Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Windows 10
- Hálózati / IP kamera
- Mozilla Thunderbird
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Windows 11
- ASUS blog: mesh hálózattal a karácsony is könnyebb
Új hozzászólás Aktív témák
-
esbii22
őstag
Sziasztok! 2013-as 1.4 benzin i30-ba (G4FA) milyen olajat ajánlotok ezek közül? Eddig Motul 8100 ECO-nergyt használtam. LIQUI Moly tényleg annyival jobb mint amennyire az az árakban megmutatkozik ?
Eneos_Premium_Hyper_Multi_5W30_1L
Fuchs-Titan-Supersyn-F-Eco-DT-5W30-1L
LIQUI-MOLY-SPECIAL-TEC-F-5W30-1L
MOTUL-8100-Eco-nergy-5W30-1L
SHELL-HELIX-ULTRA-PROFESSIONAL-AF-5W30-1L
TOTAL-QUARTZ-9000-HKS-5W30-1L
Total-Quartz-9000-Future-NFC-5W30-1LEsetleg Mannol olajok közül? 7914, 7707, vagy 7709?
iPhone 11 128 GB White, Apple Watch SE 44mm, Hyundai i30 II. gen.
-
Kis Tigris
tag
Sziasztok. Holnap megyek kereskedésbe autót nézni. Lenne ott egy koreai versenyző is:
Egy Daewoo Nubia1.6 16V Star]Tudtok erről valami infót, miért érdemes vagy miért nem érdemes megvenni?
[ Szerkesztve ]
-
Tomics
addikt
válasz Peter668 #5991 üzenetére
Szerintem az normális, EURO6 szabvány átka. Hiába van meg a nyomaték 1800-tól, ez csak benzines, kell neki a fordulat. Szegényebb a keverék, hogy kevés legyen a károsanyag kibocsájtás…
2000 felett már nem kellene rángatni. Igen, idegesítő. Lehet, hogy megy a háztól, csak mit vegyen helyette az ember ami nem alsó kategória, napi használatra…a mai autók nem a megbízhatóságukról híresek. Az elektromos itthon meg gyerekcipőben.sorhat bmw szívem szerint 😁
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Peter668
csendes tag
-
Tomics
addikt
Sziasztok,
Van itt újabb 1.5 T-GDI ceed tulaj?
Tapasztalt rángatást? Nálam 40 ezer km után időnként alig érezhetően elő-előjön 100-110-es tempónál 2200-2500 fordulaton, de amíg nincs hibakód, addig a szerviz nem foglalkozik vele. Elvileg a gyújtótrafó típushiba.
Legtöbbször minőségi 100as benyát kap, szóval az üzemanyag minőség kizárva.latger: Nálam 6.5 vegyesben, csak város szerintem 7-8 liter.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
kisza25
félisten
-
nagyúr
válasz racskobalazs #5987 üzenetére
Nyilván nem.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Egy elég random kérdésem lenne, bár elég hülyeségnek hangzik de azért felteszem:
A "garanciális, ezért csak márkaszervízbe vihető" gumicserére is vonatkozik?[ Szerkesztve ]
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Robi_73 #5985 üzenetére
Kia Ceed kombi 2017. Csak egy mankókerék van a csomagtartó alatti üregben, ami sebességben és távolságban is korlátoz, ráadásul előre nem is szabadna feltenni.
4S gumira cserélem a mostani utolsó szezonos nyári gumikat.Hajlandó vagyok a csomagtartó fenekét kicserélni egy méretre vágott rétegelt lemezre, hogy a 195/65 R15 kerék is elférjen (225-ös kereket belepróbáltam, haven 2007 Ceed-jére a téli garnitúrát én tárolom, azzal vettem méretet). A gumi csomagtértálca miatt az a lapos rekesz amúgy sem használható igazán a mindennapokban, viszont a pótkerék és a hátsó ajtó közötti mély üreg mindent elnyel, ami nem kell a kerékcseréhez.
Az 5 darab négyévszakos gumit megrendeltek, jövő szerdán fel is teszik, átnézetem a felniket is.
A teljes értékű pótkeréken is jobb oldal szerint lesz feltéve a gumi és a jobb oldalon forogni váltogatva, amikor annak ideje van, hogy egyenletesen kopjanak.Szerk: most jött az sms, megérkezett a gumishoz a rendelt gumi.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Robi_73
őstag
válasz macilaci78 #5984 üzenetére
Kerékre szerelt téli gumid nincsen? Esetleg azt is használhatod pótkeréknek a nyárival felváltva, ha csak nem valami extra méretű a felni és kitartja a pótkerék feletti szövetet/térelválasztót.
Robi73
-
macilaci78
nagyúr
Van olyan bontó, ahol tudok venni egyetlen darab gyári fekete lemezfelnit? FB csoportban mindenhol csak 4 darabos szetteket látok, de én teljesértékű pótkeréknek szánom.
Biztosan van olyan törött autó is, aminek az egyik kereke is sérült... A mankókereket is odaadom cserébe, ha derogál a bontandó autót tuskóra tenni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
latger
tag
válasz macilaci78 #5980 üzenetére
Ezt az oldalt nem ismertem, jó sok adat van, köszi!
-
latger
tag
Sziasztok!
Egyre inkabb korvonalazodik egy Kia Proceed GT Line Pro 1.5 T-GDI vasarlasa, voltam tesztvezetni is es elegge bejott. Az uj Sportage is tetszik, bar SUVoktol idegenkedem kicsit, de lehet kesobbi eladas szempontbol jobb vetel lenne.
Van itt valakinek ezzel a motorral Ceed/Proceedje? Varosi fogyasztas erdekelne (nem amit a papiron feltuntetnek hanem valos felhasznaloi tapasztalat ) -
macilaci78
nagyúr
válasz vihartigris #5977 üzenetére
Szegény Bentley, úgy látszik, az is csak egy VW.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
Palesz191
aktív tag
Sziasztok
Csak gyorsan ide írok, még nem kerestem meg Kia Mo-t.
Külföldön vásárolt, külföldi rendszammal a kötelező szervizt itthon is el végzik vagy csak abban az országban ahova "tartozik" az autó?
-
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #5972 üzenetére
Illetve az alsó műszerfalborításon a biztosítéktábla fölött van 4 gomb. Balról a harmadik, az üres vakfedélnek cikkszámát keresem.
Egy ilyen pillanatkapcsolót tennék bele, mögé pedig a kaputávirányítót.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Szeretném a csomagtartó világítását fejleszteni, ez az 1 db 8W-os szofita izzó meglehetősen halovány, még sötétben is kevés a fénye.
Van fekete ledprofilom és némi ledszalagom 10W/m fogyasztással. Arra gondoltam, hogy két oldalt a kalaptartó sínje alá betennék 1-1 40 centis darabot, ami fényerőben kb 900 lumen, fogyasztásban szintén 8W és két oldalról egyszerre csak árnyékol semmi sem.Kia Ceed kombi 2017-es.
Kipattintottam a foglalatot és meglepett, hogy belül is egy ürege van, nem csak egy nyílás. Szóval le kéne pattintanom az oldalsó borítást is, illetve valahol átvezetnem a kábelt a jobb oldalra. Az átvezetést az isofix rögzítési pontokat takaró csatornában gondoltam megoldani. 0,35 mm2 keresztmetszetű vezetékeim vannak, bőven elbírja ezt a teljesítményt, de a biztonság kedvéért használhatok 2×0,75 mm2-es kétszeresen szigetelt kábelt is.
A borítás kivételéhez van valami jól használható toturial, vagy videó?
Ami félelmem van, hogy járó motornál a generátor akár 14V fölé is tolhatja a feszültséget, viszont megnyugtat a tudat, hogy járó motorral nagyon ritkán van nyitva a nyomagtartó.
Levágnám a kábelről a gyári csatlakozót és mini tamiya csatakozóval mennék tovább, ez szét nem csúszik és biztosan elbírja a teljesítményt, mellesleg az airsoft okán van is otthon.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Robi_73
őstag
válasz zsigaa94 #5970 üzenetére
Szerintem csak a testeléssel lesz baj, azokat a pontokat te is megtalálod ha van egy kis affinitásod. A korrózió okozta testhiány okoz ilyen gondokat. Vedd ki az aksit és a lámpák mögött a váznyúlvány környékén keresd őket, meg a tűzfalon. a motortérben. A fő negatív kábelt pedig letudod követni hol van testelve. Leveszed a csavart megdrótkefézed a sarut, adsz neki egy kis kontakt sprayt és visszateszed. Így kell eljárni az összes testelési pontnál. Arra figyelj, ha nehezen jön a csavar bele ne szakítsd. Ha kicsit meglazult mozgasd meg a csavar alatt a sarut és mehet a kontakt spray, majd húzd meg a csavart.
Az én egyik testkábelem a baloldali kerékjárat mögött a váznyúlványon, így nézet ki 6 évesen. Pedig kevés a kilométer és garázsban van tartva...
Robi73
-
zsigaa94
csendes tag
válasz Robi_73 #5968 üzenetére
Szia,
Köszi a választ, az alany 2013-as i30 1.6crdi.
Sajnos most ahogy elhoztam a szervizből nem megy a kilométer óra sem és egy idő után a fordulat+motorhőfokot se jelzi. Nem mentünk vele sokat de ahogy éreztem nagyon meleg lett, szerintem a hűtés be se kapcsolt a jel hiányában.
Azt se tudom ki vállalkozik erre a műveletre?
Már megfordult a fejemben, hogy megválok tőle :/ -
Robi_73
őstag
válasz zsigaa94 #5962 üzenetére
Szia!
Élőszőr a gyári testelési pontokat kéne átnézni a motortérben, az első dobbetétek mögött és a műszerfal alatt. Amennyiben ezek pontok meg lettek tisztítva és rendben vannak jöhet a kábelköteg kimérése, a gyári(leírás) értékek alapján végigmérni minden egyes vezetékszakaszt, érintkezőt. Amennyiben nem áll rendelkezésre a gyári javítási leírás az összes feszültség és ellenállási értékkel, akkor keresni kell egy ugyanolyan autót mint a tied és azzal kell összevetni az értékeket. Elég sziszifuszi munka és nem lesz olcsó mulatság. Mennyi idős autóról van szó?
Robi73
-
Dare2Live
félisten
válasz FollowTheORI #5966 üzenetére
Új Kia/Hyundai vonalon horror ami infotaiment vonalon van. Tönkremegy gari csak 2év van rá, csak gyári a jó, bontós se jó, javítani 99% nem lehet a csere kompletten 2.5misi (és nem papasnál). Ugyanez Volvo, Fordnál 600K ami még mindig horror de na.
Régen meg kivettek a gyári fejegységet beraktad a 2dines android autóst és szevasz. Légkondi... ment tekerősekkel, sebesség/rpm... mérő meg analóg volt.
Szép új világ.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
válasz gordonfreemN #5963 üzenetére
Énis gondolkodtam már a cserén, venni valami bontóból egy komolyabb gyárit cuccot és beszerelni, csak nem tudom mivel járna még... pl kell e valami mást mókolni szoftverével. Mert azt nem tudom megcsinálni magam.
De elvileg csak annyi, hogy ezt kiveszi az ember és beteszi az androidos vagy nem tudom mit futtat most a gyári cucc.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
wolf13
őstag
Sziasztok! Sportage IV- hez ez jó választás lehet téli guminak? :
Hankook 215/70R16 W320A -
nagyúr
válasz gordonfreemN #5963 üzenetére
Szia! Nem lehet. Ez a legalapabb fejegyseg, ez nem tudja.
-
gordonfreemN
addikt
-
zsigaa94
csendes tag
Sziasztok,
Folyamatban van egy problémám az abs vezérlővel és az lenne a kérdésem, találkozott-e már valaki hasonlóval.
A gond a következő, sima egyenes úton kigyulladt az esp, majd abs és kézifék lámpa.
Bosch szerviz nem tudott kommunikálni az abs vezérlővel, kaptak 2másik csere darabot a pixelfixtől amikkel szintén nem tudtak kommunikálni.
Ezek után javasolták a gyári szervizt, a hyundai szervizben ugyan úgy az eredeti saját abs kockával nem tudtak kommunikálni, a gyári 1.2m ft szóval felejtős, bontottan ők kifejezetten alvázszámmal együtt kérték, hogy fel tudják kódolni a kocsihoz.
Egyet találtam ahol tudták az alvázszámot, megvettem és ugyan úgy nem kommunikál, szerintük rossz az abs kocka.
Mindkét szerviz szerint jók a vezetékek nem látnak kontaktra utaló jelet, mértek feszültséget, viszont kétlem, hogy ha vásárolnék is egy eredetit megjavulna a gond. -
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #5944 üzenetére
Azóta annyi fejlemény van, hogy úgy néz ki, hogy nem a kormánynál van valami gikszer, mert azóta működött, majd voltak ezek a nagyobb esők, be lett hordva egy kis víz, és nem ment már napok óta úgy sem, hogy klímával próbáltam szárítani. Elővettem a hajszárítót, és fújtam a gombot, nem segített, aztán mondom megpróbálom a kormány alatt mindenfele, hogy hátha, és aztán ment. Most volt megint szombaton és vasárnap eső, majd megint nem vette a lapot, tegnap napközben le volt húzva 2 ablak, nem segített, majd ma megint elővettem a hajszárítót, és most csak a pedáloknál felfele fújtam be, és pár perc után megint jó. Ilyenkor 50-ből 50x lapoz a trip gomb megnyomására.
A kormányban 2db 6 pin-es közösödik egy 12 pin-es csatiban, ha jól láttam képeken. Onnan merre mehet ez tovább? Valahol a biztosítéktábla mögé köt ki?
-
Atlantis
veterán
válasz Bad Pritt #5959 üzenetére
Amit az árlistán látsz, az a kormány mögötti műszerfal, ami a Bluelinkhez kell, az meg a középső nagyobb kijelző + a gyári navi. Kicsit valóban megtévesztő, hogy mindkét kijelző 10,25-ös is tud lenni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Bad Pritt
félisten
Még egy kérdés: nem igazán értem, hogy kéne a Bluelinket működésre bírni, lehet, hogy ehhez az autóhoz nem jár?
A Bluelink leírás ezt mondja:Bluelink is available to all customers who choose the optional onboard navigation system that comes with a 10.25-inch touchscreen. And if your car has Bluelink, it will connect to the Bluelink app.
A kocsi árlistáján meg ez van:Digitális "Supervision" műszeregység 10,25"-os színes kijelzővel.
A kettő nem ugyanaz? Ahogy az app írja az aktiválást úgy én nem tudom, mert nincs a kocsi menüjében Bluelink app és az alvázszámot sem ismeri fel.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Megvan a kocsi, mentem már vele 100 km-t és rögtön egy kényelmi kérdésem lenne: mi lenne a legpraktikusabb megoldás az ülésbe izzadás elkerülésére? A lehető legrosszabb, nem is tudom, milyen anyagból van a középső része a háttámlának és érzem, hogy ez jövő nyáron nem lesz vicces. Van valami szebb és jobb huzat, amit rá lehetne húzni? Vagy majd tisztogassam rendszeresen?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
No.01
őstag
Sziasztok,
Nem találtam külön Kia topicot...
Van itt esetleg új Kia Niro (hybrid) tulaj? -
[CS]Blade2
addikt
[HYUNDAI 2630002752] ez nem egyezik a Kia verzióval Ugyanitt Rio YB 2018-as 1,2-eshez nincs szűrő.
Másik webshopba találtam Mann Filter W7023-ast, az nem rossz.Én hülye, nem írtam fel tavaly amit levettem róla gyári Kia, hogy mi volt a gyári száma. Ugyanilyen kék volt, de az utolsó 4 számjegy lehet más.
-
Robi_73
őstag
válasz macilaci78 #5950 üzenetére
Izzó, ajtózár (mikrokapcsoló) hiba, átvezető kábel szakadás. A legexszerűbb kicserélni az izzót, vagy nyitott 5. ajtónál megmozgatni a átvezető kábelt (a tetőnél az ajtózsanér mellet található), vagy nyitott 5. ajtónál bezárni a zárszerkezetet és mozgatni a zár nyelvét és figyelni, hogy elő jön e a hiba.
Robi73
-
kisza25
félisten
-
Dare2Live
félisten
válasz macilaci78 #5950 üzenetére
A néha megy, néha nem az nekem ált kontaktprobléma. Kilazult, korrodálódott vmi. pl megnézném foglalatot, kapcsolót.
Ha ez nem segít akkor multiméter...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
macilaci78
nagyúr
Az miért van, hogy 2017-es Kia Ceed kombiban a csomagtérvilágítás hol megy, hol nem? Az első 10 napban fixen nem ment. Mire utánanéztem, milyen izzó kell bele és hogy férek hozzá, akkor világított. Most pár napra rá észrevettem, hogy megint nem világít.
Gondolom, a nyitott csomagtérajtó kapcsolja fel függetlenül attól, a slusszkulcs hol van. A könyv szerint ha csak egy ajtó is nyitva van, nem zárja be a többit sem. Tehát az nem lehet, hogy épp be voltak zárva az oldalt lévő ajtók, mikor a csomagtérben pakoltam.
Viszont most ott tartok, hogy nem az izzó a gond, elvégre láttam már világítani.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
kisza25
félisten
válasz [CS]Blade2 #5948 üzenetére
Itt van egy régebbi szétszedése videón, mutatja, hogy mi tartja a helyén a légzsákot
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz [CS]Blade2 #5946 üzenetére
Ha eldurran a kezedben az nem annyira vicces, amúgy enged annyit, amikor kapcsolókat cseréltem nem kötöttem le, csak az akksit
A légzsákot nem csavarok tartják, hanem oldalt és alul vannak nyílasok amiken be kell nyúlni és benyomni egy rugós tagot, mind a harmat megnyomtad kiugrik a helyéről, mert hátulról rugók vannak a légzsákonAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
[CS]Blade2
addikt
válasz kisza25 #5945 üzenetére
Talán enged annyit, hogy nem kell kikötni, nem? Videón valamennyit lóg a vezetékén, ha nagyon rövid lenne, nem lehetne lecsatlakoztatni. Csak félrehúzom a dudás részt balra, és szerintem a jobb gombsor az 1 csavar hátul és 1 csavar a duda alatt. Ha látok valamit a hátulján, ragasztó pisztollyal kicsit leburkolom.
Előtte megvárom, hogy újra tartósan üzemeljen, ami lehet, hogy más csak jövőre lesz, ha nem tudom nyári állapotra kiszárítani.A duda/légzsák rész csavarja nem látszik oldalt, úgy néz ki, az lehet, hogy csak bizonyos kormány állásban valahol. Más típuson simával szedi oldalról, de aszem nekem ott nincs lyuk, megint másikon hátul a duda mögött talán torx-al.
-
kisza25
félisten
válasz [CS]Blade2 #5944 üzenetére
A régebbi i30- ban a légzsakot kell kivenni és akkor 2 csavar tartja szemből.
A légzsák kivétele elött illik lekötni az akksit. A start stoppos autónál nem olyan egyszerű, mert lehet újra kell tanítani az autót, ha autómata az ablak azt is
Én az egyik i30- ban komplett kormányt cseréltem a másikban a hifi vezérlőt raktam be + a tempomatot, ott kábeleket is cserélnem kellett
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
[CS]Blade2
addikt
Megnézném a trip gomb hátulját. Hogy kell kiszedni ezt a részt? A kormány mögött van egy csavar mélyen, gondolom az nem az, túl egyszerű lenne
A duda alatt van a csavar innen szemből, igaz?
Télen nem működött sokszor a TRIP gomb, csak néhány km után, a többi ment. Március körül aztán elkezdett működni 10/10x. Pár napja véletlenül lehúzva maradt az első ablak estére, és azóta megint szarakodik.
Valahol párát kap, gondolom, lehet, hogy csak egy takonyragasztó kellene valahova. -
wolf13
őstag
Van valakinek ötlete, hogy a napszemüveg tartó felső részét mivel lehetne esztétikusan szigetelni ? Ugyanis annyira átmelegszik a fém keretes szemüveg, hogy nem lehet felvenni.
-
kisza25
félisten
De volt i20- am egy 2015- ös
I30- ból 1,4crdi kombi 2013-as
1,4 100 lovas 2013 coupe
1,6 120 lovas 2014 cw van most
És volt egy kia pro ceed 2011 szalonból 1,4 105 ló
+ Faternek kia carens 2018 1,6 gdi és most egy kia niro[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Dare2Live
félisten
Megszokás kérdése. Anno pályán egy szívó 1.0al én elég jól elvoltam. ~250kg építési anyaggal óra szerint 140-150et gond nélkül ment pályán. És ott már ritkán akarnak megelőzni de ha be-vissza kell sorolni se volt 99%ban gond.
Inkább országúti előzésnél éreztem a hiányát a nm/lenek amikor az út annyira nem belátható... A default a vissza kettőt 3asba 4000rpm és padlóig tapos volt.
Meg a 6os hiányzott belölle 130-140közt emlékeim szerint 5000+t pörgött.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
kisza25
félisten
Autópályán pont nem para, mert végig 140 (óra szerint) tempomattal szoktam menni az 1,25 75 lovas i20- al (1000kg amúgy)
Országúton egy gyors előzés az nehezebb vele.
Így megy amúgy a régebbi yt![ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Bad Pritt
félisten
válasz FollowTheORI #5933 üzenetére
Amúgy igen. Meg a legalacsonyabb felszereltségben nincsen kartámasz, az is wtf szerintem.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
nagyúr
Érdekes egy ilyen felszereltségből kimarad a digi klíma... furcsa. De néha vannak ilyenek.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Bad Pritt
félisten
Konkrétan ez a csomag így Palace Délpesttől. Hosszabb vajúdás eredménye volt, eredetileg 4M környékén néztem hibrideket és Nissan Leaf, Renault Zoe elektromost tavasszal, nyár elején, de nem volt egyik sem meggyőző, aztán nyáron 4 fővel, csomagokkal megtettünk egy Bp.-Révfülöp távot egy ilyen 1.2 MPi-vel és akkor elkezdtem ezeket nézegetni, mert jobban elfértünk benne, mint a 15 centivel hosszabb E120 Corollámban.
Nem volt amúgy túl sok kritérium, újonnan nézegettem azért mellette kisebbeket is, i10-et, mert az nagyon kis vagánynak tűnik, Picantót, Mitsubishi Space Start meg még néhány említésre se méltó egyebet, de olyan csomagot egyikkel se lehetett összeállítani, mint az i20-szal alig drágábban. A legjobb az lett volna, ha a Space Starban van az itteni Smartstreamhez hasonló négy hengeres motor, de az csak három hengeres 1.2, otromba kis jószág sajnos.
Szóval kb. ennyi, annyira azért nem filóztam túl, 5 év gari meg a biztonsági felszereltség nagyon nagy érv mellette, fele önerő, másik fele finanszírozás. Még az volt kérdés, hogy a FL változatot érdemes-e megvárni, de képeken nekem kevésbé tetszik az orra, úgyhogy inkább maradtam a készleten lévőnél.
Amin meglepődtem, hogy a Hyundai-nál mennyivel olcsóbban kötik a biztosítást nekem, kíváncsiságból itthon Netriskkel beállítgattam ugyanazt és 40%-kal drágábbra jött ki a KGFB+Casco.Más: kint volt már a szalonban az IONIQ 6, vagy 15 percig járkáltam körülötte és úgy jöttem el, hogy nem tudom eldönteni, szép-e.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Sziasztok, bejelentkezős komment 2023 i20 1.2 MPi-vel, jövő héten veszem át végre.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Dare2Live
félisten
válasz FollowTheORI #5927 üzenetére
Úgy mondanám, hogy baromi drága de márkaszervízben ez ennyi.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
válasz PainKiller13 #5925 üzenetére
Na akkor mégis jól gondoltam, hogy ez nem a sima éves szervíz... így nézve viszont a 160 stb árak érthetőek.
Persze én sem voltam precíz a kérdésemkor, mert az alap az az olaj + levelgő + pollenszűrő, meg olajcsere.
De így már értem. Viszont innen nézve meg szerintem "nem drága" az ajánlat márkaszervíztől.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
PainKiller13
őstag
válasz PainKiller13 #5925 üzenetére
Ezt mindenhol meg kell csinálják és kifizettetik veled.
-
PainKiller13
őstag
válasz kisza25 #5923 üzenetére
Kár magyaráznom, a nagyszervíz nem egy szimpla olajcsere. Azt megtudnám én is csinálni itthon. Ennek a lényege hogy mivel garanciális az autó így átvizsgálják teljesen és ha találnak valamit akkor meg kell csináltatni. Egyet felraktam ide, random, nem ide viszem, de a legtöbbnél a 60ezres átvizsgálás 50-60ezer ft, a többi meg az anyag meg egyéb munkadíj (pl vmi műszeres bevizsgálás).
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz PainKiller13 #5920 üzenetére
Siófok esetleg, azok is olcsók, bár 1 éve voltam, de akkor 35eFt volt (olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő)
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
wolf13
őstag
válasz PainKiller13 #5920 üzenetére
Olaj + szűrő csere az biztos. A kérdező erre kért ajánlatot szerviztől , s 100-110 mondtak neki. Erre írta egy illető , hogy ő holnap viszi , és 44.000 be fog kerülni. Nem tudom mi a ‘nagy szerviz, azt sem mikor esedékes. Mivel nemrég vettem az autót , most viszem először szervizbe. Előtte nem voltak ilyen fiatal verdáim.
Akitől vettem is oda vitte tavaly , mutatta a számlát , neki is 40 párezer volt csak.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Palesz191 #5913 üzenetére
Sztem ez talan alapfelszereltség. Ugy mukodik hogy nyomod a gazt mint a kurv@elet mikozben elotted beleallnak a fekbe, ezt eszleli a kocsid es eloszor vinnyog ossze vissza, majd fogja magat es fullba satuzik te meg ha nem vagy bekotbe akkor fejeled kifele a szélvédőt
-
wolf13
őstag
válasz PainKiller13 #5918 üzenetére
Fb csoportba 44.000 írtak , pont ma. Nekem 10km csak a különbség. Így ha telefonba jó árat kapok , oda viszem.
-
wolf13
őstag
válasz PainKiller13 #5916 üzenetére
Keszthelyen is kérdezted? (Gadácsi Autóház).
-
PainKiller13
őstag
válasz FollowTheORI #5914 üzenetére
10 helyről kértem ajánlatot, 160-220 között van mind, Veszprémbe viszem végül.
Diesel 1.6 CRDI 2020-as Ceed 60ezres nagyszervíz.
-
Matr x
aktív tag
Sikerült fotózni: [kép]
Ha jobb-bal oldalon van valami, akkor ott mutatja a hullámokat. Igazából én se ezt nézem, hanem kifelé az ablakon. Ezt inkább azért szeretem, mert közelebb merem engedni a mögöttem lévő falhoz.
Mindenhonnan csak zubog a sz@r, már nem is győzünk elállni alóla... --- ''Aztán egymásra ne lődözzetek!'' - Muterom paintball előtt
-
nagyúr
válasz PainKiller13 #5912 üzenetére
Akkor ott valami nagyon be lett nézve valaki által, mert az kb ennek a fele szokott lenni ott is... mármint az összeg, de max 80-90 körül meg kéne álljon.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
PainKiller13
őstag
válasz FollowTheORI #5911 üzenetére
Sajnos csak azt, valszeg Veszprémbe viszem a JászPlasztikhoz, ott melózom, munka előtt beadom aztán megyek érte.
Esetleg velük van tapasztalat?
-
nagyúr
válasz PainKiller13 #5910 üzenetére
Nem feltétlen a legolcsóbbak, de eddig tapasztalataim szerint korrektek voltak.
Én oda hordom a kocsim (Rio).Mondjuk elég nagy összegnek hangzik, gondolom az akkor nem csak az alap olaj meg szűrőcseréket tartalmazza, hanem még pár egyéb dolgot is, nem?
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
PainKiller13
őstag
Sziasztok!
60ezres szervizre vinném a 2020as CRDI Ceedem, 160-220 között vannak az ajánlatok, a Kecskeméti JPAutóval van valakinek tapasztalata?
Másik: izzítógyertyát érdemes cseréltetni vagy tényleg csak akkor ha egy meghibásodik?
-
Palesz191
aktív tag
Sziasztok
Kia ceed 2021
Ez mit jelent? [kép]
Nekem minden új, eddig 32 éves veteránban ültem. Főleg -
Doom
aktív tag
Sziasztok!
Van tapasztalatotok / véleményetek a Kia Optima SW 2.0 phev-kről? Szabad / érdemes ilyenből 2018-as vagy 2019-es évjáratút venni kb. 100e km-rel?
Viszonylag sokat megyek rövid távon és van napelemem, ezért gondoltam esetleg plugin hibridre.
Előre is köszönöm! -
itouchfan
senior tag
Sziasztok,
Kicsi benzines városi autót keresek magamnak, inkább olcsón mint drágán, ugyanez legyen igaz a fenntartási költségekre is. Így fennakadt a szűrőn egy 2007-es illetve egy 2011-es Kia Picanto is, az egyik kicsivel 1M Ft alatt, a másik 1,3 M Ft-ért megy, szép állapotban, 139ezer illetve 110ezer km-rel. Próbáltam utánaolvasni a típusnak vagy használt teszteket keresni, de kevés sikerrel. Ezért érdeklődnék, hogy így ennyi idősen milyen vételnek számít a két autó, milyen típushibák lehetnek, mire kell számítani, ajánlott vétel egyáltalán?
Köszönöm szépen előre is!„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
racskobalazs
senior tag
válasz Robi_73 #5901 üzenetére
Köszi szépen, ez a guminyomás gyanús, mert pont nemrég fújtak bele, lehet túlfújták.
A többit holnap körbenézem.@enddav: Igen, én is ezért csodálkozom
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
Robi_73
őstag
válasz racskobalazs #5898 üzenetére
Szia!
Az ABS működése közben adhat daráló, morgó hangot és közben pulzálhat a fékpedál.
A leírt hibát okozhatja a túl magas keréknyomás, egy rosszul kopott gumiabroncs és nem megfelelő futófelület, szövetszálszakadás a gumiban, nem megfelelően beállított futómű és ebben a melegben a téli gumiabroncs használata is.
Robi73
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen videókártyát?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elemlámpa, zseblámpa
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen SSD-t vegyek?
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Gen2 (Gar: 2026.08.16-ig)
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest