- Synology NAS
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Microsoft Excel topic
- Az Apple szerint a briteknek nem kellene piszkálni a mobilos böngészők piacát
- Windows 11
- Milyen NAS-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
Szia, bár a topiknak ehhez sok köze nincs én leírom mit csináltam, mert konkrétan ugyanígy jártam a diginél tavaly csak a paypallal. Pontosan ugyanezeket a lépcsőket jártam meg, sms keresés időpontok stb. Aztán a végén bepipultam mert senki nem akart segíteni és végülis logikusnak tűnt hogy a paypalt kezdjem el baszogatni. Ki akartam kapcsoltatni a kétfaktoros hitelesítést a digis számról.
Kurvára kiakadtam és megkérdeztem hogy mit csinálnának akkor ha pl ellopták volna a telefonomat vagy nem lenne hozzáférésem a telefonomhoz. Kérjenek be olyan papírt amilyet csak akarnak, mert mailcímemhez van hozzáférésem és a jelszavamat is tudom. (de akár a telószámon is felhívhatnak , mert az is itt van csak SMS-t nem tudok fogadni). A kulcsszó ezeken az ügyfélszolgálatokon az "eszkaláció". Ezzel kezdem el őket fenyegetni és láss csodát 3 hét szarakodás után még az nap! felhívtak a digs számon és egy csaj 1 perc alatt kikapcsolta a 2FA-t majd beléptem és egy másik számra aktiváltam. A kulcsmondat: "I have to escalate this ticket". Ezek a first level supportosok nem a legélesebb kések a fiókban csak ezt a mondatot értik és ettől be is szarnak. Szép szó nem használt.Paypalnál működött, pedig az egy kicsit nagyobb pénzügyi szolgáltató.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kriptovaluta adásvétel a topikban tilos!