Új hozzászólás Aktív témák
-
SafE84
tag
Nekem sokkal halkabb. Ha meg előre viszem a fadert, akkor kb semmit sem halkul az összhatás.
Majd alkalomadtán megnéznéd nekem konkrétan, hogy hátra állított faderrel, mennyivel halkabb nálad? Persze nem tudományos alapon méréssel, hanem csak úgy hallásra. 🙂
Mert nekem nagyon gyanús ez és a kötelező szerviz alkalmával majd szóvá is tenném a dolgot, ha úgy van. -
Jim74
nagyúr
Nálam is hasonlóan működik, bár ez egy 2015-ös CD-s fejegység. Szerintem hátul mindig gyengébb hangszórók vannak a gyári szettben. Úgy kellene kipróbálnod, hogy beülsz hátra, középre és megkérsz valakit, hogy állítgassa a fadert. Szerintem abból a hallgatási pozícióból fogod hallani a különbséget.
-
Cikó
tag
válasz [CS]Blade2 #6507 üzenetére
7-8 között, függően attól hogy milyen évszakot írunk. A Suzuki motorja sokkal nyersebbnek érződik, már alacsony fordulatról is jól húz, a Ceed kicsit komótosabb szerintem. 100 kg van a két kocsi között, nyilván a Suzuki javára
-
-
nagyúr
válasz kisza25 #6510 üzenetére
Most sem ugy eszik. Tudok vele keveset etetni, autopalyan / hosszu utakon. Bp agglo + Bp az merő sz.pas, plusz hétköznaponkent amúgy is idegbeteg vagyok, szoval itt igy nem eszik keveset, 7.5-8.5 kozott évszaktól fuggoen. En vasarlaskor abban biztam hogy telen is megall 7,5-be, de csodak nincsenek.
-
Cikó
tag
Ceed 3 tulajokat kérdezném, hogy gyárilag adtak az autóhoz elakadásjelző háromszöget illetve elsősegélycsomagot? A csomagtartó alsó rekeszében csak a hűlt helyüket találom, a piktogramok viszont ott vannak.
-
Cikó
tag
Köszi a válaszokat, azt is el tudom képzelni, hogy nem kapott az előző tulaj. De mindegy is, csak kiváncsi voltam.
-
Dare2Live
nagyúr
BP + BP aglo az nem egy benzinsporolós dolog. Ott Toyota hibridek tudnak 5 alatt enni, illetve esetleg kis dizelek (Toyotanal 1.4 D4D) hypermilagesen.
Szerintem sima benzinessel nem nagyon lehet ezen a vonalon 6 alá menni. És ha kemény dugós az a BP BP aglo vonal akkor simán bele lehet futni 10liter+be is.
Ezen a vonalon még a full elektromos lehet megoldás az új model 3 városban elmegy 15kwh alatt és ha ráadásul még/már van napelem tényleg zizikből kijön az üzemanyag.De vszeg én(mi) vmit nagyon elrontunk, itt BP + BP aglo vonalon kikapcsolt start-stoppal nem tötyögve vkienk az apósa tud Suzuki Vitaraval tud 4.5et.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
Nézegetem i30-ceed autókat 2010-es évjárat környékén. Olvasom, hogy a benzinmotorok nagyon lutrik.
Az 1.6 dízelllel mi a helyzet? Milyen gyerekbetegségei vannak? Olvasom h. nincs kettőstömegű, mennyire nyírja így a váltót, kuplungot? Turbofeltöltő mennyire hibásodik meg? Ha igen mennyibe kerül a felújítása cseréje? -
Dzsolo
senior tag
válasz birozoli7800 #6523 üzenetére
Véleményem szerint a diesel rendben van, vállalható, ha derékfájós vagy akkor ez nem a te autód mert itt mélyen ülsz, szervizelés szempontból jól szerelhető. A 2010-es Euro IV-es ezért nem szerelték részecskeszűrővel. Turbó jó benne sokat kibít 3-400e is ha a C3-as olajat kapja, nem jellemző rá a meghibásodás. Levegő, pollen, olajszűrőt otthon is tudsz cserélni, az olajleeresztéshez már inkább akna ajánlott a haspáncél miatt (műanyag elem) de nélküle is megoldható. A fagyálót is könnyű benne cserélni, illetve a gázolajszűrő csere is kb 1 órás művelet. Fékolajat géppel érdemes cserélni különben az ABS kockába bennmarad a régi a váltó olaj is könnyen cserélhető csak előtte vedd meg az alumínium alátétet a csavar alá, mondjuk ez igaz az olajleeresztőcsavarra is. Láncos motor, ameddig nincs hangja lehet hajtani, ha cserélni kell az kb 200-250e Ft. Előforduló hibák: szívótorkot érdemes takaritani 200e km felett, könnyű hozzáférni, cserébe az izzitógyertya csere szívás mert a tűzfalnál található, ha régen cserélték akkor beleszakadhat a vége, de ha 3-4 évente cseréled akkor nem lehet probléma, a gyertya végére ráégett koksz miatt nehéz kiszedni, és ebbe szerintem jó az olcsó Bosch is. Az alkarész árak teljesen rendben vannak, nem drága hozzá semmi. Felújított izzitógyertya darabja kb.83e Ft ez is nagyon jó árban van. A karosszéria elemek sem drágák már sokat bontanak belőlük, a Kiánál a hátsó ajtó felső része szeret rohadni. Az I30 ban kék a kijelző meg minden is, nincs az a pénz amiért beleülnék, de kinek mi tetszik. Egy ismerősömnek volt éveken át egy 2011-es I30-a 5-5,5l fogyasztott nagyon szerették. Itthon javarészt a fapadosokat vették, szóval ha extrásabbat szeretnél akkor az importból kell válogatnod, azokat viszont érdemes átnézetni nehogy rohadjon az alja.
Teljesen élhető autók, és még jól szerelhetők is.
-
A derék fájás és a mélyen ülés hogyan függ össze?
Nekem a hyundai/kia eddig nagyon kényelmes volt, pedig derékfájós vagyokEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Opel topik
- Óra topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Amazon Fire TV stick/box
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali mobilos kérdések órája
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Euforia kétszemélyes kanapé
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000