz helyen lakik
cegesautonal meg nem neki koltsegtöbb drón kell ;P
-
albiosz
őstag
válasz footy #209230 üzenetére
Köszi az infokat, tanácsokat!
- Tiponál mit jelent a gyakori vezérlés csere? Azt tudom, hogy olcsónak számít az alkatrész hozzá.
- Látom az újabb Leon, Golf már 1.5 TSI. Az is kerülendő?
- Astránál anno olvastam egy régebbi összefoglalódat, figyelek majd.Fogyasztás kevésbé érdekel, 2-3 liter eltérés ide-oda szinte mindegy a mi futásunknál.
Neked van még valami titkos tipped, amire nem gondoltam? Turbóbenzin, ferdehátú, de hátul minél több hely jó lenne (2 gyerek).
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sorozatok
- Macska topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- További aktív témák...