-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Szada85 #58460 üzenetére
Szerintem az a gond, hogy a tekerés ősi műfaj (majdnem mint az utcalányoké), hiszen súlyos 100ezrek múlnak/múlhatnak rajta. Így amikor megnézel egy 240ezret futott autót, lehet, hogy az már a 400ezer környékén jár valójában, azért is néz ki lepukkantabbnak.
Rögtön lemész 100ezerrel a keresésnél, hátha megkíméltebb autót kapsz. Évtizedek óta megy az átbaszás a tekeréssel, így akarva-akaratlanul is paranoid lesz az ember, és vadássza a kevés km-es autót, mert annak még talán elfogadható a minősége.A másik hiba a szervizek eddigi hozzáállása, illetve az online adatbázis hiánya/nem vezetése, adatok nem kiadása.
És még mindig ott vannak azok a gecik, akik megveszik újonnan az autót, beletesz mondjuk 40k km-ert, visszatekeri húszra, viszi szervízbe, stb, és mondjuk 200k-nál eladja, holott lesz benne 400k, de minden stimmelni fog, és eladásnál ugyanúgy át leszel verve, csak még bizonyíték se lesz rá.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #58460 üzenetére
" az álmot kergeti, azt én is csak megerösíteni tudom." ez nem alom kergetes, hanem szintiszta butasag es szüklatokörüseg....ezek abbol indulnak ki, hogy 5k km t fut egy auto egy evben, elkepzelni sem tudja, hogy többet is futhat es utanna sem nez, hogy amugy egy rövidtavu varosi kocsi miert lehet sokkal rosszabb allapotban, mint egy 5x annyit futott, jo minösegü üzemanyaggal tankolt autopalyas.....en nagyon fel tudom huzni ezeken magam
-
Snoop-y
veterán
válasz Szada85 #58460 üzenetére
Azert azt vedd figyelembe hogy nemetfoldon is 2003-as autot ezekbol az okokbol vesznek:
- nincs penz uj autora (es akkor a vasarlokozonseg nem az irodai dolgozokbol fog kikerulni)
- az auto kultikus modell
Na most egy 2003-as OPC az gondolom nalatok is mint nalunk is (UK ) ocso hulyegyerek auto kategoria.
Miert csodalkozol a vasarlokozonsegen?
Jobban jarsz ha beregisztralsz valami OPC klubba dokumentalsz ott egy kicsit aztan majd eladod klubbon belul. (persze ne 1 hetes reggel tedd ezt)
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz Szada85 #58476 üzenetére
Lasd amit fent irtam.
Bubuval elso dolgom volt beregelni a Subaru klubba.
Mindent dokumentaltam elso perctol kezdve. Az autot tobbert adtam el mint amennyiert vettem
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz Szada85 #58480 üzenetére
Akkor nincs mas mint kivarni a megfelelo embert.
En is ezt tettem. Nekem is jottek olyanok, hogy miert volt cserelve a szilent? Miert van lefoliazva a gepteto, tukor stb?Ugyanez a modell 2005-os evjarattal sokkal olcsobb, az enyem miert draga?
Akkor vedd meg azt (amugy 2005-ben enyemet mar nem gyartottak az emlitett peldany STI volt ugyan de nem Prodrive es nem 2.0-as volt hanem 2.5-os aminek a blokkja csokipapirbol van de amugy minden stimmelt az osszehasonlitasnal)Elso heten az elso ember aki megnezte az el is vitte
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
EQMontoya
veterán
válasz Szada85 #66686 üzenetére
Először azt hittem, hogy Qtya topiktárs cserélte le az IS-t, aztán leesett, hogy más név, csak az avatár ugyanaz.
Szép ez a gép.
Jó ez a Vectra amúgy, nekem az volt vele az egyetlen bajom, hogy kevés futás mellett is rondán málnak a műanyagok a beltérben, nem kelti túl minőségi autó benyomását belülről.Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz Szada85 #66686 üzenetére
Mondjuk valahol azert ez normalis, persze hogy tojik ra, egy hasznalati targy ... persze, nem kell direkt osszebaszni, meg tonkretenni, de most valaki ha normalisan arra hasznalja amire valo, A-bol B-be megy vele, neha lemosatja meg betolja a kotelezo szervizre akkor erre nem lehet rosszat mondani, nem mindenki autobuzi, ezerfele jar az esze, nem erre akar idot meg plane penzt kolteni, hogy az autoja kedvet keresi.
Egyebkent sokszor a hudevigyazra is felrevezeto, azert van, mert nincs ra penze megcsinaltatni, ha elbaszodik..vagy ha van is szarrago, es egy fillert nem koltene ra, azert vigyazgat ra kinosan, nehogy elkoszonjon valami.
Nemetek meg sokszor azert nem csinalnak belole extra gondot, mert nem mittomhanyev fizetes all az autoban ...
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Szada85 #73056 üzenetére
Az Opel az Astrával azt adja, hogy az átlagember számára megfizethetö alternatívát kínál a mobilitásra. Ülsz az 1.6 szívóban, és elgurulsz A-ból B-be, komolyabb kaland nélkül, pont. Amire az emberek jelentös része az autóját használja
Pont az a bajom a G Astraval, hogy ezt nagyon sok autó tudja jobban. Akár egy Fóka1, akár egy E12 Corolla, elég sok lehetőség van, ami ugyanolyan unalmas autó, A-ból B-be közlekedésre való, de sokkal minőségibb benyomást kelt.
Ezért nem is kevertem ide a gsit, mert azt nem erre vesz az ember, hanem mert élvezni akarja, és arra viszont tök jó.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Szada85 #78818 üzenetére
Egyébként itt még azt is el tudom képzelni, hogy az Audis csak bebambult, és nem is volt igazán gyökér.
Ugyanis a csattanás előtt nincs refi (ilyen sötétben szerintem látszana), nincs duda, csak egy nagyon rövid fékcsikorgás van a csattanás előtt. Tehát valszeg megpróbálta fékezés nélkül jobbról kikerülni, ha már így elémászott a másik. De ebből nekem az következik, hogy még olyan rohadt gyorsan sem jött, szerintem a becsapodásnál kb. 130 körül mehetett. Ha a belső sávban lövi seggbe azt, aki kiment elé, akkor egyértelmű a szitu.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szada85 #78818 üzenetére
Nem tudhatjuk, milyen korlátozás volt az adott szakaszon lehet 100-as tábla... De a cserbenhagyásos része totál jogos. Amúgy sokszor jártam így pro és kontra. Volt hogy behúztam 90-nél a belsőbe, hogy megelőzzek egy öreg Golfot, mikor benéztem a tükörbe senki nem volt és mire bementem már ott villogott a barma mögöttem. De voltam barom is, és tapostam én is a féket, mikor kb 215-nél kijött elém a Suzukis 90-el. Ő is belenézett a tükörbe de hiába nem láthatta, hogy ilyen gyorsan jövök.
mod:
Mondjuk azt én sem értem miért nem menekült a leállósáv felé... De valószínűleg bepánikolt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Szada85 #99810 üzenetére
Valószínűleg ennek az az oka,hogy ez egy valós ár, és a listaáron 10M-s autót 8.5-ért hozták ki a szalonból, ami 15.000km-rel, 1-2 évesen tényleg 7 körül ér...
(#99808) Declare : Szépségről volt szó, majd közlöd, hogy "ezek tények", és "kötekszem". Most komolyan próbálsz beszólni, miközben egy szubjektív állítást próbálsz tényként beállítani?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
őstag
válasz Szada85 #100400 üzenetére
Ha elég magasan van a CD nyílás, akkor én nem riadnék vissza ettől a megoldástól sem:
Én ilyesmiket használok már legalább 1,5 éve és nem cserélném le másra. Hiedelmekkel ellentétben nem cseszi szét a CD olvasót, volt, hogy konkrétan CD-t hallgattam menet közben, miközben ez is be volt dugva a slotba.
"Less but better" - Dieter Rams
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Szada85 #116692 üzenetére
Pár nappal ezelőtti kedvencem; szomszéd sávban kicsi Swiftes néni. Megáll a sor, megáll ő is, majd felveszi az öléből az újságot és folytatja a rejtvény fejtést. Mondjuk 2-3 percen keresztül voltam mellette, ez idő alatt egész jól tartotta a forgalom ritmusát.
Mondjuk a jelenlegi állapotokhoz szerintem az is hozzájárul, hogy rengeteg frusztrált ember beül autóba, mert muszáj adott esetben (ez a munkája, vagy csak a munkába jutáshoz kell neki a jármű). Aztán menet közben meg csak idegesíti magát, ha nem megy minden flottul.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Szada85 #116700 üzenetére
egyre nagyobb részüktöl nem várható el, hogy maguktól betartsák a közlekedési szabályokat
Szerintem itthon be se lehet tartani. Az van a közlekedésben, mint az országban, boldogulj ahogy tudsz, tessék. Egyre inkább. Ha betartod a sebességhatárokat, letolnak, levillognak, jönnek a seggedbe, sok helyen kb. azzal teremtesz veszélyhelyzet, kis túlzással. Nyugaton nem attól jó közlekedni, mert mindenki betartja a szabályokat, hanem mert ettől kiszámítható lesz minden, sokkal jobban megbízhatsz a többiekben is, meg abban is, hogy ha te is a szabályok szerint játszol, az nagyobb biztonságot és simább közlekedést teremt. Mindenki lelassít 70-re a 70-es táblánál, ezért tudod, te ha te is lelassítasz azzal "nem csinálsz rosszat", biztonságban érezheted magad, tudod mit lépnek a többiek, tudod, hogy beenged, nem tol le stb. Itthon mindig van csomó balfasz, aki a 70-es táblánál 70-el se bír menni, csak 52-vel szerencsétlenkedik, de legalább azt se tudja hol van, mindig van ugyanennyi fasz, aki mindenre feljogosítva érzi magát, ezért 113-mal a záróvonalon akciózni kezd, lenne aki simán csak betartaná a szabályokat .. aztán nem tudod mihez alkalmazkodj, az egyik zebránál az a jó, ha átengeded a gyalogost, a másiknál nem, mert a gyalogos se tudja mire számíthat, tegnap átangedték, azelőtt majdnem elbaszták, most épp fél óra mire észlelné, hogy átengeded, addigra téged megölnek az úton, nem jó ötlet. Besorolás ugyanez, tegnap elég volt a 110, ma a smoke and charm-os faszkalap épp meg akarja mutatni, úgyhogy nem enged be, ma hármas padló kéne, hogy ne dögölj meg az autópályafelhajtón stb. Nem tudsz mihez alkalmazkodni .. a szabályok meg úgyse értünk vannak, azt előbb utóbb az is kiröhögi, aki amúgy azon a véleményen lenne, azért lennének a szabályok, betartsuk őket, de logika sosincs, minden a legrosszabb módon van megoldva, legbalfaszabb módon, vagy ellopják a gecibe, szar lesz, mindent szabad, következmény nincs, ezt látod .. kiröhögöd viccország szabályait egy idő után. Az utak szétverik a futóművedet, a jobbra tartsot se tudod gyakorolni, mert akkor ott marad a lengőkar az árokban, estig lehetne sorolni.
Nincs ilyen, hogy az emberek fele mekkora gyökér, ez egy összetett rendszer, nagy a tehetetlensége, lassan változik jó meg rossz irányba is, most épp a rossz fele megyünk, nincsenek ilyen nagy megfejtések, hogy ha majd minden sarokra telepített trafit teszünk, az a csodaszer, és minden megoldódik, akiknél jobb, az kultúrális különbség, a rendszerük (meg társadalmuk) működik sokkal régebb óta és sokkal jobban, azon az ezer és egy dolgon kéne folyamatosan javítani, amiből az össze áll. Amúgy egyik irányba se kell sokat menni, hogy jobbat vagy rosszabbat láss (közlekedésileg), inkább a folyamatok meg a tendencia az aggasztó.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Szada85 #116928 üzenetére
behúzódik szó nélkül eléd
Szerintem az tök átlagos ott mindenhol, akárhányszor járok a németeknél, azt látom, aki 250-el jön az is számít rá, kijöhetnek elé, és ki is jönnek, 110-zel is, persze nem balesetet okozva, de nem kérnek elnézést, cserébe nem is felejtik kint magukat sokáig, megelőzi aztán visszamegy, a jürgen meg aki jött 250-nel szépen megvárja, nem villogja le meg megy túlzottan a seggébe, ha letakarodott visszaáll a 250-re .. szerintem a kulcs megint csak a kiszámíthatóság, jó eséllyel tudod mi fog történni.. Itthon bármi lehet, meg az ellenkezője is, na meg itt akinek audija meg bmw-je van az aztán elhiszi magáról, nehogy ám már valaki kijöjjön elé 130-cal előzni, amikor ő nyomulna a tdi-vel .. akkor is, amikor áll az M7 mert balatoni csúcsforgalom van, aztán majd egymásra találnak a kalapos pistabácsival, reggel 7-re meg már le van zárva a pálya baleset miatt.
[ Szerkesztve ]