- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz tboldi #208289 üzenetére
Zaj, zaj, zaj! A jettát pl. én 130-ig tartom kényelmesnek, bár 140-nél sem bántó (gps szerinti sebességek). Ismerőssel mentünk tesztkört, ő 200-nál mondta, hogy "kezd megjönni a szélzaj". Én már szívem szerint szálltam volna ki, mert számomra az már elviselhetetlen volt : ) Tény, hogy ha fül alapján-nem füldugóval közlekedem, nem kell félnem a pályatempólimit-túllépéstől : ) Néhány kisautóban meg állsz a lámpánál, és a melletted elhaladó forgalom már "bántóan tolakodó" zajjal van jelen.
Nem vagyunk egyformák, ez tény. Hiperszenzórium nálam hangokra-szagokra-taktilis ingerekre is kiterjed, szóval ihaj! Korábban volt, hogy gumis 0.2 bar-al többet tolt a gumiba, mint kértem, már a szomszéd utcában éreztem, hogy ez nem lesz jó. Bringán meg próbálja meg valaki pár tíz psi-vel nagyobb nyomásra fújni a gumijaim, biztos, hogy durcizni fogok.Aki "jelen van", annak nem optimális a kisautó pályázni, sőt, veszélyes. Személy szerint ha szenzorosan túltelítenek az ingerek ("overload") képes vagyok disszociálni a valóságról, eltávolodni, kiszakadni. Ezért én biztos, nem vennék kompakt alatti autót városon kívüli használatra
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz tboldi #208306 üzenetére
Jáj, a Pingvin is forgalmazza őket Mondjuk üzemanyag-takarékosság / szénlábnyom miatt sem látom értelmét a "sietségnek". Egyszer érdemes megnézni, mennyi a fogyi ~110 és 130 körüli tempónál.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #208307 üzenetére
Nekem amúgy volt MotoSafe-em (még a régebbi változat), tényleg marha jól szűri a szélzajt. Aztán a motorbalesetem után elajándékoztam.
-
tboldi
nagyúr
Mindenki:
Egy szóval nem írtam, hogy a Jazz, vagy bármelyik másik autó a B szegmensből lenne a legideálisabb pályára. Hol olvastatok ilyet? 🤷♂️
Csak annyit írtam, hogy fizikai méretre elég lehet kevés főnek, ennyi a mondandó, nem több. Ez még nem jelenti azt, hogy ez lenne a legmegfelelőbb is, pláne egyéb szempontokat is vizsgálva, amiket én meg sem említettem, csak ti tettétek hozzá.Amúgy eredetileg napi 100 km-ről volt szó, vagyis gondolom, 2x50, és nem is végig pályán. Kb. mint nekem oda-vissza Győr Móvárról, etaponként 30-40 perc. Ezt mibe nem lehet kibírni?
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #208312 üzenetére
Amúgy ismi nemrég szerzett elsőautónak A1-est 1.0 tfsi-vel, és, engem meglepett. Nem éreztem zajosabbnak a Jettatol pályán sem. Sőt. Még városban a "külső forgalom zaja" sem szűrődik úgy be, szemre nincs jelentős eltérés az oldalüvegek vastagsága közt amúgy. Megtudtam azt is, hogy, az "akusztikus" szélvédőket a plecsni alapján lehet "azonosítani", így ha most kellene használtautót néznem, én végigmennék az üvegeken levő feliratokon is. Bár kompaktoknál inkább csak az első szélvédő szokott "akusztik" lenni : )
Ugyanakkor nem mind vagyunk egyenlőek, tény, hogy engem sokszor zavar, mennyire hangosan beszélnek sokan, míg engem azzal kritizálnak, hogy túl halk vagyok, és beszéljekmár hangosabban.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #208315 üzenetére
én még pragmatikusabb vagyok. Jetta: balkáni török "budget-golf", bár azt nem mondanám, hogy a VAG-konszern Dacia Logan sedanja. De az ár:érték arány volt a fő szempont a választásnál, amennyivel többe lett volna egy hasonló golf, annyit nem akartam rá áldozni. Meg eddig nagyon bejön, 400-500 km-es utakat sem érzek vele fárasztónak. Elégedett vagyok a beletett ár, kapott érték mutatókkal. Az új árukról fogalmam sincs, de nem sok eltérés lehetett - a felszereltségi szintek miatt.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
user2
csendes tag
Teljesen off: megnyugtató, hogy nem csak én szenvedek ezektől a legtöbbek által nem is észlelt "apróságoktól". Nagyon együtt tudok érezni veled, engem is ki tudnak akasztani ilyen ingerek. ...ééés a "legszebb" az egészben, hogy a környezetemben engem néznek gügyének, mert mit hisztizek.
-
imyourfriend
őstag
Két nap után mondhatom, fogyasztás szempontjából az 1.6 cr tdi kevesebbet eszik nálam, mint az 1.5 dci a 2006-os megane grand tourból. 3.8-at ír a mutató, de legyen az 4 liter 90km/h-s tempóval közlekedve tempomattal. Nyilván nem az a fél liter számít, de a tudat hogy az O3-at drágább fenntartani mint a Meganet, pozitívum hogy kevesebbet fogyaszt. Egyébirányt kényelemben, felszereltségben, mindenben jobb (van is köztük 10 év).
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #208318 üzenetére
Ez szép! DSG-s vagy MT? Nagyobb tempónál is nézd majd meg, ott le fog esni, miért vagyok a "sebességhatárok betartása" mellett
#208319 Lacko32: arra, amit a kisauto&palyazas margojara irtunk tobben fenten.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
vzsryl
nagyúr
válasz Paxker315 #208320 üzenetére
2.0CRTDI CFFB nekem pályán átlagosan 1l-rel kevesebbet fogyaszt 140 tempomattal. Mondjuk itt a Tolnai Hegyháton tele van az út falvakkal és kanyarokkal. Az Alföldön biztos jobb lenne az országutas átlag.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
dokee78
félisten
Van valami gyűjtő oldal ahol például megyénként meg lehet nézni milyen használt autó kereskedők vannak?
Egyszerűen nem találok egy számomra megfelelő 1.4-1.6 16v Astra G-t.
-
imyourfriend
őstag
-
dokee78
félisten
Vásároltam egy 2002-es Opel Astra G 1.6 autót.
Németből behozott autó.2 át írás kalkulátort is néztem 58.850 Ft jött ki.
Az át vételi elismervény foglalóról papíron 71.900 Ft szerepel.
Félre nézett valamit a kereskedő?
Vagy import autónál plusz teher van?[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
No kérem, nagy reménnyel indultam el, ismét csalódottan értem haza.
Emelnem kell a tétet, be kell lássam, idehaza 1.5 alatt tényleg nagy szerencsével lehet csak "jó" autót találni.
Ha valaki esetleg hahu függő, és lát jó vételt, ami ajánlott, tényleg ne habozzon, linkeljen!!!
A Grande Punto paletta elég gyatra, ahogy a Note is. Meg a Micra is. Legalábbis felénk a vádnyugáton.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz f4lcon #208333 üzenetére
Ezek az 1.1 Coltok jók? Mármint, minőségre.
Egyik ismerősömnek Lancer-ja van, alig kap hozzá cuccot idehaza. Jópár alkalommal rendeltem neki alkatrészt Lengyelből és Németből. Ez is hasonló cipőben jár?Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz diegho #208331 üzenetére
A Fiesta nem volt eldobott történet, sőt, kifejezetten tetszik.
Csak abból is van 1.25, 1.3, 1.4. Mindegyik motor láncos?Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
shootme2
aktív tag
válasz Lacko32 #208335 üzenetére
Igen jók. Nem jellemző rá a rozsda, a motorja láncos, jól vezethető, keveset fogyaszt. A korai daraboknál volt gond a fojtószeleppel meg a bc kijelzőjével de a facelift-nél (2008) javítva lett. Feleségem nagyon szereti, én is szoktam vezetni, jó kis autó.
Nekem is lancer-em van mindent lehet kapni hozzá és a colt-hoz is.
-
-
Lacko32
tag
válasz f4lcon #208340 üzenetére
Kiegnek akartam írni, hogy akkor még pont nem volt autodoc. Az Arab Emírségekből jött hozzá gyári porvédő lemez, Oroszországból gyári üzemanyag tank, és Németből a dobbetét és a kipu Finom játék volt a vámolás, mert a kretén külön csomagban küldte el a lemezeket...
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
shootme2
aktív tag
válasz Lacko32 #208339 üzenetére
Én a motorháztető tartó pálcának a kis műanyag pöckét is gond nélkül meg tudtam venni.
Általános dolgok (fék, futómű, szűrők, csövek, termosztát, lámpák, sárvédő stb) polcon van kb. mindenhol a nem gyakori dolgokat rendelésre hoznak akár a márkakerből. Bontóban sem ritka jelenség úgyhogy ami olyan onnan is beszerezhető.
A 97-es carisma-hoz is kaptam mindig mindent... -
olajbogyo
aktív tag
Sziasztok!
Múlt hónapban sikerült jó áron eladnom a Kugát 1.5 Ecoboost. Három és fél éves volt, így volt még rajta gyári gari is. Azóta a cseheknél koptatja az utat. Fél nap alatt elvitték, ahoz képest, hogy kiraktam a hirdetést. Berendeltem helyette egy C-HR 2.0 hybrid exe t. Igaz Rav4 et akartam, de az asszonykám meggyőzött róla, hogy mivel neki is van egy kis suzu, így legtöbbször egyedül járok vele, minek nekem az a "nagy bódé"? No persze az a 2-3 misi is elég meggyőző, amivel drágább is lett volna hasonló felszereltségben. Meg valószínűleg ez is hamarosan 3-4 évesen cserés lesz, addig majd elleszek/leszünk vele. Próba úton engem meggyőzött, bár kissé furcsa volt az a bólogatás nélküli váltástalanság, vagy minek is nevezzem, de elég szépen gyorsult. Kicsit sok nekem a zongora lakk, nem tudom a japók mit esznek rajta? Hogy hátul szűkös, az engem nem érdekel, egyrészt nem fogok hátul ülni, másrészt, felőlem akár kistéglával le is falazhatnák azt a részt. Nincsenek már gyerkőcgondok, max ketten ülünk majd benne. Azért érdekelne azok véleménye is akiknek ilyen van, vagy volt, hogy pro,és kontra mik a meglátások?Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
sittes79
addikt
Sziasztok,
Autot szeretnék vásárolni saját részre, napi olyan 50 km megyek, nincs család, valami sportosabbra gondoltam 150+ lóerő valamiért...
15.000 eur max
szerk: még annyi hogy 193 cm és 120 kg vagyok lehet jobb lenne valami suv, nem tudom
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
NeoPampalini
aktív tag
Már meg se nyitom a hahut, mert csak depressziós leszek.
Azért az durva, hogy az év elején (új meló, jobb fizu) még úgy számoltam, hogy jövő karácsonyig össze tudok gyűjteni annyi pénzt (á'la Vágási Feri), hogy egy 10-12 éves kocsira minden gond nélkül le tudom cserélni a 99-es fókámat, de a jelenlegi árakat és minden egyebet elnézve úgy fest, jobban járok ha betolom egy lakatoshoz meg alvázvédőzni, és elfurikázok vele 30 éves koráig, lesz, ami lesz. (sopánkodás OFF)
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban