-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
X Factor
addikt
válasz Napfénysüti #129049 üzenetére
Ha volt is, akkor tuti h. nem L-es
Köszi, tényleg megkönnyititek a döntést.
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz Napfénysüti #129053 üzenetére
No megrendeltem az 520-at, köszi a megerősitést.
Huh én egy 1974-es, 64-es cromo Motobecane ra epitett, kb 30k-bül meguszott orszagutit hasznaltam napi igaslonak, nekem azok utan ez pillekonnyu lesz
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz Napfénysüti #129056 üzenetére
Elvileg 9 nap mire megjön, irok rola majd, csak ugye én egy két tizezres old school technikarol ulok at.
Make things work
-
X Factor
addikt
Lemondta a decathlon a triban rc 520 rendelésem mondván nincs készleten. Külön mókás, h. azért remélem a pénz visszautalás nem tart 14 napig...
Szóval, ha bárki bárhol lát egyet L-es kiszerelésben, rohanok és fizetek, az információ szállÍtója meg vendégem egy bambira
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz StLui #130037 üzenetére
Páromnak vettük most pont a linkelt példányt M-es méretben, hogy ha néha jó időben csatlakozna hozzám, esetleg néha munkába járni, vagy jobb időben egy pár 10km-et letolni. Pont van egy kollégámnak, ő megvan vele elégedve, az ajánlás is tőle jött.
Féken kellett állitani az elején, 4 bar-on van használva, de köszöni szépen jól elvan. A hátsó váltót jól beállitották amikor atvettuk, az is teszi a dolgát, hajtani kell, kenni, plusz a fékbwdeneket az elején utanhuzni. Nyilvan az ár többszöröséért vannak jobb példányok, de ide-oda elgurulni a környéken.
A küllem az sajna szubjektÍv, nekem kifejezetten tetszetős.
Make things work
-
X Factor
addikt
No, meglett a Triban RC520, nem kis kaland volt. Naprakészségemmel még a Decathlonos arcokat is sikerült meglepnem. Több tipusra volt beallitva ertesito, jott is a kistesorol, miszerint rendelhetove valt, de nincs készleten. Gondoltam, azért futok egy kört, nézem a website-t. Hoho Dunakeszin jelez egy példányt, fel is hÍvtam őket és volt meglepődés, mert kb abban a percben került behozzájuk.
Pár 10km került ezidáig bele, tapasztalataim nem túl reprezentatÍvak, mert ezidáig egy 64-es outin tekertem, ami 210cm-re való, én meg 184 vagyok. A 97kilómat nem érzem soknak rajta, most h. megfelelő méreten ülök még egyelőre kicsinek tűnik de idővel megszokom.
A fékerő nagyon jó, jól adagolható is, de a beállÍtott bringát ugy hoztam el, h. a fékkart bekellett húzni a kormányig... Gondoltam no para, van bowden allito, na marmost amit elkezdtem tekerni, kiderült h. a váltóhoz tartozik ugyhogy vélhetőleg azt sikerült egy picit elallitanom. Ennél a pontnál döntöttem úgy, hogy akkor előtte utánaolvasgatok+yt. Meg is lett a megfelelő bowden allito, ezzel sikerült javitani a helyzeten, de meg most is van egy holtjatek mielott elkezd fogni. Ellenben az a pont, ahonnnan nem lehet tovabb huzni, attevodott a teljes fekkar ut felere kb.
Ezzel kapcsolatban is érdeklődnék, h. Budapesten tudtok szervizt ajanalani, ahol értenek ehhez a hibrid rendszerhez? Mert elvittem egy környékbelihez, aki azzal inditott h. azt a részt, amit a bowden mozgat, kozelebb allitja és akkor nem kell annyit huznom, majd hosszas beszélgetésbe bonyolodutnk h. tudtommal pont azt nem szabad, mert annak visszakell kerülnie alaphelyzetbe, mert kulonben a hidraulika "mindig dolgozik" és elvesztem az autamata allitast is.
Testtartás, ülés, kifejezetten kényelmes, bár nagyobbakat még nem mentem ott dől el igazából.
Előlre kapott force shark 1000-et, hátra egy velotech 50 ledeset.
Computer tájékon is sikerült beleesnem a gép épités örök csapdájába. Akartam egy eszközt, mindösszesen annyira h. legyen ODO-m. Kivácsni vagyok h. egy hónapban, évben pontosan mennyit tekerek. Vezetékeset nem akartam, Vezeteknelkuliekkel szemeztem, aztan jott a GPS vonal. Úgy voltam, h. ha már ennyi elment, nem ezen fog múlni. Egy lezyne macro lett. Csodás, imádom, meg is lepett h. ezek a cuccok mennyit fejlődtek. Egyetlen problémám vele, h. az ODO-t csak akkor méri, h. ha megy a recording. Azt pedig minden indulasnal lekell okeznom.
Oh igen, taposoval jott gyarilag, erre atraktam a regi klipszem, de ezen a szinten váltok spd sl-re. Ma jön meg a pedal, aztan megyek cipőt venni. Itt is dillemazas volt, de igazabol hatizsak nelkul az elmult 10 évben nem mentem el otthonrol, igy cipot tudok vinni, cégnél mezitlab vagyok, dunaparton meg egy fröccsig csak el tudok setalni a bringatol az spd cipoban is. Ha nem akkor max kuszok
Ha majd süt a nap, és nem minden tekerésem esőben végződik, rakok fel képet is
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
X Factor
addikt
Budapesten tudtok ajánalni szervÍzt TRP HY/RD hibrid fékrendszer beallitasara?
Sokat kell huznom a fékkart, (eleinte kormanyig, bowden allitot csavarva sikerult elernei h.a teljes fekkar hossznak a feleeig) ezt a problémát kéne megoldani.
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz Chabee #130975 üzenetére
Igen, én is vele szemeztem, több kolleganak van mar, imadjak és a mai napig problemamentesek, plusz van akinek több éve megvan és barmelyik decaba ingyen szervizelik neki, barmikor megy oda, max ha alkatreszt kell cserelni, az nyilvan fizetős.
Ja jön, a Triban szeria, mar meg is történt
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz s1999xx #131038 üzenetére
Én új vagyok ebben a témában, és el is kezdtem utánaolvani, h. miért ennyire fontos a súly. De ahogy korábbban valaki irta, azért a bringast is szamitasba kell venni. Mert azt értem h. 25kg után felüdülés 10kg, de az ott történő grammokon való rugozós olyan furának tűnik. De valszeg egyszer átkéne ülnöm egy 8 kilós bringára.
Én 184cm vagyok és 97kiló, és nem igazán van rajtam felesleg, sőt sportolás végett elég jó kondiban vagyok, én 8-10 kg között nem igazán érzek különbséget emelésre, mert ennek a többszörösét emelgetem adott esetben, Így mindkét esetben szimplán könnyűnek érzem, nyilván ha mondjuk 70 kiló lennék akkor más lenne a leanyzo fekvése.
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz Hasaggymeg #131061 üzenetére
Pedig amikor tegnap lemaradtam a szabadkikőtőnél egy outis mögött jó lett volna arra fogni h. neki van 1600g előnye és úgy könnyű, most már tudom h. szimplán puhány vagyok
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz Runner_fxr #131081 üzenetére
Most vettem (triban rc520), ha nem is extrém pillekönnyű de összesen 10kg. A régi bringám egy acél vázas 1974-es 64-es vázra épült Motobecane cajga volt, ami megállt 30k-ból. Szóval eléggé szélsőségesen rossz körülményekből jövök. Így elég szignifikáns a különbség.
Oh pont a köpenyekre irjak a mostani tipusomnal h. bár jol birja, de ha az ember sulyt szeretne csokkenteni, akkor ott érdemes.
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz Massmurderer #131131 üzenetére
Azért az nem egy stabil lábakon álló analógia. Pusztán a súly önmagában a bringásról nem feltétlen determinálja annak fizikális képességeit.
Azt persze aláÍrom, h. akik rendszeresen tekernek, nyilván a mozgás miatt, általában eléggé könnyűek.
De nekem egyik legnagyobb problémám, h. nagyon nehezen erősődöm, mert szeretek mozogni, de barmilyen aerobb cucc végzése közben pillanatok alatt fogyok el, ezért rendkivul jol és sokat kell ennem, h. tartsam a kiszemelt súlyt. Ami közel 20kg-val több, mint amikor taekwandoztam, pedig mind az állóképességem mind a fizikumom ég és föld.
Nyilván ha valakin túlsúly van, akkor annak leadása pozitiv hatással lesz a bringázásra, de lehet az futás, úszás vagy bármi más is.
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz IMIIKE1998 #131335 üzenetére
Neten van táblázat, bár nem tudom mennyire helytálló, ami gumiszélesség/testsúly/bringatipus ad ajánlást.
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz Runner_fxr #131652 üzenetére
Deca esetén, MTB-ben egyáltalán nem vagyok otthon, de pl. az új oraszágúti szériájuk esetében én felültem a hype vonatra. Ott amit ezidaig a review oldalak irogattak, ott kifejezetten dicsertek a vázakat a triban 500 és 520 esetében ( a váz ugyanaz, a szÍn nem).
Tudom korábban irtad h. lehetnek kivételek és összeségében kell nézni. Csak ha valaki idetéved, mint pár hete én, akkor első olvasatra az jöhet le neki h. szar.
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz Don.Corleone #132078 üzenetére
Én is abban a cipőben voltam mint te a computer kapcsán, de szerintem inkább még egy tizest dobj rá és egye gps alapu Lezyne Macro-ra ruhazz be 30-ért. A géphez meg gratula.
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz Don.Corleone #133269 üzenetére
Én is Lezyne Macro mellett kötöttem ki, hosszas keresgélés után. 1 hónapja használom teljes elégdetséggel. Ebben a 30k-s ársávban remek ár/érték mutatóval rendelkezik. Egy két Bryton modellen filóztam anno még.
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz Don.Corleone #133341 üzenetére
Összehangolás alatt mitre gondolsz?
Nálam úgy van h. telón van strava és lezyne app, ott elsőre ment a lezynnel való pairing. Ha bevan kapcsolva a lezyne macro, akkor telefonon elinditva a lezyne appot egyből keresi az eszközt. Itt én úgy lőttem be h. egyből toljon is fel mindent strava-ba, de csak private-be. Aztán desktopon nézegettem a statisztikákat és ami tetszik azt átnyomom public-ra.
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz Don.Corleone #133456 üzenetére
700C esetén adj meg 622mm-t, vagy mérj egyet, de kb ennyi lesz. Igazából nálunk nincs jelentősége, gondolom ha van sebbeségmérő csatlakoztatva és nem gps alapjan kalkulalna, akkor nyerne értelmet.
Én kb most raktam bele az első 500-at. Egy negativot tudok felhozni. Odo-t csak akkor mér, ha menet közben megy a recording. Ezért minden tekerésnél, amint mozog a bringa, a felkinalt lehetoseget miszerint rogzitse e az utat, elkell fogadnom.
Bar vegulis logikus, mert ha meg veletlen bekapcsolva marad a gep amikor az ember kocsiba dobja a bringat, akkor lehet meglepetesek avg speedben
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz nmate91 #134115 üzenetére
Szeva, 1 hó alatt most meglett az első 500km itt budapesten belül. Nálam L-es példány van 184cm és 97 kilomhoz, atlepo magasságot mérek majd vmikor. Leirom a tapasztalatom, de vedd figyelembe h. ezelőtt csak szarokat tekertem.
Amire én hasznalom városban ingazas, esetleg hetvegen turazgatas majd a kesobbiekben tökéletesnek tunik a geo, endurance jellegu, outis mércével nézve kifejezetten kényelmes, ugyanez elmondható az ülésről is, de vettem bringas parnazott nacit, az is sokat dob azért a mindennapokban.
Áttételek picit furák nekem, de tudjuk be annyinak h. eleinte punci voltam. 50-38 11-32. Elől ha kicsin hagyom, akkor ha nem váltok keresztbe, akkor már a 25-ös tempóhoz is irreálisan pörgetni kellett, kellett 1 hét, mire megszoktam, h. elől nagytárcsa és hátul pont akkora fogaskereken lenni, h. ne legyen keresztben futás és akkor körülményeknek megfelelően váltogatni.
A hibrid fékrendszerrel volt par kor. Én szeretem ha keveset kell huzni a fekkart és egybol mukodik és ugy adagolhatom, ezt nem annyira egyszeru osszehozni. Mostanra viszont teszi szépen a dolgát, külön tetszik h. benylatam pár esőt akkor se kellett lemondanom bárminemű fékerőről.
Régen rengeteget szivtam defektekkel, volt h. 1 nap alatt sikerült be és kifele is a városba összehozni, jelentem itt végre megszűnt ez a probléma.
shimano spd sl pedálokat raktam fel, mostanra tökéletesen megszoktam. Sima spd esetén cipőkkel még jobban is járhatsz. Szerintem ezen ne izgulj, városban tekerve a legtöbb outi-n inkább spd-t látok mint sl-t vagy look-t.
Ennyi pénzért egyszerűen best buy, nézegettem én Speciket, ott is van ami tetszik csak az 550k, merida, cube, trek stb. ugyanez. Egyszerűen 300k körül a nagy gyártók deore meg tiagra groupseteket adnak. Vázban talán jobbak, de a nemzetközi review-k is azt irjak h. teljesen rendben van. 105 szett-et és a trp hibrid fékrendszerét egyszerűen ennyiért nem kapni egybe setben.
Oh és a carbon villa, én 8 barral járok, és a régi 6-7 barokhoz képest ég és föld kényelemben, ez nem tudom mitől van ennyire nem értek hozzá, de az ami régen esetleg felutott, vagy kegyetlenul razott, az sokkal élhetobb.
Összeségében nagyon megvagyok elégedve a géppel, hozza amit vártam, és megkimelt meg par 100k elköltésétől.
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz jjeahh #135013 üzenetére
Leirom én h. csináltam, mint friss motoros. 1hó 500km. Új bringa, országúti, mindehol azt olvastam h. csak az SPD, taposót felejtsem el . Így az egyetlen kérdés az volt h. spd vagy spd-sl.
Ismerősnél raktuk fel, mert nem volt otthon 15-ös kulcs. Ott fa mellett támasztva beakasztottam és kezdődött a bénázás. 5p múlva az megvolt h. elméletben mi az irány és mekkora erő kell a legkönnyebb beallitas mellett az oldashoz. Innen kertek alatt haza. Közben mindkét oldalt próbálgatva.
Az ezt követő 4-5 napban, melóba be se mentem vele, hanem a környéken ismerősökhöz gurultam el, nyugis útvonalakon, mutogatni a bringát, gyarkorolni a ki be lépést és a legfontosabbat, h. fejben szokjam h. spd van alattam és szükség esetén nem felfele lépek le.
Mostanra nem azt mondom, h. egybeforrtam vele, de mar tok termeszetes, h. lámpahoz kozeledve oldom a bal-t, de labam a pedalon, h. ha esetleg zoldre valt 1 fordulat alatt kattan is vissza. Hirtelen megallasnal is volt mar h. siman oldottam. És volt vészhelyzet is, ahol rantasra is kioldott.
Szvsz a te esetedben én úgy erzem picit forro feju voltal és nem kezelted kello alazattal ezt a temakort. Van rengeteg elonye, de teny h. a megszokasa nem 1-2 nap, kell idot adni neki, mig rutinszeruve vallik az egesz.
Plusz ugye en orszagutin tolom, de cserébe Budapesten a belváros és a külső kerületek között ingázva, szóval veszélyből kijut nekem is, de egyszerűen pro oldalon sokkal több dolog áll.
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz Csokicsibesz #135308 üzenetére
Bringára nem lehet valamiféle casco szerű biztosÍtást kötni?
2m-nél már elgondolkodnék rajta.
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz Napfénysüti #135452 üzenetére
105 R7000 tulaj itt, régebben akartam is irni, h. kár h. alsó fogásban egy picit messze van a fékkar egy ujjas üzemhez, így városon belül ált 2 ujj van ráhelyezve a biztonság kedvéért, ha valami hirtelen történne. Erre kiderül h. állÍtható
Make things work
-
X Factor
addikt
MucOFF C3-at hasznal valaki? Őszinten szolva, miota megvan a bringa, vettem sima deca-s sarga dobozos kis kenoolajat, ami teszi a dolgat, de a legnagyobb problemam, h. ha kozlekedem, akkor kb hetente kene a teljes hajtast pucolnom, annyi szar ragad bele. (fektedik, plusz most a nyarga viragjaival kuzdok, pedig csak asztfalton megyek) Mindig lepucolom, van lanctisztitom is kulon, racsodalkozom h. na igen igy kene kineznie, felesleges olajat kenes utan letorlom, stb... stb.. Otthon se a foldon vana bringa, de mégis eléggé koszolodik.
Szóval olvasgattam, és atallnek erre a cuccra, csak erdeklodom, hogy a rutinosabbak h. oldjak ezt meg.
Make things work
-
X Factor
addikt
Itt, lehet valami trükk, amiért ennyire olcsó?
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz Don.Corleone #136558 üzenetére
Én őt használom, és az outit 8barra fújjom vele gond nélkül.
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz jjeahh #136773 üzenetére
Én spd-sl t használok, vészhelyzetben ez is kiold, bár ekkor a közel 100kg-m rántja meg. De szerintem is túl sokat filózol, menni kell és egy idő után természetes lesz. Óvatosságból városban egyébként lámpához gurulván vagy forgalamsabb helyen, sokszor vagyok ugy, h. a balt oldom de lában marad a pedálon és csak gurulok. Aztán, ha minden tiszta akkor amint elkezdek tekerni kattan vissza, de ha baj van szabad vagyok.
Egy idő után lesz egy ilyen hatodik érzéked. Tegnap mentünk haverral egy 70km-es kört Csepel Szigeten, de elszámoltuk magunkat és ránk sötétedett, nála lámpa nem volt, kitaláltuk h. szigetcsép magasságában átvágunk, mert soha nem érünk haza ha a tervezett útvonalat végigtoljuk, no 2 orszagutival sikerult egy felazott terpejarok altal kijart 500m-es szakaszba belefutni... Ő anyázott, én megprobaltam attekerni, de 1-2 helyen jol megfogott és ott volt az h. ahogy dőltem el, közben rántottam mar reflexbol egyet és siman kioldott, de normal esetben kinem tudnam igy rantani belőle csak a szabalyos oldassal.
Make things work
-
X Factor
addikt
-
X Factor
addikt
Sziasztok, pénzköltési tipp kéne
Van egy Triban RC 520-asom, meg is van az első 700km. Mostanra szépen összeszoktunk. Minimális 8-as lett ez idő alatt mind az első mind a hátsó kerékben. 1 illetve kb 1.5mm
Annyira nem lepődtem meg, olvasottak alapján új bringánál előfordul, az ilyen, lehet oka az h. nem megfelelően rakták össze elsőre, amire azért lennének tippeim mert alig volt olyan része amihez nem kellett nyúlni, plusz városban is pörgetem és ott azért kapja rendesen. Ha még a kátyukat ki is kerülöm, jó pár helyen elég szar minőségű az út. Plusz 97kg vagyok.
Szóval elvittem centiroztatni, ahol közölték h. hát mind a küllők mind a felni elég szar minőségű, lehet huzkodni, allitani, de volt h. szinte a kullo nyult tovabb, és ha minden lazara lenne véve, akkor is elég kevés a felni tartása úgymond önamgában. Ezen se lepődtem meg annyire, review-k jelezték is, h. itt azért meg lett fogva a büdzsé.
Mondtam h. ésszeru ajanlat eseten szivesen upgradelem, mert en is jobban orulnek, ha event max egyszer kene emiatt hozzanyulni. Bár 1-1mm-el meg el is lehet maszkalni, de ha mar koltok vmire szaezreket, akkor szeretnem mindig rendben tudni. Kerékszettre nincs szukseg, mert az agyak ellenben elég jók. Ajanlottak egy felnit, amit viszont most az istenert nem találok, talán vmi Sun volt. Az 42k lenne, kullokkel fuzossel, ugymond kulcsrakeszen.
Ellenben ahogy néztem azokon a bringakon amit szabadjara engedetett penztarca eseten vennek, alt dt swiss vagy mavic kerekkel szerelik. Veresenyezni nem jarok, foleg varos, hetvegen 50-120km kozott gurulas esetleg, igy az endurance vonal inkabb mervado, eloszor dt swiss r470-et néztem, majd a dt swiss r521-et. Utobbi azert jelentosen dragabb is, ha a 2*28 kullot és a fuzest meg hozzaveszem.
Viszont mint korabban irtam 97kg vagyok,a bringa 10kg, kerekcsere utan talan alatta vmivel, de az estek 98%-ban en hatizsakkal maszkalok, amiben azért bőven van cucc. (valtoruha, kulcsok, ipad, telo, cipo, bevasrlas, kaja, pia stb... ) ezek alapján menetkészen siman hozom a 110kg+-t
Elég lehet-e nekem a 470 és ne izguljak ennyit, vagy ha mar ugyis koltok ra, és a kerek az egyik legfontosabb, akkor aldozzak ra plusz penzt és legyen meg a dt 521?
a mostani 700*28c kopeny menne vissza.
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz dellfanboy #137133 üzenetére
Nézd igyis pofatlanul olcso az rc520 a felszereléséhez képest, nincs ezzel semmi baj, igazabol el is lehetne vele kilometer ezreit gurulgatni, de varosban sokszor nyalok be ezt azt menetközben, meg ha már a kerék a gyengepont az egyébként elég jo parositasokban, akkor azt felhuzom picit, h. az egész rendszer kb egy szinten legyen, és akkor pár évre az is letudva. Egy jó kerékszett drága, többszöröse a riverside 100 árának.
Egy canyon endurance cf sl 7 disc, bmc roadmachine , stb.. mind 600k+ és ahhoz képest ott is gyengebb kerekek vannak, marmint ahhoz képest amit ez a price range elsőre suggalna. Valaki irta is korabban h. belepő egybe bringan, szar kereket kapsz, egy közepes bringan, a kerek kinalat aljat és igy tovabb.
Plusz mint fentebb irtam taskaval egyutt onmagam 100kg felett vagyok, erre jon meg a bringa, és ez eléggé a határ amit én láttam, nyilvan nem szereti ha 30-al nyalok be egy kisebb katyut.
Közben meglett, ezt a felnit ajanlottak. (nyilvana azert nem találtam, mert en outiknál kerestem) de ha ennyit elkoltenek, akkor mar meglepem a dt swiss-t. Csak itt meg mindig ingok a 470 és 521 között.
Oh és azért a riverside 100 nagyon más kategoria, no offense, de érdemes egyben eladnod és nézni mast helyette.
ivana relativ, a a dt 521 felnit 20k/db áron tudok szerezni eu-ban és akkor még nincsenek benne a küllők. Fűzni, asszem 4k-ért fűzik, és 28 lyukas cucc kell nekem, néztem használtan is, esetleg szembe jön-e vmi best buy, de inkább hajlok az új felé, úgy vagyok h. ha valami elég jó akkor minek adná el valaki ár alatt.
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz FireKeeper #137540 üzenetére
RC 520-am van, igaz a váz se pille, de elég massziv cserébe,viszont a kerekeken lehet spóroni, én is most váltok dt r470-re.
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz Napfénysüti #137561 üzenetére
Én tök szÍvesen mennék, mert alig akad real life ismerős aki 30km+-t hajlandó tekerni, csak pont külföldön leszünk.
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz ivana #138244 üzenetére
Esetleg a riverside 500? Ha már inkább város. Mi páromnak vettük, a féken kellett allitani, de elég szépen teszi a dolgát.
Make things work
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Linux kezdőknek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mini-ITX
- MotoGP & WSBK
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)