- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzio)
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- OpenWRT topic
- SkyShowtime
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Linux kezdőknek
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
MM
őstag
válasz macilaci78 #209849 üzenetére
Ott a Toyota Camry / Ford Mondeo pl.
-
bbubby00
őstag
1-1.5M-ert akarok venni 3 autot. (Darabjat annyiert)
Johetnek a bestbuyok. Manual, vagy automata, inkabb szivo benzin (megbizhato dizel is akar). Klima legyen benne, tempomatos elonyt elvez. Vegyes hasznalatban lenne. Johet kombi, egyteru, hecsi.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
vzsryl
nagyúr
válasz rbalint88 #209853 üzenetére
Kis bővítés, hogy tényleg tartós motorral válasszon:
Corolla E12 1.6 benzin, 1.4 dízel.
Avensis T25 2.0 benzin (1.8 csak a javított verzióval 2005 után), 2.0 dízel (2.2 dízel erősen kerülendő, főleg 2009 előtt)
Accord gen. 7 2.0 vagy 2.4 benzin, 2.2 dízel
Civic gen. 7 1.4 vagy 1.6 benzinmegprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok.
Nem tudom, hogy nevezzem, de egy olyan listát, vagy összeállítást keresek, aminél egymás mellé, vagy alá-fölé vannak bepakolva egy márkának a modelltípusai, s így a kép alapján össze lehet hasonlítani, hogy kb. mi a méretbeli különbség köztük. Több márkánál is vadászok ilyenre, mert szeretném kicsit átlátni. Olyat már találtam neten, hogy egyesével lehet összehasonlítani két típust méret és más alapján, de én így átfogóan akarom látni egyben őket. Persze ezeket nyilván márkára lebontva, nem az összes létező autó egy képen. Ha tudjátok esetleg mi ennek a neve, azt megköszönném. Ja, és ami fontos, hogy ne a legújabb modelleket sorolja fel, mert olyat találok, hanem legyenek rajta a régebbi modellek is. Köszönöm.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
macilaci78
nagyúr
válasz sagesz93 #209850 üzenetére
Ha annyira hátratolom az ülést, hogy a pedálokat kényelmesen tudjam kezelni és a térdem is elférjen, akkor a kormánykerék nagyon messze van. Persze, hogy le volt engedve az ülés.
A Vitara és SCross is kevés fejtérben, fekve nem érem el a kormányt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
neophyte79
tag
Sziasztok.
Természetesen olvasok is, ellenben hátha itt is kapok jobb tanácsot.
Milyen autó felelhet meg az alábbiaknak?
-alacsony tömeg
-minimum 120 LE
-benzines, kettős tömegű nélkül (turbó kérdéses)
-6 gangos kézi váltó
-jellemző típushibák nélkül
-közvetlen befecskendezést mellőzném
Mik jöhetnek számításba? Pl Swift Sport, Fabia RS...stb... -
Qru
MODERÁTOR
-
Neck
veterán
válasz sagesz93 #209850 üzenetére
"GL+ fapad" (szerintem brutál jól felszerelt, és a GLX nem ér annyi pénzt, amiért adják), hivatalosan oliva metál, gyakorlatilag bronz színű.
Válogatni nem tudtam, mivel használtan vettem, 1db volt HaHu-n
Macilaci: előfordulhat, hogy neked kicsi volt, bár mindenki azt emeli ki, hogy elöl is, hátul is rengeteg a hely, és a csomagtartója is decens. Én 170cm vagyok, én az ezres régi swiftben is kényelmesen elfértem Nézegess RAV4-et, abban csak elférsz elöl
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
macilaci78
nagyúr
196 cm és hát sokáig tart az ingemet is kivasalni... A régi Swift istenes volt, főleg a 3 ajtós. Persze nem mögöttem.
Valamelyik autós talin megállapítottuk, hogy hiába nőttek az autók külméretei, azt a belméret még nem követte le egy az egyben. Passat a példa ismént. Jól látható a B5 és B8 közti különbség, de akár a B5 Passat és a Golf VIII között is. Szélesebbek az újak, de az ajtó vastagsága is a duplája. Nem gond ez meg lehet indokolni oldalsó ütközésvédelemmel, zajcsillapítással, tárolórekesszel, extrákkal. De azért belső könyöklőtől belső könyöklőig nincs meg az a 10-15 cm növekmény, inkább csak 1,5-2 cm...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
őstag
válasz AssAssynn #209855 üzenetére
szerintem nem igazán létezik ilyen tábla, főleg nem minden modellre/márkára
amúgy is, legyenek rajta régebbi modellek is, meg minden amit keresel... mennyi kép lenne az, 100? csak az Audinak van jelenleg 19 modellje, plusz a múltbéliek....
carsized.com a legjobb találatod[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
AssAssynn
őstag
válasz f4lcon #209864 üzenetére
Nem kell 100 kép. Valami ilyesmi, csak nem a legújabbakkal. Meg nyilván nem kell minden márkáról, csak amire rákeresek. Ezért gondoltam, hogy hátha van valami gyűjtőfogalom, vagy gyűjtőoldal erre a célra.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
őstag
válasz AssAssynn #209865 üzenetére
nem létezik ilyen gyűjtő oldal.
vagy a carsized, vagy az automobiledimension
ezek vannak a legközelebb ahhoz, amit kereselamit mutatsz, az marketing anyag
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
AssAssynn
őstag
válasz f4lcon #209866 üzenetére
Sejtettem, hogy gyári nem lesz, inkább mondom valami rajongói összeállítás. De köszönöm az ajánlást, ezek se rosszak, csak nekem kevés, mert ahogy mondtam, egyben akartam látni a felhozatalt, hogy névvel együtt gyorsan összetudjam hasonlítani a kategóriákat.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
őstag
válasz AssAssynn #209867 üzenetére
az automobiledimension-nak van olyan funkciója, hogy ha nem összehasonlítasz csak egy autóra keresel, akkor alatta kihozza a korábbi verzióit ugyan annak a modellnek, és még lentebb a hasonló méretű autókat más márkától
példa A1
előbb-utóbb megtanulod, melyik autó melyik kategória[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Bdanyy
addikt
válasz macilaci78 #209858 üzenetére
De ismerős probléma
A kormányt nem érzem távolinak, csak azért húznám jobban vissza, hogy a rá tudjam rakni a lábam oldalra döntés nélkül is a fékre a kormányba nem beleakadva. Illetve a legjobb lenne ha mélyebben lennének a pedálok, nem kéne hátratolni úgy az ülést. Akkor pl az utas sem takarná ki a kilátást, meg sok helyen a lámpát alig látom ha nem nyújtózkodom előre (pedig bőven a vonal mögé állok emiatt).Valami bmwn lepődtem meg jópár éve, hogy mennyire nem tűnt nagynak, mégis milyen kényelmesen be lehetett állítani. Ez a rugalmas állíthatóság a prémiumokra jellemző kisebb autók közt?
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-
hramon94
tag
Sziasztok. Korábban már kértem tőletek tanácsot de még mindig nem jutottam dűlőre. Az összeget amit rászánnék most felemeltem 3.5m-ra Ami páromnak és nekem is tetszik az a Hyundai i30 1.6 CRDI kombi. Találtunk is egy 2013as modellt 146ezer km-el. 3.2M-ért. (Napi 80-90km-re lenne használva). Mit gondoltok jó választás lehet? Vagy esetleg más alternatíva ami megbízható ilyen árkategóriában? :)
-
Teasüti
nagyúr
Hali!
Vásárlási tippeket kérnék tanuló/oktató kocsira (B kategória nyilván).
Életemben volt szerencsém kb három modern autóhoz: Citroen Xsara Picasso 2006/7/8 fene tudja, 206 Pug, W169 Merci ebben a sorrendben - a Mercit hajtom most -, szóval nagyon szűk látóköröm van csak. A 20 évnél régebbiek nem számítanak.
A szempontjaim:
1. Francia autó nem kell, bármi más populáris márka jöhet európaitól kezdve az importig bezárólag.
2. Elég a kicsi motor, 1-1,2 liter benzines, turbó nélkül.
3. A W169-ben tetszik a magas üléspozíció, viszont nem mennék el a SUV kategóriába, maradnék a hatchback-nél ha lehet. Nem követelmény a magasság, csak preferencia.
4. Ne párásodjon: W169 teljesen száraz hidegben is, esőben is. Nem tudom, hogy a full automata klíma tartja-e szárazon a tudtom nélkül (mármint kapcsol-e hidegben), de itt egy ablak se párásodik. Soha. A franciák, meg úgy általában a kocsik többsége borzalmas tervezés ilyen szempontból. Szoktam figyelgetni a többieket, nagyon sokan párás ablakokkal közlekednek.
5. Puha könyöktámasz a csontos könyökömnek középen és az ajtókárpiton is (mert a W169 ajtókárpit már felvette a könyököm alakját, vagyis hozzám nőtt ). Egy kemény műanyagot nem tudnék elviselni.
6. Manuális kéziféket szeretnék. Elektromos fékkel elvből nem akarok tanítani.
7. Szeretnék féloldalasan lehajtható hátsó ülést, mint a W169-ben. A merciben éppen elférek a fotós felszereléssel, meg a 2 méteres hordtáskákkal a rövidebb ülés támláját lehajtva. Viszont szükségem van a hosszabb ülésre is általában. Egy ekkora csomagtér előnyös lenne:
8. A merciből nem lesz tanulókocsi, vmi fiatal pár éves kéne.
Pedig rajongója vagyok a W169 platformjának, zseniálisan ki van találva és szerintem az egyik legpraktikusabb járgány volt a "supermini" kategóriában. Kár érte...
9. Végül az ár. 10k-20k angol font között keresgélnék használtan.
10. Nem tudom az újabb kocsikon mennyire macerás elvégezni az alap szervizeket házilag, de jó lenne ha nem kéne autót bontani egy izzóhoz, vagy olajhoz...+1: nyilván manuális váltó kell, szóval nem tudom mennyire jöhet szóba egy hibrid vagy hasonló? Létezik ilyen? Vagy azok mind automaták?
Eddig csak ötlet szintjén létezik a dolog. Olyan fél évet adok magamnak kitalálni mit vennék, mire meglesz kb a vizsga. Szóval egyáltalán milyen kereskedésekhez lenne érdemes elnézni és mikbe kéne beleülni?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Teasüti #209873 üzenetére
Én olyan modellt választottam, ami leginkább hasonlított ahhoz, amit friss jogsisként használni fogok. Lada Samarához Swift.
Nézd meg, hogy a környékeden mik azok az elterjedt típusok, amik valamilyen szempontból megfelelhetnek és lépünk tovább.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #209875 üzenetére
Corsa nagyon népszerű ha jól rémlik. Nameg ott a Fiesta is.
Egyszerű technika (otthon teljes szerviz két villáskulccsal) talán a Fiat Panda, FIRE régebbi motorral.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz macilaci78 #209875 üzenetére
Én olyan modellt választottam, ami leginkább hasonlított ahhoz, amit friss jogsisként használni fogok.
Abba inkább ne menjünk bele milyen demográfiai célközönségnek hírdetnék majd! Na meg az itteni fiatal srácok általában úgyis vmi seggrakétával kezdenek, mint a Focus ST és társai. A csajok meg vmi matchbox-szal/bevásárlókocsival nyomulnak általában.
Inkább a saját igényeimre szabnám elsősorban - elvégre az enyém lesz -, illetve feleljen meg a kritériumoknak mint a teljesen manuális kezelőszervek.A környékemen elterjedt típusú oktatókocsik többnyire újak és meg vannak pakolva elektronikával. Egész vegyesen láttam kicsi Hyundai hatchback-től kezdve nagy SUV-okig mindent. Olcsótól drágáig is volt minden. Még A osztályú AMG Mercit is láttam a városban oktatni. Szóval ebből a felhozatalból nem tudok mire szűkíteni. Haver pl. egy új Peugeot 2008-ban vizsgázott le. Elektronikus kézifékkel... Meg se tanulta a kézifékes elindulást egészen addig, míg elkezdtem privátban gyakorolni vele.
#209874 molnarpeter Renault-m igaz még nem volt, de rögön szembemegy a legelső kitételemmel.
Fiat Panda az nagyon picike! W169-nél kisebbet nem szeretnék azért. Egy Pandába befér a két méteres állvány tok? Meg a kofferek hátra? W169-nek telerakom a hátulját és az éppen megfelelő nekem. A fotózás is üzletszerűen megy, igaz arra keveseb figyelmet fordítok. Szóval ha megyek autót nézni, akkor szerintem az úgy lesz, hogy megrakom a mercit és ha át tudok pakolni a kiszemelt járműbe, akkor maradhat.Corsa. Hmm... Az új Corsák mennyire jók? Én csak régiben ültem - 15+ évesben -, de az nagyon fapad volt. Igaz Fiestában is kb akkor ültem utoljára mikor én tanultam - 16 éve...
Jah igen: ezek párásodnak? Ez nekem fontos lenne... Szeretek kilátni.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz molnarpeter #209876 üzenetére
Nem tudom miért, de egész pofásnak tűnik a Panda Cross 4x4. Egy ilyet megnézek élőben is. Hátsó üléstámla ketté van osztva itt is, még érhetnek kellemes meglepetések is.
Igaz a belseje elég puritán. Ebben még ki/bekapcsolós klíma van?
Ha elférek benne, akkor cuki kis igásló lehet belőle. Ennek nem nagy gond, ha felmegy a tanuló a padkára.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
-
AssAssynn
őstag
válasz macilaci78 #209880 üzenetére
Mondjuk, ha már a piac diktál, akkor nagyon eltérő az igény, mert én meg kombit kaptam (nem is nagyon válogattam, sőt nem is tudtam róla akkoriban, hogy mások szokták ezt válogatni), de örültem neki, mert úgy voltam, hogy ha nagyobb autóval megtanulok vezetni, akkor a kisebbel is menni fog és ez be is igazodott. Különben tanulni szerintem előnyösebb benzinessel, mert jobban megtanulja az ember a kuplungozást. Dízelnél kb. gáz nélkül ráengeded és elindul, nem kell agyalni rajta, de benzinesnél jobban ki kell tapasztalni. De ezek is mind olyanok, hogy más meg csak át akar menni és nem is akar kb. megtanulni, csak papírt akar szerezni, szóval ezek mind csak a véleményeink.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
imyourfriend
őstag
válasz AssAssynn #209881 üzenetére
Golf4-esen tanultam vezetni, mivel előtte már volt minimális tapasztalatom elzárt területen tanultam meg vezetni, így első tanpályás vezetésnél rátettem a lábam a kuplungra és a gázpedálra.. majd jött az oktató, mondja vegyem le a gázpedálról a lábam első két órán csak kuplungot használunk. No az illető úgy megtanította az alapokat, bárcsak milyen tanár olyan lenne! Nem ám ilyen, olyan amolyan vezetést segítő rendszerek, kamerák stb.. az autóba.. legtöbbje azért, hogy legyen mi elromoljon és vidd a szervizbe. Szép és jó a vezetéstámogatás, de egy hétköznapi max 4 méter hosszú szekeret azért illik manőverezni tolatókamera, parkolószenzor nélkül pl. bár ez csak egy saját vélemény.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Teasüti #209878 üzenetére
Mindennapokra mondjuk lehet elég a FWD is most nézem, City Cross néven ilyen is létezik 2017-től). Viszont ha szervizeket nézzük, a klasszik FIRE 1.2 8V az otthon is mondhatni egyszerűen szerelhető (ahogy tudom egy vezérlés csere sem vészesen bonyolult, viszont aránylag sűrűbb a periódus, pláne egy tartós lánchoz képest, kinti óradíjak mellett aztán fajlagosan még mindig kijöhet kevesebbre a szíj - összeségében kb emiatt jutott eszembe a típus, mikor írtad a szerelést). 0.9 bonyolultabb, 1.0 túl új, 1.3 túl dízel…
Hosszú csomagokra ha minden igaz létezett lehajtható első ülés is, ha sok van belőle.
Egyebek: A1/A3, Jazz, Punto utolsó példányok, Tipo hatchback? (Árakkal nem vagyok képben)[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz AssAssynn #209881 üzenetére
kinek hogy. Nekem d4d yarisszal lett jogsim 09-ben, szerettem, hogy kúszik, lehet gázadás nélkül indulni. Friss jogsival szívóbenzinesbe átülve (családi autó) úgy megutáltam az autózást, hogy kb 10 évig nem is mentem. Mikor első autót vettem, szempont volt, hogy kuplungpedál az ne legyen. Ma meg igazából nincs a családban egyetlen MT-s autó sem, így, semmilyen jelentősége nincs, hogy még hagyományos 3 pedálos vassal tanultam 09-ben Annyi biztos, nekem a 3. pedál "hiánya" megteremtette a lehetőséget, hogy, merjek autózni. nem érzem magam kevesebbnek azé', mert nem szeretem a MT-t, egyszerűen van millió tényező, amire így is figyelned kell, felesleges bonyolítani még jobban
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
dj79
senior tag
válasz Paxker315 #209885 üzenetére
Bizony, kinek hogy. 1.6 benzin-gáz Opel Ascona volt a tanulóautóm anno, de vizsga után 2.3td rekord, Volvo 244td volt az, amiket sokszor vezettem, aztán visszakerültem a szívóbenya vonalra a saját gépparkal (mondjuk ott volt pár erős darab is),majd jöttek a dízelek, turbóbenzin, majd mostanában a hsd-k. Le a kéziváltóval
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz AssAssynn #209881 üzenetére
Kb 20k km-t levezettem gyerekként, mire oktató mellé kerültem, mindezt kb 15 típussal. A legtöbb a padlóváltós, platós 2T Wartburg és a Lada Samara volt. A 2. nyáriszünetben a tsz hátsó részén a használaton kívüli istállók közt a betonúton azzal szórakoztunk, hogy állóból indulva gáz nélkül felkapcsoljunk 4.-be... Apánk elvárta, hogy kuplung-gáz kombóval tartsuk meg az autót a rámpán. Az oktató mellett kellett megtanulnom a kézifékes indulást.
22 évesen már mindegy volt, hogy Matiz, vagy hosszított Master dobozos. Automatát viszont pár éve vezettem először. Nem fogott el a birtoklási vágy. A Samarában 2x szakadt el a kuplungbowden, mindkétszer lábán ment haza, Stop táblát betartva, az udvarba betolattam, ahogy kell.
Olyan ez, mint a matek. Van, akinek a 4 alapművelet is gondot okoz, van, aki fejben is tud integrálni és hát van, aki lépten-nyomon elszámolja...De igen, igazad van. Vagy nagy autón tanuljon meg valaki közlekedni, parkolni, vagy minél közelebb a leendő saját autóhoz.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Teasüti
nagyúr
és #209880 macilaci78 Ma tettem egy kísérletet és kikapcsoltam a klímát (auto on és Off állású a kapcsoló). Párás csapadékos nap volt és nem telt el 10 perc és kezdtem fülledtnek érezni a kocsit. Ilyet már nagyon rég nem éreztem, szóval kijelenthetem, hogy valóban egy áldás a full automata klíma. Nem is vettem eddig észre, hogy gyakorlatilag egész évben kapcsol, felteszem télen még gyakrabban is megy a nedves időkben. Eddig abban voltam fűtés közben nem jár.
Ezt nehezen fogom elengedni, ha esetleg ilyet nem kapok.
De meglepett, hogy klíma nélkül se igazán akart párásodni az ablak a merciben.
Ez is hiányozni fog nagyon. (Meg az automata fényszóró és ablaktörlő, lol.)Jah jogos, nem egy nagy tudomány a párátlanítás és tényleg érdemes bemutatni. De ez benne van minden kocsi kézikönyvében, szóval... Vagy én vagyok az egyetlen, aki elolvassa a használatit ha vesz vmit?
#209881 AssAssynn
Jah, ezért is nézek benzinest elsősorban. Nyomni fogom a technikai készséget és ahhoz kell a kuplung+gáz. Kicsi motorral meg kénytelen lesz ráérezni, különben lefullad a zöldnél.#209884 molnarpeter
Mindennapokra elég lenne az FWD, de a Panda Cross-ban a négykerékhajtást azt magamnak venném. Ez ahogy nézem állandó hajtás nyitott difivel elől és hátul. De vajon középen is difi van vagy merev tengelykapcsolás?
Amúgy az új literes három hengeres hibridet nézegetem. Kíváncsi lennék ez még manuális váltóval jön-e és hogy működik az elektromos része. Felteszem start-stop rendszerű a motor, szóval vajon álló motornál ha a villany hajtja, akkor ugyanúgy megy az egyes és a kuplung, csak lesz egy pont, ahol beindítja a motort?#209885 Paxker315
+1. Iszonyú kényelmes az automata. Nekem a W169-ben CVT + torque converter van és imádom. Saját használatra soha többet nem vennék manuálist. Illetve torque converter nélkülit se. Futár melóhoz iszonyúan jól fekszik. Valószínűleg soha nem lesz még egy ilyen kényelmes kocsim ami ilyen vajsimán gyorsít. Már nagyon el vagyok szokva a fejbólogatós nyomatékváltástól. De héj hó, tanítani nem automatával szeretnék. Bár aztán 2035-ben betiltják az ICE-t, szóval elvileg meg van számlálva a napja a manuálisnak is. Az elektromosok meg mind automaták.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Reggel amúgy elnéztem a helyi Fiat szalonba és nem volt nekik egy Pandájuk se. Nem is tudják mikor lesz. Így érdekes lesz autót venni. Használt piacon az egész szigeten van kb 3 Panda Cross.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Teasüti #209889 üzenetére
Közben jutott eszembe, lehet egy fűtőszálas szélvédő lenne a legjobb? Fordnál abszolút gyakori, gondolok itt a Fiestára (abból is van Active emelt változat). Gyakori, kevésbé különleges verziók esetleges karosszéria javítás szempontjából jók lennének. MHEV - finomabban indít, mint a start-stop, minimálisat belekapcsolódik a hajtásba.
Akartam Suzukit mondani, de lehet fapad… Ignis alapból jó összeállítás, esetleg Vitara nagyobb.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz molnarpeter #209891 üzenetére
Pandánál is puritánabb? Még nem ültem benne, de képekről nem tűnik kényelmesnek a Panda se. Se középkonzol, se párnázott ajtótámasz... De még egy használható pohártartó sincs benne.
Jah emlékszem, Fiestán tanultam. Egyszer vásárlásnál eszembe is jutott a fűtött első szélvédő, de ha jól rémlik Ford-on kívül ilyet senki nem csinál.
Viszont a mai fülledt tapasztalataim után inkább a klíma menjen folyamatosan!
Száraz levegőnél meg úgysincs pára.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz molnarpeter #209891 üzenetére
MHEV - finomabban indít, mint a start-stop, minimálisat belekapcsolódik a hajtásba.
Ezt a hibrid Pandára írod? Ez mit jelent? Tud menni egy kicsit ICE nélkül is? Felteszem nem juthat messzire a 11 Ah-s akkuval, talán a sarkon túlra max. Vagy amolyan KERS jellegű rásegítés ez inkább? -
rbalint88
addikt
válasz Teasüti #209889 üzenetére
“Amúgy az új literes három hengeres hibridet nézegetem.”
csak egy szo: NE! Fiat 500-ban probaltam, a gazpedal igazabol felesleges extra bele, a budapesti forgalom ritmusanak tartasahoz is folyamatosan padlozni kell. A startstopja se egy atomvillanas, szerintem az egesz egy teljesen elhibazott konstrukcio. -
Teasüti
nagyúr
Én is úgy vettem észre. Sosem tapasztaltam változást a fogyasztásban a nyári hónapok és az enyhe idők között (Drivvo statisztika kimutatná).
Illetve a W169 1.7-es motorjánál én bevallom azt se tudom mikor kapcsol meg mikor nem. Csak a hidegét érezni. Se teljesítményben nem érzékelek különbséget, de még a hangját se hallom.
Felteszem pici motornál azért lesz különbség.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Netfone
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Vallás
- További aktív témák...
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel