- Windows 11
- Mesterséges Intelligencia topik
- Microsoft Excel topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- VPN topic
- Facebook és Messenger
- Mozilla Firefox
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz aero. #209500 üzenetére
Ad, a saját részre behozott autókra, amiket aztán a telephelyen nézelődve veszel meg. Különbség nyilván van egy klasszikus kavicsos, benzinkutas nepper között - őt legalább eléred, ha van valami. Persze valószínűleg ha benéz valamit, akkor próbál segíteni, de a biankó szerződéssel vásárolt autók esetében jogilag teljesen védve van minden olyantól, ami neki nagyon fájna.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
Tothgera30
Ármester
-
Qru
MODERÁTOR
válasz f4lcon #209498 üzenetére
Pont ez a lenyeg, hogy nem vallal. Ha garis gondod van meg mehetsz a retekbe reklamalni.
Az autorevizor ugyanez, futtatja maga a TC-n is. Haver arulta a kocsijat, 2-3 eve. Elo adatot nem nezett (kulonben latta volna, hogy a lambda kuka es elotte lett torolve a hibatarolo 5 perccel), es az ulesfutest sem probalta ki (kulonben latta volna, hogy nem mukodik). Es valaki ezert fizetett neki, sot a tanacsara megvette ezt az autot. Nem jart rosszul vele csak ezek kokemeny alkualapok lettek volna.
Persze egy 0 hozzaertesu vevonel jobb de amugy nem nehez megugrani a szintjuket.
#nincsbennetarcsi
-
_drk
őstag
A kopasz azért jó, mert láthatod hogy dolgozik. Ráadásul ahogy közben beszél, egy kicsit rá is látsz még jobban hogyan gondolkozik, hogy látja a dolgokat. Nem utolsó sorban az is lejön, hogy rettentően képben van az autókkal.
Ami nekem nem teszik, hogy nagyon biztonsági játékkal nyomja ezekkel a pár éves autókkal.
Ügyebár ezeken bármi kisebb hiba van akkor kuka, sok esetben laikusnak is egyértelmű malőrökkel. Egy pár éves autón nem akarsz rozsdát meg szét taknyolt dolgokat látni.
Viszont ezt nagyon jól csinálja! Tudja mit-hol kell nézni, mire kell figyelni.
Sok esetben már érzésre hagyatkozik, hogy valami nem kerek az autóval, és inkább hagyja.
Csak hát ezt a néző, kis tanulási vággyal nem sokra megy.Egyébként meg bárkit hívsz is magaddal. Semmi garanciát nem fog adni, vagyis én akiket eddig kérdeztem mind ezt mondta: Nem lát bele, így nem tud mit mondani.
Most egyik maszek-autószerelő kollégám be is szívta. Vagyis nem ő, hanem másik kolléga akivel kiintézett egy Opel C Corsa-t.
Az autó pár 1000km után motorhibás lett, hengerfejes stb. De a vétel idejére az állapota össze volt rakva. Tovább a sztorit nem tudom, mert nem akarnak róla beszélni nyilván.
Na de ez kivédhetetlen, bárkit hívsz.
De legalább a kopasz megnézi bent a csavarokat, szét volt-e már szedve az autó, ha igen, akkor tök mindegy mit mondanak neki egy pár éves autónál.
Viszont egy 10 évesnél már sok minden miatt lehetett szétszedve. Egy 15 évesnél már lehet jó ha teljesen fel van újítva... -
macilaci78
nagyúr
A kopasz azért jó, mert láthatod hogy dolgozik. - A kopasz egy influenszer is, nem tudhatjuk, miként vannak megvágva a videói, A valóban megtekintett autókból mennyi került be az adásokba. Az idővonal hogy alakult? Értem ezalatt a megtekintés-hazahozatal-átadás-használat (ezzel együtt a visszajelzés) időrendbe a videó publikálása hol áll?
Biztosan nincs annyira kozmetikázva a videó, mint Bear Grylls-é, de azért nem is egy gólyafészekre irányított webkamera.
Ezalapján ő is csak egy ember, feltételezhetően szakmailag rendben van, de nem tévedhetetlen, nincs se varázsgömbje, se röntgen szeme, hogy belelásson az autó következő 5-10 évébe, 100k km-ébe. Akinek garantáltan fejfájásmentes autó kell, az lízingeljen egyet egy komoly assistance szolgáltatással megtámogatva. Jujjci, az pénzbe kerül!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz aero. #209502 üzenetére
Azért, mert szerintem akkor lenne teljesen korrekt, ha ugyanúgy járna el, mintha a telepen nézném az autót, nem pedig biankó szerződéssel veszem olyantól, akit sose láttam. Én is nézem a videóit, normális az ember, értem, hogy miért biankózik, de na, azért ezt ne állítsuk már be, mint egy normális dolgot. Egyébként ők sem néznek élő diagnosztikát, ha jól tudom, de a fizikai dolgok alapján elég jól szűrnek, az viszont tény.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tothgera30 #209503 üzenetére
Nem, az átlag magyar vásárló ezt akarja. 10-20 évesen is patika lakkozás, elemsérülés, elem javítás, netán csere szóba sem jöhet, futásra 200k alatt legyen, mert különben agyonhajszolt melós autó - igaz, hogy ő napi ingával évi 20k-t belevág, ami 20 év alatt 400k, de sebaj -.
Én akkor kezdtem el elengedni ezeket a dolgokat, amikor elkezdtem többet járni a lakatosunkhoz. Egyik ilyen kedvencem a balesetes autókról: fauvé, mekis parkolóból tolattak neki az orrának miközben csorgott, de eldurrant minden légzsák az autóban. És gyakorlatilag csak annyi történt, hogy nagyon szerencsétlen szögben érte el a másik autó, de idehaza már menne a kombinálás, hogy biztos TK volt a gépsárkány...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #209506 üzenetére
Jah, olyat meg nem mutatott ahol szart vett. Pedig o is ember, tevedhet... Nyilvan nem csak elegedett ugyfelei vannak.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz CactuS #209508 üzenetére
Mondjuk, ennek az is oka, hogy sok olyan hulladék fut, amit 2-3 autóból legóztak össze és eladták azzal a szöveggel, hogy csak a meki parkolóban tolatott rá valami gyökér és pukkant a lufi.
Qru: pontosan erre utaltam.
pedig abból is lehetne kanyarintani egy PR-sztorit, hogy beütött a szar és milyen úton sikerült rendezni a dolgot.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
rbalint88
addikt
-
őstag
válasz aero. #209502 üzenetére
én ezt más szemszögből nézem, ha a döntést úgy hozom, hogy a saját érzékszerveimre alapozom, akkor a hibás döntés az én hibám
ha valakinek a rossz érzékszerveire, akkor viszont nem csak az én hibám
a kényelmi szolgáltatás akkor állná meg magát, ha amit csinál, az hibamentes lenne
igen, én sem vagyok hiba mentes, sőt innen a fotelből töredékét sem értem az autóhoz, mint a nepper, itt nem is erről van szó. hanem arról, hogy ha bíznom kell valakiben, akkor kapjak valamit a bizalmamért cserébe, ne csak a kényelmet.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
_drk
őstag
válasz CactuS #209508 üzenetére
Na igen! De idehaza, (és a legutóbbi nepperes videóban külföldön is) a legtöbb nepper a TK-s autóról semmit nem mond, de ha le is buktatod akkor ezt a szerencsétlen koccanást akarja eladni neked.
Ez megint olyan, hogy jobb békén hagyni az ilyen hibás autót. Max közeli ismerős vagy rokonnak lehet hinni ilyen esetben. Vagy nekik se -
kobe24
tag
Sziasztok, szeretném pár tapasztalt emberke véleményét kikérni abban, hogy 2 milió forintos keretösszeggel milyen autókat érdemes nézni, és azoknál is mire érdemes odafigyelni? Egyelőre én leragadtam az opel astra H-nál, ennek is a kombi verziójánál, és azért, mert lényeges lenne a minél nagyobb csomagtartó. 80%-ban vidékre utazásra lenne használva. Azért az opelt nézegettem, mert a keretösszeg alapján a kínálat tetejéből tudnék válogatni, viszont nem tudom mennyire megbízhatóak (sose kop el?). Igazából ez a két fő szempont van (megbízhatóság, nagy csomagtér). Köszönöm előre is akik tudnak ebben segíten nekem!
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #209512 üzenetére
Az ingatlanközvetítőn mit versz le? Ugyanaz: elmondod az igényeidet, rendelkezik a piacon fellelhető kínálatról az információkkal, ajánl valamit, megveszed és utólag derül ki valami, akkor kin vered le?
A kopasznál annyival nehezebb a dolog, hogy a zsebében van a meghatalmazás, amivel a nevedben eljárhat. Tehát az ő szavára ki is fizeted és a nevedre veszed a járgányt. De ugyanezt csinálnád adott esetben ingatlannal is. Lakás helyett mondjuk erdővel. Megveszel 10 ha akácost, ami a következő évben lebetegszik és idő előtt ki kell vágni.
_drk: Az elmúlt 10 évben kb mindenkinél ott a kamerás mobil, egy-egy ilyen esetet csak körbefotóznak akár csak a biztosítás, vagy a szerelő kedvéért. Egész egyszerűen ezen képek egy részét meg kell nézni. Látszódni fog rajta, hogy kiflibe hajtották-e a padlólemezt, vagy tényleg csak a lököst morzsolták el.
Nálunk is Németországban a hátsó lököst összegyűrték, koccanás. Cserélték bontottra, amit színre fújtak, de a nyúlványok épek. Apósom egy vonóhorogba akadt bele a sárvédőívnél azelőtt kb 1,5 évvel, hogy hozzánk került volna. Én lecseréltem egy bontott színazonosra és kb 15 évvel a koccanás után sem rozsdás sehol, illetve a régi bontott lökösön láttam, hogy eredetileg piros volt.
Amikor elvittem szakihoz, hogy a sárvédőíveken a garázskapu nyomokat kezelje le, a horpadt jobb hátsó ajtóra, meg a műanyag első lökhárító sarkaira mondtam, hogy nem rozsdál, nem érdekel. Ha tip-topra kiglancoltatnáém sok pénzért, a parkolóban tuti biztos, hogy rövid idő alatt valaki betalálná.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Vismajor01
addikt
válasz macilaci78 #209515 üzenetére
Ingatlan közvetitő hogy jön ide? Az akkor lenne releváns ha murvás nepper lenne Kopasz, hisz az ingatlan közveitő se csinál mást csak megmutatja a házakat amit az eladók NEKI elvittek, azzal a különbséggel h bizományosan müködik mert ugye nem veszi meg a házat és adja el neked hanem csak közvetit.
Pontosan ez volt a bajom az ingatlan közvetitőkkel, hogy semmit se érnek
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
slett27
addikt
[link] Az autó topicja nem annyira pörög, így itt kérdezem meg hogy ez hogy ? Dombnak lefelé ? Nekem is ilyen autó van de szvsz ez turbó nélkül lehetetlen.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
zgospel
őstag
válasz kobe24 #209514 üzenetére
Opelmuhely.com-on van egy részletes H Astra vásárlási útmutató, le van benne írva az összes komolyabb típushiba, illetve van külön egy cikk a motorokról és azok szokásos hibáiról is, azokat érdemes elolvasni vásárlás előtt. Minden autó minden típusáról kéne egy hasonló leírás
Ennyi pénzből a legjobb állapotúak közül kellene tudnod válogatni.
A vidékre utazás alatt nem tudom mit értesz, országút, autóút, autópálya, de pár tipp hozzá:
országúton rendben van, de még autóúton is 110-ig az ajánlott Z16XER és Z18XER benzinesek viszonylag tűrhető menetzajjal rendelkeznek, azonban autópályán óra szerinti 130-nál már kifejezetten nagy a motorzaj, mert az 5 fokozatú váltó miatt olyankor már 4 ezer fölött pörög a motor. Engem zavar, nem túl pihentető 1 óránál hosszabb útra menni így, ráadásul az ülést sem mondanám kényelmesnek.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz macilaci78 #209515 üzenetére
Igazából a nyúlványoknál is az van, hogy egy részét még mindig csavarral oldhatod, ha nagyot kap vagy oldalról ütik meg, akkor lehet, hogy ott vágni kell valamit, de még az se a világvége. A gond ott van, amikor nekiállnak hajlítgatni, meg hegesztgetni dolgokat, amiket nagyon nem kéne.
A betalálást ne is mond, asszony pöpec Aurisán 1,5 hónap alatt már a 2. horpadás van függőlegesen, az egyiknél olyan erővel b*szták neki az óvodánál az ajtót, hogy a díszléc se fogta meg.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
FoLey-v
addikt
válasz zgospel #209519 üzenetére
Cosmo felszereltségnél már félbőr vagy bőr ülések vannak. Szerintem az már vállalható kényelem szempontból.
130-nál 4000 engem nem zavar és hosszabb távra is mentem vele.• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
zgospel
őstag
válasz FoLey-v #209523 üzenetére
Enyémben félbőr van, és semmivel sem kényelmesebb. 30 perc után már mocorgok benne, elég kemény.
Az hogy kit mi zavar eléggé szubjektív. Én is járok hosszabb távokon vele, és kifejezetten zsibbasztó egy jól szigetelt, csendesebb autóhoz képest pl két órán át hallgatni a motor búgását.
Nyilván relatív, hiszen motorral rosszabb a helyzet és azt is kibírom, csak motorozásnál maga az út a lényeg, autózásnál meg elég rossz úgy megérkezni a célba (pl munkába), hogy lefárasztott az utazás.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
macilaci78
nagyúr
válasz FoLey-v #209523 üzenetére
Az Ignisben, de a Borában is 130-nál 4000-et forog a motor 5.-ben, Passatnál 3000-et. Mind 5 sebesség váltóval. Persze hangszigetelésben nem egy kategóriák, de az Ignis kimondottan fárasztó, pedig az ingerküszöböm eltér az átlagtól.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
félisten
Lecsökkent az ingerem, hogy euróért vegyek autót.
-
Paxker315
addikt
válasz macilaci78 #209525 üzenetére
szvsz amúgy a motor a legkevésbé kritikus. Ha rangsorolni kellene: gördülési zaj, szélzaj, tárgyak-tárolórekeszekben zötykölődő cuccok zajai, műszerfal felől érkező zörejek, és csak utána kb egyforma "súlyú" a motorzaj, végül audio zaja, ami tud fárasztani, leszívni : ) Minimálinvesztből sajnos csak az audiorendszer zaja csökkenthető egyszerűen, lekapcsolom, oszt csók (meg esetleges útitárs csacsogása )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Dare2Live
nagyúr
válasz D1Rect #209526 üzenetére
EUban minden euroban van számolva, globalban meg USDben. A használt autópiac vmi 80% import hónapon belűl begyűrüződik az árba, márha kereskedők már most nem írják át az árakat. Keresleti piac van.
De új autóknál is megejelenik.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
kobe24
tag
-
addikt
Sziasztok!
Végül hosszú keresgélés után meglett a megfelelő kocsi
2007 Suzuki Swift GLX CD AC, 86192 km-el vettem, 1 tulajos, magyar vásárlás.
Remélem nem nyúltam mellé
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
FoLey-v
addikt
válasz zgospel #209524 üzenetére
Nekem szövetülésem van és elsőnek fura volt,de valahogy jól beállítottam és így már okés. A hangszigetelés kicsit hangosabb már 130-nál,de lehet jövőre tervezek ajtók oldalába valamit,hogy csendesebb legyen.
macilaci78 Enyém Z16XEP 110km/h-nál 3000-et forog és 130-nál 3500 körül.
szpeti40 Grat! Sok balesetmentes kilométert!
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
Az hogy lehet, hogy egy 7üléses Citan max terhelhetősége 570kiló?
7ember önmagában is nyom ennyit...Ugyanezt vettem észre más "buszosított" minifurgonoknál, papír szerint jóval kevesebbet bírnak, mint az ablaktalan-üléstelen változatok - és nem csak a hátsó ülések súlya a különbség. Pl még: Doblo, Kangoo...
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
-
-
-
-
addikt
válasz Tothgera30 #209542 üzenetére
1.550.000 ft lett a vége.
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz szpeti40 #209543 üzenetére
Az baráti a mostaniak között. 1.3 esetében talán a nyelestengely lehet - morgó hang a váltó felől -, ami előjön, mint csontváz, de más nem nagyon van ennél a típusnál. Szokták még mondani az ABS kockát, de az azért megy tönkre, mert nem cserélnek fékolajat az autóban sok-sok évig.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban