- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Crypto Trade
- Videó stream letöltése
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- SkyShowtime
- A jövőben csak Yahoo-fiókkal lehet használni a cég szolgáltatásait
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_q
addikt
válasz Mágus2 #111839 üzenetére
Nekem ajánlhatnál kocsit ha van kedved 2 millió, 10 év körüli lenne szerintem megfelelő. Jó lenne ha előzésnél nem kellene gondolkodni országúton. Havi 1-2 országúti hosszabb táv, többi városban napi 20 km. G astra van most 90 Le, jobb lenne valami kényelmesebb, dinamikusabb. Ja és valami kisebb egyterű/kombi lenne jó méretileg, illetve használatból eredően benzin.
Elnézve 110 Le van többségben de azt kicsinek tartom nagyobb autóba, 130-140 Le motorok talán elég, de nem túl nagy a választék H astra nem biztos hogy rossz lenne, de az meg nem is egy nagy előre lépés szerintem. Turbo benzines se rettent el, ha nem kell félni hírhedt hibáktól. -
_q
addikt
válasz Mágus2 #111856 üzenetére
Itt egy totalcar cikk. Itt azt írja a CVT váltó kerülendő mret sok a gond vele.
"Kerülendő a CVT váltó, mert elromlik, méregdrága és megszűnt a gyár, ahol az alkatrész készült. Néhány népítélkező megszívta az erősebbik egyhatos benzinmotor, a TI-VCT szelepvezérlésállító-mechanizmusával. Ezúttal jobb az olcsóbb kivitel, bár azzal tényleg nem egy versenyautó a kompakt Ford."
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz Mágus2 #111877 üzenetére
Elnéztem a CVT nem Ti-VCT, de a cikkben és amit bemásoltam belőle ott sajnos a Ti-VCT-re is vonatkozik, hogy nem annyira jó. Vagy ezt úgy kell érteni, mint minden más motornál is lehet pl egyiknél folyik az olaj, másiknál túl sok olajat eszik egy két példány de döntő többségében a Ti-VCT egy jó kontrukció?
Viszont ahogy nézem focus kombiban is van ez a motor, igaz elsőre nem gondolnám túl erősnek a 116 Le-t. Jelenleg kicsit könnyebb 90 Le G Astra után ha tömeg-teljesítmény arányt összevetem, akkor közel annyival több a Le, mint amennyivel több a súlya egy focusnak, legyen az c max vagy kombi.Egyébként sajnos nem tudok jót választani, azért nézegettem 2008 körül mert úgy voltam vele azok a modellek talán "modernebbek", így kényelmesebbek és több extrával van felszerelve. A C max meg mivel 2004-ben is volt már így gondoltam ott még nem annyira pakolták tele ABS és ESP-n kívül nagyon mással. Pl sötétedő belső tükör és ehhez hasonló "apróságok". A 2 millió körül úgy értettem, hogy mondjuk +- 300 ezer, de gondolom ezzel sincs sokkal jobban kiszélesítve a választék.
-
_q
addikt
válasz kisza25 #112146 üzenetére
Hogy működnek ezek a tesztvezetések? Jelen esetben te potenciális vevőnek számítasz, de tegyük fel aki nem is akar venni vagy esetleg akar, de használtan ugyan azt a modellt az bemegy egy márkakereskedésbe és kipróbálhatja? Tehát csak kíváncsi 1-1 újabb autóra akkor elmegy és kipróbálhatja minden háttérinformáció nélkül? Esetleg kell valami látszat is legalább, hogy potenciális vevő lehetsz még akkor is, ha nem?
-
_q
addikt
válasz kisza25 #112180 üzenetére
Köszi. Akkor ezek szerint, főleg hogy egy márkán belül próbáltál többet is tényleg kizárható, hogy bármi miatt köteleznének valamire. A jelentkezést az adott városhoz tartozó kiszemelt márkakereskedés honlapján lehet megtenni vagy központi rendszerben valahol? Meg van az adott városi útvonal ahol mehetsz egy kört olyan dinamikával ahogy a kresz engedi? Kb mennyi idő szokott lenni egy tesztvezetés?
-
_q
addikt
Sziasztok!
Ahogy nézem a kombi kínálatot 2 millióig H astra 1.6 (116Le), 1.8 (140Le) és ford fucus 1.6 Ti-VCT 116 Le amik talán szóba jöhetnek. Attól tartok mind a kettő eléggé fapados, jó lenne ha kényelmes lenne az autó és lehetne vele dinamikusabban is menni. Honda Accord nem annyira jön be, illetve ezek jóval többet is futottak, Toyota avensis áráról van csak véleményem, ami alapján szerintem túlárazott. Szívesen fogadnék ötletet, javaslatot.
-
_q
addikt
Voltam ma megnézni, kipróbálni egy 1.8-as H astrát. Sajnos a vártnál rosszabbul teljesített. G astra után nem éreztem túl nagy előrelépésnek. Valamilyen szinten jobb volt G-be vissza ülni.
140Le meg jó jó, de én többet vártam, pedig nem tűnt kevésnek. Pontosabban amit tud 150 Nm lehet ami kevés. Egy turbo 200 Nm körüli motor lehet jobban tetszene, de olyat még nem próbáltam. Lehet még gyűjtögetek és egy kicsit magasabb kategória felé nézek.
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz Richard! #112500 üzenetére
Ezt mástól is hallottam, hogy hiába régi egy prémium autó, akkor is kb hasonló mint egy 8-10 évvel fiatalabb, mert a nem prémium gyártóknak ennyi idő kell mire elérhető áron hozzák ugyan azt mint egy korábbi prémium már rég tudott hozni.
Csak ezek a fránya technológiai újítások és még egyéb jó néhány előny, amivel jár egy újabb kocsi vonzza az érdeklődést[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz szőröscica #112506 üzenetére
Egy 23 éves prémiumnak még a mostani 2018 körüli i30-hoz képest is jobb az úttartása meg a konfort, zajszigetelése? Ez tuti, mert ennyire azért nem gondolnám, hogy nem fejlődnek a nem prémium autógyártók megoldásai. Nem próbáltam, ezért laikusként kérdezem.
-
_q
addikt
válasz szőröscica #112508 üzenetére
És biztonság szempontjából? Az több mindenből jön, karosszéria, légzsákok és egyebek. Abból is simán hozzák a régi prémiumok a mostani nem prémium autók szintjét? Mert itt is az lenne az első amire gondolok, hogy egy mostanában kiadott kocsi töréstesztje jobb mint egy régebbi prémiumé.
-
_q
addikt
Mi a véleményetek a ford mk2 facelift-ben található 1.6 Ti-VCT és a 2.0 benzines motorról? Érezhető a 2.0 benzines nagyobb teljesítménye, vagy bőven elég lehet bele a változó szelepvezérlés miatt a Ti-VCT motor is? Valamelyik kevésbé megbízható? Illetve egy Toyota 1.8 VVT motor megbízhatósága is érdekelne.
A 3 motortípus közül milyen sorrendiség állítható fel, ha nagyon kellene? Jól jönne minden információ.
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
Mit gondoltok az melyik a jobb, egy gyártóhoz rendelt vagy egy általános diagnosztikai eszköz, ebayes eszközök esetén? Úgy tudom van a Delphi diaghoz hasonló illetve vannak az egyes autó gyártókhoz speciális diagok. Esetleg ajánlásokat is elfogadnék, amit EU-n belül be lehet szerezni.
-
_q
addikt
válasz MunezXBK #113009 üzenetére
Hiba kiolvasás, törlés és esetleg ha felmerül hiba, akkor ránézni, hogy vajon miből jöhet, pl különféle nyomásértékre, szenzor állapotra ránézni. Szóval inkább diagnosztikai dologra kellene, hogy ha én nem is tudom megcsinálni, de egy kiinduló pontot tudjak adni a szerelőnek, hogy mit csináljon, milyen irányba induljon el. Akár autóvásárlásnál ránézni az autóra, hogy minden rendben van-e.
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz bitpork #113013 üzenetére
Semmi baj, építő jelleggel veszem. Még nem tudom, hogy érteném-e, de valahol el kell kezdeni. Ha nem látok semmit, akkor nem is fogom sose érteni
Lehet elég lenne egy ELM327? Nem teljesen vagyok tisztában, hogy az mennyire lenne elég nekem. A komolyabbakat kevésbé ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz bitpork #113020 üzenetére
Ja ilyesmi beleírásokat nem szeretnék, tényleg diagnosztikai rész érdekel csak, monitorozni tudjam a jeleket és ha hiba van akkor lássam, illetve valami alap fogalmam legyen róla miből jöhet. Nem szeretnék hackerkedni. Opel egyébként, de ha lenne univerzális eszköz az lenen a tuti
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz Doki16 #113589 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de visszanézve 2003 óta vannak toyota visszahívások különböző kisebb vagy inkább nagyobb dolgok miatt. Lehet a tiéd a következő hírben lesz benne ami a 2015-2018-ra vonatkozik. De ne legyen igazam. Félre értés ne essék egyébként nekem is szimpatikus nagyon az auris hibrid, de mostanában már sajnos a toyota is felült a gyors vasútra és persze ilyen tempóban nem lehet megfelelően letesztelt autót hibamentesen kiadni
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz stickermajom #113596 üzenetére
(#113600) Qru
Mind a kettőtöknek igaza van nem jó felé halad az ipar -
-
_q
addikt
válasz Reaper #113741 üzenetére
Az a baj, hogy ilyen esetben több eshetőséges is hihet a vevő. Egyrészről azt, hogy igazat mondasz és tényleg kb 25 ezer Ft-ból meg van a töltés. Másrészről azt is hiheti, hogy át akarod verni és a klíma kompresszorral van valami, ami többszöröse is lehet egy feltöltésnek.
Ha precíz a vevő és zavarná a klíma akkor alkudni fog és többet mint 25 ezer Ft. Ebben az esetben megéri feltölteni.
Ha nem izgatja a vevőt, mert úgy is egy régi suzukiról van szó, legtöbbe nem is volt klíma, akkor megspórolsz 25 ezer Ft-ot.Szerintem ezt a 2 esetet érdemes mérlegelni és tudom nem könnyű, mert az autó eladási árához képest (400 ezer Ft körül írtad) képest a 25 ezer bizony soknak mondható.
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz Doki16 #113800 üzenetére
Akkor van baj, ha sokáig tart az araszolás, mert akkor az elektromotor nem tud működni, nem lesz elég energia az aksikban. Szimpatikus, csak az áruk ne lenne olyan magas
Nagyjából átlagosan 4 liter a különbség egy hagyományos benzinmotor fogyasztásához képest. Ha turbó is van, akkor még kevesebb. Ha 4 liter különbséggel számolunk, évi 10 ezer km esetén durván 160 ezer Ft megtakarítás jelentkezik. Ahogy elnézem a hibrid hajtású prius 2009-től vagy auris 201 700 ezer -1 millió Ft-al drágább mint egy hasonló évjáratú tisztán benzines. Így az éves 10 ezer km esetén 5-6 év alatt térül jön vissza a különbözet.Jó ez a hibrid, csak a különbözet mire megtérül nagyjából annyi időre szokás manapság megtartani egy autót. Ha valaki megtartja 10 évre és/vagy évente megy 20 ezer km-t, akkor már volt értelme használat hibridet venni. Ahogy te is írod az autód első tulaja esetén.
Köszi az infókat, lehet kérdezek majd még Elfogadnék én is egy aurist, ha nem lenne olyan magas a használt ára
[ Szerkesztve ]
-
-
_q
addikt
Adott a következő probléma: G astra 1500 fordulaton tartva menet közben +- 200 RPM-et ugrál, ennél fogva rángat a kocsi- Ha egyesben megyek akkor főleg, de kicsit 2-esben is, tehát szerintem független a váltótól. Volt már vákuum cső csere, de nem lett jobb fojtószelep tisztítás után mint ha minimálisan jobb lett volna, de pár napra rá megint ezt csinálta.
Van valakinek ötlete mitől lehet?
Új hozzászólás Aktív témák
- Dacia topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- SSD kibeszélő
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- További aktív témák...