Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ignorant
senior tag
-
Cxgrav
senior tag
válasz Balupapa #21655 üzenetére
E87-ben én még nem láttam kis vagy nagy navit, csak egyszerűen gyári navit Az újabbakban, meg már kicsit módosult a kijelző kialakítása, de ennyi azt hiszem a változás.
18d és a 20d az ugyan az a motor csak a 18d szoftveresen "butítva van", ha jók az információim. Ez azt eredményezi, hogy a motor nem 163LE hanem csak 122LE.
123d meg úgy látom, hogy ugyan úgy 20d motor, csak azt meg pimpeltékGyári bmw szoftban megnézhető ha jól tudom, hogy mi van benne és miket lehet még hozzá rendelni.
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Cxgrav
senior tag
Pillangószeleppel úgy tudom, hogy 00-01'-es modellektől van szerelve az autó (E39), így szerencsére nekem nem kell aggódnom
Az autó alja makulátlan, szerencsére, de ez csak az aknán derült ki. Vásárlásnál csak mellétérdelni tudtam.
Egy kis festék felpúposodást a tanksapka kinyitásakor lehet látni a nyílás szélén közvetlen plusz nekem a csomagtérajtó alján (ahol megfogja az ember, hogy felnyissa ha csak nem a kapcsolóba kapaszkodik ) van egy 1x1 cm-es festéklepattanás ahol rozsdás, és körülötte még egy 2x2cm-es festékfelpúposodás, de nem vészes. Lefotózom majd.Az "igazira" tényleg nem könnyű rátalálni, mert egy gondos gazdi nem adja el a "patika" autóját, és ha mégis, 1 óra múlva már nincs fenn a neten.
Milyen árszegmensben gondolkodik a kollégád?
Picture me Rollin' by 2pac
-
Ck.
addikt
válasz Cxgrav #21689 üzenetére
A pillangószelepről tudsz-e vmit? Le szoktak dugozni ugy tudom ezt a típust, mert ha megadja magát, akkor sokfelé röpködhetnek a darabkák.
Kasztnin van vhol pukli vagy totál makulátlan?Sajna nem könnyű kifogni jo allapotut, kitartó keresés kell hozza. Kollégám mindig elbizonytalanodik nehány fórum váltás utan, lehet hogy 3-as lesz belőle neki, de még A6-tal is kacsintgat.
[ Szerkesztve ]
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #21694 üzenetére
DVB-T tuner autóhoz
Egy magyar srác már szerelt is E39-be és működikPicture me Rollin' by 2pac
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #21692 üzenetére
Az e39-ben alapból analóg TV van. (az analóg sugárzás pedig megszűnt így jelenleg nem talál semmilyen csatornát az autó) Bocs elírtam, DVB-T tuner.
Utólag megoldható a digitális tuner bekötése, így nem csak a lakásban lehet nézni a digitális tv adásokat.
Ráadásul úgy tudom, hogy szoftveresen unlock-olható a menet közbeni TV nézés is.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #21690 üzenetére
Tolatókamera kép a kijelzőre köthető, DBV-T tuner rákötés a digitális tv adásért, kijelző kell az állófűtéshez is, naviról se feledkezzünk meg….
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #21688 üzenetére
Igazán nincs mit.
Amennyiben segít a döntésben, akkor még azzal a plusz információval szolgálnék, hogy érdemes olyan felszereltséggel keresni az autót, amiben minimum a 4:3-as kijelző megtalálható. Későbbiekben pár extra aktiválható általa, persze ha megvan hozzá a pénz
Ck. Köszönöm a jókívánságot
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Cxgrav
senior tag
BMW001 Csinálok hamarosan és rakok fel
Ck. Időpontra programozható a fűtés, azt hiszem kettőre is egyszerre. Mivel az állófűtés szoftveresen van "unlock"-olva, ezért egy kis odafigyeléssel kell használni. Maga a kályha 30 perc után lekapcsol, ha törik ha szakad. Viszont ha a beállított utastér hőmérsékletet eléri, akkor a szelep lezár és úgymond csak úgy jár a kályha magában és az nem valami jó (mint a vegyes kazán, mikor felforr a víz…), ezért azt ajánlják, hogy a legmagasabb 32 fokra kell állítani a hőfokot, hogy ne érje el, mire te beszállsz a kocsiba.
Fogyasztással most ismerkedem.
Jelenleg vegyes fogyasztásra 8 litert ír.
Ebben benne van 2x 50km vidék oda-vissza Pestre, plusz pesti autókázás a karácsonyi időszakban.
Piros lámpánál finom indulás, stb.CharlieDrop A felprogramozás benne volt már, de 8-15 ezer forint környékén csinálják meg, azt olvastam és sokan éltek már ezzel a lehetőséggel. Felprogramozás előtt érdemes megbizonyosodni arról, hogy a kályha bekapcsol-e, vagy vannak-e olyan alkatrészek amik cserére szorulnak. Pl: termosztát
Webasto-ra visszatérve a kivezető cső a vezető oldali ajtó alatt található a küszöbnél. 0.2L-t kér enni kb, és ott "füstöl" álló helyzetben ill. szellőzteti át a rendszert. Zárt garázsban érezhető a szellőztetés után az üzemanyag "illat."
Picture me Rollin' by 2pac
-
Champipi
aktív tag
Lopásvédelemre: én egy motortézárat tetettem be Móró Alarm-nál, nagyon gányul dolgozott a srác, így immobilizerre már nem hozzá mentem, hanem Kovi Alarm-hoz. Motortérzár Moronál: 35 000 Ft számlával és az immobilizer 97 000 volt Kovinál. Plussz a pólus mögötti MediaMarkt szervízben berakattam egy váltózárat 35 000 Ft-ért.
Mielőtt fikkantana valaki vegye bele, hogy ezek számlás árak.
Viszont ha most kellene választanom, akkor egy Blue16-ot rakatnék be, mert abban van riasztó is és arra én magam rákötnék házilag egy GSM és GPS koordináta küldő dobozkát.
A Pajzs is jó lehet, de egy normális csomag (motortér zár és immobilizer) abból is 146 000 Ft, számlával.
Nekem azért kellett számla, mert ha valamit elcsesznek, vagy valami tönkremegy később legyen valami a kezemben.
Még tudom ajánlani az Ariton beszerelőműhelyet, mert nagyok és régiek, így talán nem tűnnek el, meg a New Duett-et.
-
peti_s
addikt
Üdv. E39-t szeretnék venni, lehetőleg benzineset, az 520i magasságig. Nagyon hosszú utakra használnám (1000km egyhuzamban), tudom h BMW, és azt mondják drága fent tartani, de mégis mennyire? Vásárlás előtt mire kell odafigyelni? Köszönöm előre is, üdv! peti_s
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #21680 üzenetére
A kazanoknak is ugyanugy van egy sajat kipufogojuk, mint az autónak amin keresztül az égéstermék távozik a külvilágba.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #21678 üzenetére
Bizony jo cucc az allofutes, de ha használni is akarod, nem árt leülni a szomszédokkal egy-egy csésze teára es megkérni őket, hogy ne hívjanak tűzoltót az autodra, hogy azok majd szépen darabokra vagdossak, csak azért mert füstölni látják a hajnali mínuszokban.
-
Ck.
addikt
válasz Cxgrav #21675 üzenetére
Na ez tok jól hangzik.
Az allofűtést tudod programozni is, hogy ekkor meg akkor kapcsoljon be automatikusan?
Fogyasztásrol van-e mar vmi adat?Nekem egy 2,5 TDI A6 van hasonló full extrával, sokat agyaltam a két típuson, de végül a 4 luk mellett tettem le a voksom, amit lassan 3 éve töretlenül imádok. neked is hasonló jókat kívánok.
[ Szerkesztve ]
-
Cxgrav
senior tag
Szia!
Köszönöm.
1 millió volt kereken, plusz átírás (minden plusz ktg. ezzel kapcsolatban 120 ezer).
Kályha van benne, és fel is programozták már arra, hogy állófűtésként is működjön, ne csak rásegítőként.
Menüben felprogramozás után az Aux Heating/Aux ventillation jelenik meg.Tegnap "lepróbáltam."
Gyújtás rá, boardon bekapcsoltam, hogy "Direct Heating" és egyből indult a kályha.
Járatni nem járattam, mert garázsban áll épp és ugye üzemanyagot eszik a drága (0.2l) és lehet érezni a kiáramló füstöt, de jóhiszeműen elhiszem neki, hogy fűtene is.Elméletileg ezen évjárattól (98-99'), vagy legalábbis amiben már nem TDS motor van, már van kályha.
Igazából én sem tudtam, hogy van benne, csak pár napja ráálltam az aknára, és a vezető oldali ajtó alatt meglepődve tapasztaltuk a csövet, plusz motor leállításakor még 1-2 percig "zúg" valami, mintha egy repülő turbinája lenne. Ekkor szellőzteti át a rendszert, mint kiderült később. Utána olvastam és kiderült, hogy Webasto-ról van szóPicture me Rollin' by 2pac
-
addikt
Lopásvédelemre tudtok valami jó megoldást ajánlani? Pajzs? Blue 16? Esetleg valami más?
-
Champipi
aktív tag
Tudtok Budapesten BMW kódolásban jártas embert ajánlani?
-
Gézengúz
addikt
-
BeZol
őstag
Szép mindegyik M-es BMW, viszont nézzétek meg a kifutó M3-as Sedan-t kontra M3 Coupe/Cabrio.
A Sedan formája már nem hat frissnek, a coupe/cabrio-k pedig még mindig odab*sznak
Szerintem hosszútávon itt is ez lesz a szitu, de majd az idő eldönti, csak ugye lesz még 4-es GranCoupe is, abból is lesz M-es tuti, az is faja lesz -
Snooker
senior tag
válasz Shadowbull #21663 üzenetére
Szerintem is jobban néz ki mint az M4
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #21662 üzenetére
Angelt és a divix-et csak a tréfa kedvéért írtam
TV funkció valami megoldással még jól jöhetne.Picture me Rollin' by 2pac
-
CharlieDrop
veterán
-
Cxgrav
senior tag
Sziasztok!
Csatlakozom a klubhoz.
Hétfőn lettem boldog tulajdonosa egy 1999-es automata bmw 530d-nek (e39).
Majdnem full extra: bőr, navi, napfénytető, xenon stb.
Ami hiányzik a felszereltség listából: tolatóradar, angel eyes, memóriás ülés, elektromos roló de azért nem fakadok sírva, pótolható ezekből 1-2 dolog utólag isAz autó nagyon tetszik.
A váltó szépen vált, a futóműve a véleményem szerint egy álom (nem is gurul, hanem szinte úszik a kocsiA napokban ráállok a szerelőaknára is vele, megnézetem, hogy mik azok amiket cserélni kell.
Fel is tenném az első kérdésemet:
Ugye van benne TV funkció, ha jól tudom analóg. Ugye az analóg sugárzás megszűnt, nem is talál semmit.
Valamilyen úton-módon megoldható rajta a TV nézés (utólagos dvb-t rákötés )?
CD/DVD-ről lejátszik divx-et?Köszönöm
Picture me Rollin' by 2pac
-
Snooker
senior tag
[link] gyönyörű az új M3-as....
-
addikt
válasz Champipi #21658 üzenetére
Köszi az infókat, jól jönnek
Közben olvasgattam a MULF kérdéskörről is, kidobott pénznek érzem (mármint utólagos beépítés esetén). Szép dolog, hogy gyári megoldás, de sokkal egyszerűbb a 3rdparty (pl GROM). Ugyanazt tudja (include MOST integráció), csak jobb minőségben szól, és rugalmasabb. Ha netán ilyen problémakör fogja érinteni a leendő autóm, tuti nem szopnék a MULF2-vel.
De egyébként a prof navi + gyári usb/bt a fő csapásirány, csakhát ugye az ember felállít magában egy szabályrendeszert, és annak az első helyén az állapot/motor/egyéb fontosabb dolgok szerepelnek, ha szembe jön egy tuti vétel, amiben nincs navi, nem fogom otthagyni csak emiatt.
[ Szerkesztve ]
-
Champipi
aktív tag
A Professional Radio nem tud sokkal többet, csak mondjuk kiírja a szám címét, de az időt, hogy épp hol jár a szám már ez sem írja ki. Kibaszott ótvar mind a Business, mind a Professional. A BMW rohadt sóher ha audióról van szó.
Professional-ből van a régi tippem szerint 2010-2011 környékén váltotta le a beépített bluetooth és USB-s egység. A korábbi is tud BT és USB-t, de egy MULF2 dobozka kellett hozzá a csomagtartóba.
Másik nagyon fontos, hogy milyen hangszórók és erősítő van benne.
Erre van itt egy nagyon jó leírás:
http://babybmw.net/viewtopic.php?f=18&t=6354
meg ez is:
http://babybmw.net/viewtopic.php?f=18&t=1758
-
Hammon Serra
senior tag
Sziasztok!
Az enyém egy 1999-es 136LE E46 .Még adagolós. (005 végű)Alapjáraton,illetve menet közben bedadog a motor, olyan,mintha nem kapna egy pillanatig anyagot,majd megint.Van,hogy folyamatos haladásnál hullámzik az egész autó,mintha kapna-nem kapna anyagot.Gépre rá,kiírta,hogy levegős az üzemanyag rendszer.Pumpa kicserél gépre rá, kiírja,hogy jeladós porlasztó.Vettem egy újat 80-ért, kicserél, ugyan az a probléma.Most is jár a motor,és néha"megrázza"magát.Érzékeny a külső hőmérsékletre is ahogy észrevettem. Most 2 dolog maradt még. Adagoló elektronikája, bár beszéltem az egyik sráccal aki javítja, és azt mondja, hogy ha elektronikás, akkor egyáltalán nem szabadna mennie.Ez meg megy, jár.....csak........
Szóval kezdem feladni.Nem merek venni egy másik adagolót, mert alsó hangon 100.000 és koránt sem biztos,hogy megjavul.
A válaszokat,ötleteket köszönöm!
Itt a vége fuss el vége! 5 év bazározás után........
-
Balupapa
senior tag
bmw e87 flc (eu5) hez hol találom meg hogy miket tartalmaznak a "csomagok" amik rendelhetőek voltak a kocsihoz? itt mi a kulonbség a kis és a nagy navi között?
tényleg megbizhatobb a 18d a 20dnél?
23d ről mik a tapasztalatok?[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
marsu
veterán
-
Laraxior
titán
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #21649 üzenetére
Mod: Tudom mivel kevered... Az M60B40-el. Azt csak 96-ig szereltek, de E39-be mar nem raktak bele, elsoszerias E38-akba raktak bele, es az elozo szerias 5-be, 7-be, 8-ba. Papiron 4Le-vel es 40nm-el gyengebb, mint a 4.4L-es. Magasabb fogyi, rosszabb emisszio...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Laraxior #21648 üzenetére
Szia.
540i E39-bol csak egy fele van, 4.4l-es. Erdemes manualisat keresni, de olyan mint a feher hollo. Minden masrol kerdezd Jackson-t, E39.hu -n. Sok-sok eva ilyet nyuz, mindent tud az autorol.
De arra keszulj fel, hogy ha ezt is csak varosban akarod hasznalni, akkor eleg lesz tankolnod.Don't Tread On Me
-
Laraxior
titán
Hello!
Ennél a típusnál ismeritek az automata váltó problémáját? Úgy értve, hogy valamelyiknél nem feltétlen kell bontani a váltót, elég a vezérlőegységet lecserélni. Van még valami gyengesége, vagy a váltón kívül mit kell átnézni? A motor tömítései mennyire bírják az időt? Ill láttam ilyenből még "kisebb" 39xx ccm-el szerelt, de ugyanekkora kW-al rendelkező példányt is, van valami különbség a két motor között? Érdemes manuálist keresni ebből?
Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
Shadowbull
addikt
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #21641 üzenetére
Nekem az első volt félre kopva-eléggé látható volt a különbség, de szilentet is kellett cserélni.
Én úgy tudom, hogy náluk tól-ig határ van lökettérfogatra, arra felé gyári értékeket is tudnak?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
ignorant
senior tag
Szerintem amiket erdemes keresni egy e9x-ben, ha elsodleges auto:
Bor belso
sport ules
ulesfutes
nagy navi
BT
AUX
USB (tolteni is lehet vele)
pohartartok mindenhol
si/snowboard "nyilas"
Sotetedo tukrok
keyless go
(200+ loero)Szamomra ezek az igazan hasznos funkciok
Jobb eleve olyan autot venni ami tartalmazza, mintsem 3rd party megoldasokkal / vagy utolag beepitessel szenvedni
-
-
Champipi
aktív tag
Se a Business Se a Professional nem tud USB-t, sem BT-ot alapból.
Ha kell USB vagy Bluetooth, akkor bagy méregdrágán beszel egy MULF2-t bagy egy modern Pro fejegyséfet, amibe már beépítették az USB és BT támogatást, de ez kb. 120 000 Ft.
Én vettem egy Pro fejegyséfet és mést még egy ilyet:
Kinivo BTC450
Ez kiabszottul olcsó és kibaszottul jó, ha utánaolcsavol a rivjuknak. De igazándiból nem is keleltt volna Pro fej, csak egy ilyen kis baszás és azonnal tudsz beszélni telódról és tolni rá zenét telódról. Legolcsóbb legjobb!
-
Hikvision
senior tag
Üdv Mesterek!
E36 Touring jobb első ablak körüli gumi (ami az üveg körül van) iszonyatos állapotban van, begyűrődik szétszakad stb. hol tudnék ilyet venni, és mennyire bonyolult a cseréje? Felhívtam 2 boltot, de mindenhol azt mondták, hogy gyáriba tudják hozni németből és 28-30ezer Ft!!!!!! Konkrétan egy C-alakú gumi tömítés.20 éve a PH-n.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #21640 üzenetére
BMW-s betegseg, hogy a hatso gumi belso fele kopik, jobban mint a kulso. Nincs ezzel semmi gond, ennyi volt az elettartama. Kivul se sokkal tobb a melyseg.
Az en elso MOT-om volt, nem az autoe. CO2 egyezik azzal, amit a gyari specifikaciok eloirnak. Ha emelkedett lenne, akkor at se ment volna... Kormot ahhoz, hogy nincs, mivel muszerrel nem merheto. Pont ez a lenyeg.
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #21639 üzenetére
Lécci kicsit bővebben fejtsd már ki, hogy egy motorfejlesztő minek olvasson körbe az interneten lévő baromságok között?! Csak vicceltem, ne fejtsd ki, csak gondolkozz el rajta...
Ha most van meg az első MOT, akkor hogyan mondhatod, hogy nincs megemelkedett CO2, korom-mihez képest tudsz viszonyítani? Annyira csökken a korom, mint a fogyasztás: ha nagyobb a teljesítmény, akkor több üzemanyag ég el, a korom égéstermék. Ha eddig nem volt hozzád való a motor karakterisztikája, akkor lehet hogy lehet üzemanyagot spórolni, hiába tud nagyobb teljesítményt, ha máshol autózod ki.
Hogy ON is legyek kicsit, ha félre van kopva a gumi, akkor valószínű, hogy a futóművet érdemes megnézni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #21638 üzenetére
Dehogynem... Nincs fust, se megemelkedett CO2. Egyebkent ha korbeolvasol, egy bizonyos szintig tenyleg csokken a fust kibocsatas. A tulajok tapasztalata szerint 330 le kornyeke a maximum hatar, amig eco, tehat meg DPF nelkul se fustol, es kevesebbet fogyaszt. Utana mar no, 360 Le korul pedig le kell szedni a DPF-t, mert nem birna el a korom mennyiseget.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Megvan az elso MOT-m itt kint. Tok erdekes dolgokat kaptam az advisory-ba... Azon tul, hogy beleirtak, a hatso gumik belso fele mar eleg kopott, fel ev van meg bennuk, de ezt tudtam.
Fostam a chiptuning miatt, irtak paran, hogy maszakban csinaltattak, es volt belole gondjuk MOT-n. Na, a 3. bejegyzes: "Exhaust smoke output too low to register with analyser". Akkor a vegen csak beigazolodik, hogy egy rendesen megirt programmal nem szennyezem a kornyezetet.Plusz az elso ketto megjegyzes, ami mar az elozo MOT-s papirban is benne volt.
1. Under-trays fitted obscuring some underside components2. Engine covers fitted obscuring some components in the engine bay.
Ezeket nem tudom hova tenni, hiszen minden gyari.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
addikt
válasz ignorant #21635 üzenetére
Ignorant: Hogy mindenhol beléd botlok…
Igen, azt gondoltam hogy CCC nem lesz már 2009 után. Az a nagy kérdés viszont, hogy a 2009 utáni Business navik (tehát a kis képernyős), pontosan mire épülnek. Kizártnak tartom hogy a régi M-ASK, és talán azt is hogy CCC. Úgy tippelném, hogy HDD-s CIC, és már csak a képernyő kisebb. Meg tudja ezt valaki erősíteni?
BeZol: Egyetértek, én is azt az iskolát követném, hogy vagy Prfo. navi, vagy inkább ne is legyen. De a helyzet az, hogy ha talál az ember egy nagyon szép állapotút, akkor talán kár otthagyni, ha csak annyi baja van hogy Business navi van benne. Ezért szeretnék képbe kerülni arról is, hogy mit is tud pontosan egy 2009 utáni Biz. Navi.
A VIN számról már olvastam (már ha erre gondolsz), de a netes db-k csak típust, motort, meg pár nagyon alap adatot írnak ki. Tudtok mondani olyan keresőt ami részletesebb felszereltségadatokat ír? Vagy ezt csak dealer tudja lekérdezni?
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
2009-tol mar HDD-s megoldasok vannak (pontosan nem tudom melyik honaptol, talan 03.).
Az USB (meg a legtobb extra) az en informacioim szerint konnyen bovitheto utolag. (csatlakozo - kabel - reprogram kell)
Chal: ha elkered az alvazszamot, konnyen le lehet ellenorizni az osszes funkciot/alkatreszt amit gyarilag beleraktak + ki lehet deriteni a bovitesi lehetosegeket.
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
Pontos választ nem tudok adni, de azt leírhatom, hogy én mit tudok:
1. nekem 2008as professional navi van, és 2D-s, DVD lemezről megy, a modellfrissített 3asokban pedig már 3D-s, de nem tudom, hogy ott is DVD alapú-e, és hogy most 2009 márciustól vagy 2010-től kaptak-e.
2. Az USB csatlakozót ha jól emlékszem külön kellett beikszelni 35 vagy 55k-ért, még a high end audio system mellé is! Volt olyan opció is, hogy iphone előkészítés, és akkor külön kis helye van a mobilnak a könyöktámaszban. Itt van a könyöktámaszban az USB csatlakozója, ha netán képeken keresed. Egyszerűen bedugsz egy FAT32-re formázott pendrive-ot, csinálsz mappákat, és belerakod a zenéket a kedved szerint és kész, DE nem tudom most pontosan megmondani, hogy a 8GB-os vagy a 16GB-os pendrive-tól nem ismeri-e fel a rendszer a pendrive-ot! Természetesen 4GB zene is kb 8 óra alatt megy végig Az iphone-ról lejátszott zenéket viszont nem rendszerezi, ömlesztve jön csak, és még a címeket sem írja ki, ergo használhatatlan, hacsak nem kérte a tulaj iphone előkészítéssel.Ha teheted, prof navi-s autót keress, mert elég gagyin néznek ki a 3asok navi nélkül, a business navi pedig nevetséges, hogy nem tölti ki a teret középen, szóval szerintem vagy prof navi, vagy akkor inkább ne is legyen! Egyébként tökéletesen megfelelő a 2D-s navi, mert én speciel mindig 90 fokos szögből nézem a térképet, a baj csak az, hogy a 2010-es kiadású prof navi-hoz való dvd az utolsó, amin 1 DVD-n van egész európa, és ennek is 2009 augusztus havi a térképadata. Az újabb DVD-ket pedig külön szedték nyugat és kelet európára, és ha ausztriában közlekednél, akkor oda már pont a nyugati európa dvd kell, mert Magyarországot kelet európába tették, de a francnak sincs kedve dvd-t cserélgetni, így én pl. még mindig a régi dvd-t használom, egyelőre nem találkoztam sok új útszakasszal, egyedül az új autópályák zavarhatnak be kicsit, hogy "szántóföldön" mész
Nekem mikor a váltózárat szerelték be, oda volt kábelezve egy csomó minden a kocsiban középen, szerintem nem probléma bármilyen bővítés, mert kábelek ott vannak. Remélem kicsit segítettem azért
-
addikt
E90 kapcsán lenne néhány kérdésem, mert egy kicsit bele vagyok zavarodva a Professional/Business navi/radio problémakörbe, és talán ti tudtok segíteni, mégiscsak a PH-n vagyunk, talán több szerencsével járok mint egy direkt autos fórumon (pl index)
Szóval két dolog kapcsán kéne egy kis ész:
1.
Addig eljutottam a guglival, hogy a mi az a CIC, CCC, stb.. Főleg 2010 (és fiatalabb) e90-eket nézegetek, szóval itt már úgysem lesz CCC ha jól értem. Viszont mindenhol azt írják, hogy a Business (kis LCD-s) navi az M-ASK rendszerű, 2D-s térképpel van, kevesebbet tud mint a CCC/CIC, stb.. Ehhez képest ugye az újabb E90-ekben (2009++) is van ilyen. Jól gondolom hogy ezek valójában CCC rendszerű navik, 3d térképpel, HDD-vel ÁMDE kis kijelzővel? Ha nem jól gondolom, akkor pontosan milyen eltérések vannak? Mert úgy tippelem, hogy egy 2010-es autónál már csak nem égeti magát a BMW 2d térképpel, meg dvd cserélgetéssel
2.
Tételezzük fel, hogy nincs navi, csak rádió. Ebből is ugye kétféle van a kugli szerint: szintén Prof, és Business. A Prof a dotmatrix kijelzős, színes/szagos, sokat tudó, a Business az egyszerűbb. Viszont: gondolom itt is sem ennyire fekete-fehér a dolog, mert Professional Radio esetén is látok olyan autókat, amikben nincs bluetooth, és nincs USB port a könyöktámasz alatt. A kérdés az, hogy ez a fejegységtől függ, tehát külön van olyan Prof. Radio, ami nem tud BT-t és nem tud USB-t? Vagy egyszerűen mindegyik tudja, csak ha a megrendeléskor nem X-elték ezeket be, akkor a BMW nem kábelezte ki, és le is tiltotta a fejegység menüjében? Ez azért lenne fontos, mert nem mindegy, hogy utólag fejegységet is kéne cserélnem ha akarok USB-t (tehát Professionált, még Professional-abbra ), vagy elég csak valami kitet venni kábelekkel, meg kódolni.
Bónusz kérdések:
- business raido tudhat USB-t vagy BT-t?
- Professional esetén a BT és az USB együtt jár? tehát amelyik tudja, az mindkettőt tudja? (csak a fejegységre gondolok)[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
Na ezt nevezem újszerűnek [link]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Shadowbull #21630 üzenetére
És van helyreigazítás is.
A GT6-ban már letölthető tartalomként ki is lehet próbálni a 7 fokozatú DKG-vel.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
http://www.autopult.hu/magazin/megerkezett-az-uj-bmw-m3-m4-reszletes-bemutato.html
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
marsu
veterán
Press any key to continue ...
-
Z0mbi
senior tag
válasz CharlieDrop #21622 üzenetére
allitolag a gyari sorozat hulladek volt. majd a markaszerviz kicserelte gariban ugyan arra a sorozatra... ketszer. A masodik alkalommal kb 1 hetig volt jo (bosch van benne gyarilag)
Valszeg most is azt veszek csak ujabb verziojat. -
KINKY_007
aktív tag
válasz Shadowbull #21619 üzenetére
Köszi!
Az a nagy karbon darab egy furcsa toronymerevítő, vagy valami más funkciója van?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
uj M3/M4 hivatalos kepek.
http://www.bimmertoday.de/2013/12/11/2014-bmw-m4-f82-coupe-vorstellung-fotos-technik-austin-yellow/
http://www.bimmertoday.de/2013/12/11/2014-bmw-m3-f80-f30-vorstellung-fotos-technik-limousine/
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Z0mbi
senior tag
válasz CharlieDrop #21617 üzenetére
2008 as a gep. 3x volt benne cserelve garancialisan gyujto tekercs... eleg nagy eselyt latok arra hogy megint ez a felallas..
-
Z0mbi
senior tag
No megerkezett az OBD2 cucc androidhoz
Nagyon orultem mert reggel autoval kellett jonnom es hidegben hajlamosabb a hiba produkalasara mint alltalaban...
es bedugom, BT bekapcs a telon. Pogram elindit. tipus megad...tada. Megy.
Hibakod befircen, P2302 Ignition Coil A secondary Circuit. juhu.... mar egy hete rajta van az ujjam a vasarlas gombon 4 darab gyujtotekercsre az ebay en...nem alaptalanul. No sebaj.
Lesz tobb idom jobban atnezem az egesz alkalmazast. Az elo adatokra ranyomtam gyorsan kivancsisagbol. A garazsban eppen 6000 forgott a motor es 160 al mentem. Ken Block ain't have shit on me!
De errol az elo adatos cuccrol tobben mondtak hogy kis ido kell mig eszhezter.
Egyebkent mar megerte nekem a 10 ropit a cucc... -
ignorant
senior tag
Eszrevettem egy anomaliat a motorterben, ra tudna nezni valaki hogy mi is ez pontosan (320d):
olajszivargast velek felfedezni a pirossal kijelolt reszen, szerintem a kepen is jol lathato. MIlyen alkatresz ez? tomites cserevel megoldhato szerintetek?
Az olaj nem fogy a kocsibol lathatoan, foltot sem hagyott maga alatt.
elore is koszi a segitseget
-
m4rc!
őstag
válasz CharlieDrop #21607 üzenetére
Hopp, az lemaradt, E46-okat nézegetek, viszont az olvastam, hogy 320 és 25 között nincs akkora fogyasztásbeli különbség, viszont azért pár lovacskával csak több
We are analog players in a digital world
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #21610 üzenetére
Mekkorák a különbségek: nagyok.
Csúcsteljesítményben mondjuk nagyobbak, mint a fogyasztásban (1,5 szeres erő nem lesz másfélszeres fogyasztás, mert józan ember nem fogja kihasználni). Bár a városban a nagyobb köbcenti iszik szépen.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz KINKY_007 #21608 üzenetére
Naaagy?
Mi nagy a 20i éppen jó az M54-ből, az újabbaknál is elmegy, 25i 30i már alakulDe gondolom e46. A 30i az egyik legjobb motor, a 170 lovas 20i és a 25i (M54) szereti csipegetni az olajat, de kellemesen vezethetőek
és igen, e46ban a 20i (M52) 150 ló, a 25i 192, a 30i 231, ahogy írták, e90-ben, 170/218 (20i/25i) és 258/272 ló 30i[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #21607 üzenetére
Az mindegy: nagyok.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
m4rc!
őstag
Sziasztok!
Fogyasztás és erőbeli különbségek az alábbi 3 típus között mekkorák lehetnek: 320i, 325i, 330i?
Köszi
We are analog players in a digital world
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest