-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
arcitec
addikt
válasz Dzsosy #92253 üzenetére
Ezekből én a THULE RideOn 9502 választanám még az ára is elfogadható. Sokkal praktikusabb ezen fajta mint a többi és szerintem biztonságosabb is. Ráadásul lámpa és rendszámtartó is rajta. Erre az új módi szerint szürke rendszámot kell kérni ami 7500ft. Mondom úgy, hogy Thule EuroWay van ami még jobb. Pár mozdulat felrakni és most már a rendszámmal sem kell bajlódni....
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
Hát nekem a kantáros egyáltalán nem jön be. Látod csak van aki meg azt mondja neki az a tuti , na de mindenkinek? Bizony nem. Ki kell próbálni vedd fel és eldönthető jó-e, nálam az első belebújásnál egyértelmű volt a kantár nélküli. A jó minőségűek, bírják a strapát és olyanok amilyennek lenniük kell. BBB vagy Rogelli stb mindkettő van, számomra tökéletesek ... Nem bírnak elvásni ...
Dzsosy : Apropó, ha lámpásat veszel (rendszámtartó,vonóhorog) CE jelzésnek kell lennie a lámpában és jó ha van rajta adatlap is. A Thule az tuti teljesíti....
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz -=RelakS=- #92303 üzenetére
Nekem a Slime annó nem jött be, pár hónaposan - több éve volt, mert már nem azt használom - még az első defektet úgy ahogy betömítette, de a másodiknál csak bugyogott ki. Már sok éve ezt használom, - kopp kopp - vagy tömíti vagy nincs defekt. Elvileg 1 évente cserélni kellene, 2 év után lecseréltem u.o volt mint betöltéskor : [link]
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz Pttypang #92316 üzenetére
Ez így még nagyon nem hivatalos és rációja sincs ... főleg azok felé akiknek van már szürke, de átraknák ...illetve átraknák inkább, ha lehetne (mint én, nem volt azzal gond, mert olyan a rendszám tartó), bár 7500ft még még, csak a macera,az nem kéne hozzá ... Mostantól aki előrelátó az műszakin letudja, nem fog ez már változni, max annyi , hogy vagy nem kell műszaki, vagy minden állomáson elvégzik ...
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz kmarci25 #92315 üzenetére
A szabályok szerint egyszázalékos takarás sem megengedett.
"Azok a bringások, akik csomagtér-ajtóra szerelhető kerékpárszállítóval rendelkeznek, ők sem lehetnek teljesen nyugodtak. Ha a szállító a kocsi hátsó lámpájának vagy indexének akár 1 százalékát (!) takarja, akkor a rendőr büntethet. Mivel ezeknél a típusoknál nincs vonóhorog kivezetés, ki kell alakíttatni a plusz lámpa csatlakozóját" - közölte Szalay Ákos. A győri Thule szakszerviz munkatársa szerint a svéd cég hosszú ideje úgy gyártja a lámpával felszerelt keréktartókat, hogy középen rendszám helyezhető el.
[link]
[link][ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz andrisbandi #92333 üzenetére
Valótlan dolgokat nem kell terjeszteni. Hivatalosan semmi nem változott, voltak hírek , hogy újból nekifutnak, hogyan lehetne egyszerűsíteni, de azóta semmi.Ha ez így lesz ahogy itt fentebb linkelve van, na akkor lesz majd obégatás én is visszaadnám, meg sokan mások is és sokan nem igényelnének ...Hihetetlen egy ilyen egyszerű dolgot is csak a magyar tud megkavarni ... Az a tétel is jópofa megállapodnak míg a rendelet nem jön ki addig is ne bírságoljanak, brávó és ezt akkor közlik,amikor már szinte semmi értelme.Kérem vissza a 7500 forintomat ...
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
Olvastam ám a linket, nem jött le az utolsó mondatokból? De egyébként még mindig nem tiszta, hogy miért nem lehet egyszerűen a hátsót csak megduplikálni, nem tudom, ha pl elveszik a rendszám annak pótlása mibe kerül.Itt is lehet egy csavar, mert állítólag ha többször veszik mint 1-2x, akkor újat kap.
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
Nekem Thule 3-as van talán egy-el régebbi típus 2015-ben épp kifutó akcióban 100-120eft volt kb. Nálam a lényeg a zárhatóság volt, magára a vonóhorogra és a bringa rögzítőkre.
Egyéb kiegészítő szükségét nem látom, pláne ilyen , hogy rámpa. Hogy melyiket. Én speciel a legolcsóbbat választanám, ha elbírja a 4 bringát súlyban. A legdrágább 30kg/bringa.
Az alatta 2 meg 25kg/bringa ami szerintem bőven sok. A legolcsóbb 927-es egy régebbi design ahogy látom semmi több. Hasonló lámpák az enyémen is. A 926-os modernebb lámpa.Tehát kinek mi, nem számottevőek az eltérések. A rámpa = talán hölgyeknek.
A felnivédő ami még talán épp nem drága, na azt lehet veszek én is,mert bubit teszek oda.
Ügye a 4-ik adaptert meg meg kell venni,még az lehet érdekes melyikre praktikusabb felszerelni, de azt már a kereskedés, vagy videó megmondja.
A többi meg adja magát.. Mivel Thule- vel van tapasztalatom, tökéletes stabil, ha megfelelően ahogy kell szakszerűen van felrakva (ami nem egy nagy dolog) , akkor el is lehet felejteni , hogy ott van hátul az autón.[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz ígyvanferi #160692 üzenetére
A bringás mez lényege a szellőzés,légáteresztés,testre simulás. Egy mezei póló magába szívja az izzadságot, ott tartja és akár meg is lehet fázni egy hűvösebb szakaszon.
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #161547 üzenetére
Szerelőtől halottam olyat , hogy előfordulhat, hogy a 2 db húzott cső elmozdulhat egymáson.
De pl régi bringán a pedál nyikorgott a műhely sem tudta megállapítani, hogy az. (hol nyokogottt - hol nem) Van ilyen.A mostani Cube trek a Hollowtech középrészből hallatott hangot de csak mindig a bal pedál nyomaték átvitelénél. Én is mindenre gyanakodtam a vázra is. Ez a fajta közép meg nem nagyon tud állítólag viszonylag újonnan "nyikogni". Ellenben a kulacsok azok folyattak, lecseréltem őket. És elmaradt a nyikogás. Szerelői tanácsra fújogattam spéci olajjal -már előtte is. Ezért vagy azért a lényeg, elmaradt a hang. Állítólag nem egy nagy ügy a közép rész csere, csak egy alig 2-3ekm bringán nem kellene. Na majd most a nyáron meglátom hogy muzsikál. A Cube bringára egyébiránt azt tudom mondani csak megy-megy szinte hangtlanul csak suhan mint a Merci, a megfelelő mosdatás olajozgatás mellett..Trek és 14,9 kg jó kis gép, nagyon.[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz nmate91 #161567 üzenetére
Vagy vársz türelmesen és majd lesz. Nyárig van rá esély és ha van, akkor az egész országban van Lidl/Aldi. Nekem Lidl-es van és NEM a Lidl-ből. De kb Lidl-es áron vadi zsír újonnan.
Otthoni szerelésre teljesen jól megfelel.Többnyire a lánc tisztítására használom.
-(Mivel a Cube bringámat,csak tisztogatni és karbantartani kell).
Vagy ha sürgős : [link] Szerintem kb Lidl-es ár kb ... Lehet találni ...
De : [link] Én a kék színű "Lidl-est" venném 15-16eft bőven megéri ... árában van...[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz nmate91 #161577 üzenetére
Aha. No akkor a nmate91 : Én már vásároltam úgy, hogy már nem volt egyik boltban sem,
ellenben fel lehet venni az ügyfél szolgálattal a kapcsolatot (telefon). És megnézik melyik boltba lelhető még fel. Ha találnak, akkor az általad kért boltba fogják szállítani, majd értesítenek mikor veheted át. Aldiban vettem így , de szerintem a Lidl is így működik.
Sőt átvételkor hálálkodtak , hogy őket választottam ....
marel09: Én megtaláltam az okát , ott valamit ki lehet vele rögzíteni, (most nem ugrik be) de soha nem használtam. - Talán az első kereket, hogy ne lifegjen?
Meg is van ott van az 5-ös ábrán konkrétan a kormányt lehet stabilizálni, hogy ne lifegjen az első kerék : [link][ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz tomic #161740 üzenetére
Ne dölj be.. Az én Cube treking-em 14,9 kg sárvédő + csomagtartó + világítás + kitámasztó.
Nem egy rossz súly az.Főleg,hogy a maiak egyre súlyosabbak. Mindenképp jobbak a Dechatlon-osnál. Azt meg nem mondom melyik felszereltség a jobb,a 2 márkából bátran választanék én is. A Cube mindig is drágább lesz mint egy KTM. Ellenben ezek az új módi leárazások 999€-ről közel a felére, a "menj árazd le a krumplit" esete kerül elém. Hogy melyik jobb azt majd a szakértők ... -
arcitec
addikt
Sziasztok. Zavarban vagyok, lánc ügyben. A Cube trek specifikáció:
Lánckeréksor, lánc:Shimano CS-HG50 11-32T., 9sp,
Hajtómű:Shimano FC-M543 2-Piece 48x36x26T., 175mm, integrált BB
Fogalmam sincs miféle lánc kell rá. A legjobb ár/érték kellene pár ezer forinton itt nem spórolnék... Pl Itt a egy választék : [link]
Illetve a fék : Fék:Hayes Stroker Ryde hidr. tárcsafék (160/160) Ehhez miféle betét a tuti?[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz Teasüti #161852 üzenetére
Köszönöm.Pár éve a szomszédomnak vettem, kb ezekre gondoltam, - azért annyira elveszve nem vagyok ám - csak ha már idetévedtem gondoltam rákérdezek. Mert még le sem poroltam a bicajt és nem is vagyok profi szerelő,mert ehhez a bicajhoz nem is kell. Itt pesten nem tudom mikor lehet bringázni szabadon.
Azonban, a fék betétre is kérnék szépen választ - aki tudja -- mert abból aztán van választék. kb a legjobb kellene.. Fék:Hayes Stroker Ryde hidr. tárcsafék (160/160) Köszönve...[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz Somatom #161874 üzenetére
Azért azt meg kell jegyezzem ,ezek a helyek nem a száguldozásra valók.Sok bringás azt hiszi
övé a világ - a lehajtott fővel outis meg ne is beszéljünk - szóval mindennek meg van a maga helye és körülményei. Gyalogos / járdás közlekedésben mint pl. Margit híd felelőtlenség gyorsaságra törekedni, meg sok más hasonló helyen. Ilyen pl. a Műegyetem előtti rész a sok hülye ott hajt mint az állat és sok nem is a gyalogosra veszélyes, hanem pl a szembe bringásra. Elképesztő mennyi hülye van. Egyszerűen nem érzékelik, hogy mikor mit kellene.
Tudok olyan kerékpár út/ gyalogjárda/gyalogátkelő kereszteződést, ahol simán belehajt a gyalogosok közé és még neki áll feljebb. És higgyétek el, sajnos sok ilyen van.
Voltam úgy ott Vác fölött, pl égen földön senki bringa úton egyszer csak szép csendben jobbról elsuhan mellettem az állatja. Nem hogy jelezne kakukollna vagy mi... stb stb ...[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz 6030D #161906 üzenetére
Tegnap autó pályán 135km/h-el megyek jön mögém egy telelámpával kb 1m-re se - balesetveszélyesen- értem én hogy menne , csak a külsőben is mentek, már oda is nézegetett. Lett hely kihúzódtam, majd mutatom, hogy ezt nem így kéne.Erre beállt elém és lassított,baleset veszélyesen. Szerencsére elhúzott. Nem értem az ilyeneket, pedig hány videó van már hasonló a neten,hogy nem kéne. Vannak agyatlanok, akik csak azért is ki vagyok én balfaszok.. Ezeket kellene kiiktatni örökre mert nincs elég agyuk, ezek mennének a gulágra, jó megoldás volt az ....
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
Szerintetek hány év után célszerű abroncsot cserélni? Még akkor is,ha kifogástalan állapotban van és defekt sem jelentkezik.
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #161935 üzenetére
2011 -es Cube trekking 2012-ben lett véve azóta 2-3ekm van kb benne. Nincs annak az ég világon semmi baja ... Mintha 1--2 éves lenne
-
arcitec
addikt
Sziasztok. Trekking-re ez a gumi mennyire jó? [link] Illetve van-e jobb?
Többnyire 90% "aszfalt" 10 % föld ha jön szembe. -
arcitec
addikt
válasz RetepNyaraB #162066 üzenetére
Köszönöm a választ. Mindenképp Schwalbe márkát szeretnék. És akkor TE mit ajánlanál? Ez pl bár csak némileg olcsóbb és hasonló jó, bár a defektvédelem kevesebb , kicsivel könnyebb : [link] Egyébként földút az csak a szükségszerűen jön szembe ami egy túrában előfordul, de nyilván valón ott is lenne használva ..
-
arcitec
addikt
válasz ivana #162074 üzenetére
Köszi, ahogy nézegetem a márkából oszt, szoroz ez is jó : [link] , de talán a paraméterek alapján ezt kell venni: [link] Off road-ra ez jobb ( a paraméterek alapján) Cube a trekk és nagyon szeretem benne, hogy siklik zajtalanul. Eredeti gumi van még rajta lassan 9 éves. Az való igaz , kanyarodáskor vigyázni kell a keskeny gumival. Elsősorban a tapadás okán cserélek, meg a kora, egyébként még jó lenne. Nincs benne 3ekm.
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz Predator2 #162482 üzenetére
Kerékpártartóhoz, nekem Thule van , az nem legolcsóbb,de a legmegbízhatóbbak egyike és minőségi az tuti. Lehet akár használtból is nézelődni.Talán még forgalmazónál is akadhat esetleg becserélt. Bevizsgált legyen CE és TÜV ez lényeges. Olvastam német teszteket , ahol leborult, elhagyott bringa volt az eredmény. [link] de példul igaz ez Menabó-hoz dupla :
[link] na de 3 bringa minőségi praktikummal. Létezik ilyen is : [link] Bár ide még rendszám tartó az kell.. Szóval ...[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
Ma lebontottam a gumikat, ilyen a felni belső 2012-től : [kép] ,gondoltam lecserélem a belső szalagot is, de úgy tűnik tökéletes. Illetve ki mit mond?
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz rétisün #162926 üzenetére
Én már március óta nem kapom meg. Most kértem refund-ot.(másodszor) Fel lehet hívni a postát én megtettem. Azt mondták a vámon van és nem kapták meg. Már nem is fogják. Az eladó meg nyüszít , hogy nem tehet róla. Ez van káosz, meg még ki tudja ...
Nem szeretem a postát, sajna még mindig nem privát cég addig nem is tud profin működni. Mikor hol meg kapom a levelet hol nem ki tudja hova viszi, és senki nem kéri számon rajta , főleg a bedobós levelet , az is egy vicc.[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz robee19 #162929 üzenetére
Én inkább vonóhorogra vennék egy hármast, praktikus,kényelmes,biztonságos ...
Lentebb én is linkeltem meg még egy kolléga. [link]
Ott az a 85e ft -os mindent tud . jó minőségben nem nagyon lesz sokkal olcsóbb a tetőre 3.Gondolom tető keret az van.. akkor is ,,, Nyűg lesz le - fel és ráadásul csupa bogár trutyi lesz a bringa[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz pippo76 #162934 üzenetére
Vesz 3-at az e szerint 60eft + még kell hozzá kereszt vagy nem? És ott fog suhogni neki akkor is ha nem visz bringát, ha meg leszedi macera. Felrakni macera. + a bringa is ott inog tetején trutyisan akár hogy is van. A vonóra meg fél kézzel felpattintja és el is felejtheti , hogy viszi a bringákat .... persze ez az én véleményem ...
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz Tuvix #163071 üzenetére
Nem kell azt kenegetni. 200-300km -km után tisztítom én. Persze ez függ attól, hogy miféle a terep , por sok van-e. Többnyire országúton tekerek, földút akkor, ha az jön szembe. Volt már de akkor tetőtől talpig minden csupa por volt mintha a sivatagot jártam volna.Ekkor full generál tisztítás kell. Dechatlonban kapható - viszonylag megfizethető - tisztító, lánc mosó, amit vízzel kell eltávolítani. Száradni hagyni, majd erre való olajjal szemenként kenegetni , megjáratni, majd a felesleget letörölni. Ezt elég ha rongyal finoman áttörlöd. Többféle olaj van nedves körülményekre, olcsóbb drágább, lehet választani. Én a jobb minőséget használom
[Holmenkol] több éve meg van és még bőven van benne. Az ideálistól lehet eltérni, de az
nyilván valóan csökkenti az lánc és alkatrészei élettartamát...[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz jjeahh #163096 üzenetére
Teljesen egyértelmű amit írsz és igazad van. Magamból indultam ki. Na de ezt az állapotot amit a képen mutatsz azt le kell mosni nem kérdés. Én egy többnyire egész napos túra után,nyilván ha a from home to home a menet, mindig kicsit enyhe sugárral lemosom.(Nem használom napi szinten.Nyilván nem a láncot. (Hobbi,sport,szabadidő). A láncot meg szemrevételezés alapján ki ki. Léteznek nedves körülményeket bíró lánc olajok is. ( A marketing szerint legalábbis).
Apropó, említett volt itt alant a WD40 is. Na az minden csak nem kenőolaj.
Azt az USA/NASA fejlesztette ki rozsdásodásgátlónak és elsősorban az is.
Nyilván sok mindenre jó egyébiránt .. Pl a küllőket,fém részeket WD40-es ruhával simogatom át, 8 év és rozsda pötty sincs. Igaz a Cube bringa is Mercedes minőség...
(#163104) Hasaggymeg : Az a lánc ott úgy jó ahogy van, igen annyi kell oda, csak nem szabad hagyni nagyon elkoszolódni.[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #163110 üzenetére
Ezt kifejtenéd kicsikét? Mert nem kicsit homályos kijelentést tettél , főleg az enyémhez, semmikép nem akartam 1 az 1 hasonlatot csak analógiát. Mindig van egy valaki aki nem érti, vagy direkte beleköt és kitekeri. Aki nem érti az úgy járt menjen vissza ismételni...
De hogy érsed is , mert bár bizton akiknek ez a márka van tudják mire gondoltam, főleg , hogy
volt Caprin madzsar bringám és mint a Dácia. De persze van aki érti és van aki nem...[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #163113 üzenetére
Ebből is látszik sok böszmeség felkerül a netre. Tudni kell és kell is szürni selectálni jó és rossz közt...
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #163149 üzenetére
Nem tudsz meggyőzni, mert csak kitekered a mondandómat, nehogy már egy merci szarabb legyen mint egy közép kategóriás akármi. Minden elromolhat még a drága is és mindenben akad gyengén sikerült széria.- Hagyjuk is nem egy a nézetünk, jó hogy csak itt váltottunk pár sort. Azért még csak annyit az igazamra a Cube az egy jó márka , de TE mivel neked nincs is, csak lepozicionálod. Ez vagy TE... Hagyjuk ...
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz arcitec #163166 üzenetére
Szerintetek ehhez a külsőhöz kellhet -e defektvédő lötyi. [Schwalbe Marathon GT Tour] Ez elvileg 6-os szintű védelemmel rendelkezik. Eddig használtam defektvédő folyadékot és tökéletesen tette a dolgát, 3-as szintű volt az a külső, de jó pár defekt-től megmenekített a folyadék.
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz ggeleven #163197 üzenetére
Én is tegnap raktam fel [Schwalbe Marathon GT Tour] gumikat. Itt korábban írták - nem tudom milyen méret volt -, hogy nehezen ment föl. Nem variáltam sokat, mint a videón annyi feszesség maradt az utolsó szakaszra. Kis sikosítót kapott a belső , kicsike levegővel és ment a helyére. A külsőt nem kellett lekötni a térdemmel rászorítottam és gumi leszedő szerszámmal 2-3 fogáson már bent is volt , mondhatni könnyedén. A külső mint katiban a gyerek nem kellett azt igazgatni felfújtam 5,5bar nyomásra - persze figyelemmel nincs-e gond- és kész is volt mindkettő így. A régi az Road Cruiser volt, azt simán vissza lehetett rakni kézzel, de hát az már nagyon régi volt. Ellenben bár a méret az adott és u.a mindkét gumi(régi -új) a sárvédőket főleg a hátsót azt állítani kellet mert beleért. Tehát kicsit nagyobb átmérőben mutatkozott, lehet a defekt védelem okán ,nem tudom. De a lényeg,hogy simán lehetett állítani a sárvédőn úgy, hogy most tökéletes az íve ,eddig olyan ortopéd is volt.
Csak próba út volt , eddig remek. Halkan siklik a gép - hiába Cube -, a hajtáslánc is valami fenomén halk.Még öntök azért a belsőkbe defektvédőt, ez nálam nagyon bevált.
U.I: Akár hogy is nézegetem mintha azért kicsikével ducibb lenne mint a régi u.a méretű gumi, de persze így ez nekem pont tökéletes. A gép patent felkészítve szalon állapotba, irány túrázni, a hétvégén megyek is... A guminak eleddig egy hátránya van, az ára... De tutira benne van ebben is 8 év - remélhetőleg....[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
No, meglett az első 50km az új [Schwalbe Marathon GT Tour] gumival. Kiválóan gurul a gép,
és ráadásban a komfort érzet, a régi Road Cruiser-hez képest sokkal, de sokkal jobb.(Igaz az már kiszolgált.) Az út hibákat,kisebb egyenetlenségeket - aszfalton használom többnyire - nagyon szépen veszi.Egy élmény volt vele.(és még lesz is. ) A földúton is szépen lehet vele menni biztonsággal stabil. Mint említettem volt kicsit öblösebbnek látszik (az is) ezért is stabil. Azt nem tudom a mostani Schwalbe Delta Cruiser Plus vagy most kapható Schwalbe Road Cruiser-ek milyenek mert az lenne az igaz összevetés. Eszméletlen jó a hajtás lánc is szinte tökéletesre sikerült a tisztítás kenés még a racsnit is alig hallani, csak suhan és suhan.
Egy hatalmas élvezet.
Ellenben a hátsó váltón van egy gumi,illetve volt, mert elszakadt a kapocs(ragasztás alatt) ennek mi a célja? : [kép] kb itt volt : [kép][ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz ggeleven #163294 üzenetére
Ha kihívásnak akarod rajta. Én nem preferálom nem látsz semmit a tájból, meg is kell állni halazni , nem rohanni. 112 km nekem is az a max. pont Balaton körön. B.Szemes-B.Akali . Keszthelyen lett volna a cél, de összejött a 112km. Szép volt este a parton a szemközti kivilágított oldalt nézni-bámulni, hogy tegnap este még ott nézegettünk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó