-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz sagesz93 #13894 üzenetére
Amennyiben egészen rendben van és normális gazdája volt akkor szerintem bőven lehet jó vétel. Főleg ha nem rohad nagyon. Vedd meg és élvezd! Kicsit pofátlanság de én ráalkudnék..
100e forintért nem igen kapsz autót. Egy rendben lévő, becsületes gazdis gép jó vétel lehet. Csapj le az alkalomra!
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
8th
addikt
válasz sagesz93 #13905 üzenetére
Mire a nevedre kerül, kötsz rá biztosítást, kicserélgetsz mindent ami szar rajta vastagon benne lesz negyed millióban. Annyiért meg Swiftet is kapni. Volt szerencsém végignézni, hogy egy cimborám mennyit szívott R5-el. [link]. Tesóméknak is az volt az első nyugati autójuk. Szívtak vele ők is eleget pedig vigyáztak rá. Jó tudom ez csak két vélemény a sokból. Népítéleten is írnak cifrákat róla érdemes beleolvasni. Az én szememben az nem autó. Én 100k-ért robogót vennék vagy éves volán bérletet. Azzal legalább oda is ér az ember a célállomásra.
-
nesa
veterán
válasz sagesz93 #108321 üzenetére
Feletek minden auto szetesik hogy ennyit kell kolteni ra havonta, nalam ha 2 evente muszakival egybe elmegy 50k kezdem szidni a vasat, csak a mazdam volt olyan hogy kert havi 10k szerviz/alaktresz penzt ment is a haztol, es nalam a napi 52km csak a munkabajaras de van hogy ez napi 2x is elofordul.
-
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz sagesz93 #138482 üzenetére
Igen az. Szakszervizben alvázszám alapján rákerestettem, valós dolgok látszódtak, vagyis hogy svájci volt amit írtak is, meg annyi hogy 2010-ben 33 ezernél volt valami garis javítás, azaz több mint két év alatt csak 33 ezret mentek vele, ilyen alapon még a 137e is valós lehet...
-
hobizoli
nagyúr
válasz sagesz93 #149019 üzenetére
melyik Punto?
mk1 vagy mk2?mk1-ben van 58 es 73loeros 1.2 8v is, kozponti vagy hengerenkenti befecsivel
kompresszioban es nyomatekban is mas a ket motor, nem csak a befecskendezes masjo az Ignis varosra, nagyon jól fordul, atlatni belole a forgalmat, tényleg qrva kis helyekre be lehet vele allni szuk egyiranyu utcákban lavírozva is
de ahol a fater 68lojjos 1.3 8v Swift-l az M3-son siman tartotta a 140kmh-t, ott a nala 25 loval erosebb Ignis-l orultem ha nem kell visszavaltani
a 4000 feletti nyomatekcsucsa annak a motornak, ami nagyon magas, es amire bemegy a motor a max nyomatek - max teljesitmeny rpm koze, ahol valojaban szeret menni minden motor, addigra 150km/h felett kell(ene) menni vele130-135km/h-nal meg mar 9.5-10-t eszik a konyhakredenc alaku bódéjával a BC szerint
150km/h-nal szerinted mit iszik mar? nem probaltam ki, de tuti 12 korul lenne mar
sokkal jobb lett volna bele egy 75-80lovas 1.3 8v motor
varosra ugyis jobb az, ha lejjebbrol indul, országútra is, mert igazan gyorsan a bodeja miatt nem erdemes menni vele, de ott kb 3000 korul meglenne a nyomatekcsucsa
csak, mint tudjuk Carroll Shelby-tol: a loero adja el az autót, de a nyomatek nyeri a versenyttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz sagesz93 #149038 üzenetére
mindig mondom itt is hogy mk2 bol csak 16v-t kell venni, mert vegig erosebb a motorja a 8v-nel, meg alul is
3000rpm-g nem sok a difi a 16v javara, de a 8v 3500rpm felett kezd zuhanni, pont ami elozeshez kene rpm sav, ott jon ki nagyon a 16v-bol az a plusz 20 jedi
meg a 16v-bol volt 6-s valtos is... amivel a fokozatok is rovidebbek lehetnek picit, es ugy meg konnyebben leforog
több drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
válasz sagesz93 #150900 üzenetére
inkább menjenek el nyaralni, meg vegyenek új tévét, legyen megtakarítás. azt az SX4-et pont nem érdemes lecserélni, mert ugyanolyan szar lesz z új is. amit felsoroltál, abból csak a duster, qashqai és másik sx4 játszik,mert a többi az alacsony. előbbi nem lenne minőségi csere, én a nissantól se vagyok elájulva, utóbbit meg nem kell magyarázni, hogy miért hülyeség meg ke' ülni a popón, mert ez a csere tényleg nettó pénzkidobás lenne, max nagypapád nyugodna meg, de az is 50-50, az új autótól függ.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz sagesz93 #151312 üzenetére
Most csak tök véletlen néztem, hogy mennyiért mennek, de mondjuk nekem egy ötajtós, 1.6 benzines simán adná.
Nem tudom, hogy vannak a felszereltségi szintek, de klímát pl nem igénylek (csak jó, ha van), szervo, ABS meg mindegyikben van, ahogy látom.
Meg amúgy miért ilyen dögnehéz? Nehezebb, mint a négyes Golf, meg a többi akkori kompakt.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
426os
őstag
válasz sagesz93 #162524 üzenetére
Igen, nézegetve a képeimet épp most szúrtam ki, hogy a küszöb sarkán is kikandikál egy kis rozsda.
Kár érte, kíváló autó volt. Alszom még erre párat.[ Szerkesztve ]
.
-
hobizoli
nagyúr
válasz sagesz93 #163000 üzenetére
Varosban nem annyira komfortos, neha olyan erzesem van, hogy meg tudnam mondani fej volt vagy iras a penzerme, de ahonnan ez jott ott itthoni allapotokkal szoges ellentetben "utak" vannak, jo minosegu uton meg tenyleg baromi jo.
Ugy kanyarodik, mint egy gokart.
Az Eibach elso-hatso stabrudakkal szemezek nagyon meg...[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz sagesz93 #163000 üzenetére
Uhh, nem birnam sokaig. 145 alatt is gyaru ultetes volt -4 centi, leert mindenhol, fostos bakhatas utakon feltem, hogy odavagom az aljat, komfort nulla, ment ala a normal futomu.
Most a Lybra a teljes ellentete a tiednek, belinkelnek egy kepet rola, lehet megszedulnel a magassagtol.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Gabor901127
tag
válasz sagesz93 #164919 üzenetére
Hát igen ki kéne próbálni a kolléganő 170 lovas-át és hátha szerelmes leszek de sajnos az alfa nem az a kocsi amit keresek.
@(#164920) Integrale nagyon jó a kocsi cask nem szeretnék meghalni.
Szóval akkor a milyen motor kérdés letisztázandó:
Olyan motor amiben nem kell attól félnem, hogy váratlan időpontokban elszakad, megnyúlik a lánc, szóval lehet vele számolni, hogy kb mikor kell cserélni és ez a periódus lehetőleg nagy.
Valamint nem kell bele literszám tölteni az olajat.GOLF kinézet
Jó azt nagyon nem fejtettem ki, de főleg az eleje a lényeg, hogy szegénynek minnél kockásabb minnél több egyenes vonal, semmi csicsa, annyira letisztul mint amennyire lehet (pl az alfák elejétől totál kivagyok)
A többi része amit egyáltalán nem fejtettem ki, hogy legyen ferdehátú (hatchback vagy mi)
Az 5 ajtó is eléggé szükséges kellék, bár nekem nem annyira fontos, de várható hogy el szeretném adni a kocsit.Mitsubishire azt se írtam le hogy kézi váltó :d
@(#164921) Johnny_vT köszi az ajánlást de tobbra sem egyszerűen nem jön be a kocsi. Viszont ez az Astra J még nem is tetszik
[ Szerkesztve ]
-
Gabor901127
tag
válasz sagesz93 #164924 üzenetére
Sajnos tényleg nem annyira jó
Valmi ilyenig el tudok menni a szögletesség és az ívesség határán
Nissan GTR
A képen látható hajó és helikopter is jöhet de nem kritérium@(#164926) Johnny_vT sajnos szerintem is túl nagyok az igényeim lehet most valami olcsó jól eladható átmeneti kocsit kéne csak venni és gyűjteni még pénzt jövő nyárra, de azzal ugyan az a baj, hogy kell találni ilyet
Amúgy Octavia RS egészen bejövős, de lehet csak az újabbak vannak "élesítve"
Focus ST is szimpi, bár az eddigi logikám alapján nem kéne annak lennie
Amit néztem még, Shirocco-nak is már egész értelmes az eleje 2009 től bár annak is katasztrófa a hátulja@(#164927) Integrale Golf 1 és a Delta is nagyon ott van kinézetben sajnos a modern felszerélesek hiánya eléggé zavaró lehet, de ha lehet tudni valami benti felújításon át esetekről akkor instant buy, de a veteránozás sajnos nem nekem való
-
Integrale
veterán
válasz sagesz93 #166318 üzenetére
Van 3.6 V6-tal is. Egyébként nagy dög, de belülről 4 gyerekkel sovány.
fenergie84: EV2 = EuroVan 2, Citroen C8, Peugeot 807, Lancia Phedra, Fiat Ulysse (elős kettőt tovább gyártották).
Mai napig gyártják a Previát, nem hiszem, hogy az túl öreg. Vagy Sienna?
"Bad reklám is reklám too"
-
addikt
-
nagyúr
válasz sagesz93 #171257 üzenetére
A baleno korrekt kis autó, nagyon keveset fogyaszt, agyonüthetetlen. A logan szerintem ultra gagyi, az árán kívül én nem látok benne pozitívumot. Helyette inkább Clio Grandtour. A 0.9tce egyébként egy elég egyszerű konstrukció, már régóta a piacon van és tartósnak tűnik (csak ne legyen betartva a gyári 30 ezres periódus...). Én a Clio mellett tenném le a voksom, alsó kategóriában (pedig nagy japán-bérenc vagyok). Korrekt futómű van alatta, jó a forma, a grandtournak meg kategóriához mérten kva nagy a csomagtere.
[ Szerkesztve ]
-
válasz sagesz93 #171257 üzenetére
Foat tipo 5 ajtó 3,59M, 440 liter a csomi, sedan 3,49M 530 liter a csomi
Csináltam egy blogot róla
És ég és föld a dacia/balenohoz képest, én baleno-t tesztvezettem, az ignis, vitarával együtt, a daciaból elég volt egy fenékpróba, hogy olyat nem akarok birtokolni, az új dustert se, pedig az kívülről nagyon tetszik
A kettő közül a baleno-t
tboy93: clio grandtour már 3,79M és nagyon keskeny én alig fértem be (180 cm 95 kg)
Pedig nekem is tetszik, de se elöl magam mögött meg pláne nem fértem el[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz sagesz93 #171263 üzenetére
Mennyi ideig akarod megtartani?
Én próbáltam vagy 10 autót és a tipo volt az amit teljes értékű autónak lehet nevezni 3,6M-ig, a többinél mindegyiknél sok volt a kompromisszum
I20, rio, stonic, baleno, ignis, vitara (ez már 4,15M) tipo amiket próbáltam
Duster, logan mcv, clio grandtour, capture amiket fenékpróbáztam
Persze kia ceed , i30 is megvolt, de azok már 4,5M indulnak.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr