-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz
stickermajom #305598 üzenetére
Én is itt vettem a keresztrudakat és a bringatartót is. A Menabo keresztrúd egyébként kompatibilis a Thule bringatartóval, teljesen jól teszik a dolgukat.
-
Speedy007
őstag
-
6030D
őstag
válasz
Napfénysüti #305587 üzenetére
3 bringánál, főleg 70-80 cm kormányú montiknál van ezekkel gond, mert be kell döntened, hogy be tudd "fűzni" a szorítópofák közé. (ok, neki trekkinghez kell, és kettőhöz). És általában pont úgy adja ki, hogy összeér a kormány, és a nyereg. Nekem még a régi van, alulról betolom, és mindhármunknak jó.
Mondjuk én 140e-ért se vennék Wingbart (tessék a link, mielőtt megint...), amihez a két bringatartó további sok pénz...
Legó az egész, le kell vadászni a hozzávalókat apróról (kit 6194 + 7206+ wingbar 721300). Vagy Menabo, a 13e Ft-os Brio sem akar leesni, pedig látott már szelet.
-
User_2
tag
válasz
Hasaggymeg #305578 üzenetére
köszi az összefoglalót, pont ezzel szívtam én is két napja.
nálam a presta okozott kényszerű belső cserét, akkor még nem tudtam hogy lehet felfújni.
valahogy eddig kimaradt az életemből.
naívan azt gondoltam, kicsavarom megnyitom, pumpálom. nem ment bele semmi.mint kiderült létezik hozzá adapter, van is itthon, de nem jött le soha mire való.
-
roseben
junior tag
válasz
Hasaggymeg #305583 üzenetére
Köszi.
-
roseben
junior tag
válasz
Hasaggymeg #305571 üzenetére
Gondoltam, de azért érezhető?
-
attiss66
senior tag
válasz
Hasaggymeg #305578 üzenetére
Nem vagyok benne egészen biztos, de szerintem szabolcsi/merthogy Borsodban is laktunk valamikor ,Kazincbarcikán és az is lehet, hogy ottani szólás/. De én inkább a szabolcsira szavazok.
-
ZolkoW
őstag
válasz
A_ScHuLcZ #305565 üzenetére
ahogy előttem is mondták, lehetőleg legyen aeró, de annak is lesz hangja, és legyen valami sínbe csúszós rögzítés a bicóstartóknak, mint pl. a Thule T-csavarjai, sokkal kulturáltabbnak tartom az átfogós bilincseknél.
A Thule wingbar okosan van megoldva, a gumi zárócsík beengedi a csavart, de mögötte összezár, nem kell szöszmötölni ilyen gumi méretre szabással, mint arégi kereszttartóimnál.
A Proride tényleg jó, én még olcsón vettem az elődjét, talán 592-es... -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Fall-N #305574 üzenetére
...én Dunlopként ismerem, régebb mind ilyenek voltak és csak az autóknak volt "autó szelep", úgy vadásztuk a jóféle szelepgumit bele mellyel könnyebb volt felfújni és tartósnak is véltük. Hosszú szálakban (is) adták, úgy vágtuk méretre, továbbá ebből van a modernebb féle is melyen nem gumicső van hanem egy szelepgolyó figyel a magban...ja, és ezt kizárólag a külső nyomás (pumpa, kompresszor stb.) nyitja így nem nagyon tudod megmérni a nyomást a gumiban.
#305577attiss66...surmál=súrol, vagyis ma is tanultam valamit. Melyik tájegység?
[ Szerkesztve ]
-
attiss66
senior tag
válasz
Hasaggymeg #305573 üzenetére
Elbringázok vele, mert jól mutat/szép, mint egy szép piros férges alma
/ , jól illik a bringámhoz színben.
De nem tervezek venni másikat, mint amit terveztem vétel előtt.Asszem maradok a Bont Vaypor-nál, majd gyűjtögetek rá/most is van Bont Vaypor-om, csak elég kopottas/. Ebben a kínai csodában volt a reménységem.
Kiváncsi vagyok rá, hogy meddig bírja a cipő a strapát/kirepedezik, elszakad, elenged a ragasztó stb., mert ez nem várt esemény volt, hogy surmálta a hajtókar a cipőt/
-
rob210
nagyúr
válasz
A_ScHuLcZ #305565 üzenetére
Minél "laposabb" azaz ovál legyen a keresztgerenda!
Ezekbe rendszerint csavarral rögzíthető a biciklitartó ami gyorsabb egyszerűbb szerelhetőséget jelent.
Én az oldalról felhajtható ráfogó pofás thulet javaslom
Őt!
Ha még egyszer veszek biztos, hogy ezt veszem én is.
Nekünk még a régebbi thule van az se rossz, de ez vér profi a miénkhez képest. -
mauimagic
senior tag
válasz
Hasaggymeg #305567 üzenetére
Ami nekem, már lassan 2 évtizede a kerékpárt a tetőn hordó amatőr kerékpárosként...
Komoly, hogy 20 éve fennt van! Műszaki vizsgáknál sem szoktak szólni, hogy szedd le? -
Fall-N
veterán
Asszony szólt ma nekem, hogy gyalog megy munkába, mert a hátsó kerék lapos. Persze egy királydinnye tüske volt benne. Ami viszont meglepett, az az itthon lévő tartalék Crivit belső. Ezen valami 8 mm vastagságú Presta szelep van, valami "Woods valve". Na ilyet sem láttam még. Nettó faszság, mert a pumpa nyomásmérője nem is mutat semmit vele. Azt viszont elfelejtettem milyen nehéz leszedni és felrakni ezt a Kenda külsőt a kínai SNM felnire.
Ha már szerelni kellett, akkor a Wellgo pedáljai helyett felraktam neki a KLS Flat 50-eseket.
-
attiss66
senior tag
Na, megjavitottam ezt a kínai xart.
Sokkal erősebb lemez, mint az eredeti, ez nem hajlik el a feszítéstől, 3mm-t nyertem vele, de még reszeltem kerek reszelővel 1mm-t a stopli leszorító lemez alatti műanyagból/nem gyengít rajta szinte semmit, nem számottevő/ jól jön még az a +1 mm, így 4mm-re növeltem a távot a cipőtől a hajtókarig. Így kell ezt csinálni kici kínaiak, vagy így kellett volna
.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #305539 üzenetére
Lehet nekem is az van, csak nem olyan durva
...karomat felfelé, előre nyújtani és főleg át, keresztbe a másik vállam felé nagyon fájdalmas, ebben a "fájdalmi" sorrendben, utóbbi szinte lehetetlen. Először csak húzódik az izom (ín?) a vállcsúcsomnál, majd aztán fáj is, továbbá ott is van kissé megduzzadva a vállam is az esés óta. Amúgy most kímélem, pihentetem, jegelem és hébe-hóba be is kenem kis gyulladáscsökkentővel. (most éppen Fastum gél van kéznél)
#305570roseben...nehéz százalékokba bocsátkozni, de akár >10-20%
[ Szerkesztve ]
-
roseben
junior tag
Ha a Continental X-King 2.4-es gumit lecserélném egy simább felületű és keskenyebb gumira az kb. hány százalékkal könnyebb tekerést eredményezne aszfalton?
-
dom1n0
senior tag
válasz
Hasaggymeg #305568 üzenetére
Jaja, ha már az idén a szerencse nem mellénk szegődött, a marketingesek jól nyomják
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
A_ScHuLcZ #305565 üzenetére
Ami nekem, már lassan 2 évtizede a kerékpárt a tetőn hordó amatőr kerékpárosként eszembe jut az a következők:
1. Stabilitás, vagyis valami ismert nevű terméket kell vásárolni
2. Zárhatóság, vagyis úgy a tartó magában, üresen, mint rászerelt kerékpár zárható legyen
3. Gumi férőhely mert ha valami vastagabb kerekűvel nyomulsz, vagy talán majd azzal fogsz (trail, e-bike stb., mert fatbike szerintem sok esetben felejtős a tetőn) fontos lehet a kerékférőhely szempontjából...más nem jut eszembe, esetleg még annyi, hogy ha vastag a váz alsó cső azt is fogadnia kell a tartónak. -
dom1n0
senior tag
Megjártuk Lengyelországot
Zakopane felől mentünk Zadar környékére, a fiataloknak az Energyland vidámpark volt az egyik nagy program.Az út az E77-es irányából gyors, Zakopaneba 4 óra felett kicsivel eljutottunk, nagy élmény volt a szerpentineken menni
Bringázni csak 1 nap volt lehetőségem, akkor is szélvihar volt, sajnos nagy távokat nem tudtam menni, amit úgy ellehet mondani Lengyelországról, hogy az utak minősége 98%-ban tüköraszfalt és szerintem kifogástalan, ami meglepő volt, hogy rengeteg mezőgazdasági egysávos út van a városok, falvak között, és ezek is tükörsima utak, elég sok országútist láttam ezeken menni.
Ahol nem tüköraszfalt, az jellemzően javított, igazából nem érezni országútival ott sem egyenletlenséget vagy gondot.
Az autósok kb 70-80% korrektül másik sávba átmenve került ki, de a maradék 20% is bőven 60-80cm-t betartva.
Elmentünk szombaton a Tour de Pologne startjához megnézni a bicókat és drukkolni a Vismának, Jonas Vingegaard is versenyzettPár kép a bicókól:
-
A_ScHuLcZ
addikt
Tegnap tettem fel kérdést kerékpár szállítással kapcsolatban.
Köszönöm a rengeteg tanácsot, meggyőztetek, a tetőn való szállítást választottam, praktikusabbnak tűnik. Tervben van, hogy a napokban ellátogatok olyan üzletbe, ahol kimondottan ilyen termékekkel foglalkoznak, de addig is szeretnék informálódni.
- Kereszttartó választása esetén mire érdemes elsősorban figyelni?
- Keresztttartóra rögzíthető kerékpár állvány választása esetén milyen szempontokat érdemes szem előtt tartani, tehát mi alapján érdemes választani? Azt látom, hogy például a rögzítés módjában vannak eltérések.Köszönöm segítségeteket!
-
válasz
parandroid #305556 üzenetére
Első lámpát vettem rá, az működik, kábele megvolt. Hátsó lámpa van rajta, csak a kábelnek nyoma sincs. Feltételezem, hogy működőképes, de ha nem akkor 4e körül láttam állófényes 3 ledes Axa-t.
A dzsuvát leszedtem amennyire tudtam, nem rozsdásak az agyak se.
Váltó jó, fék jó most már. Lehet meg kéne cserélni azért, bal legyen az első.
Pedál kell még rá másik, meg nyereg és használható. 65e körül lesz cakk-pakk ha minden jól megy. Használom egy darabig, aztán meglátom marad, vagy megy.
Összességében jó állapotban van a bicaj, ez a kép csak illusztáció, az előző a saját.
Régebben kíváncsi voltam milyenek a holland kerékpárok, most itt van. Anno 2010-ben 750eur volt, az estrada-k közül a legdrágább verzió. Ezt se két perc volt kikutatni, de megtaláltam.
Igazából most már ki akarok próbálni minden fék típust, tárcsafékes bicajom se volt még. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
monster95 #305559 üzenetére
Most is akárhol olvasom ugyanazt írja, vagyis amint tudod mozgasd a fájdalomhatáron belül.
...legalábbis a 3. fokozatú, nem műtéttel kezelt esetekig, mert hát 4-6 fokozatú ficamnál szarrászakadt és műtött szalagokkal értelemszerűen mozgatni sem tudod.
[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
Sziasztok. Van egy Sram S7 Spectro váltóval szerelt bringám. Másik kormányt tennék rá de így rövid lesz a váltó bowdenje. A bringaszerelő azt mondja ez nem cserélhető csak egyben a markolattal. Ez igaz lehet? Nem akarom elhinni hog nem lehet csak bovdent cserélni
-
monster95
tag
válasz
Hasaggymeg #305558 üzenetére
Hát én akkoriban sok külföldi netes fórumot olvasstam ezzel kapcsolatban,és egyik se nem hogy nem ajánlotta hanem kifejezetten tiltotta hogy az első két hétben mozgatva legyen a váll mivel így a hegesedés nem tud megfelelően kialakulni a izületnél.
2 hét után viszont már lehetet mozgatni tornáztatás gyaránt a vállat napi 3-4xszer 10 percet. -
parandroid
félisten
-
Ringman
nagyúr
válasz
Victoryus #305554 üzenetére
két lehetőség van: az első lámpából jön ki a drót (de ezt nem találod), másik az, hogy 2-4 aaa elem táplálja meg. ez esetben simán kukázd és vegyél egy modern ledest helyette, az én volt bringámon is az volt.
sokszor amúgy simán elfutott valahol vázon kívül a drót, bár az acél túrabiciklimen belül van a vezeték, azt nem is vágtam le, hátha egyszer lesz dinamós agy (alapból hagyományos dinamóval szerelt, de az nagyon visszafogja a teljesítményt)
[ Szerkesztve ]
-
Ez a hátsó lámpa honnan kéne, hogy tápot kapjon? Sehol nem látok rajta kábel kivezetést. Még nem szedtem le, mert per pillanat nincs nálam szerszám. A csomagtartón keresztül esetleg? Olyat már láttam, hogy a sárvédőben megy a táp vezeték, de ott látszik ahogy össze van kötve a lámpával.
Az első az sima ügy, annak ott volt a gyári kábele, meg a villában is van neki lyuk. Hátul lyukat se látok a vázon.szerk: van a lámpa alján letakarva sarus csatlakozó... csak a kosztól nem láttam.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
tegnapi netes keresgélés közben találtam:
-
válasz
arcitec #305505 üzenetére
Totalcar - Magazin - Minden, amit a vonóhorogról tudni akartál
a vonóhorog felszerelése engedélyhez kötött átalakítás, így minden esetben kötelező a műszaki vizsga. vonatkozó ITM rendelet: 22/2021. (V. 13.) ITM rendelet - Nemzeti Jogszabálytár (njt.hu)[ Szerkesztve ]
-
-
6030D
őstag
válasz
monster95 #305542 üzenetére
Direkt rákérdeztem, a doki mondta, hogy éjjel nem kell. De nem is tudom hogy lehetne megoldani, mert akkor a hasamon van a kézfej, és elkezd zsibbadni egy idő után, mert kimegy a vér belőle (feljebb van). Párna kell a váll alá, hogy ne lógjon. Szerintem neked jobban sérült, én viszonylag jól vagyok. Kopkopkop.
-
mauimagic
senior tag
válasz
fulton #305541 üzenetére
Gravelen kb 4 db lett kuka eddig. 2 sima defekt, a gyári foltok szart se értek, 2 meg magasabb nyomáson durrant el, a felniszalag lyukasztotta ki
.
Volt talán 2 olyan köröm, ahol nem volt gond.
Mondjuk ezek alis szarok voltak, de én elengedtem a TPU-t[ Szerkesztve ]
-
zsamiatt
őstag
válasz
Dark Archon #305527 üzenetére
nem csak a kombira igaz, hanem a többi autón is lehetne (mondjuk én már a klíma nélküli autót se értem). Úgy is ha használaton kívül van le kell szedni vagy elrejteni. Amúgy a swiften 100e körül megállt a dolog + a vizsga de arra meg úgy is ment volna az autó.
-
fulton
addikt
Van itt aki használ 24g TPU belsőt? tapasztalat? (megbízhatóság)
Vagy ki kellesz próbálnom -
Maximum1
őstag
válasz
fulton #305538 üzenetére
Eddig is volt ez a team festés, csak alukerekekkel.
1,3 millánál megállna az jó lenne. -
fulton
addikt
válasz
balintbaba #305537 üzenetére
változott a festés, meg kapott egy jobb kereket. Ha az ár ugyanaz marad(kétlem), akkor nem rossz. De ha növekszik, akkor lényegében ugyan ott vagy, főleg ha még nem is ilyen kereket szeretnél alá, felesleges pénz kidobás. - én szemszögemből
[ Szerkesztve ]
-
-
X Factor
addikt
válasz
Mezga Aladár #305516 üzenetére
kivancsi leszek mennyi lesz. Anno pont amikor en vettem meg a di2 lemaradt, a karbon kerekeket meg kulon kellett venni, ez igy igyben 1.2-1.4 korul megallna, tenyleg az egyik legjobb intermediate szett lehetne.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #305504 üzenetére
Pedig úgy már lenne egy műtéted és egy pacemakered, így meg semmi, csak fizeted az EÜ hozzájárulást fölöslegesen.
...viccet félretéve jó, hogy megúszni látszol ennyivel.
#305507stickermajom...szerintem úgy jajgatott, hogy rosszabbra gondoltak.
[ Szerkesztve ]
-
X Factor
addikt
válasz
arcitec #305505 üzenetére
Egy kozel 20 eves lexus rx-re a gyari horog 400k volt (elektronika is tobb tiz k), minden mas esetben a fel hatuljat szetkell barmolni meg vagdosni, es akkor lehet 100k. Horgot erdemes muszaki lejarta elott felrakatni es akkor ugymond nem dupla koltseg.
Szoval autoja valogatja, plusz nagyon nem mindegy, h. gyari horgot rakatsz fel vagy utangyartottat. (arban) -
arcitec
addikt
válasz
Dark Archon #305527 üzenetére
Ember. Te ilyen figyelmetlenül olvasol? Írtam, hogy vizsgapontos szervízben lett felrakva. Hogy lehet ezt fekete felszerelésnek félreolvasni, ez valami hihetetlen ember.
Azt is írtam, hogy be van jegyezve a forgalmiba. Csak nem gondolod, hogy így használnám! Minden elektromos rész is úgy működik, ahogy kell.
U.I: Ez egy magas labda és BOCSI, de le kell ütnöm:
Ne is végy Garmint, nem neked való, max a 1050.[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
senior tag
válasz
arcitec #305520 üzenetére
A vicc, hogy 2 éve vettem új autót, vonóhoroggal kértem, mégis 2x kellett kifizetni a műszaki vizsga árát, valami bullshit magyarázat volt rá hogy ők már vizsgáztatva kapják, nem lehet mit tenni...
2 éve asszem 200 körül volt a manőver, ismerős autószerelő is akörül tudta volna.Van ez a kereslet-kínálat dolog, a Marshall-kereszt egész érthetően leírja egyébként. Felesleges az
extraprofitot
, meg a többi illibernyák hülyeséget idekeverni -
Ringman
nagyúr
-
-
stickermajom
addikt
válasz
lsebestyen #305521 üzenetére
Idiótaságok EU módra vol 148127. Brafó!
-
válasz
lsebestyen #305521 üzenetére
ja, olvastam én is ezt, csak nem találtam. köszi!
-
Kész a rollerfék, egész jól fog. Ami most tűnt fel, hogy a jobb oldali az első, a bal a hátsó. A tutorialokban is így van, nem a szerelő cserélte össze. Ennek mi az oka? Szokatlan.
-
arcitec
addikt
válasz
velizare #305518 üzenetére
De írtam, hogy be van jegyezve a forgalmiba nem?
Mint írtam alant, lehet műszakin lett felrakva és úgy igaz, hogy kell rá vizsga.
Csak épp nekem nem tűnt fel.
U.I: Na most néztem meg teljesen más időpontban lett felszerelve, mint a műszaki vizsga ideje. Hivatalos feljegyzések rovatba van beírva. Az is igaz, vizsgára jogosult szevíz szerelte, de akkor sem volt külön műszaki vizsga. Pont.[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz
rob210 #305519 üzenetére
Ez mióta van így, mert az enyémre is utólag került fel!
És a vonóhorog ára + szerelési díj oszt csókolom. Bár még az is lehet, hogy pont a műszaki vizsgán került fel, de semmikép nem volt külön műszaki rá. Előre meg volt tervezve, és nem tegnapra kellett.Jó pár éve volt. Igaz az óradíjak is mások voltak, de még a 200eft is sok szerintem. E szerint azonban célszerű vonóhoroggal kérni az új autót semmit nem bánt az ott, pláne ha leakaszthatós.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz
arcitec #305505 üzenetére
Rosszul tudod!
Ha utólag kerül fel a vonóhorog, azaz a kereskedő vonóhorog nélkül adja el, akkor ha 2 napos korában rakatod fel akkor is kell a műszaki vizsga!
Azaz új autóra vagy szalonba kéred, vagy ultra nagy szopó!
De azért valóban nem 300e kb. 220ból áll meg, bepapírozva hivatalosan. -
-
Ixion77
addikt
válasz
Ringman #305508 üzenetére
5-öst nem ismerem, de egy ilyen 3-st vettem tavaly júliusban, amikor €23 volt. Alapvetően nincs vele nagy gond. A betét alapmodell, az anyag kellemes, a szárak nagyon rugalmasak. Kétoldalt hálós, ami miatt jól szellőzik, cserébe az egyik újonnan érkezett turbószúnyog simán átcsípett rajta.
-
Mezga Aladár
veterán
Megjelent a Merida Scultura 6000 2025 verziója.
Nagyon komoly kerékszettel szállítják, Vision SC 30, Maxxis High Road abroncsal.
Ha nem emelnek nagyot az árán a 2024 modellhez képes, akkor Best Buy lehet.[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz
Hasaggymeg #305213 üzenetére
Jobbulást!
-
HEAHEA
aktív tag
Mielőbbi felépülést kívánok a sérülteknek.
A többi topiklakótól kérdezem, hogy mit szólnának a zasszonyok, ha ezt csinálnátok velük a kerékpárotokkal?[link]
-
Mezga Aladár
veterán
-
6030D
őstag
válasz
arcitec #305505 üzenetére
Kérdezz rá az autósban. Kell hozzá kábel is, egy ilyen autót fel is kell taníttatni, illetve ha nincs a műszakiban, nem vontathat. Ok, bicót vihet rajta talán, bár egy ráfutásnál azért a biztosító is kardozni fog.
Nem ezzel foglalkozom, hüje tanácsokat adok fórumokon, elég jól tejel. -
RobbyJr
őstag
válasz
Hasaggymeg #305497 üzenetére
Nekem azon a montin ilyen volt, bár lehet ha a kuplungot kikapcsoltam volna, akkor nem csinálta volna.
Nekem 2x11-es rendszerű bringám volt, és mikor keresztbe volt váltva, akkor csinálta.
Elől a legkisebben nem. -
Speedy007
őstag
válasz
Mans20 #305506 üzenetére
Első agy hangtalan hátsó szokásos shimano-s hang jön a kazetta test felől. Cues szériánál ez az agy U4/6000-s szériánál megtalálható és ugyebár a 4000-s széria ennél atermék családnál a belépő szint..
Igen többekkel és többször is ki lett tárgyalva hogy a Cues-sal és az Essa-val mi lenne a terve a Shimanonak. De álatlánosságban ahol én olvastam össze foglalva röviden mindazt a termék családott szeretnék le váltani Cues-sal (gyakorlatban más a helyzet) ami 9/10/11 sebességes tehát a belépő kategória felső részét és a közép kategóriát. Essa meg a Tourneyt 6/7/8 sebességest -
Ringman
nagyúr
válasz
parandroid #305474 üzenetére
ez a c3-as betét milyen a c5-öshöz képest? nekem abból van egy M-es, az kényelmes.
[ Szerkesztve ]
-
Mans20
addikt
válasz
Speedy007 #305503 üzenetére
Én sem bírom a feketét, főleg hardverekben.
Kíváncsi voltam mit ír a ChatGPT a QC400-ra. Ha a Cues szérián belül nézzük, akkor belépő szint kb, ha egész termékpalettát, akkor Acera és Alivio közötti szerinte.
Nálad mennyi hangja van az agynak? Néztem videókat ahol országútival repülnek le a hegyről, ott hangos daráló hangot hallani.
-
arcitec
addikt
válasz
6030D #305472 üzenetére
Miféle műszakival? Nem kell ahhoz műszaki! Ott a vonóhorog bizonylat, az lapján bejegyzik a forgalmiba. Na meg a 300eft amit írsz, nem kicsit túlzás, tán hozzá vagy szokva az inflációs extra profithoz. (Én nem!
). Nem lehet, hogy TE is abban utazol?
[link] Nehogy mán több mint 200eft legyen a felszerelése. -
6030D
őstag
Voltam Vecsésen, izület max részlegesen szakadt, talán egy szalag. 2 hét rögzítő, után torna. 3 hét után kontroll. Nincs itt semmi látnivaló, a helyi kórház megint túlreagálta, mint amikor pacemakert javasoltak.
-
Speedy007
őstag
válasz
Mans20 #305502 üzenetére
Helló!
Center Lock-os az de létezik belőle 6 csavaros is már. Vissza fúzték volna az eredeti küllőket mert mivel vatta új kerék(pár) volt akkor de mivel full fekete kerekem volt még a küllő is (nem értem miért erőltetik a fekete színt) így a szervízes rosszallása mellet ezüst küllők mellet döntöttem valamilyen szinte így könnyebb tisztán tartani.
[ Szerkesztve ]
-
Mans20
addikt
válasz
Speedy007 #305484 üzenetére
Hello!
Mikor átfűzetted a QC400-at, akkor vettél új küllőket is? vagy maradhat a gyári?
A tárcsafék sem tudom hova megy rá a QC400-ra, A fotóján nincs az a szürke fogas rész.
M6000-ren agyalok még..
Azt sem tudom, hogy csak kereket vigyem majd, valószínű biciklit is, de úgy váltó és fékállítás is az árban van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest