- Sweet.tv - internetes TV
- Mesterséges intelligencia topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- 10 gigabites hálózat USB4 Type-C kapuból a QNAP átalakítóival
- Programozás topic
- ASUS routerek
- Bitcoin topic
- Megemeli a Microsoft az Office-Teams duó árát az EU kedvéért
- Az OpenAI nem kér Musk 97,4 milliárd dolláros vételi ajánlatából
- Videó stream letöltése
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
válasz
Donki Hóte #491 üzenetére
"Az ügyfél azon kérdésére, hogy ez miért méltányosság és nem garancia, azt mondták, hogy a telefon teljesen működőképes a belső kijelző fóliájának az eltávolítása után is.
Értem, hogy meg akarnak magyarázni mindent is. De ha annyira nem kell belülre a fólia, akkor miért is említik, hogy "a belső fóliát ne távolítsa el"?
Nyilván nem azért, mert jót tesz neki a fólia nélküli használat. Vicc. Ez a Samu garancia már árnyéka annak ami évekkel ezelőtt jellemzte őket. Amiért érdemes volt Samsungot venni. Ott volt a futáros hozom-viszem szolgáltatásuk ingyenesen. Sehova se kellett menni, futár hozta vitte.
Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
blueye
veterán
válasz
Viviennen76 #497 üzenetére
06 80 SAMSUNG
06 80 726 7864 -
Viviennen76
csendes tag
Tegnap volt 1 hete, hogy a Samsung méltányossági javítására visszajeleztem, hogy szeretnék élni vele, de nem kaptam választ, hogy hova vigyem be a telefont javításra, vagy futár viszi-e el. Melyik számot érdemes hívni náluk, amivel előbbre jutok? Mert tegnap reggel írtam e-mailt ezzel a kérdéssel, de nem jött válasz .. A készülék kb 3 hónapja csak pihen ( azóta iPhone-t használok, mert kicsit megsértődtem)
-
DraXoN
addikt
válasz
Kobak 27 #494 üzenetére
mint ha ezt üzletszerűen űznék ... közben lehet meg a samsungtól megigénylik azt a "méltányossági javítást", azt nyerészkednek vele (bár ebbe akár erősen belebukhatnának, de kitudja itthon.)... azt lehet alapból jobban megéri nekik pénzért javítani nem pedig garanciában, azt az az oka ennek a "macerának".
The human head cannot turn 360 degrees... || Lenovo X390 || Redmi 13 Note Pro 5G
-
Kobak 27
tag
Miután január 20-án megjött a hivatalos Samsung értesítés, hogy megkapom a méltányossági javítást, vártam majd 2 hetet és múlt pénteken felhívtam a szervizt, hogy mi a helyzet. Hát, van alkatrészük, de nem kezdtek hozzá, mert nem jött meg a Samsung hivatalos jóváírása. Így újabb telefon a Samsungnak, majd a szerviznek.
1 órával később hívott a szerviz, hogy megkapták a papírt, csinálják a készüléket. Csodák csodájára kb. 2 óra múlva jött az értesítés, hogy elkészült a telefon, átvehető.
Még délután elmentem érte. Néhány érdekesség.
Ahogy láttam, nem csak a telefon belső kijelzőjét, hanem a teljes zsanért és a külső fél borítást is cserélték az akkumulátorokkal együtt. Gyakorlatilag a készülék belseje maradt részben, illetve a külső kijelző és a kamerák. Így szinte új a telefon. Visszaraktam rá gyorsan a gyári tokot és a feleségem lelkére kötöttem, hogy ne ejtse le, ha nem muszáj.
A másik, hogy pont mellettem volt egy másik kolléga, akit szintén elutasítottak, 140e Ft-os javítást ajánlottak neki, pedig neki kb tényleg semmi nem látszott a telefonon. Kifelé menet el mondtam neki mit csináljon, hálás volt érte. -
Valószínűleg nem jó nekik, de sikerült vagy nagyon gyenge fóliát rakni az összehajtható telefonokra, vagy a kijelző felülete nem barátja a fóliának, úgyhogy a javítás költsége az egekbe szökne, ha minden fóliafelválást garanciában cserélnének.
Valószínűleg a cserefólia felrakásának a technológiája is változott menet közben, mert az az ügyfél, akinek egyszer már cseréltek fóliát, azt mondta, hogy az első alkalommal 1-2 óra után visszakapta a telefont, most viszont a szervizes tájékoztatása szerint 2-3 nap a csere ideje, mert a felrakás után minimum 24 órát pihentetik a fóliát, hogy jobban feltapadjon a kijelző felületére
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
blueye
veterán
válasz
Donki Hóte #491 üzenetére
Hogy ez miért jó nekik, ugyanilyet hallottam én is az előttem várakozótól.
-
Voltunk a Samsung szervizben a levált fólia javításának ügyében (egyelőre sikertelenül).
Amíg ott ültünk, kb 8-10 ügyfél fordult meg a telefonos részlegben, abból 5-6 ügyfél Flip/Fold telefonok felvált fóliája miatt járt ott
A Flip telefonokra 15 eFt, a Fold telefonokra 18 eFt a fóliacsere költsége, ha már túl van a telefon az egyszeri méltányossági javítási alkalmon.
Volt olyan felhasználó, akinek egyszer már cserélték méltányosságból a fóliát, de fél év után ismét felvált. A szerviz szerint erre nem vonatkozik a garancia, csakis méltányosságból cserélik egy alkalommal.
Az ügyfél azon kérdésére, hogy ez miért méltányosság és nem garancia, azt mondták, hogy a telefon teljesen működőképes a belső kijelző fóliájának az eltávolítása után is.
Az ügyfél és a szervizes beszélgetését nem azért hallottuk, mert füleltünk, hanem azért, mert szerintem az utca túloldalán is hallották a beszélgetést, olyan hangerővel zajlott
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Kobak 27
tag
válasz
Viviennen76 #487 üzenetére
Igen, erről van szó. Elnézést, csak nem néztem a fórumot egy pár napja.
Ez az az e-mail cím, az elküldés után pár nappal felhívnak és elmondják mi a helyzet. -
blueye
veterán
válasz
Viviennen76 #488 üzenetére
Sok van, pl. ez
-
Viviennen76
csendes tag
melyik az a flip/fold topik? Esetleg tudnád linkelni?
-
Viviennen76
csendes tag
válasz
Viviennen76 #486 üzenetére
gondolom a sehsupport@samsung.com címről van szó
-
Kobak 27
tag
A történet ugyan még nem zárult le, de leírom, hátha másnak is segít.
Szóval leadtam az Oktogon Szerviznél a telefont, majd miután megküldték, hogy ők ugyan nem javítják garanciában felhívtam a Samsungot. A hölgynek elmondtam, hogy meglehetősen felháborít az eljárásmód. Azt mondta ő erre nem tud mit mondani, írjak a supportnak, aminek megadta az e-mail címét, amiben hivatkozzak a telefon beszélgetés azonosítójára.
Írtam nekik, elküldtem a garanciajegyet, a számlákat és a javítási ajánlatot. Pénteken már hívtak, de nem tudtam velük beszélni, így mára csúszott az újabb telefon. A lényeg, egy kedves hölgy tájékoztatott, hogy ha elfogadom, akkor méltányossági javítást javasolnak, azaz a Samsung fizeti a javítás költségét. Jelezzem a szerviznek írásban, hogy elállok a fizetős szervizeléstől és ők innentől felveszik velük a kapcsolatot és intézik a javítást.
Megköszöntem és jeleztem, hogy ez így korrekt eljárás. Azt nem értem csak, hogy ehhez miért kell ezeket a plusz köröket futni.
A lényeg, hogy ne hagyjátok magatokat lerázni, el kell menni amíg lehet. Ezek szerint tudnak a problémáról és orvosolják is. -
Kobak 27
tag
Sziasztok!
Minket is utolért a belső kijelző hiba. Feleségem használja a telefont, amit 2023 novemberében vettem. Ő pedagógus, így nap közben a telefon a táskájában pihen, gyakorlatilag alig használja.
Múlt héten egyik este mutatja, hogy ki akarta nyitni, halk pukkanás volt belül, azóta a belső kijelző halott. A telefon működik, külső kijelző rendben.
Elvittem az Oktogonhoz, ahol nézegette a srác aki bevette, hogy szerinte ez rendben van. Végig gyári tok volt rajta, ez a szilikonos cucc.
Eltelik 3 nap, ma jön az e-mail, hogy a javítás költsége 127.000 Ft, mivel elképesztő mechnanikai behatás érte készüléket, ami jól látható. Mondtam a nőnek, hogy ilyen nem volt, küldje el a fényképeket. Az látszik komoly nagyítás mellett, hogy a zsanér sarkán van kopás... No comment. Jeleztem nekik, hogy ez egy vicc, a zsanér sarka eleve hogy függ össze az adatkábel sérülésével, magasról tesznek rá.
Nekem ez volt az utolsó nyitható telefon, amit vettem. Vicc az egész. Egy telefonon mindig van nyomódás, főleg, ha használja az ember. Ráadásul az 512-es verzió, ami még most is rohadt drága.
Meg fogom rendelni a javítást, de azért kérdezném, hogy van e bármilyen fellebbezésre lehetőség? Volt már aki sikerrel járt?
Csatolom a képet, amin látszanak az elképesztő sérülések. -
blueye
veterán
válasz
Donki Hóte #480 üzenetére
"Ez ugye nem tűnik soknak" - de, ez sok, rögtön látniuk kéne, gondolom ezt is kiszervezték és nincs jogosultsága a telefonosnak megnézni
-
Köszi szépen az infót, itt legalább felvették a telefont
Bediktáltatták a típusszámot, az IMEI számot, a vásárló nevét, a vásárlás időpontját, az eladó céget, majd azt mondták, hogy 3 nap múlva visszahívnak, addig nézik, hogy garanciás-e a telefon a Samsung rendszerében.
Ez ugye nem tűnik soknak, de az én esetemben ez már előrelépésnek számít
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
blueye
veterán
válasz
Donki Hóte #478 üzenetére
"Keressen minket a következő telefonszámon: 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) hétfőtől péntekig, 8.00 és 18.00 óra között várjuk hívását! Javítási igény felvétele és továbbítása szerződött márkaszervizeink felé – ebben az esetben kérjük, készítse elő a termék jótállási jegyét és/vagy számláját!"
-
Gariztatni kéne az asszony Flip5 telefonját, mert erősen felvált a zsanérnál a gyári kijelzővédő fólia, gyűlik alatta a kosz
Az Aradi utcai Samsung szervizben sajnos nem veszik fel a telefont, a budaörsi Samsung szerviz honlapján lévő telefonszámot megcsörgetve meg azt mondja a hang az hívott előfizető jelenleg nem kapcsolható
A TMX-hez személyesen is oda lehet menni, vagy nem ? (régebben volt egy átvételi helyük a Tesco mellett, de az megszünt)
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
zack
nagyúr
Telefon megérkezett.
Még a beállítási fázisnál tartok, de egyelőre más dimenzió ez, mint az eddigiek. Mivel az elvárásaim ennyi pénzért igen magasak voltak, azt gondolom, "megérős" vásárlás volt. Nagyon más liga ez, de nyilván ezek az első benyomásaim 1-1,5 óra nyomkodás után.
Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
Ja. Ebből az aspektusból valószínűleg jobbnak kell lennie. Nem véletlen kényszerítették a Samsungot blamázsba. Fold 6 után, muszájból hirtelen előhúztak a szekrényből egy Special Edition-t, mert a Magic V3 más "dimenziókban" mozog, és nem konkurenciája a Fold6. Kicsit a felhasználók és a technológiai fejlődés "szembeköpésének" tartom. Mert ha nincs a V3, akkor ez a Special Edition vékonyabb változat Fold 7 néven érkezne valamikor 2025-ben, de bele lettek kényszerítve a fejlesztések gyorsabb csepegtetésébe, ha versenyben akarnak maradni. Régóta Samsungos vagyok, de ez nem túl szimpatikus számomra, mint hűséges vásárlójuk. Dehát kinek az...Szerintem senkinek. Aki pedig megvette a Fold6-ot Magic V3 ára környékén, szívta a fogát V3 megjelenésekor, főleg úgy, hogy itt a Fold Special Edition, és a normál Fold 6-ot szinte eladhatatlanná fogja tenni. Azt gondolom, sok Fold 6 tulajnak ez az utolsó Samsungja...
Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
Okok. Írok. Ha van igény rá, akár ide is, off-ba, hátha másokat is érdekel.
Drága. Magasak az elvárásaim. Kompromisszumokat ennyi pénzért nem leszek hajlandó kötni. Mindenben is a non plus ultra szintet várom. Semmi nincs hozzá még nálunk, annyira új.Annyi kiderült, hogy a Honor Magic-Pen kint már kapható, 100 dodó...Itthon szerintem lesz vagy 50k.
Olyan tokot, amibe a Magic Pen belerakható, még kint se találtam. 66W töltőfej 11k ára aprópénz a többi kiegészítőhöz képest, nyilván ennek a beszerzése alap.
Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
Úgy alakult, hogy eladtam a Flip5-öt, és megrendeltem helyette a Honor Magic V3-mat. Nem biztos, hogy telitalálat lesz, de egy esélyt adok neki, mert jelenleg a legjobb kapható "foldable" cím az övé. A Fold 6-nál biztos hogy jobb választás, ez nem is kérdés, a kérdés inkább az lesz, hogy sok év Samsung használattal a hátam mögött, a Magic OS-t mennyire fogom megszokni.
Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
blueye
veterán
Megint jött új frissítés, ez mindig tartja bennem a gondolatot hogy jó ideig nem lépnék feljebb az 6osra (minek is
)
-
blueye
veterán
Ez meglep, anno amikor nem akartak nekem garanciában javítani, kaptam tőlük árajánlatot:
Oktogon Szerviz Kft
Hivatalaos Samsung márkaszerviz
1066 Budapest, Teréz körút 24
e-mail: adminisztracio@oktogonszerviz.hu
tel: 06 80 983 333
Árajánlat
OKTG/xxxxxxx/xx
Ezek szerint ők csak továbbszámláznak és a TMX az alvállalkozó?[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
Az jó...Akkor hova viszed a gyári garanciás Samsungodat Pesten?
Csak az Oktogonhoz viheted, ahol átveszik, és a TMX javítja.
Az enyémet amúgy nagyon korrekten megcsinálták.Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
blueye
veterán
válasz
Donki Hóte #461 üzenetére
"TMX szerviz elég közel van hozzánk, elvisszük oda" - oda én biztos nem vinnem, nagyon rossz hírük van itt a fórumon
-
-
blueye
veterán
válasz
Donki Hóte #457 üzenetére
Kerdezd meg az emagot!
-
DraXoN
addikt
EU-n belül egységesíteni kellene ezt a garanciális ügyintézés dolgot ... főleg ha annyira eröltetni akarják a javíthatóságot is (igazából jó dolog ez, bár azt nem látom még át, hogy fogják kényszeríteni a vállalatokat erre).
The human head cannot turn 360 degrees... || Lenovo X390 || Redmi 13 Note Pro 5G
-
zack
nagyúr
válasz
Donki Hóte #457 üzenetére
Nem tudom.
Szerintem hívd fel a Samsung ügyfélszolgálatot.Nekem pl. nincs is garanciajegyem, csak számla, de a Samsung a kiállítója (Samsung.hu webshop). Számla, telefon sorozatszám alapján Samsung is meg tudja mondani, hogy viheted e hozzájuk, garanciajegytől függetlenül. Ha viheted, csak a számlát fogják kérni. Ha nem, szerintem szívás lesz, ha az EMAG fogja javíttatni. Nem feltétlen minőségben, inkább időben. Visszaküldöd, ők tovább küldik, isten tudja melyik országban levő Samsunghoz, majd onnan vissza EMAG-hoz, EMAG pedig küldi neked. Fóliacsere esetén, ebben az esetben inkább bevinném az Oktogonra, és "megvárós" javításba kifizetném a fóliacserét. Jobban jársz.
Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
zack
nagyúr
válasz
Donki Hóte #452 üzenetére
Ha gyári Samsung 3 éves a garancia, szó nélkül cserélik garanciában. Nyilván ha nem, akkor is, csak fizetős. Megvárható művelet, nem kell ott hagyni ezért. Én is ezzel vittem vissza, csak a helyszínen kiderült, hogy a jobb oldali zsanér el van törve. Enyém is 9 hónapos volt...
A fólia csere nem érdekelt, mert 8-9 hónap élettartam szerintem rendben van egy fóliától. A zsanér törése jobban aggasztott. Meg az, hogy a kiállított Flip 6 olyan sínben van, ami nem engedi teljesen kinyílni végállásban...Gondolom nem véletlenül. A Fold 6-nál nem volt ilyen, az teljesen nyitható-csukható volt.
Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
blueye
veterán
válasz
Donki Hóte #454 üzenetére
Várjuk a híreket, ne hagyd magad!
-
Köszi a választ
Egy elég erős tokban van a kezdetektől fogva, de holnap a világosban alaposan körbenézem a telefont.
8 hónapos a telefon, elég gáz, hogy ennyi idő alatt megadja magát a fólia
A Samsung kezd nagyon gagyi lenni, ezt a telefont azért vettük, mert az előző telefonjának (Samsung A52s) a hátlapja az akku kezdődő dagadása miatt 1 hónappal a 2 éves garancia lejárta után kezdett felválni
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
blueye
veterán
válasz
Donki Hóte #452 üzenetére
Én a garanciával kezdeném, akkor is ha nehézkes tud lenni. (nincs rajta semmilyen ütésnek nyoma?)
-
Asszony telefonján a zsanérnál kezd feljönni a gyári képernyőfólia
9 hónapos, nagyon vigyáz rá az asszony, nincs strapálva, de mégis kezd felválni
Van esély garanciális javításra, vagy keressünk rá utángyártott fóliát?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
blueye
veterán
válasz
Viviennen76 #450 üzenetére
Köszi, ez jó ötlet, közel is van
-
Fiktivlife
tag
Külső kijelzőn Good Lock-ra szeretném kitenni a a zöld telefon ikont tárcsázáshoz és az óra ikont az ébresztésekhez. Már meguntam hogy emiatt kell nyitogatnom.. De egyáltalán nincs a választható listában nálam. Létezhet ez? Egész oldalas widget-ben persze meg van de nekem az ikon lenne a tökéletes megoldás. Tudnátok segíteni a megoldásben?
-
blueye
veterán
válasz
Tompika777 #446 üzenetére
Köszi. Gyári tok volt? Melyik?
-
blueye
veterán
A külső kijelzőre milyen fóliát érdemes feltenni, esetleg feltetetni Budapesten vagy Budaörs/Érd környékén?
-
blueye
veterán
válasz
Viviennen76 #437 üzenetére
Olvass bele a Flip/Fold topicokba, írj egy e-mailt a sehsupport@samsung.com címre, kérjél méltányosságot!
@gyuri81 megértelek de én is így voltam vele ezért érdemes küzdeni a javításért mert nagyon jó készülékek a Flip/Foldok -
válasz
Viviennen76 #437 üzenetére
Mindenkivel ezt csinálják sajnos, ha egy minimális karcot, vagy bármit is találnak rajta.
Sajnos itthon felejtős a kicsukom-becsukom széria a fentiek miatt. ( a kijelző meg idővel így is úgy is eltörik...ha nem nálad, akkor a 2. gazdájánál)
Hozzáteszem nagy szívem vágya lenne egy Fold 6, de ezek miatt nem lépem meg, mert ilyen a hozzáállásukCsak egészség legyen, meg térerő!
-
icezozo
addikt
válasz
Viviennen76 #437 üzenetére
Én azért megkérdezném tőlük, hogy miben is látják a mechanikus behatást ?
Mert a Samsung szerviz a Flip és Fold esetben mindig találnak valamit csak , hogy ne keljen garanciában megoldanihttp://qwankido.hu/
-
consono
nagyúr
válasz
Viviennen76 #439 üzenetére
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
"Mechazilla has caught the booster."
-
consono
nagyúr
-
Viviennen76
csendes tag
2023 augusztusában vásároltam a készüléket, és úgy 1 hónapja észrevettem hogy a fólia kezd felválni. Elvittem az Oktogonra ahol mondták, hogy ez a kijelző lesz, nem csak a fólia. Múlt kedden bevittem, majd most kapok egy mailt árajánlatról, hogy 140ezerért cserélik a kijelzőt, mert a bevizsgáláskor mechanikai behatást állapítottak meg mint a hiba okát. Semmi féle ütést nem kapott a telefon amiből ez fakadhatott. A készülék mióta meg van gyári tokban volt tartva. Nem is értem ezt a hozzáállást, hiszen jól tudják, hogy a technológia nem túl stabil még.. akkor legalább cserélnék ki úgy hogy még bőven garanciális. Nagyon csalódott vagyok. Ötletek esetleg?
-
zack
nagyúr
Ja. Ami fontos, és lemaradt. Nyilván a gyári Samsung garanciával rendelkezőknek lehet infó elsősorban.
Minden cserélt alkatrészen újból indul a 3 éves garancia.
3 éven belül, ha esetleg időszerű a 3. garanciális javítás, jelezni kell, hogy nem szeretnéd többet javíttatni. Ilyen esetekben a Samsung nem kukacoskodik, utalvány, illetve egyéb más módon kompenzálja a vásárlót, lényegében visszaadják a telefon vételárát.Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
10.11. Pénteken délután jelezték, hogy mehetek a telefonért, de mivel már vidéken voltam, így hétfői átvétel lett belőle.
Amit cseréltek:LCD Kijelző + Érintőüveg + Keret (svc assy smt-octa f731b eub)
2db Aksi (svc assy sub EB-BF733ABY f731), (svc assy main EB-BF731ABY)
töltésvezérlő (REPAIR KIT SUB UB F731)
Alaplapi LCD FLex kábel (REPAIR KIT B5 B/C F731)
Hátlap (SVC COVER ASSY B/G)Ha ez a javítás fizetős, az gazdasági totálkár...
Lényegében ha ekkora a sztori, és nincs garancia, akkor alkatrésznek elad, a különbözet pedig bukó. Tavaly decemberi (10 hónapos) samsung.hu webshopos vásárlás.Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
Gyanús. Ha nem kapott külső behatást, akkor töltés vezérlő + USB port csere. Ha gyári garis, én vinném az Aradi utcába, a Samsungba. Feltéve ha pesti vagy.
Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
BlackLamb
tag
Frankón odavágott a 6.1.1 frissítés az üzemidőnek. Vagy kinek, mi a tapasztalata?
-
DraXoN
addikt
páralecsapódás kintről bejőve?? bár ma pont nem volt vészesen hűvös a pár nappal korábbiakhoz képest, bár épp eléggé lehült az idő, hogy kondenzáció azért megjelenjen (a teraszom lemez alján látszott)
The human head cannot turn 360 degrees... || Lenovo X390 || Redmi 13 Note Pro 5G
-
huan
őstag
Sziasztok,
A Samsung Z Flip 5 telefonom egyszer csak nedvességet érzékel az usb-töltőcsatlakozóban, pedig semmi nedvesség nem érte a telefont.
Amit tettem eddig:
- gyorsítótárat töröltem
- törlővel, ecsettel, sűrített levegővel kifújtam
- se nedvesség, se szennyeződés nincs a csatlakozóban
- vezeték nélküli töltővel töltődik
Mit lehet tenni, hogy a csepp ikon és a hangos figyelmeztetés(lent a képen) megszűnjön és kábellel tölthető legyen ismét?
Köszi[ Szerkesztve ]
-
DraXoN
addikt
Nem tudom mikor történt, mert úgy december óta nem használtam vezetékes type-c fejhalgatót a telefonnal, de azt kapom rádugáskor, hogy "nem támogatott eszköz"... pedig biztos, hogyok benne, hogy használtam vele korábban.
Van egy type-c->3.5mm es átalakítóm is (sőt, több fajta is van). Egyik se megy a telefonnal... ez valami új módi lehet? (One UI 6.1-el? 6.0-val?) ... vajon melyik frissítésnél vették ki a supportot...állapotom most: "nem boldog"
The human head cannot turn 360 degrees... || Lenovo X390 || Redmi 13 Note Pro 5G
-
zack
nagyúr
Ne is mondd...Délegyházán, még nyáron, az enyém is kapott finom szemcsés homokot.
De nekem ezzel nem volt gond, szerintem nem ment olyan helyre, hogy tartósan gondot okozzon. A tieddel viszont mielőbb menj szervizbe. Mert ha hallod, az minden nyitás-zárás esetén nagyon komoly szinten koptathatja a nyitó mechanika hardverét. Nekem amúgy nincs gondom a Flip5 működésével, és a szoftverével sem. Nyilván Flip6-ra nem érdemes váltanunk, mert minimális a különbség.
Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
DraXoN
addikt
Enyém portól "recseg" (néha).. tavaly október vége/november eleji.. Bár pár napja próbáltam kicsit "pucolni", és jobb is lett kicsit, de pár nap után újra előjött a jelenség.
A kijelző fólia még mindig tart viszont, nem akar leválni.
Mindenesetre gondolkodom erősen a cserén, és biztos, hogy Samsungot nem veszek újra (szerintem továbbra is pocsék a szoftverük, sose szerettem... szerintem nem lett jobb 10 év alatt se míg hanyagoltam ... egyszerűen rossz a prioritás menedzser a rendszeren, így képes beakadni/lefagyni egy-egy pillanatraanno LG és Huawei is sokkal jobban megoldotta ezt, samsungnak nem sikerül).
The human head cannot turn 360 degrees... || Lenovo X390 || Redmi 13 Note Pro 5G
-
zack
nagyúr
Pacsi nektek! Nos. Elérkezett egy fontos infó jelzése részemről. December végén, karácsonykor lesz 1 éves. Legyen 9 hónapos. Egy ideje észrevettem, nem úgy nyílik, mint ahogy nyílt. Úgyis akartam vinni garanciális fólia cserére az oktogonhoz, gondoltam majd megnézetem ezt a nyitási furcsaságot. Nézi a srác, azt mondja el van törve a mechanika jobb oldalán, komplett kijelzőcsere nyitómechanikával. Összerakom a 2 kezem, hogy 3 év Samsung garanciásat vettem. Lehet cserélik a külső kijelzőt is, ez majd kiderül, ha megyek érte. Nem volt őszinte a mosolyom na. 1 évet nem bírt ki a mechanika, amit csak kijelzővel együtt tudnak cserélni. Szerintem fizetősbe ez bőven 150e+ nagyságrend lenne. Nem kapott extra igénybevételt, használva volt. Ennyi. Beszélgettem a szervizessel...Kérdeztem a Flip6-ról, jobb e a mechanika. Azt mondta, felejtsem el a Flip-et is, és a Fold-ot is. Ha csúcskategória kell, maradjak a Galaxy S Ultra vonalon, az nagyon kiforrott. Gondolom sok a nyitó mechanikában sérült garis ügyintézés. Amíg várakoztam, néztem a kiállított telefonokat. Flip6-nál feltűnt, hogy egy műanyag konzol gátolta a teljes kinyitását, és nagyjából 70% engedett nyitni a teljes terjedelemből. A kérdésem költői. Mennyire lehet tartós maga a technológia, ha a kiállított darabot védeni kell a kinyitástól?
Zfold 6 esetén nem volt nyitást gátló konzol, teljes terjedelmében lehetett nyitni. De aki az Oktogonnál jár, nyugodtan ugorjon be, nézze meg.
Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
insight
aktív tag
Megvan a megoldás, a telepítés közbeni szkennelést kellett kikapcsolnom. Nem túl bizalomgerjesztő megoldás... Főleg, hogy semmi nem jelezte, hogy ezen akadtak fenn.
[ Szerkesztve ]
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / 500 '20 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
Felraktam a mai friss updatet, erre bizonyos alkalmazásokat nem tud telepíteni a Google Play. Ugyanazokat simán telepíti az S24 Ultrám. Próbáltam resetelni a Google Playt, újraindítani a telefont, de semmi. Az egyik delikvens az OTP Bank appja. Semmi konkrétumot nem ír ki, hogy miért nem telepíti, csak nem, és kész. Van valakinek ötlete?
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / 500 '20 / Scott e-bike
-
Viviennen76
csendes tag
Elkezdett felválni a belső kijelző fólia. Ha jól tudom akkor első alkalommal ezt a Samsung cseréli ingyen. Mindegyik üzletben van erre lehetőség, vagy van egy amit ajánlotok? Mintha az Oktogonnál lévőt hallottam volna korábban.
-
DraXoN
addikt
VoLTE hívás volt vagy csak sima 2G? a másik, hogy sima híváskor van ez, vagy valami azonnali üzenetküldőn kereszteli híváskor is?
Azt lehet hardver hiba... ami biztos, A13 katasztrófális ezt biztosan tudom (apámra sózták rá, és a korábbi telefonja messze jobb volt, az újjabb nem feltétlen jobb)
The human head cannot turn 360 degrees... || Lenovo X390 || Redmi 13 Note Pro 5G
-
phain
tag
Mindkettő, de most jön a legszebb része. Felhívtam egy ismerőst majd megkértem utána hogy készítsen egy videót és küldje el. Nem tudom elmondani a differenciát... Videóban tökéletes hangja van, telefonba meg mintha 60 évvel ezelőtti telefonnal telefonálnék (és tényleg nem túlzok).
Ugyanaz a telefon, ugyanaz az a személy, ugyanaz a hangszóró mégis elmondhatatlanul nagy differencia van telefonálásnál a hangban.
Nah ez miért lehet ? -
phain
tag
Eddig még en sem találtam megoldást. Samsungnál nem tapasztalak még ilyet pedig a piszkos 6 éves telefon nemhogy jobban hallani a másik felet aki hívok hanem ég és föld a differencia ami biztos, hogy nem egy normális dolog.
Azért köszönöm a kommented -
phain
tag
Sziasztok !
Flip5 re váltottam/váltanék. Hogy létezik, hogy kihangosítva telefonálás közben szörnyen torz a hangzás, miközben egy video vagy zene kihangosítva iszonyat jól szól ?
Hívás közbe annyira torz, hogy mellé téve egy 6 éves iphone xs 20x jobban szól !
Ez modell hiba ? vagy csak én fogtam ki egy rossz példányt ? Esetleg valaki tapasztalt már ilyet ? -
Gabi 8906
senior tag
Sziasztok!
Játék közbeni melegedéssel hogy áll a telefon?
Előző modell nem bírta a Modern Warshipet. Folyton be zárt minden futó dolgot míg vissza nem hűlt.
Valaki játszik az újabb telon?Samsung Galaxy S24 Ultra+Lenovo Thinkplus-GM2 Pro+Sony SRS XG500
-
válasz
szemesi69 #406 üzenetére
Megkeresed adott névjegyét, jobb alul 3 pötty Egyebek menüpont, és ott van hogyan hogy Csengőhang/rezgés változtatás
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
szemesi69
addikt
Üdv! Névjegyhez, hogyan lehet csengő hangot adni, ezen nem tudok rájönni. Köszönöm ha valaki segít Páromnak vettem, előző s10-n betudtam állítani.
Xiaomi redmi note 12 pro
-
DraXoN
addikt
Úgy nézem lehet valami bug a mostani szoftver verzióban.
A napokban bluetooth hangszóróhoz voltam csatlakoztatva, de a hívást a becsukott készüléken fogadtam, és mivel nem a hangszórón keresztül akartam beszélni a telefonra akartam átrakni a kihangosítást. De becsukott módon ugyan a bluetooth hangszóróról letudtam venni a hívást, de nem lett kihangosítva a teleon, hanem mint ha a beszéd hangszórón jött volna a hang (becsukott állapotban). Korábban nem így viselkedett, de ezt többször is előfordult az elmúlt pár napban.
Nem tudom mikor romlott ez el, más tapasztal(t) ilyet?
The human head cannot turn 360 degrees... || Lenovo X390 || Redmi 13 Note Pro 5G
-
consono
nagyúr
-
Sziasztok!
Tegnap váltottam Flip 3-ról 5-re, szóval gondoltam ide is beköszönök.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Új hozzászólás Aktív témák
ma Egycsapásra kétszer használhatóbb lett a kagylótelefon – és kétszer bonyolultabb.
- Elemlámpa, zseblámpa
- Sweet.tv - internetes TV
- Építő/felújító topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Kés topik
- Mesterséges intelligencia topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Elektromos cigaretta 🔞
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest