Új hozzászólás Aktív témák

  • Vizes Tomi

    tag

    Sziasztok!

    Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan tudnék olyan olyan munkafüzeteket csinálni (sablont?)
    amit oda tudok adni a kollégáknak, azért, hogy heti 1 alkalomma írjanak bele adatot, és elmentsék.
    Majd ezek az adatok egy másik táblázatban (adatbázisban) szépen egymás után és/vagy alatt megjelenjenek.

    Például :
    Dátum m3 elektromos fogy Üóra
    2012.01.02 103 54 55
    2012.01.07 203 67 78

    Túrtam a netet de csak olyan leírást találtam ami az excel 2002, höz jó. A 2007-ben nyomát sem találtam azoknak a funkcióknak a súgótól meg nem lettem, okosabb.

    Főleg az érdekelne, hogy most akkor létre kell , hoznom egy űrlapot amit sablonként elmentek, de akkor hogy lesz belőle adatbázis, A neten a 2002 -leírásnál volt olyan, hogy sablon varásló és akkor egy adatbázist is varázsolt mellé. Itt hogy van ez ?

    Köszönöm

    Sziasztok

Új hozzászólás Aktív témák