-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Üdv Uraim,
Érdeklödnék, hogy van-e valakinek tapasztalata karosszéria-fóliázással, illetve annak eltávolításával kapcsolatban?
Kérdésem onnan fakad, hogy a kinézett Vectra GTS típusból hírdetnek egyet, aminél a motorháztetö-tetö-csomagtérajtó vízszintes síkja van 1,5-2 éve fóliázva. Az autó alapszíne ezüst, a fólia pedig mattfekete.
Mivel egyelöre a válogatás fázisban tartok, érdekelne a téma, hogy érdemes-e a kosárban tartani, vagy jobb elengedni, mert csak a macera lenne vele.
A kérdésem, hogy elvileg azt nyom nélkül le lehet-e hámozni róla?
Mennyi esély van rá szerintetek, hogy ennyi idö alatt a nap " megszívja " annyira a kasztnit, hogy elütnének a színek leszedés után? -
Szada85
aktív tag
válasz tboy93 #54511 üzenetére
Igen, ez is felmerült bennem szintén, hogy esetlegesen a lakk hiányosságait is próbálhatták eltakarni ezzel, emiatt picit ódzkodok is a konkret darabtól, túl nagy a kérdöjel.
Vagy még megpróbálhatom megkérni a tulajt, hogy elmenni együtt az autóval fóliáshoz, lekapatni, és ha minden oké ( nyilván az elötte átnézésen, próbaúton is ), akkor deal.
Biztos jön majd ki a szeme a srácnak, mint a csigának. -
Szada85
aktív tag
válasz Richard! #57558 üzenetére
Mondjuk - legalábbis a linkelt forrásban - egy szó nem derül ki az intézkedés hátteréröl, márpedig ilyenkor bennem azért megfogalmazódik, hogy egy külsöre alapvetöen " gyárias " kinézetü autót nem valószínü, hogy csak úgy hopp, kikapnak a zserbók a sorból, ha szolídan gurul vele az úton.
Az ültetés esetleg feltünhet persze...De, ha mondjuk épp elrúgta neki a cimbi - aki mögötte parkol a felsö képen - elött a húzott dízelt - amennyire a képböl kivehetö annak tippelem, de javítsatok ki, ha nem -, amit az autó máris egy emberes fekete légköri jelenséggel viszonzott, az azért már könnyen szemet szúr a rendfenntartóknak is, és máris nem kell se pad, se semmi, hogy villanjon a fényhíd szerintem is.
Másrészt pedig köztudott az utóbbi hónapokban, hogy vadásznak az ilyen dolgokra a kékek, ergo hatványozottan oroszrulett lett az épített autó.
-
Szada85
aktív tag
Attól, mert szerintem is elítélendö dolog az óratekerés, a saját példámon is látom, hogy ma mégis ez a kifizetödö út, írhatnám, hogy " erre van igény ", csak az bántó lenne, a vicces benne, hogy idekint Merkelland-ban Sem megy ez másképp.
Csak érdekességképp/tapasztalatként reggeli kávé mellé:
Hírdetem a 2003-mas G OPC-met, tényleg alaposan dokumentált szervízmúlttal, rengeteg számlával, lekövethetö korábbi tulajokkal.
240.000km van az autóban, én 210-zel vettem, a nálam töltött 1 év alatt kapott egy új gyári turbót, trafót, légtömegméröt, futómüben mindent kicseréltem, tehát nyugodt szívvel hírdettem meg, öszíntén leírva az autóról mindent, pontokba szedve mikor mit cseréltem, milyen extra dolgok vannak benne ( malomkerék, gewinde, kipuff )azokat a - korából fakadó - hibákat, minthogy van az autón pár ajtórányitás nyoma ( körömnyi ), 1-2 apróbb karc is, ezekkel a napi forgalomban nem nagyon tudok mit csinálni, hiába szoktam megnézni hova parkolok, plusz garázsban tartott az autó.Ezek után a következö hasfájásokkal siklott ki eddig a történet:
1. " Úristen, a 240k Km az rengeteg ",
2. " Mindjárt motorgenerál kell, meg egyébként is, hogyhogy karcos az autó ",
3. " Lassan motort kell cserélni, mert ezek max 300k-t mennek el, neki mondták ",
4. " Kár, hogy nincs meg a navi ( gyári 2003-mas ) CD-je, meg egyébként is sokat futott, meg hát biztos fényezni kell a karcok miatt "Mindezeket úgy, hogy egyik se jött el megnézni, de ezekre az indokokra hivatkozva kívánnak látatlanba 20-40%-ot alkudni ( " mert ez ennyit ér "), amit ha elfogadok, akkor hajlandóak eljönni egyáltalán megnézni az autót, majd nyilván személyesen még faragni kicsit az árból´, mert azt szokás...
Biztos én vagyok hülye matekból, de a 240 ezret 13 évre leosztva évi 18k Km futás jön ki, ami nyilván nem nagypapás, de egy Németország méretü országban én normális használatnak gondolnék.
És innen nézve kezdem megérteni, hogy igenis, aki ma el akar adni valamit, az a legtöbbször kénytelen ilyen piszkos dolgokhoz nyúlni, mert ez kell. Ha vételkor visszatolattam volna 110 ezerre, most lenne benne 140 Ezer, valószínü az elsö érdeklödö elvitte volna...fene a neveltetésembe...
Biztosan van az ellentáborban is tag, aki a számok mögé is lát, de, hogy a többség sajnos - ahogy mindenhol írják is - az álmot kergeti, azt én is csak megerösíteni tudom.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz Snoop-y #58474 üzenetére
Való igaz, hogy rétegmodell, különösen, mivel Caravan, abból Németeknél 200-210 db van összesen ( eleve csak 620db körül gyártottak ), jellemzöen persze a fiatalabbak veszik, viszont ritkasága miatt ez a verzió nem feltétlen hülyegyerekautó, a 3 ajtósok gyorsan szoktak fogyni való igaz.
Tagja vagyok az itteni OPC-s közösségnek egy ideje, ott is meghírdettem, de ott most a D Corsa/H-J Astra/ Insignia OPC a menö.
Nem feltétlen a vásárlóközönség összetétele zavar, irodisták között is lehet süsü, hanem a szüklátókörüségük, illetve a " kettös mércéjük ".
Amire nagyon kíváncsi lennék, hogy az az ember, aki sokallja ezt az évi ~18 ezret mennyit tesz a saját autójába, mert azért itt kint hamar össze lehet görgetni ennyi Km-t, különösen, mivel sokan ingáznak munkába is, egy kis nyaralás-kirándulás, és máris összejött.
Plusz nem hisztizésképp írtam ( még ha könnyen annak tünhetett ), inkább csak tapasztalatként, hogy nem lep meg, hogy ennyien büvészkednek a számokkal, mert ennyire sorsdöntö lehet az a hat nyomorult Digit a müszerfalon.
De persze, elkapkodni nem fogom, megvan az a Minimum összeg, ami alatt nem szeretném eladni, ki kell várni azt a delikvenst, aki a számok mögé is fog látni, és tényleg ezt keresi. Addig meg maradnak a bumburnyákok.
@lenko:
Az autót Németországban hírdetem, ezért is írtam, hogy itt Sem különb a helyzet. -
Szada85
aktív tag
válasz Snoop-y #58483 üzenetére
Természetesen, van közöttük normális is, vele a tárgyalás része is korrektül megy, szóval nem reménytelen a dolog, inkább csak, mint érdekességképp írtam az esetemet, hogy egyáltalán nem vagyok meglepve a büvészkedésen.
Persze, nekem is Volt sok, Volt aki arra kérdezett rá kétszer,a mi le is van írva a hírdetésben ( felszereltség, kerekek ), a " dehátláttammásikkettötolcsóbban " kártyát is kijátsszák ( tekitve, hogy az enyém tetöablakon, tolatóradaron kívül full extra, és így a legmagasabban felszerelt a piacon, nem tud meghatni ).
Picit vicces, hogy mára oda jutott ez a piac, hogy látatlanban alkudozunk, el Sem jön megnézni ( vagy mondjuk ugye arra fogja az alkut, hogy neki ide kell autóznia 2-3-400 km-t...nem, nem kötelezö idejönni cimbi, vehetsz a sarkon is a teveárustól autót ), holott lehet egy megnézés meggyözné Öt, hogy érdemes megvenni. Na mindegy, majd meglátjuk.
-
Szada85
aktív tag
Az a baj, ez nem nemzetiség/országfüggö, szerintem.
Az emberek nagy része tojik manapság arra, miként használja az autót.
Hogy most ez amiatt van, mert
1. Nem is igazán ért hozzá, ergo miért is vigyázna rá, neki csak egy mozgó doboz,
2. Maga az ember ilyen igénytelen, így az autójával is az,
3. Lízingeli ( legalábbis idekint elég sok ilyen lehet ), ergo, minek vigyázzon rá, ha a lejárat után nem tervezi megvenni, 2-3-4 évet meg rugdosva is elmennek még ezek,
4. Céges, és arra meg ugye föleg minek vigyázna ( ha nem tervezi megvenni utána persze ).To all:
A Vectra pedig iszonyat hamar megszerettette magát, imádom a V6 hangot, kellemesen tágas nekem, a menetteljesítményei is rendben vannak, minden szuper.
Fogyasztásra pedig, eddig cirka 3 Ezer Km-t mentem vele, mondjuk olyan 70 / 30 autóút+autópálya / város, elég sokat "zenélve" a motorral, így áll most a BC 9,4 L-es átlagon. Én maximálisan elégedett vagyok vele.Hétvégén megkapta a 18"-os Irmscher gurigákat, még esetleg egy pici hasmagasság csökkentés lehet tervben, de csak akkor majd, ha megmakkannak a gátlók, addig marad így minden.
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #66687 üzenetére
Természetesen a szépség relatív, a FL utáni modellek szemböl kicsit elegánsabbak, ez tény, de ehhez az oldschool, hörgö szívó V6-os motorhoz szerintem pont passzol ez a balta arc.
Igen, a belsöröl láttam én is olyan képeket, amik elég gyászosak, pl az ajtóbehúzó környéke szokott hitvány módon összekarcolódni, szerencsére az enyémben egyelöre nincsenek nagy csúnyaságok, egyedül a világos kárpit koszolódik könnyen, az ülésekre még vár egy autókozmetikás tisztítás, a sima kárpittisztító+szivacs kombó már kevés nekik.
-
Szada85
aktív tag
Sziasztok,
Felmerült bennem, hogy szívesen vennék valami OBD-s "kulcsosautós-ikon" kiolvasó céleszközt. Használ valaki közületek ilyet, vagy ismerösi körben, amit szívesen ajánlanátok?
Nem célom az autószerelök kenyerének elvétele, csupán az alap funkciókat szeretném használni, mondjuk egy Check Engine, vagy "kulcsosautó-ikon" okának kiolvasását, mivel az átlagnál jobban érdekel az autóm mechanikai oldala is, és szeretem tudni, ha valami felvillan, hogy mi okozza.
Jellemzöen Opel (azaz GM ) márkánál használnám.Néztem ezeket a " kézi-hibakód kiolvasókat ", azaz, amit nem laptopról futtatsz, hanem saját vezérlöjük van, legtöbbjük ugye univerzális jelzövel, ezekkel van valakinek tapasztalata?
Elöre is köszönöm a választ.
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #70153 üzenetére
Csak milyen kár, hogy az úriemberek a sportot nem a szépsége, illetve az az iránt érzett tiszteletük miatt üzik.
Na meg persze - ha igazak a hírek, az ártatlanság védelme mindenkit megillet -, akkor szintén nem csak a tatamin gyakorolták a sportban szerzett tapasztalataikat.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #72934 üzenetére
No offense, elég részletes lista, jó sokáig fenn is maradtál emiatt, hogy ezt így összeírd látom.
Elismerendö, vannak benne pontok, amik igazak is lehetnek az adott szériára, DE...
...azért abban ugye egyetérthetünk, hogy a felvázolt pontokból jópár ráhúzható még egy kalapnyi autómárkára ugyanazokból a korokból, ergo, akkor remélem véleményed szerint azok is mind hasonló minöséget / értéket képviselnek.
És itt lehetne szó az F-el egykorú szinte bármilyen márka rozsdásodásáról ( a 90-es évek környékéröl ), vagy az olajfogyasztásról ( amik ugye több nagy márkánál - mint a BMW, Audi, stb. - jóval késöbb, tehát újabb motoroknál jelentkezett, de persze, ha egy N-es BMW moci eszi, akkor az "elfogadható", "az ilyen", na de, ha egy Opel, akkor az már pfejj, értem... ).
Félre ne érts, elfogadom, hogy a Te " véleményed" ez, azonban ezt ilyen nagy " Élet Igazságaként" tálalni picit erösnek érzödik, szerintem.
Maradok továbbra is hü olvasótok.
-
Szada85
aktív tag
Neem, én nekem semmi bajom sincs vele, mindeninek adott a lehetösége, hogy véleménye legyen, az elöadásmód volt picit talán igazságtalan szerintem, ennyi.
Illetve, ha belegondolok, hogy a napi mellett a játszós autóm egy F Gsi, akkor föleg élvezni fogom a DuplaProli életemet a továbbiakban is, mindenféle sérelem nélkül.
-
Szada85
aktív tag
válasz szőröscica #73050 üzenetére
Szerintem pedig ez nem erröl szól, hogy melyik mit ad cserébe, mert ez nem lehet kifogás a hibás konstrukcióra akkor Sem, ha az egy BMW, vagy bármi más.
Az Opel az Astrával azt adja, hogy az átlagember számára megfizethetö alternatívát kínál a mobilitásra. Ülsz az 1.6 szívóban, és elgurulsz A-ból B-be, komolyabb kaland nélkül, pont. Amire az emberek jelentös része az autóját használja.
A BMW nagyobb kényelmet ad, több extrát, bizonyos modellek izgalmat is, de ezt le is rakod a magasabb vételár képében egy Astrához képest. ( és a magasabb ár - illetve, hogy az egy prémium termék - fényében az én véleményem szerint föleg nem szimpi, hogy szintén csipegeti az olajat. ).
Ettöl persze még a BMW nem lesz rossz autó, ahogy az Opel sem egy foskazal, erre próbáltam kilyukadni az elöbb is.
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #73061 üzenetére
Szerintem a Fóka1 is kellöen népszerü Volt a maga idejében a G Astra mellett, abból is elég sokat lehetett látni. ( Illetve Fókából is a mai napig ugyanúgy. )
Azt el tudom képzelni, hogy az F Astra népszerüsége ágyazott meg a G-nek is egyébként, egyszerüen elterjedt az F korából, hogy a hétköznapi közlekedésre jó autó, abból láttak az emberek tonnaszámra, és kész. Elmentek megnézni, hozta azt a szintet, amit kerestek, és megvették.
Természetesen ez csak feltételezés, sosem végeztem semmiféle kutatómunkát ezügyben. -
Szada85
aktív tag
Azért a kedves videózós autóstárs viselkedése legalább annyira véleményezhetö szerintem, hogy 84-röl kemény 89-re felgyorsít - pedig valószínüsíthetöen a tükörben látszódott, hogy az érkezö autó jelentös sebességkülönbséggel jön - illetve a sávváltáskor még nem is "gyorsít", csak komótosan áthúzza a volánt...
Ez nem mentesítí az Audist sem - bár a leállósávon még így is elslisszolhatott volna - persze, de az én szememben a másiknak is járna a faszkorbács. Illetve ugye a cserbenhagyást már csak csendben tegyük mellé.
-
Szada85
aktív tag
Természetesen a körülményeket nem ismerjük, abból indultam ki, hogy a videó elején az elhaladó autók is elég sebesen haladnak, mert elhagyják a videózós autót. A rendszám meg amennyire a videóból kivehető talán orosz, illetve a nyelv is erősen arra a régióra hasonlít.
De persze nem is ez a lényeg, inkább az elvet szomorú látni, de láttam persze én is a YT-on kismillió videóban az ottani közlekedési "szokásokat". -
Szada85
aktív tag
Ha megnyitod/megnyitjátok a képeket ott van a motortérről is, dBilas Flowmaster légszűrő rendszer (150-200€), és dBilas szívósor (600-800€ körül ) látszik kapásból, ergó ezek használtan is cirka 250-300 ezer Ft-nyi motyók, plusz ki tudja nincs-e tengely is hozzá, ha van kipu és program is benne, akkor motorikusan eléggé rendben lehet.
Az optika ettől persze még olyan, amilyen, azt mindenképpen le kellene rúgni róla. -
Szada85
aktív tag
válasz molnarpeter #81532 üzenetére
Az attól (is) függ, melyik részére mész Frankfurtnak. A föpályaudvar, és környékétöl valószínü a Holdra akarsz majd költözni ( bár a nagyobb városok pályaudvarai azért szerte a világban elég nagy nemzeti kondérok ), ha valami nyugodtabb, külvárosi részen vagy, ott pedig valószínü alig fogsz bármit is észrevenni.
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #84118 üzenetére
Biztosan én vagyok ügyetlen, de nekem nem sikerült pl. 3-as BMW-vel közepes felszereltséggel ( persze tudom, ez relatív, kinek mi a közepes ) megállni 10 millió körüli listaárra.
Egy 318i benzin kéziváltóval, egyszerü színben, alap (16") kerékkel, mindenféle optikai csomag nélkül, a legegyszerübb börbelsövel, és "közepes" szinttel ( börkormány, autom.klíma, naprolók, Tempomat, PDC körbe, tükör csomag, ülésfütés sportüléssel, navi ) 13 millióba áll meg.
Ennyit is szoktak engedni a kereskedésben, hogy levihetö 10-re? ( Sosem vettem új autót, így kérdezem. )
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #84138 üzenetére
Annyi legalább kell(het), hogy egy mélygarázsból ki tudj állni.
Normális közlekedésre ( tehát nem a belsö sávban megfelelni a sztereotípiáknak ) nem feltétlen lehet rossz motor, bár én is inkább azt a verziót szeretem, amikor bármikor elö lehet rántani még pár lovat a cilinderböl.
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #84144 üzenetére
Pedig ahogy a konfigurátorban látszik, nem alap.
A sötétedös belsö tükör olyan 60 ezer Ft, de pl a szélvédö felsö napvédö csíkja is 30 ezer Ft-os extra.@[vilike]:
Ez egy élhetö konfiguráció lenne.
Az egyik felsövezetö 3 napja kapta meg az ugyanilyen, csak metálfekete céges autóját, minden reggel sóhajtok egyet mellette, mikor sétálok be az épületbe. -
Szada85
aktív tag
válasz brumi1024 #84153 üzenetére
Valóban, most én is meglepödtem, az egyik kollegával beszélgettem épp, a másik részlegen dolgozó cimbije múlt héten váltott autót, új 330d Touringra, és a 65 ezer €-s listaárra kapott ~25% engedményt, és 52 ezer € lett a vége.
Nem gondoltam volna, hogy ekkora kedvesség is elérhetö. -
Szada85
aktív tag
válasz szőröscica #84190 üzenetére
Barátnőm korábbi, magyar rendszámos autójához is adtak a szervízben, ott 5€-t kértek érte. Forgalmit elkérték, forgatták egy darabig kétségbeesetten, megmutattuk a motorkódot, belemászott a számítógépbe ( itt nem láttam, hogy pontosan mit csinált ), majd cirka 1,5 percre rá adta is a matricát. Akkor, ott így működött.
-
Szada85
aktív tag
Ha pedig az évtized fogása lenne, akkor szerintem egy kereskedö már rég lecsapott volna rá, és valami szolid haszonnal újra felrakja, még mindig a piaci átlagár alatt.
Az egész hírdetés "gyanús", se nincs rendesen kitöltve, csak ami nagyon kellett, se leírás, semmi, esetleg egy e-mailt megérhet a dolog, hátha jön rá válasz, de nekem kicsit a TC cikkeihez hasonló " évtized fogása " hangulatú ez.
-
Szada85
aktív tag
Azért durva, mennyire pörög ez a "kamu autópiac", érdekes adat lehet, hogy vajon hány embert sikerül megkárosítaniuk.
Nagyjából 10 perc kattintgatás eredménye ez a kis esti sztori:kleinanzeigen.ebay.de-en állt kiemelt hírdetésként egy csodás 320GT "varázslatos" áron a Sportwagen Spindler ( regisztrált mai napon ) cég hírdetéseként:
A cég gyakorlatilag "év vétele" autókra szakosodott, mint ez az Audi A1 is bizonyítja, a legolcsóbban, alig futott autóként:
Vagy az igazán nagy hal egy A6 dízli potom egy millióval olcsóbban, mint bármi más:
Aztán ajánlom figyelembe az A6-os hírdetés feletti találatnál a Dandachi Autovermittlung céget ( a következő lehúzós banda ):
Ahonnan az egyik hírdetésre ( na meg persze bármelyik másikra is ) kattintva jön a " szokásos ":
Nem tudom a két oldal szűri-e ezeket a csalókat, nyilván egy minimális naprakészséggel, és józan ésszel elkerülhető a ph@szerdőbe szaladás, de ha ennyien próbálkoznak, akkor biztosan lehet (még) vele kaszálni... mindenestre érdekességképpen gondoltam megosztom.
-
Szada85
aktív tag
válasz brumi1024 #85979 üzenetére
A kleinanzeigen-en keresgéltem autóalkatrészt ( nem 3er GT-hez ), akkor dobott fel egy pár éves Q3-mat kiemeltként kb. féláron, gondoltam "megcsinálom az év üzletét".
Aztán jutottam ide, a 3er GT hírdetés meg olyan jól szemléltette a mobile.de-n, hogy mekkora csalás. A többi meg már kb. 4 kattintással jött. -
Szada85
aktív tag
válasz Termi16 #86017 üzenetére
A Yatournál drágább ( olyan 30-40 Ezer Ft + beszerelés ) áron van még a Dension Gateway széria, cserébe elég profi cucc, ez szerintem egy Qashqai korú autóval kompatibilis kellene legyen, létezik belöle BT verzió is, azzal kapsz USB, Jack, BT kontaktot a gyári rádiódhoz.
Eladáskor meg kiveteted, és berakod a következöbe is ( vagy, ha az már tudja ezeket, akkor eladod ). -
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
válasz barnam_ #89533 üzenetére
Attól, mert a legmagasabb mért Nm értéket (326) épp 4090-es fordulatnál érte el, attól még elöbb is tudja már kb ezt, a grafikonon is hamar megvannak a Nyúlmókusok, és a cikkben is benne van, hogy:
"...ami még ennél is fontosabb, hogy a benzinmotortól soknak számító 355 Nm-es nyomaték maximum már 1800-tól 4500-ig végig rendelkezésre áll."A a legtöbb chipszes cég elsö lépcsöje a ~300Le/430Nm, azzal már biztosan mást mutatna.
-
Szada85
aktív tag
Karácsony elötti napokban is tele volt több arckönyvös csoport, hogy a normálisan ~10 órás utat 14-16 alatt sikerült abszolválni hazafelé.
Mi 25-én mentünk hajnali indulással haza, - számunkra- rekordidöt mentünk, 9 óra alatt megvolt az út tankolással, pár pisiszünettel.Visszafele pedig 31-én ugyanilyen jól sikerült, ott csak az osztrák határon volt egy ~10 perces intermezzo, miután elöttünk egy E90-es BMW-vel két srác a rendör STOP tárcsájának hatására csak lassított, majd tovább akart hajtani. No, ott lett egy kis csödület hírtelen, addig meg senki sehova.
-
Szada85
aktív tag
válasz pècsimunkás #90204 üzenetére
És ha kiszáll az ember, mit csinál? Elveri öket? Aztán neki lesz ügye ebböl, önbíráskodás, bármi egyéb, mert "jajj szegények, ök itt bántva lettek"...
Elbeszélget velük kedélyesen a schengeni határokon belüli közlekedési morálról? Nem tünnek a sakkszövetség tagjainak, hogy müködjön. -
Szada85
aktív tag
válasz focvis #90783 üzenetére
Milyen mókás, hogy pl. az OPC Caravanomra is 17" volt annó a legnagyobb, az 1.8-as Cabriohoz pedig opcionálisan lehetett kérni a 18"-t is...
Én annó a G OPC-n egy 3/4 évre kipróbáltam a Speedline 18"-t, ott a 215/40R17-es gyári méretre 215/35R18 volt a legközelebbi váltó...Lehetett használni, de jobban kellett figyelni az úthibákra, a komfort a KW Gewinde miatt alapból csorbát szenvedett, így sokat azon nem vesztettem
De hétköznapi mászkálásra nem jött be, kiállásra persze sokkal szebben mutatott rajta. -
-
Szada85
aktív tag
Pedig egy C Vectra Caravan OPC a 2.8V6 Turbóval szerintem is meggondolandó.
Oké, nem "prémium" (értsd nincs benne HUD, vagy komfortülés), ebben hibádzik, de a Caravan kasztni kellemesen tágas utastérben is, a csomagtér pedig elég nagy, a V6 turbó szépen is szól és menni sem megy rosszul, pluszban húzható is kicsit akár.
Valamint nem is egy híresen problémás motor a 2.8 (az elsö, 256 lovas szériának volt vezérlés érzékenysége, gariban cserélték, a 280 lovasnak már semmi ), és van automata váltóval is -aminek a tartósságát nem ismerem persze-, árban pedig 3-3,5 millió körül már kb. a kínálat teteje van, elég jól felextrázva, legalábbis a mobile.de-n lehet találni jópárat. -
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #99744 üzenetére
A skoda.de oldal konfigurátorában a hagyományos Octi RS-t valóban csak dízellel dobja fel, de ha az RS245-ös variánst választod ki, akkor már ott lesz a benzines is, 7 sebességes DSG-vel.
Nagyjából azonos szintre konfigurálva az RS245 kézivel ~40.000€, a Focus ST Kombi pedig ~38.650€ listaáron.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #99806 üzenetére
Kinek mi a fontos persze, aszerint megtalálja a saját preferenciáinak megfelelöt.
De azon azért picit meglepödtem - nyilván tudom, hogy az új autók az elsö évben szenvedik el talán a legnagyobb mértékü értékvesztést - hogy Focus ST kombit, ~0,5-1 évesen (2017 évi darabok), 5-15 ezer km közötti futással 22-23.000 €-tól már el lehet hozni kereskedésböl, garival, elég jól felszerelve.
-
Szada85
aktív tag
válasz Borisz76 #99923 üzenetére
Ugyan nem írod, hogy pontosan melyik irányból mész haza, de mikor mi hazautazunk, akkor az A3-as autópályán szoktunk menni, osztrák matricát jellemzöen a "Bayerischer Wald" nevü kúton vesszük meg, ott némiképp kisebb szokott lenni a sor, mivel sokan az utolsó benzinkútra hagyják a vásárlást.
A nyári szabadságolások alatt mondjuk mindegy, mert az összes kút apokalipszis.Autsztriában pedig mi a "Steinhäusl bei Wien" OMV kúton a magyar matricát, ugyanis korábban jópárszor felsültünk a "Schwechat"-nál levö kútnál, hogy "épp nem megy a rendszer" (vagy csak nekünk nem volt szerencsénk).
-
Szada85
aktív tag
válasz pècsimunkás #100395 üzenetére
Tök jó azoknál az autóknál, amiknél a szellözörács elbírja.
Ahogy IIwynog is írta, sajnos a B Vectra, és - pl. a saját - C Vectra esetében a szellözörácsok nem bírják el egy nagyobb telefon, plusz a tartó "súlyát", és "kiszakad" a szellözörácsnak az a keresztlamellája.Így nekünk marad az üveges megoldás.
Nekem pl. a bal alsó sarokba van rakva, és nem takar ki nagyobbat, mint mondjuk két autópályamatrica egymás alatt. -
Szada85
aktív tag
válasz focvis #105380 üzenetére
Esetleg még ezek mellett érdemes lehet egyszer levetetni az olajteknöt is, és megnézetni az olajpumpát illetve csapágyakat, [olvasni kalandokról a 2.0CDTi-vel] azért. Bár persze sok múlik az elöéleten, és az olajminöségen.
-
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #105395 üzenetére
Maga a probléma leírása persze elborzasztja az embert, viszont maga az, hogy orvosolható, javítható, ráadásul talán nem is annyira horror összegböl (mint késöbb a kármentés), az szerintem egy pozitív dolog. A legtöbb motortípusnál fog az ember találni valamit, ami igényli a törödést, figyelmet, ettöl függetlenül persze nem lesz még katasztrófa az autó.
Csak nem árt tisztában lenni az ehhez hasonló eshetöségekkel, és akkor kevesebb meglepetés éri az embert. Szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal