Új hozzászólás Aktív témák

  • Ferdzsoo

    addikt

    válasz sokli #8156 üzenetére

    Szia, bár a topiknak ehhez sok köze nincs én leírom mit csináltam, mert konkrétan ugyanígy jártam a diginél tavaly csak a paypallal. Pontosan ugyanezeket a lépcsőket jártam meg, sms keresés időpontok stb. Aztán a végén bepipultam mert senki nem akart segíteni és végülis logikusnak tűnt hogy a paypalt kezdjem el baszogatni. Ki akartam kapcsoltatni a kétfaktoros hitelesítést a digis számról.
    Kurvára kiakadtam és megkérdeztem hogy mit csinálnának akkor ha pl ellopták volna a telefonomat vagy nem lenne hozzáférésem a telefonomhoz. Kérjenek be olyan papírt amilyet csak akarnak, mert mailcímemhez van hozzáférésem és a jelszavamat is tudom. (de akár a telószámon is felhívhatnak , mert az is itt van csak SMS-t nem tudok fogadni). A kulcsszó ezeken az ügyfélszolgálatokon az "eszkaláció". Ezzel kezdem el őket fenyegetni és láss csodát 3 hét szarakodás után még az nap! felhívtak a digs számon és egy csaj 1 perc alatt kikapcsolta a 2FA-t majd beléptem és egy másik számra aktiváltam. A kulcsmondat: "I have to escalate this ticket". Ezek a first level supportosok nem a legélesebb kések a fiókban csak ezt a mondatot értik és ettől be is szarnak. Szép szó nem használt. :DDD Paypalnál működött, pedig az egy kicsit nagyobb pénzügyi szolgáltató.

    [ Szerkesztve ]

    "It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

Új hozzászólás Aktív témák