Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Windows 10
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Jelszókezelők
- Mozilla Firefox
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Mikrotik routerek
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
válasz Bad Pritt #5959 üzenetére
Amit az árlistán látsz, az a kormány mögötti műszerfal, ami a Bluelinkhez kell, az meg a középső nagyobb kijelző + a gyári navi. Kicsit valóban megtévesztő, hogy mindkét kijelző 10,25-ös is tud lenni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz drsanya #2835 üzenetére
Tehát egyik cégnek, amelyikkel elégedett vagy, nem csinálsz reklámot, de egy másiknak, amelyikkel nem, negatívot igen...logikus és korrekt.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz vihartigris #2723 üzenetére
Ha jól látom a rendszámot, akkor arrafelé ez nem kirívó.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz merqree #2576 üzenetére
Nekem sincs már meg az i20, attól még a márka érdekel és hátha lesz vele kapcsolatos kérdés, amire tudok válaszolni. Szóval mindenkinek van "joga" itt lenni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz PainKiller13 #2527 üzenetére
Cikkszám alapján ebay, Ali, stb.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ez majd kiderül, nekem pl.: minden mókolás nélkül felismerte őket....de elképzelhető, hogy tanítani kell majd, viszont lehet, hogy csak egyszer.
Reset-et asszem a gumisok csinálják műszerrel, egyszer láttam, hogy szerencsétlenkedtek valami német fostaligával mellettem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Cikkszám alapján keress rá ebay-en vagy Ali-n, én utóbbin rendeltem anno a Hyundaihoz szettet.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Dehogyis nincs. A kulturált megoldás az, ha veszel szenzort is....a balkáni meg a szigszalag.
Viccet félretéve, tudtommal nem lehet kikapcsolni...
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz #34411008 #2354 üzenetére
Hazai sebességhatárok között simán, kicsivel 3000 alatt forog 130-nál. Viszont a 120 lovashoz 6-os váltó van, az enyémben 5-ös, szóval ez nem mérvadó.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz #34411008 #2352 üzenetére
Annyira nincs még régóta piacon, ráadásul itthon 10-ből 9 i20 az 1,25-ös szívóval van....nekem a 100 lovas T-GDi-vel semmi gondom. (kopp-kopp). Szerintem német fórumokon több érdemi választ kapsz erre a kérdésre....(basszus 12k €....annyiért én is eladnám az enyémet. )
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Túl új még szerintem, évekig nem lesz róla megbízhatósági adat. Teszteknél meg..egy új motorról mit írhatnának, mint jót?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz #86950656 #2194 üzenetére
Meg normális infrastruktúra...de egy ilyen országban, ahol egy felfestést nem tudnak rendesen megcsinálni, elég sokszor kötnél ki a rekettyésben.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ez szerintem csak az adott szervizt minősíti, az első eset után máshová vittem volna.
Hasonló helyzet van nálam is, a helyi Hyundai-képviselet egy kupac balfaszból áll (tisztelet a kivételnek, mert van köztük normális, csak a többi elnyomja), egyszer vittem oda az autót, azóta úgy vagyok vele, ha saját kerekén át tud gurulni másik városba, ezek nem látják többé. Veszprémi képviseletről eddig csak jót tudok mondani én is.
Amúgy meg aki szereti/tudja saját maga bütykölni az autóját, annak tényleg átok a garancia, az vegyen BMW-t, ott még csak 2 évet adnak. Nekem se affinitásom, se eszközeim hozzá, így örülök a hosszú garanciának, pláne ha működik is és nem csak papíron létezik...ez viszont szerviz/importőr hatásköre és mint itthon mindent, meglehetősen sajátosan értelmezik néha.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
válasz kisza25 #2089 üzenetére
Ki?
Az nem közvetlen befecskendezésű? Mert ha igen, akkor a fent említett problémák zöme ott is meglehet.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz bajnokpityu #2084 üzenetére
Szerintem még annyira nincs hosszú ideje piacon, hogy erről érdemi infó legyen....gondolom nem rosszabb, mint a többi gyártó hasonló motorja.
Egyébként meg tetszik vagy sem, el kell felejteni a szívómotort, ha (papíron) csak egyetlen gramm CO-t vagy ml fogyasztást meg lehet spórolni, a gyártók ezt fogják árulni, nekünk meg ezt kell szeretni. Éljen a szép zöld bolygó...ami messziről nézve kék!
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz #86950656 #2073 üzenetére
Szerintem igen. Több, mint 4 éve csetteg már nálam, eddig semmi hátrányát nem vettem észre az akusztikai "élményt" leszámítva. Üzemmeleg állapotban meg teljesen jó.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz #86950656 #2063 üzenetére
Az olyan is marad, nekem az 1.0 T-GDi van az i20-ban, de induláskor olyan csörömpölést/kerregést le tud vágni, hogy "öröm" hallgatni. Téli hidegben még rosszabb lesz, ha garázsban, épület mellett vagy vele, jobb felhúzni az ablakot....
Több tesztben megemlítik, hogy a Hyundai/Kia 3 hengerese nem túl finom járású, ez ilyen.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Persze hogy megy pályatempót, de a rugalmasság nem mindegy...országúti előzést nem mindegy, mennyire kell megfontolni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz fant0mi #1755 üzenetére
Fene tudja, én is csak egy gyors pillantást vetettem volna rá, míg éves szervizen volt a 20-as, de az asszonyt traktorral kellett odébbvonszolni tőle, annyira megtetszett neki, így kénytelen voltam beülni egybe...tényleg van benne hely, még hátul is elfértem magam mögött, igaz, bunkerérzés megvan és nem is vagyok túl colos. Nem mondom, N-verzióban az 1.0-s turbós darálóval már közlekedésre alkalmas jármű lehet.
Aki hasonló kategóriában gondolkodik, megnézést megérhet az i10, ha a költségkeret elbírja, mert valóban fogott a ceruza az áránál, meg ugye a pannon puma is hasít és jómagyar forintunk annyit ér lassan külföldön, mint egy öntapadós matrica.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ha már a Picanto szóba került, az i10 nem esélyes? Nemrég újult meg és szerintem nagyon pofás lett, belül meg van akkora hely benne, mint egy előző generációs i20-ban...csomagtere a szűk keresztmetszet.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz McNamara #1628 üzenetére
Én is a 15”-ost ajánlanám, a fos pesti utakon pláne. 185/65 a 15-ös gyári váltómérete, én téliből használok azt, a nyári a vele adott 195/55 R16. Tényleg komfortosabb a téli szetten az autó, európai seggel kicsit azért nekem kemény az i20 futóműve, Fordból átülve pláne.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz kisza25 #1442 üzenetére
Amelyik i20 most jelent meg, az ősz előtt itthon nem nagyon lesz, pláne ezekben a járvánnyal sújtott időkben.
Amúgy i20 szerintem is szebb, műszakilag meg tényleg kb-. ugyanaz, mint a Rio.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Én Veszprémbe hordom az i20-at, eddig nem, tudok rájuk rosszat mondani, mindig normálisak voltak és (talán ) meg is csinálták, amit kell. Nem is tudtam, hogy Siófokon van Hyundai, lehet majd teszek egy próbát náluk.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
Atlantis
veterán
Rendszeresen szoktam váltogatni, de még nem tűnt fel, hogy lenne ilyen kiírása....mikori i20 a tiéd és alap órák közti kijelzővel van?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Gombinyó #939 üzenetére
A legtöbb autó csillaggarázsos, rosseb se szerelgetné az utcán.
Nekem inkább azon akadt meg a szemem, hogy a fenébe tud egy 2019-es Tucson-nál már kiégni az izzó? Igen rövid életű volt szegény. a LED-es nappali fények korában...egyéb elektronikai gikszer nincs ott? Persze ki lehet fogni selejtes izzót, tudom, de ez kicsit fura.
Szerk #941: Hja, az más.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
Atlantis
veterán
TPMS-szenzort cikkszám alapján én is online rendeltem az i20-hoz a téli kerekekhez, kifogástalanul működnek, programozni sem kellett, felismeri őket az autó minden további nélkül.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz bajnokpityu #415 üzenetére
A "2000-nél elvált" is részben azért van, mert az ember hisz a váltásjelzőnek, ami akár 2000-nél is alacsonyabb fordulatnál jelez...többek közt én is ilyen vagyok, megszoktam, hogy hamar felkapcsolok, minek zajongjon szegény...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Amint megmutatják nekem, hogy a használati útmutatóban melyik részt nem tartottam be, ami alapján esetleg rendellenes használatról van szó, abbahagyom majd a vitát.
De nem akarom megtudni, tisztában vagyok vele, hogy ez itt Hungarisztán.
Egyelőre jól elvagyok a géppel, hangja ugyan kissé hm... karcos, de ezt leszámítva szeretem.
Egyébként ha az ember mindig azt keresi, hogy miben hol a hiba és mit miért nem vesz meg, akkor hamarosan biciklivel lesz kénytelen járni...ami ellen semmi kifogásom, csak hosszabb távra nem praktikus.
Tetszik vagy sem, az autók (is) egyre bonyolultabbak, egyre rövidebb ciklusra készülnek...márkától függetlenül. Amíg meg megy, addig legalább élvezzem a használatát, ne azon görcsöljek már, hogy Úristen, mikor megy tönkre a kettős tömegű vagy mikor kokszolódnak már be a szelepek...
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz bajnokpityu #411 üzenetére
Vagyúgy...de legalább garanciában megoldják...ettől még persze bosszantó.
Lekopogom, nekem eddig nincs bajom vele, ne is legyen.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz bajnokpityu #408 üzenetére
Miért? Nincsenek még szerintem olyan hosszú távú tapasztalatok a T-GDI-vel, mint a TSI-vel...nem tudhatjuk még.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nekem Kia design nem tetszik, kb. egyik sem. Ha a Hyundai a Kona-ból csinálna egy hibridet, azon lehet elgondolkoznék, de addig is az i20 még remélem, sokáig társunk lesz, tényleg jó kis gép.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Focus II.
Viszont mikor vettem az i20-at, mentem az akkor aktuális Fiestával is, érezhetően jobb a futóműve annak is. Ez van, ezt el kell ismerni. Viszont több más paraméterben meg elmarad, ugyebár a szubjektivitás autóvásárlásnál nem hanyagolható el.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Hello!
Nekem is i20-van, 1.0-s turbós, a 84 lovas 1,25-öst csak próbán vezettem, de nekem akkor nagyon gyengének tűnt. Járáskultúrája viszont nagyon jó volt.
Az autó amúgy tényleg jó, nagyon szeretem, kisza25 írásával nagyjából egyetértek, annyi kivétellel, hogy futóműve azért lehetne jobb (mondjuk a magyar utak minden élményt szétkúrnak). Előtte Fordom volt, az ebben verhetetlen a kategóriájában, lehet csak ezért érzem ezen a téren a Hyundai-t visszalépésnek.
Én nem vagyok ugyan égimeszelő, de nekem a középkonzol is kicsit útban tud lenni, de ezt már vásárlás előtt ki tudod szűrni. Amúgy a hely valóban elég benne, akár 4 felnőttnek sem kínzás hosszabb úton sem.
Remek kis gép az i20, de a Kona is pofás lett, most már inkább azt venném...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
Ez jó kérdés, ámbár i20-hoz is kétféle rendszer van, a prémium jelzi ki a nyomásértéket, a sima csak akkor jelez, ha alacsony a nyomás (egyébként a túlfújt kerékért nem szól).
Az enyémben csak a sima van, múltkor jól is jött, mert a hűvösebb idő beálltával már határon voltak a hátsó pacskerek, bár még szokatlan, hogy van ilyen az autómban és a szívbaj jött rám, hogy mi világít...
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Szerintem azt vedd, amelyik jobban tetszik és/vagy olcsóbb. Ilyen használat mellett kb. mindegy. Ami fontos lehet még, meddig akarod megtartani az autót, ha hosszabb távra tervezel, akkor a 7 év garancia előnyösebb lehet.
Szerintem egyébként a Toyota ugyan nem rossz autókat gyárt, de nem kis részben a régi hírnevéből is él. Korántsem egyenértékű már a neve a minőséggel, de még mindig jónak számít.
Egyébként érdekes a Verso-t a Sportage ellen küldeni, nem egy a célközönség.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz pècsimunkás #7 üzenetére
Ha gyárit nem is, de szerintem van rá megoldás. Legalábbis a mostani i20-hoz biztosan létezik utólagos rekeszes könyöklő.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest