-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
BoneDragon
veterán
Köszönöm a válaszokat. Természetesen olyan autóra gondoltam ami van is készleten.
szerk.: Ott tartunk párommal, hogy már mindegy milyen autó. Mivel 7 millió alatt kb már nem kapni semmit, abba belefér nagyjából 5 opció. Nekem 5 millió lenne a plafon, néztem használtautón is 5 millió körül már vannak 1-2 éves autók, de nem tudom... Inkább akkor már kihozom 0km-el szalonból. Mondjuk egy Kia Ceed-et elhoznék 5,5-6 körül.
Vagy megvesszük a legszarabbat egy random kereskedésben 500k-ért ami fut 1 évet aztán kuka.
Az a baj nagyon kell az autó, mert jelenleg nincs. Egyre többet kell ide-oda utazni, tesómnak jön a 2. baba a héten, oda is kell járni állandóan. Na meg nekünk is jön 2 éven belül.[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz sagesz93 #209448 üzenetére
Én ezt a kört jártam meg én is, csak én nem autóval hanem házzal. Ilyen amikor a kereslet messze felülmúlja a kinálatot... Azt csinálnak amit akarnak. Mi is új házat kerestünk zöldhitel miatt, pillanatok alatt rájöttünk, hogy felejtsed el, hogy te hozol műszaki ellenőrt, vagy kötbért iratsz a szerződésbe, vagy nevedre kerül a telek, vagy te hozod az ügyvédet, semmi. Kiröhögnek h akkor menjél a ** ba mert 5 perc múlva jönnek megnézni mások.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz BoneDragon #209451 üzenetére
Nem teljesen értem ezt az újhoz ragaszkodást.
Máig röhögök apámon, hogy kihozott szalonból Transporter T5-öt valamikor a kétezres évek közepén, mi meg röhögtünk hogynemár fater vettél egy új autót és manuális a klima meg kurblis az ablak... Ennyiért vehettél volna 1,5 éveset 40e kilométerrel ami full extra. Szerintem ez azóta se változott
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
őstag
válasz Vismajor01 #209453 üzenetére
az utóbbi egy évben ez azért nagyon nem így volt
amit kihozol a szalonból az másfél évesen kb annyit ér, mint amikor kihoztad a szalonból, de lehet kicsit többet, mert azonnal itt van, ellentétben azzal, amit a szalonból kihoznál, mert sok márkánál az másfél év múlva van....“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
macilaci78
nagyúr
válasz sagesz93 #209448 üzenetére
Pár hete néztünk Suzuki Vitarát. Kérdezte a kereskedő
- Milyen színben?
- Mindegy, a metálfény nekem nem éri meg a felárat.
- Akkor fehér, vagy piros.
- Még így is mindegy.1.5 benzin mild hibrid, erre mondtak 4 hónapot. Nincs tetőablak, de a tenyeremet már nem tudom kényelmesen a fejemre tenni. Kicsi az a bódé. Az S-Cross a bal1-ben ugyanaz a méret.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz macilaci78 #209455 üzenetére
Változott valamit az ülések elhelyezése? Anno, amikor megjelent, akkor a Vitara S-sel toltam pár hónapot és kényelmesen elfértem a majd 2 méteres magasságommal.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Bdanyy
addikt
válasz Bdanyy #209152 üzenetére
végül elmentek megnézni ezt a touraget , nagyon más kategória. Szűkebb belül de jobban tetszett nekik. Ez a kivitel mennyire tud szopórollerré válni? Tudják, hogy nem lesz olcsó fenntartani, de szar konstrukcióba nem akarnak beleugrani. A kereskedő nem nagyon együttműködő, foglaló nélkül elsőre a hibákkal sem akart foglalkozni (mintha a sávváltó asszisztenssel illetve a biztonsági övvel lenne valami), mert hogy úgyis el fogják vinni De lehet a héten intéz valamit és jövő héten visszamennek megnézni.
Mosonmagyaróvár felé tudtok esetleg helyet ahol át lehetne vizsgálni, vagy aki kijön a kereskedésbe? Gondolom Győrben biztos van valami.[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
macilaci78
nagyúr
válasz CactuS #209456 üzenetére
Nem tudom, az első emeletes Suzuki volt, amiben ültem.
Elfér a fejem, de a rövidre vágott hajam éri a tetőkárpitot, nem sok a mozgástér.
A B5 Passat-ban mindkét tenyerem elfér a fejem és a tetőkárpit felett. Emelnék is az ülésmagasságon, ha nem zavarna a beszállásban, vagy a forgalomirányító lámpák figyelésében.De mindegy, letettünk az autóvásárlásról, üzemeltetjük tovább a Passatot, amíg ténylegesen szét nem esik/rohad, vagy ki nem tiltják az EUR3-as dízelt. Viszont valamikor rászánom magam és megnézek pár használtautó kereskedést, hogy képbe legyek a friss típusokkal. Előbb-utóbb kelleni fog egy elképzelés, merre tovább.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nagyúr
válasz macilaci78 #209458 üzenetére
Suzukiban lenyomtad az ülést alsó pozícióba?
-
macilaci78
nagyúr
válasz Bdanyy #209457 üzenetére
VW topik. Furák a dátumok. Elvileg 2019.02. havi, de a műszaki 2025.06. hónapig érvényes. Az új autóra az elsőt 4 évre adják meg, a többit csak 2 évre. Ebből több, mint 2 év van még hátra, tehát az első, 4 éves periódust tapossa. Ezek szerint az első forgalombahelyezés 2021.06. hóban volt. A gyártás után közel 1,5 évig várt az első tulajdonosára.
Ellenben egy bő éve lett forgalomba helyezve, szóval alig telt el valamennyi a gyári gariból.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz tboy93 #209459 üzenetére
Persze, de a kereskedő is megnézte. Hátra is tolta az ülést, nekem az messze volt, előrébb kellett húznom. A kormányt is magamra húztam, amennyire lehetett. Szóval beállítottam mindent, amit kell a kényelmes pozícióhoz.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Bdanyy
addikt
válasz macilaci78 #209460 üzenetére
Köszi, azt még nem néztem, annyit tudok hogy még holland papíron.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #209460 üzenetére
Ha hasznaltan hozzak be akkor az elso muszakit 3 evre adjak.
Pl a sajat kocsimat 2 evesen hoztak be az orszagba es 3 evre kapott muszakit, aztan jott a standard 2 eves periodus.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Vismajor01
addikt
Ha rossz lenne a lelkem és ezzel foglalkoznék, akkor tuti megvenném újonnan a kényelmes német luxust, azzal járnék ki németországba melóért meg mindenhova, beleraknék 200 ezret 4 év alatt, akkor visszatekerném 60 ezerre és úgy vinném vizsgázni... Kinek tűnne fel? Durva hogy ezt igy simán lehet..
Emlékszel a BMW X5-re amibe 124k kilométer volt? És ebből 4 év alatt 28 ezer?
Az a kocsi...minden tipikusan kopó gombján már nem volt semmilyen minta, az úton úgy imbolygott hogy még meg is jegyeztem milyen nagy szél van, erre oldalra nézek látom kukoricás áll mint f*z a lakodalomban Nincs semmi szél... Megfordultunk egy szarabb úton olyan nyikorgás jött hátulról hogy nem akartam elhinni h ez lehetséges.. Néztem másikat amibe 197 ezer volt és fényévekkel jobb állapotban volt, mindenestül
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Vismajor01 #209465 üzenetére
Na, le is írtad, hogy lesz egy német dízel pályacirkálóban 5 évesen 60-100k km. Max óra szerint.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #209465 üzenetére
Jaja, picit sokat tolattak vele.
Az elso itthoni muszaki az szigoritott NKH vizsga, azert adjak 3 evre. Legalabbis ez az elmelet a dolog mogott.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
Én amikor az RS twingokat néztem volt egy Gordini, 4 évesen jött haza 30k km alatti futással. akkor pördültek vele egyet, így pár elem sérült volt - nem nagy kaland, csak a tulaj letagadta, pedig a matricák se kerültek vissza pl. a csomagtartóra -. A gond ott volt, hogy a Renault 1 garanciális bejegyzést látott rá, 3 hónapos korában, akkor több, mint 12.000 Km volt már benne. Nem vettem meg, viszont a mai napig látom az autót, hébe-hóba itt Bp környékén.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #209465 üzenetére
Na, így jött be anno a Passatunk az országba 4 évesen 50k km-rel. Most VCDS szerint kb 185k km-rel van több a motorvezérlő szerint a kocsiban, mint az óra szerint.
Qru: még a szigorítotton is átmegy egy német prémium, még fiatal a verda és egy német prémiumnak 200k km nem kéne sok legyen. De ilyen intenzív használatot folytatva hamarosan előjön valami és akkor már nem lehet rajta keresni.
Én nyugodt voltam, mert elég fapad a Passat, nem valószínű, hogy agyon hajtották volna, csak mentek vele évi kb 55-60k km-t. Apósom is gondos gazdája volt első magyarországi tulajként 14 évig. Hátul tekerős ablak, manuális klíma és itt nagyjából meg is állt az érdemi extrák listája. Kazettás magnó hátul 6-lemezes CD váltóval. De még tempomat sincs benne, se első ködfényszóró.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #209469 üzenetére
Tempomat nekem hianyozna, mondjuk az pont egy konnyen potolhato extra a Passatnal.
#nincsbennetarcsi
-
imyourfriend
őstag
válasz macilaci78 #209469 üzenetére
Pár éve történt, ismerősnél a cég lecserélte az autóparkot, mondom kíváncsi vagyok megjegyzem a km-t meg az autót amit hajtott rendszám alapján, 3 éves volt jszp-ben semmi.. három hónap múlva -50ezer km-errel eredetvizsga és azt követően sem került bele túlzottan sok. Pedig az az autó kapta az ívet, de ez ilyen.. megjön a VCDS kiolvasom majd én is mi a helyzet, bár bízom abban hogy nem volt hajtva amit vettem.
-
ad4m1337
aktív tag
Sziasztok!
Hallgattam ma a radio1 -ben, hogy van ceg aki trailerrel behoz kivalasztott autot xy orszagbol. Van itt olyan aki foglalkozik ezzel, gondolom az autok allapota miatt megeri?!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz D1Rect #209476 üzenetére
Még mindig a sablon válaszlevelet használja - amiben bullshitel, hogy mint nepper nem lát bele az autóba, kvázi próbálja lemosni magáról, hogy bármilyen felelősség terhelné őt a választás után? Nekem kicsit olyan meh érzésem volt tőle, meg árban is elég szépet kért, így végül nem őt választottam.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
félisten
Én is ezt csinálnám a helyében, semmi kivetnivalót nem látok benne.
Nem tudom milyen áron hoznak mások autót, de ha azt veszem, hogy nekem mennyiben lenne kimenni mindenestől(munkaidő, szállás, üzemanyag, minden egyéb költség és beszélni is kell németül) százezres nagyságrendű a költség amit ő kér.Ez egy szolgáltatás, abból is a felsőpolcos.
-
őstag
válasz D1Rect #209480 üzenetére
ha csak százezres lenne a költség, akkor meg is érné egy 6-7-8 milliós autónál, nem?
nekem legalábbis megérné simán, de attól tartok abban az ársávban már milliós az extra tétel“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
dj79
senior tag
válasz D1Rect #209483 üzenetére
khmm, van egy hollandban élő magyar srác is, aki elég sok hibridet juttatott el ide.
akárhogy számoltuk 3 éve, nála mindig ezer euró felett a szolgáltatás díja jött ki az autó kinti átnézésével, papírozással, hazatrélerezve, azóta gondolom ő sem csökkentett sokat a díjakon, meg a tréler sem lett olcsóbb. Ilyen árfolyamoknál már nagyon kérdéses, hogy random átlag autónál megéri-e a dolog, mert kint sem a jó autókat hirdetik olcsón, na. Ritkaságoknál talán. -
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #209485 üzenetére
De abba mi volt benne? Hazahozatal mindenestül? Papírmunka?
-
Vismajor01
addikt
válasz tboy93 #209487 üzenetére
Hogy kimegy, megnéz X számú autót de visszafelé nem megy, szal ha az elsőnél azt mondod nézzük meg a következőt akkor azt buktad. Per autó már nem emlékszem mennyi, de plusz költség. Emellett benne van a hazahozatal, a honositás. Neked a névreirás marad pluszba. Ő megtartja a lealkudott összeg egy x %-át is.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
őstag
válasz Vismajor01 #209485 üzenetére
ez jó hír, mert annyit simán megérne
rég óta nézegetem a 2015-2016 Mazda CX-5-öket, de csak piros benzines kézi váltós első kerekes jöhet szóba, és abból itthon hónapok óta egy sincs, kint meg mindig van 5-6 eladó.
ha abból csak az egyik jó, már megérné, főleg, hogy ha a nevére is veszi (és nem a német eladótól veszem direktben) mert akkor garanciával is lesz hova fordulni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz mézespálinka #209490 üzenetére
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz f4lcon #209489 üzenetére
Nem fogja, pont ez a másik, hogy tipikus kavicsos nepper kereskedést csinál. Értem én, hogy célzottan veszi az autót és plusz költség az átírás, de innentől ő hátra teheti a kezét és integet, hogy ha problémád van, akkor irány az eladó.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #209488 üzenetére
1000 EUR-ért szakértői javaslat, utazás, szállítás, papírmunka szerintem még mai árfolyamon is teljesen okés egy 2 mFt-os autónál is.
Itthon is elvinnél valakit szakérteni, nem is feltétlenül egy autóhoz, papírmunka is van és itthon drágábban hirdetik ugyanazt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
dj79
senior tag
válasz mézespálinka #209495 üzenetére
Czupor Balázs, autovanbeuwenn.
-
őstag
-
CactuS
Arcképgyáros
Nekem 2 autóm van tőle, az egyik még megvan és egyiket se bántam meg. Alapvetően szép autókat válogat, de azt halkan mondom, hogy egyébként "nem ért az autókhoz", nem dug rá semmilyen diagnosztikai eszközt, egyszerűen annyi, hogy a felsőbb sávból válogat, azokból pedig könnyebb jobbakat kifogni. Az egyik autónknál pl nem mondta vagy nem tudta megmondani, hogy a tető fényezve volt - valószínűleg kavicsot kapott, mert csak a vastagság tér el és sehol nem tudtam kiugróan vastag értéket mérni, illetve a burkolat belül is sértetlen volt, nincs nyoma sehol semmilyen beavatkozásnak. Illetve például mondta, hogy megkímélt autó volt, mert amikor leállította a próbaút után, akkor az eco rating az maxos volt - ja csak az indulástól megállásig érvényes, tehát ő vezette úgy -. Plusz kint van pénz általában az autók karbantartására és kevesebb a csaló is. Nyilván ő is minél többet lát, annál avatottam lesz, nekem se az a szakmám, csak meló miatt láttam már néhány ezer autót, így tudom, hogy hogyan öregszik 1-1 típus mondjuk 150k km-ig, meg hogyan néz ki egy javított autó - nem is félek tőlük annyira, mint itthon szokás.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban