Hirdetés
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
.DLL
veterán
válasz #91905024 #53890 üzenetére
ATH M50x-nek nagyon sok a mélye, ha erre támaszkodsz hangszín beállításnál, lehet hogy a végeredmény súlytalan vagy túl világos lesz, másnál egy lineárisabb karakterű hangrendszeren hallgatva. AKG K545-öt ajánlom helyette, vagy DT770 Pro 32ohm.
Ja ez nem a fejhallgató topik, megtévelyedtem OFF-ba is teszem...
[ Szerkesztve ]
(P.H.)
-
Bodz
nagyúr
-
-
törölt tag
válasz krichd1 #53889 üzenetére
Röviden le tudnád írni, hogy miért, kérlek.
Egyébként amihez konkrétan kellene, hogy a youtube videóim alá szeretek zenéket is csinálni, általában meglevő számokból. Illetve a videók alatt van, hogy beszélek is, tehát maximum a saját hangomat venném fel.
[ Szerkesztve ]
-
törölt tag
Sziasztok!
Kezdő vagyok a témában. Úgy néz ki, hogy a Superlux 668B-met lecserélem rövidesen egy Audio-technica ATH M50-re. Mostanában hobbi szinten zenéket mixelek, meg szeretnék igényesen zenét hallgatni.Jelenleg egy ilyen hangkártya van az alaplapomban: Realtek ALC898
Érdeklődnék, hogy az új fülesen való jó hangzáshoz érdemesebb inkább fejhallgató erősítőt, hangkártyát, esetleg mindkettőt venni?
A fejhallgató meghajtására szánt összegem 30.000 forint körüli. Ehhez mérten kérnék ajánlást.
USB-s eszközök jöhetnek szóba, mini itx-es gépem van, és nincsen rajta pci slot.Köszönöm előre is a segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
Csacse
tag
Sziasztok!
Logilink után mi lehetne egy követező lépcsőfok? 50k ig (Amit többet tud nyújtani).
-
r0b1
tag
Sziasztok!
90 dollárért (~28k HUF) látok most az Aliexpressen Musiland Monitor 02 US Mark2-t. Ez áfával is megáll kb 35k körül, ennyiért szerintetek jó vétel vagy van jobb alternatíva ebben az ársávban? Superlux HD 681 EVO-t hajtana, továbbá tervben van egy Beyer DT770 Pro 80 Ohm.
Köszi! -
Tulku
veterán
válasz dgyuri0123 #53875 üzenetére
Na de a házimari...