-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
Na én még ilyet nem hallottam De ha akksit lopnának akkor már sokkal egyszerűbb és jövedelmezőbb felnit lopni. Ahhoz hogy kivedd az akksit a kocsiból masszív több órás szerelés vár rád. Komplett hátulját szét kell bontani hozzá
Amúgy meg a "drága" autó lopás nem hiszem, hogy Hybrid specifikus. Ugyanannyi eséllyel lopnak/rongálnak meg egy A4-est. 3+ milla meg nem is olyan sok, ha azt nézzük. Tele vannak a parkolók vadonat új kocsikkal.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Én jelentkezek, aztán felhívnak, hogy van, vagy nincs azaz autó.
Aztán elmondom, hogy mit szeretnék és miért. Aztán időpontot egyeztetünk, elkérik a jogsit, kitöltetnek egy papírt, kipróbálom, elmondom a véleményem, számoltatok velük egy lízinget. Én meg szoktam kérdezni várható-e valami akció...
Semmi kötelezvényt nem iratnak alá, csinálj úgy mintha venni szeretnél aztán kipróbálhatod.
Tesztvezettem rio-t, i20-at, kia ceed-et, i30-at, stonic-ot, baleno-t, vitara-t, ignist, holnap meg tipo-t, ha minden jól megy.
Nem jön be a tipo, akkor meg az új 1.0 t vitara-t is kipróbálom.
Most nem fogom elkapkodni, tényleg sokáig megtartós autót szeretnék.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Mondjuk egy kereskedésben csak egyet próbáltam ki, ők mondják merre menjél és van ahol elöször ők vezetnek és csak akkor adják át, ha már meleg a motor. Kb5-10 km ez is elég változó.
Általában az adott márka honlapján lehet jelentkezni, de van olyan kereskedés akinek van saját honlapja.
Van amelyik kéri a címed és kidobja a 3 legközelebbi kereskedést.
Én google-t használtam.
Mondjuk adott márkából szeretnél 1-3 éveset sokszor van is nekik.
A teaztautót meg olcsóbban adják.
Pl. A 4,7M tesztautót 4,35 M megvehettem volna.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
mod:
simonjoe: Anno 6 hónapot vártam én is Hondámra. Azért van ez, mert nagy a kereslet és alacsony a gyártókapacitás egyes modelleknél + a távol gyártott autók szálltási ideje is hozzá jön (mert itthon senki sem mer nagy raktárkészletet felhalmozni amúgy sem) és mivel nem mi vagyunk az elsődleges piac ezért ide akkor érkezik járgány ha az elsődleges piacokat már (nagyjából) kiszolgálták. Sőt sok gyártó csak bizonyos előre meghatározott számú autót szállít adott piacra. Aha azok lekötésre kerültek akkor már csak a jövő évi kontingensből jut. Persze az előleget felveszi a kereskedő...
Meg bekavart a WLTP fogyasztás bevezetése (sok autót újra kell mérni és addig nem forgalmazható), és a szigorított Euro6...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
Biztonsag es vezetest segito valamint szorakoztato elektronikakban jobbak az uj autok, de altalanos finomsagban nem tudnak felnoni sehogy sem a regi premiumokhoz. Az E39 23 eve jelent meg a piacon. Egy i30-nak (ami a mai legjobb kompaktok kozott van) nincs olyan utfekvese, zajkomfortja es altalanos kenyelme, mint egy 300 ezret futott E39-nek.
Viszont cserebe jo esellyel sosem fog elromlani.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Persze, hogy jobb. Sokkal komolyabb futomu es fekek vannak alatta. Zajban kozelitenek mar az uj kompaktok, szelzajban hozzak is a szintet, de a futomu felol tobb szurodik be, az teljesen biztos. Ez a zajszigeteles es maga a futomu konstrukcioja miatt is van.
En most tekertem bele egy ezrest egy vadi uj i30-ba. Volt E39 es E61 is a haznal, szoval tudom mirol beszelek.
Kurva jok az uj kompaktok, teljesen vallalhatok nagyon hosszu utakra is, de a fentebb emlitett teren egy E39 mindig jobb. Az mas kerdes, hogy nincs benne radaros tempomat, meg savtarto es ledes fenyszoro, ami egy uj kompaktban mar lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Nem feltétlenül jobbak. Más lett a pontozás a törésteszteken (vezetestámogatót rendszerek), ami rohadtul nem véd meg az elalvó román kisbuszostól. Arról nem is beszélve h már kiismerték a gyártók a tesztmetódust. Lásd új Toyota Rav4 ahol csak a vezető oldalra rakott extramerevítést mert a másik oldalról nem tesztelik a törést.
A másik, hogy oké egyre több a nagyszilárdságú acél de a gyűrodőzóna mérete nagyon nem mindegy. Sokra mész ha a vadi új kompaktban az agyadbanyílik a légzsák...
Nyilván egy lyukasra rohadt (ex)prémiumra nem él ez de egy jó karban lévő nem feltétlenül rosszabb mint egy korszerű kompakt törési szempontból.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
UHHH
senior tag
Fiestám volt 1.6-os, Ti-VCT-s. Annyira imádtam! Csekély 120 LE-s volt, mindenkit legyorsult a meglepetésszerűen zöldre váltó közlekedési lámpánál. Ha nem figyeltem oda, már 170-nel mentem a pályán (legálisan). Mindig pöccre indult, nagyon szerettem.
Szerk.: Különálló mondatokba raktam, talán így érthetőbb Snoop-y számára is.
[ Szerkesztve ]
Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html
-
-
Milyen autóról van szó?
Olyan ami generál eszköz semmire sem jó. Vannak páran akik azt csinálják hogy megvesznek olyan eszközt amire azt ígérik h 200 típusból ki tudják írni pl a DPF-t és hát hallottam már nagy csodálkozásról amikor a vezérlő meghalt az "egyszerű" kiírástól.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
Hibakód olvasásra elég az ELM, azzal legalább nem tudsz kárt csinálni, mert csak olvasni tudja az ECU-t. Alapvető autodidakta debug-ra elég. Nekem is van (igaz nem ELM).
mod:
Tsebacsi: Volt itt egy 4x4 2.0 TSI Superb. Azért abba átültem volna...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Szerinted akkor mi van az ingyen szervizben?
5évig/75ekm-ig, ami elő van írva azt ingyen megcsinálják.
Kopó nincs benne
Az 5 év gari/100e km-el ne keverd össze[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Most az akció része a fiat tipo-nál, hogy ingyen adják hozzá az előre megvásárolható Easy Care-t
Ami jelen esetben 5 évig, vagy 75 ekm ingyen szervizelik.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Igen ez egyedi ajánlat.
Az új autókra a garancia a nem kopó fő alkatrészekre van.
Eu előírás a 2 év kilóméter korlátozás nélkül, de általában 3 évet vállalnak a gyártók 100-200ekm, de egyre több az 5 év és ugye a kia 7 év és most a suzuki 3+7 év a motor+turbo+váltóraEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
Papíron ezt írják: "az 1,8 literes, Atkinson-ciklusú, 99 lóerős és 142 Nm-es nyomatékú benzines, plusz a 82 lovas és 207 Nm-es villanymotor 136 lóerős összteljesítményt ad E-CVT váltón keresztül"
Nehéz lenne megmondani, hogy hova sorolnám, mert olyan sok féle motor van már. Egy biztos a 120 lovas 1.6-os Vitarához képest érezhetően erősebb. Viszont a 2.0-ás 140 lóerős B7 Passathoz képest gyengébb, de itt a nyomaték hiánya a nagyon erős különbség.
(#113774) zoo8800: Autópálya nem az a rész ahol kiemelkedik. Ennél a kocsinál a fix 90 a nagyon jó, ott 3,5 körül fogyaszt. Pályán 130-as tempónál bekér a 5,5L/100-at Nekem az a lényeg, hogy mindenhol kevesebb fogyaszt mint a dízel CRTDI Passatom.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, pont egy ilyennel hozott haza a taxis a minap. Túl van a hibamentes 300k km-en de azt mondja sok kollégája tolt már le vele 400k km-t gond nélkül. Bár volt amelyikben kellett 1-1 cellát cserélni de az nem vészes dolog. Prius plus-nál mondjuk már szívás, ott nem cserélhetőek a cellák külön-külön.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
Egyáltalán nem gyenge, 10,9 a 0-100. Egy közepesen rossz érték. Az a jó, hogy 100 felett is bőven besegít a villanymotor.
Ha valaki úgy használja ahogy én akkor soha nem jön vissza a Hybrid ára amennyivel újkorában kerül. De annak az embernek aki megvette újként a kocsimat már biztos megtérült. 170e km-et rakott bele 2 és fél év alatt. Nagyon megbízható konstrukció és alapvetően vissza tudja hozni az árát. Én is ezért választottam, mert a sok városi utam miatt egy olyan kocsi kellett ami lehető legkisebb károsodással viseli a 2-3 km-eket nap mint nap többször.
(#113791) Integrale: Én egy olyan kontextusban értem, hogy mennyit fog elmenni egy 300 lovas egyhatos meg egy 100 lovas ugyanekkora motor. Az F1-ben is 1,6-os motorok vannak 800-900 lóerős teljesítménnyel és azok is működnek több ezer kilométert brutális terhelés mellett. Ha ebből indulunk ki, már látszik is, hogy a mai motortechnika mennyire fejlett.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Sehogy, itt a városban soha nem tudom feltölteni. Olyan 40% körül tartja az akksit, de az annyira elég, hogy 30-ig nem kapcsol csak be a benzinmotor. De mivel ez nem villanyautó ezért nem is várható el tőle, hogy azzal haladjon. Ha maxra fel van töltve akkor se tud többet sík úton 2 km-nél.
Sima benzineshez képest ott van a nagy előnye, hogy dugóban tud villannyal araszolni. Másik meg, hogy minden megindulás még amikor a benzinmotor jár az is elektromosan történik. A hagyományos benzinmotornál pont az elindulások fogyasztanak a legtöbbet.Ha valami nem tiszta még kérdezz nyugodtan, elég jól kiismertem már a Toyota hibridjét
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
De akkor is villanymotorral araszolsz, csak annyi, hogy jár a benzinmotor mint generátor. Feltölti kb. 50%-ig és utána megint elmegy jó ideig. De itt az a lényeg, hogy ha jár, ha nem jár a motor akkor is villannyal mész min. 30-ig. Ha fel van töltve akkor max 75-ig tud villanyosan menni de akkor már tojásokon kell lépkedni, hogy ne induljon be a motor
Itt ne csak az üzemanyagot számold. Az EGR szelepen kívül semmi nincs benne ami a modern motorok rákfenéje és mégis dízel fogyasztást tud produkálni. Persze ott az elektromos rendszer ami drága és bonyolult, de nem igazán találkozni olyannal ami meghibásodott. Én nem a megtakarítás miatt vettem ezt a kocsit. 4,5 millióból sok durva autó kijött volna több száz lóerőkkel. Nekem a megbízhatóság volt a fő szempont. Pont azért ment el a Passat mert állandóan ott lebegett a fejem felett, hogy melyik alkatrésze adja meg épp magát. Egyszer már otthagyott valahol és onnantól kezdve elment a bizalom.
Válassz Amperát, csak ott nagyon résen kell lenni. Szerintem jobb kocsi mint az Auris. Most még nagyon jól ki lehet használni a plug in-t. Pont ahogy joamilestoné írta az előbb, hogy 55 km-t tett meg ingyen
Ui. Jah, igen nagyon magas az áruk sajnos. Most a benzinesek drágultak, ami meg ilyen hibrid még drágább a dízelbotrány miatt. Erre fele mennek el az emberek és a kereslet növeli az árakat.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Azok amik 3 millióért vannak olyanok is. Ha csak nem az első generációs Auris HSD-t nézted. Bejártam az országot normálisat keresve de sehol nem találtam értelmeset, pedig 4 volt a határ. Megnéztem vagy 15 kocsit legalább és jól elszörnyülködtem tőlik, hogy ilyen sok pénzért ennyire vackokat árulnak. Motorikusan eléggé megbízható, nem is attól féltem. Hanem egy rakás szerencsétlenség volt az összes kocsi. Ilyenek hogy 70k km-nél málló kormány 60k-val felszaggatott tetőkárpit és még sok más. Volt olyan amiről konkrét karroszériaelemek hiányoztak és mindet 3,8-ért.
Ampera meg 4-ért nem az igazi, de ezt Saint jobban tudjaA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Képeken bármi lehet szép
Jah azt elfelejtettem hozzátenni, hogy amikről beszéltem azok max 4 éves kocsik voltak.
Biztos, hogy van jó és szép, de nagyon résen kell lenni. Nekem szerencsére sikerült egyet találni. Még egyszer mondom attól, hogy külsőleg belsőleg le van lakva még lehet jó, mert a technika már 20 éve fejlődik benne és nagyon megbízható. De nálam kinézet is nagyon fontos volt. Nem akarok egy 4 éves kocsiban olyat látni, hogy szakadt a vezető ülés 100e km-elAz első generáció is nagyon jó, a kettes Prius rendszere van benne ami híresen megbízható.
Amúgy szerintem azért ilyen kiábrándító a magyar használtpiac helyzet, mert sok a külföldről behozott tákolt kocsi. Amit az átlag Kis Pista nem vesz észre ha bármi baja van. A kereskedő meg nem fogja törni magát, hogy a csak igazán jót hozza be, mert a sz@rt is elviszik előbb utóbb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-