- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- VMware
- Mobilinternet
- TP-LINK routerek
- Joomla! topic
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- DIGI kábel TV
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Megjártam a hosszú hétvégén Lengyelországot az Accorddal és hát rá kell jöjjek, alattam ez nem eszik sehogyse keveset ~900km átlaga 7,8L/100km, klíma végig, nagyrészt egysávos 90-es szakaszok, néhol autóút. Az út nagy része előzgetésekből állt, a hegyre föl (Tátra) sokan 60-80-al alig bírtak felvánszorogni, én a saját tempómban olyan 90-120 között (autóúton 130 körül) haladtam. Valószínűleg a sok forgatás hozta meg az étvágyát az autónak, amúgy lehetett volna ez kevesebb is. Cserébe egész élvezetes volt Első külföldi utam volt ezzel az autóval, kényelmes hosszú távon is, 3 óra után is csak a pisiszünet miatt álltunk meg. A szlovákok úgy mennek mint akinek nincs holnap, domb tető és beláthatatlan kanyar a kedvenc helyük ahonnan lehet indítani az előzést. 2 balesetet láttunk odafele, az elsőnél isteni csoda hogy nem lett baja senkinek (elkottázta az ívet, áthajtott a szembe sávba és elkapta a szembe jövő autó oldalát), a másodiknál sajnos már mentő vitte el a szalagkorlát és sziklafal közé szorult kisbusz utasait. Zakopane még mindig gyönyörű.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #175299 üzenetére
Az a csirkeháló borzasztó, engem is nagyon zavar, ha egyszer észreveszem.
-
válasz rbalint88 #175297 üzenetére
Ok, de abban te nem fogsz pihenni a nyáron ez most olyan vita, mint, hogy benzin, vagy diesel a jobb.
Amúgy meg a nyaralóban saját ágy és pontosan tudod, hogy mi vár, valaki az állandóságot szereti, amúgy attól, hogy van nyaraló még mehet máshova is. A lakásnál nem kell füvet nyírni
Egy szállodába, apartmanban elsőre lutri, meg ki tudja ki aludt ott előtted.
Én kiadáshoz külön matracokat használok, meg ágyneműt meg mindent. Volt olyan amit 2x kimostunk és inkább kidobtuk, mert nem ment el belőle a vendég "savanyú szaga", de nem csak a huzatot kellett kidobni, hanem a párnát/takarót. Mióta nyaraltatok nem vágyok szállodába amúgy is volt némi tapasztalatom 10+ évet dolgoztam szállodába[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
AMD Power
titán
válasz BigBlackDog #175299 üzenetére
Nem győztél meg. Jó mondjuk én amúgy is a benzinesekez néztem. De valahogy mégsem kell. Pedig lassan nekem is bele kell vetnem magam az autó vasàrlós buliba.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Gergőke88
addikt
válasz BigBlackDog #175299 üzenetére
De ez még mk3 ugye?
-
BigBlackDog
veterán
válasz AMD Power #175305 üzenetére
A tapasztalt nyűgjeim szerintem mind kiküszöbölhetőek értelmes konfigurálással. Pl. benzines motorral, jó minőségű, csendes gumikkal, szélvédőfűtés nélkül és állítható középső kartámasszal már egész korrekt autó lenne. Ülések kényelmesek, futómű tényleg jó (úton is marad és csillapít is). Az AA bug miatt első körben egy szoftverfrissítést próbálnék meg, hátha segít.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz BigBlackDog #175308 üzenetére
En ilyen 1.5-2 milla közti Focusokat néztem. Aztán beszéltem több autó szakival kérdezték,hogy/hol/hogyan használnám, mik az elvárások és érdekes,hogy egyöntetüen mindenki a Suzuki Sx4 mondta. Pedig nem is ismerik egymást.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz BigBlackDog #175299 üzenetére
- Nincs indulás utánni automatikus ajtózárás.
Ez elvileg programozható. Nem emlékszem, hogy felszereltség függő-e, de ha jól emlékszem, akkor nyitott vezető ajtónál, gyújtáson 3x zárás, gyújtás le, 3x zárás > gyújtás fel (dudál), ha rövided nyomod a gombot, akkor autolock-ot kapcsolsz, ha hosszan, akkor autounlockot. Gyújtás le kilép a tanítás módból.
Viszont lehet, hogy felszereltség függő, akkor nem működik (bár gyári szoftverrel aktiválható).
Csirkeháló valóban zavaró tud lenni, télen viszont kellemes, bár erre az évi max 1 alkalomra igazából felesleges. A cseréje viszont legalább baromi drága egy sima üveghez képest (anno kifutó kocka transitokat csak ezzel szerelték a végén).
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
BigBlackDog
veterán
válasz CactuS #175310 üzenetére
Igen, valami hasonlót próbáltam is, de nem dudál. Aztán Tsebacsi is megerősítette, hogy EU-s Fordoknál ez le van tiltva és csak OBD-n keresztül lehetne bekapcsolni.
Nem tudom, hogy egyesek hogyan tudják elviselni, de tegnap is már naplementekor is "életveszély" volt szerintem, ha szembe sütött a nap vagy szemből jövő erősebb fényszórót használt. Olyan nagy felületen elkezdenek tükröződni/törtni a fényt ezek a fűtőszálak, hogy zavaróan sok lesz a holttér.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz BigBlackDog #175311 üzenetére
Elvileg ha 1x engedélyezik, onnantól már mindig lehet állítani. De hogy őszinte legyen már elég régen ültem fókában, mostanában már inkább Kia van a cégnél. Kevesebb a gond velük.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-v-
addikt
Most akkor vegyek vagy ne vegyek balatoni nyaralót, mi a konklúzió gyerekek?
-
máyköl
veterán
Tegnap enis becumiztam az M7 -et. Horvatorszagbol jottunk haza, a tervezett 5 oras utbol lett a vegere 7,5. Ebbol kb 1 volt az M7, a tobbi az imadnivalo kapus rendszeruknek koszonheto #kitalaltaeztki?, meg a hataron araszolasnak.
M7:
[kép] -
nagyúr
válasz CactuS #175310 üzenetére
Az automata zárást tudtommal Eu-ban valamiért nem engedélyezték, nekem is szoftveresen állították be. A gombos buzerálás nem sikerült
A szélvédő fűtést egy idő után nem látod, de ez akár több hét is lehet, míg megszokod.
Baromi jó pára eltüntetésére is, mikor már nem akarod használni erre a klímát
A gumizaj nagyon burkolatfüggő, az M7-es pl. a 90-es kőig zajos, onnan meg csend és nyugalom az új jobb burkolat miatt.
A sportos futóművel meg kicsit ráz, én lehet inkább a ringósabbat választanám, nem esik az le az útról, csak úgy tűnik Viszont télen idiótább, mint a Civic, sokkal később és sokkal gyérebben avatkozik be a menetstabi ha megcsúszol vagy forszírozod a csúszást (kézifékkel pl.), van aki játszósabbnak mondja, én inkább parásabbnak.
Nem tudom vennék-e újra Fordot, egyelőre nem hiszemMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #175308 üzenetére
Normalisan felszerelve egesz jo auto, Bogre Fokaja pl tok rendben van.
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
A gyári sötétített üvegek fényáteresztése hogy alakul? Valószínűleg kérdeztem már, és valami miatt ~25% rémlik.
-
AMD Power
titán
"Simán" arra,hogy egy évben 3x lemenjünk nem vennék nyaralót. De! Kiadásra már igen! Bár én szívem szerint úgy vennék kiadásra nyaralót,hogy akkor oda leköltőzni és a nyaraló mellé venni még egy házat vagy lakást.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Qru
MODERÁTOR
-
Szada85
aktív tag
válasz Zoli-bácsi #175328 üzenetére
A mélygarázsban nálunk nincs aljzat, így nekem pl. a karácsonyra kapott szivargyújtós B&D PD1200-as kis flexicsöves kéziporszívó teljesen jó alternatíva lett, természetesen nem üti meg a kézi mosó gépi porszívójának erejét, de pl. a lábtér szönyegébe "taposott" kosszal, falevéllel sem gyült meg a baja.
Mosóba nem járunk hetente az autókkal, viszont ezzel a "kicsivel" a belteret, szönyegeket akkor is át tudjuk tisztítani. -
_q
addikt
válasz Zoli-bácsi #175328 üzenetére
-
Szada85
aktív tag
Én is elég sok negatív véleményt olvastam róla, de úgy voltam vele, hogy ha már kaptam egyet, adok neki egy esélyt.
Én azt gondolom, hogy helyén kell kezelni ezeket a kütyüket, illetve szándékosan írtam úgy, hogy nekem arra, hogy a heti/kétheti rendszerességgel a port, koszt a szönyegböl, ülésekböl, müszerfal részeiröl eltüntessem, arra bevált.Ha mosóba megyek, akkor jellemzöen porszívózok is ott (illetve porszívóznék), viszont mivel a porszívózós placcokon végzi mindegyik véglény a szárazolást/ablakpucolást/mindenféle ápolást, majd zárásként a porszívózást, ezért gyakorlatilag sosincs hely.
-
brumi1024
veterán
Ha már fogyasztás: Hungaroring nyílt nap után 19.1-et mutatott a BC. Tud ez enni, ha kergetik.
-
senior tag
Sziasztok!
Abban tud valaki segíteni, hogy Auto akkumulátorból milyen márkát érdemes venni, ha minőségi akksit szeretnék vásárolni? Vagy meg sem éri 2x annyit költeni rá, mert úgysem lesz 2x annyi az élettartama mint az olcsónak? (VW Bora, 1.4 benzineshez kellene, de a gyártó a lényeg ... a pontos típust majd kiválasztom úgyis.)
Előre is köszi a választ!
Üdv! L.D.
U.I.: Azért egy pár mondatot ha írtok mellé, hogy mit miért ajánlotok és nem csak idesoroltok pár gyártót, az hálás lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Lord Dragon #175336 üzenetére
Yuasa, Moll. Ezek a top akksik.
Másodvonalból a Rocket jó választás (Yuasa gyártósoron készül az is).
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Lord Dragon #175336 üzenetére
Gyakorlatilag mindig a legolcsóbb akkut szoktuk venni (jellemzően Jász), van több kocsi, mégtöbb traktor Akku nálunk user error miatt megy tönkre mindig úgyis (de egyáltalán nem panaszkodnék az élettartamra, csak mondjuk 4-5 év alatt elég 2-3 alkalommal rajta felejteni a világítást, és le is merült - nagyobb kapacitású akkuval ezt a határt tudod kitolni). Szóval akku tálca méret alapján néznék valami nagyobbat árukeresőn, meg vennék Aldi/Lidl/Penny vonalon 5-10k között egy okostöltőt, és néhány évente rá lehet pillantani a savszintre. Ha magadnak ki tudod cserélni (pótkerék szerszámkészlet majdnem elég is), akkor én nem adnék többet érte. Persze lehet próbálkozni AGM-mel, vagy akár ott az Optima is, de utóbbira olvastam panaszokat, hogy már nem a régi, és élettartamra fajlagosan nem jönne ki a matek nekünk pl.
Cégnél új kocsikban meg látszólag random élettartam volt, de leggyakrabban az egy helyben állás ártott meg nekik (vagy egymás után sok rövid utas indítás, pl szervizbe beáll-kigurul).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Nagyon jó volt. Most voltam először, szóval nem tudom mennyire szoktak sokan lenni, de a pálya teljesen élvezhető volt ebben a létszámban, 8-9 autó volt menetenként. Nagy bátran (és nem elég alaposan átolvasva a tájékoztatót) bejelöltem a 2-es kategóriát (150 LE felett), szóval a 2 20 perces körömben volt 2/3 Porsche 911/718 (a sportosabb változatok, de nem GT-k), egy olasz M3 (ő nem volt kezdő, gumimelegítőben hozta a csere kerékszettet), E63s AMG, Mustang, valamelyik SL Merci, illetve a másodikban Type R és egy TTRS is. Mókásan néztem ki ebben a sorban, két Porsche közt. Ettől függetlenül hibátlan volt az első menet, az M3 és a Porschek elmentek, utána teljesen soloban mehettem, kétszer találkoztam Porkéval. A második már kevésbé volt problémamentes, beszorultunk a TTRS mögé a Civic-kel, és annyi tartalékunk nem volt, hogy elmenjünk mellette, viszont a legtöbb kanyart nagyon lassan és nagyon rossz íveken vette (közel hajtűkanyar belső íven, középről kezdett neki mindennek, és végig fékezett), és hiába jöttünk ki jelentősen gyorsabban, egyenesben nyomta, így beszorultunk mögé. Végül aztán elengedett, szóval ott is volt pár jó köröm.
Az autót nem éreztem egyáltalán kevésnek a tudásomhoz, szerintem a mezőnyben átlagosan mentem, de a fék nem panaszkodott, végig fogott ahogy kell, a gumikon rendesen látszott a használat, de a gyártó is 80-20 közút-pálya használatot ajánl, úgyhogy bírta és tapadt ahogy kell. 190 környékéről erősen fékezve észnél kell lenni, mert rövid az autó és nagyon elkönnyül a fara, ezen kívül viszont nagyon kezes. Teljesítményben is oké volt így a gyári felett, simán tartottam kigyorsításokkor a tempót az (előző gen) TTRS-sel és a Civic Type R-rel. Egy sperr persze sokat segítene, de most végig bekapcsolt (de sport módbeli) menetstabival mentem, nem elsőre akartam emberkedni. Itt amúgy végre van értelme a Sport menetmód-Sport váltómód kombónak, közútra nagyon durva.
2x20 perc amúgy nekem bőven elég volt, fárasztó azért.
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz Szada85 #175333 üzenetére
Nekem az vette el tőle a kedvem, illetve most az aldistól is, hogy ezeknek akkor ha jól értem kisebb a szívóereje mint a mosónál lévőeknek. Na ez azért baj mert én a mosós verziótól se estem hanyatt, elég gyenge. Másrészről viszont nekem is kb olyasmire kellene mint neked. Meggondolom még mi legyen.
[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
Ha mindenképpen akkumulátoros takarító kell akkor érdemes beruházni egy flexicsővel rendelkező xiaomi porszívóra. Egyszer kell megvenni és nagyon otthonra valamint a kocsiba is. Nagyon szeretem használni, nem kell kínlódni mindig hosszabbítóval meg a porszívó rángatásával. Bőven elegendő szívóereje van. Simán lehet vele kocsit takarítani és még van hozzá forgós kárpittisztító fej.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
anorche1
őstag
Bevallaltam az elso ablakok foliazasat. Tudtam hogy tilos, de remeltem nem szolnak erte.
Hat nem igy lett.
Mondjuk igaz, kb. en harcoltam ki a buntetest.
2motoros rendort miskolcon km -eken keresztul kovettem 2motoros rendort, 2x2savos utan. Adtak a tempot, kmora szerinti 60nal mentunk, gyonyoruen eloztek az autokat jobbrol is.
Derekszogben kanyarodott az ut jobbra, en moguttuk mentem a szelso savban. De lattam, hogy a belso savos a kanyar utan tok ures, ott meg at erhetek a zoldon. Ugyhogy kanyarban savot valltottam, es meg eloztem oket szinten kanyarban.
Vegul nem ertem at a zoldon, alltunk a pirosnal. Mikor zoldre valtott villogot felnyomtak, es mutattak ram meg a benzinkutra, felrealltunk.
Kerdeztek hova sietek. Meg mondta, hogy latja B oszloptol hatra fele folia van. Mondom igen, nyultam is a mubizonylatert, de mondta hogy nem kell. Kerdezte, hogy az elso ablakon is van? Mondom nem (mind2 vegig le volt huzva, nem lattak). Megkert, hogy huzzam fel, majd elkezdte kapirgalni, hogy akkor ez mi?
Vegul egy 10k -s buntetessel megusztam. Illetve figyelmeztettek, hogy ok meglatjak a kocsit, es nincs leszedve a folia, akkor legkozelebb a rendszamot veszik le.
De mondtak is, hogy ha nem sietek, turelmetlenkedek, akkor vigan mehettem volna.
Tudom mi a tanulsag, felesleges leirnotok. Ne huzogassam az oroszlan bajszat, ne hazudjak, es legalabb akkor ne siessek, ha zsaruk latnak. Csak hat szakitas utan az ember altalaban nem a legturelmesebb."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Chereiose
addikt
Pest környékén tudtok ajánlani valami jó kárpittisztító céget? A full ülés kiszedésesre gondoltam meg műanyagápolás stb.
-
Peter.70
őstag
válasz Tsebacsi #175347 üzenetére
[Autóporszívó]
Ugyan nem ilyenre gondolt Doki, de jókat írtak róla[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- BestBuy topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- PlayStation 5
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gyúrósok ide!
- Idén elmarad a BlizzCon
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...