- Windows 11
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Milyen NAS-t vegyek?
- VPN topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Crypto Trade
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Szia! Ritkán nézek bele a topikba, de most láttam volt ilyen kérdés, hogy turbosítás vagy sem meg hogy mennyire megbízható. Erre leginkább úgy lehetne szvsz válaszolni, hogy miből mit szeretnél, mert ha a gyári 160 lóerős 1.6vti-ből szeretnél kihozni 260 lóerőt az ugyanannyira nem lesz megbízható szívóban sem, ahogy turbosban sem, így azt a részét, hogy valakinek csinálnak a 160-ból 185 lovas húzott,pörgős szívó vti-t meg van egy másik ami nem annyira megbízható, de 200 lóerő felett van bőven dolgot nem is feszegetném. Logikus, hogy sajnos nem lesz olyan megbízható, hétköznapi használatra max akkor ajánlható ha van szerelési tudás hozzá és alkatrész, de ha sietsz valahová akkor még így sem fogsz odaérni ha szétesik a wastegate és be kell tenni másikat. Eleve több alkatrész kerül be a motortérbe amik nagyobb nyomatéknak és lóerőnek vannak kitéve néha (nekem sem akkor szokott szétmenni valami amikor egyenletesen megyek 120-al, töltés nélkül) és általában mindenki az olcsóbbal kezdi, ami még inkább nem bírja, amire tökéletes példa a féltengelyem, minél olcsóbb volt annál kevesebbet bírt. Ha az elmúlt közel 5 évet nézem amikor feltöltött Civiccel közlekedtem akkor aranyszabály: olajcsere minél hamarabb (max 5000km), ha gyanús hangot ad valami vagy valamelyik műszer olyat mutat akkor ott geb@sz lesz, képzeletben már pöröghetnek a 10ezerek , de legalábbis fejfájás már borítékolható, ha fontos, hogy messzire, időben odaérj akkor másik autóval kell indulni és végül: minden indítás előtt motorháztető alá benézni. Mondjuk lekopogom idén a hibalistán egyelőre csak 1 húzós dolog volt, a váltójavítás, meg attól még használható is volt a kocsi, csak zavart, hogy 2-esből 3-asba 5000 fölött nem tudtam gyorsan beváltani (na meg az ITR váltó ami bent van se volt mostanában felújítva, tehát közel 18 éves alkatrészekről beszélünk, na most fel lett szépen újítva). Az apróságok inkább csak fejfájdítóak, mint pl a kipuffhő érzékelőm kicsúszott, kellett hozzá torks kulcs és magam visszatettem a leömlőbe, arra a 4 km-re meg ott picit kifújt, bajt nem okozott, illetve 1 olajcsövem a kartervisszafolyónál elkezdett csepegtetni, ezt viszont nem tudom hogyan oldjuk meg, mert már a sokadik cső ami ezt csinálja, se Botinál, se a Hondaheartclubnál nem került fel eddig még olyan ami ne tenné, igaz az olajnívón ez nem látszik meg, csak nehogy egyszer lerepedjen teljesen a cső.
Akinek ez a szereléses, tuningolós dolog a szerelme annak hiába is magyaráznád, hogy csak a pénzt viszi és mostanra már vehetett volna egy sokkal újabb Bubu STi-t ami azért csak 4X4, igaz annál se borítékolható, hogy ha az ember keni a száját akkor sokáig jó lesz minden. A lényeg az, hogy mindig van valami, most ugyan nem motor gondom van, hanem kaszni, a hátsó lökősnél ahol a sárpofozó lenne, a 2013-as fényezés lekopott, gondolom követ kapott, 2014-ben újra le lett fényezve, de idén már ismét így néz ki, lehet megpróbálom inkább levágni azt a részt vagy lefóliáztatni.
Amit pedig végre idén sikerült elérni, az igazából már tavaly meg lehetett volna, ha a programozás nem csúszik: 1.1bar, 324ló (gyári duplája), 1/4-es időm még nincs, de ha 0.6-on tudott tavaly 13.4-et akkor talán most 12.8-12.9 meg lesz utcai setuppal. Még lenne rajta pár igazítanivaló, főleg a kipuffhangot érintve, mert hosszabb távon szét megy a fejem, meg kellene vennem azt a kapcsolható szelepes megoldást amikor 2 rendszer van feltéve a kocsi alá és bentről kapcsolod, hogy a downpipe után merre menjen a gáz.
Mérésről videó: [link]RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz bbubby00 #33027 üzenetére
Szépen szedi a lábát és a hangja is jó nagyon.
Hasperékról eddig rosszat nem hallottam Hondás körökből, ezek szerint tényleg értik a dolgukat.Szerk.: az az érzés, mikor így mész tankolni, majd megpróbálod rábírni magad, hogy tankolás után nem nyomod neki, mert ki kellene tartania a benzinnek, aztán mégis megtolod neki, az meg volt?
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz zolynet #33030 üzenetére
Szerintem megéri kísérletezni, turbosokban előszeretettel szokták alkalmazni, hogy legyen több nyomaték alul, de a fenti tartományról nem tudok semmit. Olvastam, hogy vannak akik nem szeretik a tuning cégek tengelyeit, mert hogy elkopik hamarabb a bütyök (30-40K km max), de igazán szívóra valami B.C. vagy Skunk2 stage 2-3 lehet a tuti választás (amíg el nem kopik), de őszintén nem hiszem, hogy 2-3 lóerőnél többet hozna egyik a másiknál, max a görbe lehet szebb, ha valahogy jobban meg tudja indítani a szinte gyári motort. Sok sikert hozzá Zoli!
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Sima fékporra elég lehet az olcsóbbik megoldás, de engem akkor nyűgözött le a sonax amikor elpukkant a féltengely harang és ilyen lett a felni, majd a sonax 2-szeres lemosás után ennyire leszedte, igaz az extreme tisztítót használtam, ami drágább, de most lehet megint veszek 1 flakonnal, meg a bogárleszedőjük is nagyon ott van, az nem is drága. Annyi érdekességet vettem csak észre ezen szereknél, hogy minél hidegebb van annál többet kell várni a hatással, nyáron a felnit 4-5 perc után már érdemes volt leöblíteni, novemberben csak 10-11 perc után.
Ezek közül egyedül a jobb oldali flakon nem jött be nekem, ami elvileg arra jó, hogy külső mosás után ezzel kell kis mértékben lefújni a kocsit és rögtön elkenni, gyöngyviasz asszem a neve, de én elkövettem 2 hibát: nem ráztam fel előtte (igaz a kutya sem írta sehol hogy kell) és túl sokat fújtam rá, így nem tudtam időben elkenni és így foltos lett nem is kicsit, csak polírral vagy waxxal lesz most már jó.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz zolynet #33066 üzenetére
Most picit csalódtam Zoltán, nem kerülgeted a kátyúkat? Előre nem igazán lehet látni őket hogy mekkorák (kivétel ha ismered az útszakaszt), esőben annyira utálom, hogy a tócsák alatt sem lehet, úgyhogy én 205/40-el de még anno 195/55-el is kerülgettem inkább mindig, mert így is van, hogy mégis sikerül belemenni. 2 felnimet már kellett görgőztetni, persze mondhatjuk, hogy Alessiok és az nem minőség, de úgy érzem kaptak eleget az évek során.
NSX kinek melyik lámpával jön be jobban? Láma kérdés lesz, de a képen látható egyébként gyárilag is bekerült vagy ez már ugyanúgy tuningos lámpa?
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz zolynet #33073 üzenetére
Most már nem kell, feljebb tekertük kb. 2 órája és szerencsére elkezdett felszáradni az út, így ki is próbáltam. Mondjuk most sem tudom mennyit ültet a kocsin, de nem is érdekel, gyárinál lejjebb van, de ennél most már feljebb (elöl).
Optikailag viszont zavar, hogy hátul kicsit kellene rajta emelni, HHC azt mondja nézzem meg milyen erős a rugóm és vegyünk annál erősebbet ami így kb. pont emel rajta 1.5-2cm-t és jobb lenne komfortra is.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz EQMontoya #33083 üzenetére
Köszönöm. (bbubby00nak is)
Igen a 8.gen Civic SI Fiji blue pearl-je ez a kék (B529P-4 a színkód) és tetszett mindig is a Bubu féle párosítás a kék-arannyal, úgyhogy amikor nyári felnit kerestem akkor csakis ilyesmi jöhetett szóba.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz DeathAdder #33097 üzenetére
A motortartó bakokra gondolok én is, nálam azzal kezdődött a tuning, hogy ki lettek keményítve (kb. 40K volt B-sre a bal felső elsőt kivéve, mert azt nem tudták), így alig érezhető rázkódás.
Ha szeretnél mindenképp kuplungot, de nem akarsz szintert meg atom keményet akkor Exedy Stage 1-nél feljebb nem lépnék, a stage 1 általában megőrzi az utcai komfortot, de több nyomatékot bír ki a tárcsa, stage 2-nél már változik a szerkezet is és bár a kuplung kinyomáskor könnyen megy, felengedéskor már szinteres érzést kelt, tehát csúsztatni már nehezebb, már löki a lábat és itt már a 6 ágú szinter szokott lenni, a stage 3-nál meg a 3-4 ágú szinter van, a szerkezet már benyomáskor is atomkemény, sőt ha rugó nélküli akkor csúsztatni szinte lehetetlenség, a lefulladás az első pár napban garantált. Én nagyjából így tudnám jellemezni, bár a full stage 3-ig sosem jutottam el, most act-m van 6 ágú és csak felengedéskor kell játszani vele ha csúsztatni akarom, a 4 ágú nekem nyöszörgött elég hamar (csak idegesítő, funkcióját betöltötte) és a szerkezetet pontosan nem tudom melyik, de ott egy dugóban a bal lábam 1 hét után érezhetően erősebb lett, úgy megedzette a kuplung, a velencei tó kör is azért fárasztott le, azt a kuplungot nem arra találták ki, hogy megállunk 200 méterenként majd indulunk csúsztatva, de volt aki meg pl. élvezte a kemény szintert is, mert azzal jobban átvitte az útra a nyomatékot induláskor, ja csak hideg motornál nem kellene eldobálni a kuplungot.
Bátran ajánlom kikérdezésre Pelyvit (Pelyvás Dániel), lehet mond neked jobbat jobb áron, legalábbis én volt amit tőle vettem, az ország másik végéből.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz DeathAdder #33103 üzenetére
Mindenképp kérdezz rá Pelyvinél a kuplungos különbségekre, mégis jobban tudja nálam szerintem, de ekkora árkülönbségnél én a Stage 1-et venném, a sportosabb vezetést szerintem jobban elviseli, ha nincs tuning akkor is, ahogy írtad általában azért tolod neki, inkább mint nagypapásan, de Pelyvi úgyis elmondja mik között dönthetsz.
Bbubby00: akkor már tudom ki vagy face-n, ott láttam meg hamarabb a kocsit, tényleg jól néz ki.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz bbubby00 #33328 üzenetére
Enyémben is volt silencer, de nekem rohadtul rezgett a kipuff és egyszer kiesett ahogy hagytam el a várost, ekkor még összeszedtem, majd később beszereztem hosszabb csavart és 2 anyával próbáltam megfogatni, de ismét kirezgett és nem is tudtam összeszedni, mert szabályosan kilőtte agresszív gyorsításkor egy szántóföldre 150km/h környékén, szinte tű lett volna a szénakazalban + siettem is.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz bbubby00 #33479 üzenetére
Az bizony mák és szerencsére vannak még ilyen emberek.
Nekem tavaly nyáron esett le a pénztárcám a kocsi tetejéről, mert sok lángos volt a kezemben, azzal nem akartam összecseszni a kocsi tetejét, hogy ki tudjam nyitni, így feltettem a tárcát inkább, aztán persze elindultam szép lassan a tóparton, majd ahogy kifordultam, akkor adtam nagyobb gázt és gondolom ott esett le. Szerencsémre ismerős találta meg és egyedül a smart kártyám volt benne ami alapján megtudta kié, aztán fel is hívtak itthon. Maxi respect az ilyen embereknek.
A tárcámban egy 10-es volt meg némi fémpénz.[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz bbubby00 #33654 üzenetére
Ettől nem szakadna le és nem is kívánom.
Volt egy hasonló állapotú dobom, igaz a rendszer előtte full nyitott szívó volt és olyan rossz Lada hangom volt, hogy még attól is jobb lett a hangja hogy levettük, aztán eladtam inkább azt a rendszert (katalizátortól hátrafelé). A srác aki megvette tudta mit vesz, megrázta a rendszert, csak úgy hullottak ki a darabok a dobbelsőből, szóval kuka volt, de azt mondta neki megéri megcsinálni, újratömi és akkor jó lesz.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Az tuti, hogy vált a VTEC? Mondjuk ha hangja van, attól még nem biztos hogy vált, pont ezért nincs gyorsulás. Nem tudom mi a pontos megnevezése, de van a VTEC gomba, ami pont a váltást biztosítja, azt is érdemes megnézni. Ha kell kontakt a Honda Heart Clubhoz (Pomáz) vagy Zlatarics Botihoz (Felsőpakony) vagy más Honda specifikushoz (Vecsésen 2 is van) írj rám és megírom a számukat.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz tboy93 #34334 üzenetére
A duplájával eszik nekem 1-1.5 literrel többet, igaz ha rövid útra van beindítva akkor +2 liter, de arra nem igazán kell használnom, úgyhogy hihetetlen, de a turbosok ha jól van megírva a progi akkor alig esznek többet. Most viszont úgy néz ki a múltkori Nippon weekenden kinyírtam a gyújtást a rajtprogramokkal (de legalább második lettem), legalábbis kezd rohamosan tönkre menni, 2 hét múlva kiderül.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz EQMontoya #34345 üzenetére
Az oké, csak mindenki jön azzal, hogy 300 paci nehogy már 10-et egyen vegyesben, pedig de. Meg persze kinek mi a vegyes, nem állok padlógázon órákig, de a fordulat ritkán van 4000 alatt és gyári korában ugyanígy vezetve megette a 8.5-9-et is, csak most VTEC után jobban megy sokkal.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz tboy93 #34351 üzenetére
Igen, általában egy fehér F Astra 1.4 kombival járkálok kis utakra, meg melóba is, de ilyen jó időben kerékpárral megyek. Most ez a hét kivétel, mert egyik reggel sem bírtam felkelni időben, tehát kocsival kellett sietni, de el kellett hoznom a koszos fűnyírót javításból, ahhoz ez a tökéletes autó, Civicet csak akkor veszem elő ha van kedvem vagy ha talira megyek, egyedül a légkondi hiányzik belőle.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz DeathAdder #34357 üzenetére
Az a sonax rohadt jó cucc, évente egyszer felrakás előtt mindkét szettet az extreme-el kínálom meg, utána már csak a simát kell használni, nekem leszedte szépen a belső részre ragadt kátránydarabokat is, megmarni nem láttam, hogy megmarta volna, igaz én inkább kicsit hamarabb lemosom és küldök rá száradás után még 1 réteget.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz DeathAdder #34622 üzenetére
Szintert nem is tennék gyári autóba, mert tényleg csak a kínlódás van vele, hogy megszokja az ember, viszont amint kap +100-200 pacit és Nm-t már nem hülyeség, gondolom nem kevés plusz hő termelődik, ezeket a kuplungokat pedig az alapján is szokták osztályozni. Gyári Sachs kuplungom volt még bent amikor elvittem leméretni a kocsit 2011-ben (295Le és 250Nm volt akkor), aztán rá 2 hónapra észrevettem, hogy mintha elkezdett volna csúszni, majd egy váltás után sikerült 2-esben teljesen lenullázni szinte a kuplungot (utána a 100-ra gyorsulás 2 percbe telt), tehát nem is elindulásnál halt meg, hanem amikor megjött a +100Nm nyomaték, így azóta nem is próbálkozok nem szintert venni. Az új Type R kuplungját azért megnézném milyen, mit találtak ki a powerhez.
A szinter is persze elkopik, utána 1 évvel sikerült azt is lenullázni, de 2 óriási különbség volt: az egyik, hogy addigra a szinterrel már rengeteget rajtoltam, dobáltam el a kuplungot 1-ben és nem újonnan vettem (váltót cseréltünk 1 sráccal akinek volt Mfactory sper a gyáriban és azzal vettem meg a kuplungot is) és 2. hogy fokozatosan lehetett érezni, hogy bizony elkezd csúszni, nem úgy mint egy gyárinál. Sajnos nem láttam a gyári szétment kuplungot, pedig megnézném, hogy csak simán lekopás volt vagy valami(k) le is törtek esetleg.[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz DeathAdder #34690 üzenetére
Ha nincs nagyon elkopva (kép alapján még okés, de ki kell mérni, azt már passzolom, hogy mik a normál értékek) akkor el lehet adni. 4 ágú szintertárcsa ez, nézd csak a whistler racingesek oldalán is hasonló van: [link]
Maga a tárcsa gondolom újonnan nincs több 60K-nál, mivel egy egész szett szokott lenni ennek a duplája amiben van a kinyomócsapágy is meg a szerkezet is (kuplungház vagy minek szokták mondani), bár én ugye a B-szériában számolok mindig, a K-szériát nem tudom, csak sejtem milyen árak vannak. Vagy max tedd el tartaléknak, ha épp kellene és nincs megvehető akkor ez aranyat ér. Én már csak tudom a pótalkatrészek mennyit érnek.Egyébként szerintem azért rúgott nagyon, mert nem a rugós fajta volt, ez itt valószínűleg sokkal jobban csúsztatható, pedig ez is 4 ágú szinter, csak épp van rugója is [link]
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz Winner_hun #34861 üzenetére
Gratula! Új kora óta nálad/családban van?
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz fi:zi'k #34934 üzenetére
14.88? Azt hogy? Rossz a lamdaszonda vagy nem vált fel 2-esnél feljebb? Mondjuk úgy el lehet érni, hogy nagyon sok 500 méteres útra van esetleg indítva meg utána küldve tiltásig, de ha nem akkor valami hiba van ott, lamdaszonda, kicsit ragadó fék, kerékcsapágy. Most pl. cseréltünk első kerékcsapágyat és komolyan mondom könnyebben gurul a verda, igaz az egyik tényleg nagyon oda is volt.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Úgy már barátibb, de végülis nekem mindegy kinek mennyit eszik, csak érdekes volt az adat, hátha normál vegyes körülmények között evett így és azon lehetne segíteni.
Ma én is megnézem mennyit evett itt helyben szórakozással meg egy végsebesség teszttel: [link]RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz EQMontoya #34958 üzenetére
Köszönöm neked is és mindenkinek.
A kisautó már 18 éves is elmúlt (1996-os gyártás, 97 júniusában lett forgalomba helyezve Magyarországon először, második tulaj apum a biztosítás olcsósítása miatt [20 éves voltam mikor vettük 2005-ben], de ő talán egyszer ha vezette).
Megmondom őszintén egyszer üldöztem egy Bömöst autópályán még 2010-ben, de akkor még a gyári váltóm volt és az 220-nál gps szerint véget ért vagy legalábbis nem tudta jobban kiforgatni a kompresszor, nagyon nem kockáztatok, hogy ilyen sebességgel menjek forgalomban, ezt is sikerült úgy kifogni, hogy nem értem utol senkit, csak mikor már újra 90-el mentem. Ez a Civic azért még nagyon papírautó, óra szerint 230 felé én már kicsit parázok benne, itt meg megapara volt, hiába a Tein futómű, meg a merevítések, azért ezt nem erre találták ki, gondolom egy hasonló korú ITR-ben nem ennyire adrenalin élmény, bár azzal sem vállalnám ugyanezt minden nap. Elmentünk ugyan ma is 2 sráccal egy próbakörre, de leginkább 2-3-4-et húztam meg, 5-ben a legvégén sikerült kifogni egy üresebb szakaszt és óra szerint kicsit 200 fölé menni, de ez tényleg nem heti rutin nálam, azért valamennyire tisztában vagyok vele, hogy csak 1 csavar ne stimmeljen épp akkor és már a végrendeletem életbe is léphet.Jövőre ha sikerül akkor pakolunk bele még +100 pacikát és egy hosszabb váltót, mert el szeretném egyszer érni vele a 300-at és ahhoz kicsit több erő fog kelleni. Csak egyszer, de azt is jó lenne dokumentálni, hogy tudott ilyet.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz EQMontoya #34963 üzenetére
Úgy, hogy az 1.6-os épített blokkot el fogom adni és berakunk helyette egy 1.8-as Dartonos blokkot, de a hengerfej marad+turbo is, max az injektorokat kell kicserélni nagyobbra meg újra kell programozni. A Darton pont azért kell, hogy nyomást tudjunk emelni, mondjuk 1.6-1.8bar-ra.
A váltó még kérdéses, hogy marad és csak kap egy hosszabb 5-öst vagy komplett csere, a féltengelyek 450 paciig hitelesítettek, igaz már csak szeptember végéig garisok.
A nyomás emelést ennél a blokknál már nem ajánlották, viszont ha megveszem ebbe is a Darton hüvelyeket akkor valószínűleg ugyanúgy kellene dugattyú is új meg stb, tehát akkor már jobb lenne 1.8-as vagy akár 2.0 blokkot venni alapból üresen és abba felépíteni mindent. Jövő év február-március felé tervezem, addigra lenne pénzem rá, de ha nem lesz akkor max marad még jövőre az 1.6 így ahogy van és 2017-ben megépül a kocsi, mert szezon közepén már nem fogok nekiállni szétkapni, hogy pont a találkozókra ne legyen autóm meg Balcsizásra erre-arra. Nem annyira sürgős szerencsére a dolog, inkább tartós legyen.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz zolynet #34978 üzenetére
Ez nekem valahol ugyanúgy az álmom, mint ahogy neked volt kb. az, hogy eljuss a Zöld pokolba, csak ez kicsit költségesebb, mint mondjuk ha el akarnál jutni a VTi-vel egy amcsi pályára. Bele lehetne ölni másba is a pénzt, meg szoktam is (PC és utazás), de most ez van jelenleg leginkább nálam a toppon. Lakásom van, de tesóm lakik benne, úgy voltam vele,hogy neki van párja, nekem nincs, akkor miért ne lakhatna ő külön, én meg elvagyok a szülőkkel egy házban, ha akarom itt is lehet hangosan zenét hallgatni vagy nyugodtan aludni, ráadásul garázs is van, azért télen nem mindegy, hogy ő az utcán álló kocsivan indul kapargatás után vagy én meg a garázsból rögtön, ráadásul kényelmesen vagyok, mert van itthon mindig valami kaja, igaz néha kicsit több a meló itthon, mint egy panelban, de jobban élek, mint anno Bp-en és nem is vágyok vissza, max azért, mert itt semmi sincs, mindenért Bp-re kell menni, de az a pár alkalom 1 évben belefér.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz !Overdose! #34995 üzenetére
Nekem is látszik.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Crxforumon találtam, lesz a ringen valami új Type-R bemutató?
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz zolynet #35005 üzenetére
Nem vettem úgy, inkább úgy éreztem a kérdés arra utalt, hogy "na hülegyerek miért nem inkább valami hasznosra költesz" mint ahogy faterom is sokszor kérdezi, persze ő meg már a másik véglet, aki szerint a kocsit el kell vinni szervízbe meg tankolni és max 1 évben egyszer lemosni, őt nem zavarja érdekes módon ha retkes a kocsi vagy megsérül a fényezés, neki A-ból B-be eljutni kell és más semmi, eszébe nem jutna, hogy elmenjen csak úgy elrúgni neki, mert jól esik. Persze valahol igaza van én is úgy érzem, de ha itthon gubbasztok a pc-vel az sem jó, ha meg elutazik az ember akkor meg aggódnak, mikor pecáztam akkor meg a "szagok" voltak a gondok, na így találj valami hobbit magadnak. Szóval ha egyszer élünk akkor az a lúd valamilyen szinten legyen már kövér. Ez az ami a szürke hétköznapokból kicsit kirángatja az embert és fel tudja rázni.
Egyébként az amcsi pálya csak 1 ötlet volt, igazad van Európában is van még sok, miért ne lehetne az a cél.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz Snoop-y #35009 üzenetére
Köszi szépen.
Ez van, meg kell fizetni a tanulópénzt, sajnos látom másoknál is, hogy az esetleges tanács ellenére is belehúznak dolgokba, pl ne vegyél kínai turbot téma. Van aki persze hozzászokik, hogy kicsit csöpögtet, majd fél vagy 1 év múlva felújítja aztán pár hónap után megint csöpögtet vagy más baja van, de látom van olyan is aki besokall már az első gondnál és eladja az egészet a francba, "mer sz@r", pedig maga a turbosítás nem az ha vigyázunk a bemelegítés, visszahűtés és olajcserékre és ha normális cuccokból áll össze. Persze ahogy minél komolyabbat szeretne lépni az ember annál inkább meg kell nyitni a tárcát, viszont nem biztos, hogy jó út az, ha valaki megteheti, hogy rögtön 500 lovas civicet épít, minthogy meg van a lépcső 160-300-500. Most ami nálam kapásból eszembe jut, ha jövőre többet szeretnék, hogy a wastegate-em sajnos már nem a kínai vacak, de nem is 1 komoly Tial, úgyhogy azt tuti le fogjuk cserélni, mielőtt belefutok egy csúnya túltöltésbe, ne azon a +60-70 ezer Ft-on múljon. Az, hogy az ember elsőre rossz szerelőt választ szerintem mindenkinek benne van, nekem emlékszem Lordie határozottan ajánlotta "péniszt" aztán később derült ki, hogy neki is lettek gondjai, csak nem mindegy kinek hisz az ember, hogy az mitől lett. Most már nem tervezem eladni a kocsit, ha épp nem fog működni akkor bent marad a garázsban, míg nem lesz használható állapotra pénz.
Kint elhiszem, hogy nem lehet úgy kihasználni, elég csak átmennem a szomszéd osztrákokhoz, hiába vannak jó utak, szinte mindig mérnek, kint vannak, nálunk azért (legalábbis ezen a részen) nyugisabb, annyi, hogy a városban ne tolja neki az ember, arra harapnak (kétszer elkaptak, igaz 1 év különbséggel, azóta mindig kimegyünk próbakörre), illetve közel sincs akkora forgalom, volt hogy 30 km-t eljöttem úgy, hogy 1 autóval nem találkoztam, épp eszembe is jutott, hogy télen megfagyhatok simán ha leáll a kocsi és nem tudok telefonálni vagy ne adj Isten árkot fogok és nem tudok kimászni a roncsból.
Azért 1 ilyen, kicsit megpöckölt Bubura elcserélném.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz Snoop-y #35009 üzenetére
Az lemaradt és már nem tudtam szerkeszteni, hogy ha sikerül visszatérni Hondához a DC5 remélem összejön, míg az NSX nem
Ha válaszhatnék még 1 Hondát ami nem túl drága, tehát 1-1.5 misi körül akkor ami szerintem az NSX utáni legszebb Honda lett, az 5.gen Prelude lenne, 2.2VTi 4WS, ilyen kékben.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Ma nagy örömömre megérkezett a Mugen style karbon szárny és egy műszerfalbetét, hogy az olajhő órát el tudjam végre tenni az arcomból.
Sajnos megtörtént az első átverésem is, Carbon türleistung néven volt hirdetve ez a karbonmatrica ebayen, amire én azt fordítottam, hogy karbon ajtókárpit, tehát azt a lécet gondoltam konkrétan karbonból, nem egy matrica szettet 5700Ft-ért.
Ajánlotta egy Hondás ismerősöm, hogy reklamáljak, de már addigra elküldtem a pozitív értékelést rég, hisz eddig se az angolokkal, se a németekkel nem volt gondom, neki is valami 99.6% volt az értékelése, hát most ezt picit beszívtam. Mindegy, azért remélem ennyi pénzért legalább fent marad szépen majd.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz Snoop-y #35026 üzenetére
Köszönöm, de nem olyan fontos ez az ajtó oldalléc, viszont jó, hogy írtad, ha esetleg később úgy döntenék, hogy kell valami másik elem akkor arra rákérdeznék.
SzalaiG: talán VTN-es cégnél, bár az fóliás technológia, vagy ahogy snoopy írta.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz honda23 #35056 üzenetére
Nekem a Bosch már több mint 1 éve bent van ha lehet hinni a képek dátumainak és nincs gond.
Mikor megvettük a kocsit 2005 novemberében 1 Exide volt benne, de eléggé nyöszörgött indításkor vele, aztán belekerült 1 Banner 1-2 héttel később mivel töltésre se reagált, lehet, hogy még az eredeti 97-es akku volt. A banner viszont több mint 5 évig jó volt, eddig kedvencem és akkor még csillaggarázs volt télen is (február végén mikor már nem volt mínusz egyik reggel nem indult már vele, míg este a mínuszban még startolt), utána valami Monbat került be ami kb. 3.5 évet bírt (érdekes, hogy ez meg nyár elején kezdett el behalni) és akkor került bele a Bosch.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz BlacKSouL #35060 üzenetére
Én inkább kevesebbet adok ki akkura, mivel nem megyek sokat a kocsival évente és ki tudja meddig lesz egyben, ennyire messze nem tudok vele tervezni (7 év), de ha 15-ért elmegy 4 évet és 30-ért meg 7-et akkor még jobb is az arány.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz sunny84 #35093 üzenetére
Megyek és még 2 Civic innen, szóval lesz 6.gen hecsi, szedán és kúpé is, zöld, kék, barna. Most jó, hogy írtam is, mert kellene majd csoportképet lőni, hogy mindegyik kasztni jelen van. Jó hosszú lesz a nap, reggel 4-5 között indulunk, Zalaegerszeg, Balatonszentgyörgy majd M7-esen az érdi lehajtóig M0-áson le aztán Lacháza. Szerintem kb. 9-re érünk oda és bár nem hiszem, hogy meleg lesz, mégis viszek napfényvédőt meg 1 összecsukható széket, esetleg vizet, vödröt, szivacsot ha nagyon dzsuvás lesz útközben a kocsi.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz LógaGéza #35100 üzenetére
Ezt nem szabad így nézni, nekem is volt, hogy rohadt a hátsó ív, lógott a lökős, a kipuff már szinte teljesen kiégett és már-már Ladás hangja volt, de mégis jó volt kimenni, megcsodálni a drag vasakat, a szlalomosokat, showcar-okat, hogy mennyi Honda van kint, na meg este buliztunk egy jót és megismertem vagy 1 tucat jófej embert akikkel azóta is tartom a kapcsolatot, ahogy a régiekkel is és az újabb "tucatokkal" is. Azt elhiszem, hogy egyedül kimenni nem jó, ha nem ismer az ember senkit, de valahogy mindenki elkezdte. Én 2005-ben úgy mentem ki a Rába-ringre, hogy nem Hondával, csak nézőnek faterommal, de lementem megcsodálni a vasakat és 2-3 emberrel sikerült is kicsit elcsevegni erről-arról, majd következő évben már a Civiccel mentem és az úgymond ős Hondásokkal ismét összefutottam, meglátták a kocsit, örültek, hogy hondám lett, elhívtak találkozóra meg a crxforum-ot javasolták és aztán innentől kezdve ment már minden szinte bejáratottan. Én azt mondom érdemes kimenni mindenképp, ha jó az idő.
Valaki keresett szervíz dokumentumot talán épp 6gen civichez, pdf-ben meg van, át tudom küldeni.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz sunny84 #35104 üzenetére
És találkoztunk is!
Sajnos sokat nem csevegtünk, szerintem akkor próbáltam kereket cserélni épp (ha folyt a homlokomon a víz akkor igen) ami persze nem sikerült, mert a D2 féknyereg feltevése óta nem volt feltéve a gyorsulós kerék és ma derült ki ott, hogy kb. 2-3mm-es pogácsa még kellene alá, hogy ne érje el a féknyerget a küllő. Olyan ideges lettem, hogy utaztattam a 2 kereket, hajnalban keltem és még éhes is voltam, hogy majdnem összepakoltam, aztán eljöttem haza. Végül utcai gumival mentem 2 gyorsot, hát elég keményen elpörgött 1-2-ben még a ragacson is, úgyhogy a tavalyi 13.6-os időnél most 1 mp-el rosszabbat mentem, esélyem sem volt így döntőbe kerülni, viszont meggyőztek, hogy vegyek részt a szépségversenyen, ahol megkapta a kocsi a Mega VTEC kategóriában az első helyet, úgyhogy nem kicsit voltam boldog, mivel még sohasem nyertem kupát vele. Képet majd teszek fel később, még csak most értem haza 20 perce, tök hulla vagyok. Ami a rendezés részéről nagyon tetszett, hogy végre 2 ember csinálta a gépátvételt a gyorsulásra, nem 1, de még így is lassan haladtunk. A sok darázsról nem tehetnek, de iszonyat kellemetlen volt egész nap arra figyelni mikor csípnek meg, az ebédet is 3 darázs hajkurászása közben próbáltam minél hamarabb betolni. Szemeteszsákból megint nem jutott valahogy elég, pedig nem akarok szemetelni, de a fél repteret átgyalogolni 1 zsebkendő miatt, picit gáz. Most helyeztek el először 1 büfét a másik részére is a parkolónak, ami ragyogó ötlet volt, mikor épp szomjasan arra jártam vettem is 1 7up-ot és végre idén először kedves volt a személyzet minden tagja, úgy látszik tényleg leváltotta a Kohári azokat akikre panasz volt, hogy kicsit flegmán vagy bunkón szóltak az emberhez. Összességében jó nap volt, remélem évadnyitóra is tudok menni jövőre.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
-
senior tag
válasz Snoop-y #35116 üzenetére
Köszönöm, gondolom az elsőre gondolsz, mert a hátsóra eddig még alig mondta valaki ezt, általában a "te jó Isten" és a "gecc de nem kéne rá" a reakció.
Remélem elkészült szept. 26-ig az a pogácsa, akkor valószínűleg kimegyek Lacházára gyorsulni az R888-akkal és megnézzük mit is tud a gép valójában.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz bbubby00 #35266 üzenetére
Az jó, én a gyárival max 500km-t tudtam elmenni 39-40literrel.
Annyira jó néha átülni egy gyengébb kocsinkba, mint pl most hétvégén a Fiestába, ami 1.3-as csak, 70 pacis, még nincs felénél a 43 literes tank mutatója és már 330km-t elmentem, csendes, lehet hallani a rádiót akkor is ha nem maxon szól és ez is jól veszi a kanyarokat, csak 1 dolog hiányzik rohadtul, hogy 80 felett képtelenség vele előzni normálisan, szegény autó ma kapta a VTEC váltást úgymond, de hiába pörgettem 5500 fölé, akkor se akart menni és elég gáz visszasorolni előzéskor, de hát ez van, akkor nem 6 litereket enne.
Ezek a 6.gen sedanok fehérben is igen tetszenek, főleg fehér felnivel.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz XSiGma #35295 üzenetére
Szerintem ha volt forgatva akkor normális, mert magas fordulaton azért csak enged egy picit az olaj. Ha 1000km-enként rátölt az ember 1dl olajat az okés, nálam akkor kellett gyűrűzni meg szimmeringezni amikor már 1000km alatt 1 liter olajat elvesztett a motor, na az már nem normális.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Ahhoz a pénzhez még dobd azért hozzá az összeget még egyszer és akkor nem ér meglepi. Lehet persze tartós a konfig mindenhol, csak akkor nem élvezed ki, ha viszont rúgod akkor előbb-utóbb kell ez az hozzá (féltengely, kuplung, váltó, stb.), úgyhogy érdemes átgondolni ezt még egyszer, ha napi használatra tervezel a kocsival. Én nem úgy használom és mégis van mindig meglepetés és anyagilag fájni szokott, ezért szoktam ajánlani, hogy aki tényleg megbízhatót akar az adja el és vegyen gyárilag erőset, inkább később, akár évekkel később, de ne jusson el olyan pontra, hogy most már felgyújtaná inkább, csak ne is lássa.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz bbubby00 #35496 üzenetére
Rendőrök harapnak érte az tuti, igaz én sem szólhatok semmit a búcsús ledlámpával, de ezek a lámpasötétítések se elöl se hátul nem tetszenek egy utcai kocsin se.
[link]
Tudom nem egyszerű kérdés, de hátha valaki tudja mi a 2 szeleprugó és tányér szett között a különbség a belinkelt oldalról: SPRK1002D és SPRK100DR közül melyik lenne jobb nekem vajon? Árban megegyeznek. Szelepek Ferrea competition plus-okra lesznek cserélve, de STD hossz lessz, tehát nem a hosszabb verzió, fordulatot 9000rpm-re szeretnénk így emelni. Azt látom, hogy a 100DR picit jobban tud kiemelni, illetve nagyobb nyomást bír, de mi az a Coil bind? Fordító szerint tekercs kötődnek, tehát közelebb vannak egymáshoz a rugószálak spirálban és ezért van ott a kisebb érték, mert így kisebb a magassága a rugónak? Egyébként a Supertech oldalán drágább, mint ebay-en ami meglepő, sőt még lehet itthon is lesz olcsóbban.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz demars #35542 üzenetére
Hali!
Apumnak volt egyszer nemrég és azt ajánlották, hogy menjünk be inkább Ausztriában akár egy kis mindenes boltba (amolyan éjjel-nappali), ahol fel lehet adni, mert olcsóbb jóval. Persze ha messze laksz Ausztriától akkor nem érdemes, de nekünk kb. 7km volt a táv. Itthonról is fel lehet adni, de nem tudom mennyit kérnek érte, akik kaptak többször csekket ők ajánlották.
Sajnálom.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz tboy93 #35822 üzenetére
Még nem, a családi flottán már fent van, egyedül a Civicen nincs, mondjuk nem lennék gondban vele, ha egész télen sem menne fel, max akkor garázsban maradna. Most Kumhot vettem rá, igaz pont hóban nem használtam tavaly, csak ha száraz hideg volt, így átfogó képet nem tudok adni, na meg nem biztos, hogy a 205-ös méretben pont a tapadást kellene keresni vele 300 pacival, szóval átlagos autózásra télen teljesen megfelel, nem volt vele sem abs-ezés ha nem kellett nagyobb sebességről megállni. [link]
Faterom a Michelint isteníti, majdnem dupla ennyibe kerül, de semmi különbséget nem érzek, volt Nokian-om is, az is kb ezt tudta, szintén olcsóbban. Egyedül amivel nem voltam megelégedve az a még anno kocsihoz kapott Uniroyal szett, de ki tudja az már hány telet látott, na az esőben és hóban is csúszott, aztán vettem egy szinte új (legalábbis dot alapján) szett Falkent, na még annál éreztem, hogy nem teljesen érzem magam vele okésan, úgyhogy Nokiant, Kumhot, Michelint ajánlom, de sokszor tényleg van rossz széria még a drágábban is. Téli dizájn.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Windows 11
- Spórolós topik
- Hobby rádiós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gitáros topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest