Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20596 üzenetére
Én nagyon utálom. Amint elhagyom a várost, egyből rakom manuál üzemmódba. Hiába okosak, azt nem tudja eldönteni, hogy pályán ha padlót nyomok 110-nél, akkor én csak 6.-ban akarom hagyni, vagy pörgetni. Persze ez a marha egyből gangol visszafelé, amivel az idő megy, utána meg belenyom az ülésbe. Nem tud kulturált lenni... Nem értem, miért nem nyomhatok padlót 6.-ban is(még nem kickdown), úgy hogy ott is hagyja. Szóval számomra lecsó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ignorant
senior tag
válasz whitezo88 #20589 üzenetére
Ezek szerintem regi berogzodesek.
1.) 150 ezerenkent valtoolajcsere es kesz (60K Ft munkadijjal).
2.) Fogyasztasban steptronictol felfele elhanyagolhato a kulonbseg
3.) Nem kell varosban kuplunggal meg valtassal sz@rakodni
4.) Dinamika ugyanaz meg 300 loerovel is (igen vezettem manualt meg automatat is)
5.) Nem hibazik valtaskor
6.) Megbizhatoak
-
whitezo88
nagyúr
másik hogy én sajnos nem ültem még 520d-ben, de ahhoz képest hogy 4henger, egyáltalán nincs olyan kattogó traktorhangja. mazda6 2.0-nek zavaróan hangos motorja van menet közben is. ez ráadásul erősebb is valamivel. [link]
érdemes 3:45re tekerni amúgy a vidit
-
aero.
veterán
válasz Gézengúz #20591 üzenetére
Kíváncsi lettem, megnéztem. 160 itt is
-
whitezo88
nagyúr
nagyon szép klubos 523iA lett eladó, valóban tiptop, gyönyörű fullfekete példány (valóban) fogorvos tulajtól. Ha nem másra kellene most a pénz, elgondolkoznék én is. [link]
kár hogy automata.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
No, esélyes, hogy meglesz az M-es hátsó lökhárító, kompletten. Időm nem lesz felrakatni, ez 100%, valahogy be kell gyömöszölnöm az autóba, és majd otthon feltenni.(sőt, úgyis fényezve lesz, szóval így még jobb is)
Szerdán jön haverhoz a chippes emberke. D5 kap egy stage 1-et. Azt mondta, ha van az háztartásban még egy autó, akkor a kettőt kedvezményesen megcsinálja. Majd meggondolom, bár szerintem lecsó. És nem azért, mert a technikát féltem(utánaolvastam, sok-sok 35D tulaj tapasztalatát egybevetve senkinek nem volt baja az autóval chippelés után), hanem a DPF miatt. Nem akarom még kinyírni(pedig most kedvezményes áron tudtam volna gyári DPF-t, 720 fonttért)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ivan15
senior tag
az hogy milyen gyorsan kopik a sebessegtöl nagyon függ: 150 felett mar gyorsan kopik, -ill a gumira rairt hatarsebesseghez közelebb nagyon gyorsan kopnak. A hoban (es fagyott uton, azert van ott a ho, mert alatta fagyott) valo drifteles is nagyon zabalja a gumit: 2x pörgettem telen 5 percig mire ki tudtam allni, es lathatoan lekopott a gumi (büdös is volt)...
[ Szerkesztve ]
-
Tálydi
senior tag
Na, akkor látom a felém irányuló kérdéseket kifejtettétek, köszi!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
Ha nem hiszed, akkor majd esetleg meglátod. Nem kell hozzá 250-el menni, de még driftelni sem. Nem ismered az M5-öt. Régi álmom volt, de tisztában vagyok a költségeivel, így józan maradtam. A 13 liter városon kívül is szép álom egyébként, 15l alatt ne tervezz.(a 40i az nem M5, ég és föld a kettő ezen a téren is.)
Anno BMW talin megkérdeztem egy szimpatikus M5 tulajt, hogy ugyan mennyit eszik a gép, de csak így a beszélgetés végén. Azt mondta városban 20. Én rákérdeztem, országúton mennyi? Azt mondta jóformán az is 20, ha normális vagy akkor 15. Neki 18-at mutatott a board.... Persze hozzátette, hogy tankolni a legkönnyebb ezeket.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #20580 üzenetére
Nem, csak M3-at vezettem es ismertem tuljat ami meg jatekosabb auto is de a tulaj meg se irt le egy nyar alatt 2 uj hatso gumit rola soha. Persze le lehet egy nap alatt arrol is. Normals hasznalatolrol beszelunk. Ha vki fel ev alatt 60ezret megy meg 250-el... annak persze eltunik.
Ugy ertem, hogy leveti az egesz garniturat ahelyett, hogy azt az 1et megjavitattsa es vesz ujat mert van ahol ennyire jol megy es ezekbol kerulnek ki (a masik 3)nagyon jo allapotu gumik. Tehet nem a gombazottat veszem en se de mivel nem jarok 200 folotti tempoval napi szinten nem okozna gondot az se.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Öhm, vezettél már M5-öt? Beszélgettél már M5 tulajjal erről? E39 klubbon kérdezz meg pár tulajt, vagy volt tulajt.
Ezt nem tudod megmagyarázni. Használt az használt, csal akkor tudod az előéletét, ha Te használtad. A gombázott gumi pl. már erősen nem ajánlott 200km/h fölé, és nagyobb terhelésnek sem tenném ki. Sosem tudhatod, mit sérült meg a gumiban abban a pillanatban. Az előző tulaj se véletlenül vetette le, és vett egy teljesen új garnitúrát egy vagyonért. Mindennek oka van...
Tudod, elég csak egyszer megtörténnie. Utána valszeg már nem tudod leírni azt, hogy ez volt az első eset.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #20577 üzenetére
Hogy kopna mar el egy gumi fel ev alatt? Ha nem az aszfalton csuszkal vki napi szinten akkor nem kopik el.
Hasznalt gumi es hasznalt gumi kozt meg van kulombseg. Te arra gondolsz ami kopasjelzoig van kopva es levetett gumi es 10 eves akar en meg azokra amiken meg akar a gyari szorozes is latszik oldalt 1-2 evesek es max 1-2mm -ert kopott csak. Ezeket van aki azert leszedi es vesz uj garniturat mert az egyik gumba belement egy szog amit javitva gond nelkul lehet hasznalni tovabb. Van ami TK -ra tort autorol valo de leadjak ugy ahogy van az elelmesebbje meg megmenti gumit rola es stb. 10 eve veszek 1 helyrol hasznalt gumikat (PS2. KU31, SC3 es stb.) Soha semmi bajom nem volt veluk se defekt se szalszakadas ismetlem semmi pedig akar 220-al is jarattam oket fel oran keresztul ha epp olyan volt. Egy jo allapotu garnitura meg 3 nyarat is kibir. Az emlitett meretben egy uj gumi nekem 65e korul van, hasznaltan meg 25. Ugyanakkor az uj csak 2 nyarral menne el tobbbet. De menjel el 2x annyit meg akkor se erne meg az uj.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Akkor nem érted... M5-el nem kell driftelgetni ahhoz, hogy kopjon a gumi. Szimplán elfogy fél év alatt is akár, úgy hogy észre sem veszed, és közben azt gondolod, hogy vigyáztál rá.
Egyébként egy M5-re használt, isten tudja milyen előélettel rendelkező abroncsot feltenni, ami már sok-sok éves, és majd határig kopott. Ehhh...
(mikor autót keresgéltem, és megláttam, hogy 3 típusú gumi van rajta, mind mind más mintával és kopottsággal/évjárattal, akkor gyors fordulattal ott is hagytam. Ez jellemzi a tulajt, mennyire volt hajlandó áldozni az autójára. Valszeg a szervizelést is pont ugyan ilyen komolyan vette. Egy erősebb autónál, főleg mint az M5, ezzel nem lehet játszani)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Djmarko #20559 üzenetére
Kicsi, nem eredeti felni van rajta, a ott van a cápauszony tetején, szóval ez már nem az eredeti állapot.
Elég drága a fenntartása, a 18-as kerekeket is könnyen elfüstöli, és a 12 litert is kb. gázsimogatással is elkérni, V8 5 liter. Max. 10e kmenként olajcsere, és nem 1 litert kell cserélni. Ha beugrik valami extra gond, akkor több százezer a javítás, ez egy 20 milliós autó volt. Nekem is az egyik kedvencem, de lebeszéltem magam róla. Utcán nem merném kihasználni (2 óra alatt 5 sünt láttam), pályára pedig sajnálnám, akkor meg minek.
Mivel sportmodell, különösen meg kell nézni az állapotot, nem feltétlenül a legolcsóbb a nyerő.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz Tálydi #20561 üzenetére
Nekem nagy vagyam egy M5 de annyi a titka, hogy nem kell varosban hasznalni. Venni kell egy robogot es kesz. Akkor el lehet jarni vele atlag 12-13 literbol az meg csak kettovel tobb mint amit most eszik az autom.
A telen gumizast nem ertem? Miert most nincs teli gumi az autodon?''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
ignorant
senior tag
válasz Tálydi #20565 üzenetére
Hat igen, mobilen van 35K korul is e28 m5...
Nekem meg ezek tetszenek:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/635/bmw_635_e_24-6729838
[ Szerkesztve ]
-
Djmarko
tag
Ehhez mit szóltok?? [link]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #20557 üzenetére
Nem... Én sem tudom eldönteni hogy tetszik e. Igazából nekem így alapon is bejön, M packal is, meg a Schnitzer optikával is. Most licitáltam ebay-en, meglátom mi sül ki belőle.
Azzal a full szettel is az a baj, hogy a ködlámpa cserés(isten tudja mi pénz), plusz 2011-es autóról van leszedve, így nem tudom, hogy kompatibilis e. E39-nél pl. ha M-re cseréltél mindent, nem tudtad a érvédőíveket, és a motort takaró műanyagot visszatenni, azt is cserélni kellett. Na meg a fényezés... Kettő teljes elem, plusz 1 fél. Oldalra azért kell tenni, mert meg kell hogy legyen az összhang körbe. M -es szoknya is más, mint a széria, a Schnitzer is más.mod: Oké, akkor a full pack kihúzva. Cserélnem kellene lámpákat, és motorháztetőt. Sárvédőíveket+alsó műanyagokat. Most írt vissza a csóka.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20553 üzenetére
Pedig ez AC Schnitzer optika. Szóval nem az a rajzoltunk valamit az autóra stílus.
Zewa: Gyári M kitt -el egy bajom lesz. Nem biztos, hogy kompatibilis az autóval, értsed sárvédőív+motorburkolat. Itt áll egy detto fekete Schnitzer E92 az utca végén, azt hiszem meg fogom nézni tüzetesebben is, hogy mutat rajta ez az optika.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
whitezo88
nagyúr
Az az Alpine Weiss szín [link] elsőre a matricát meg az aftermarket fejegységet kell kukázni, bár ennyiért biztos vannak hibái, kopogó futómű, stb... meg bal elől a lökös érdekesen áll. bár az nekem is le van zúzva belül
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz MPowerPH #20545 üzenetére
szerintem az emberek 99%-a úgyse látja, sőt azt se tudja mi az az M paket
én meg egyre jobban cserélnék egy nagyobb motoros autóra pedig szeretem a 18i-t is, meg nincs rá panasz, csak ugye csalogatók az árak, meg azért jobb lenne pl egy 523-25-28 (ne adj isten v8)ban ülni. ha egy ötvenessel többet keresnék, már könnyebb lenne (ez a veszély nem fenyeget, persze bérfejlesztési ígéretek 1 éve vannak... arról is hallottam hogy mivel elment egy kolléga, emelnek nekünk kicsit - hát ebből se lett semmi)
persze csak benzin. amúgy 525tds is milyen brutál olcsó már... igaz, aztán lehet vele havonta menni valamiért szervizbe...
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
És az hülyén nézne ki, ha egyenlőre csak a hátsó lököst cserélném le M-re? Egyre jobban rájövök, hogy ami most van fent, fölösleges megcsináltatni. Csúnya horpadás, úgyis telibe kellene fújni.... Isten tudja mennyibe fájna a műanyag deformálódás visszaállítása.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, találtam még egyet. Ez sem lenne rossz am. Mondjuk az egyik ködlámpa kukás.
Valszeg kell valami plusz, hogy felmenjen az enyémre is, mert ez faceliftes. Lehet érdemes lenne felcsörögni, akkor talán vállalná a felrakást, és talán még a régi lökösöket is beszámítaná.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #20542 üzenetére
Persze... És otthon az semmibe nem tartott volna. A hátsó lökösömet így is fújatni kell(meg kiegyengetni), mert beletolattak vele valamibe, és repedezett a festék azon a ponton, nem beszélve arról, hogy tiszta karc a csomi felöli teljes része. Tehát így csak 1+0,5+0,5 elemet kellett volna pluszban festetni, ami 36k.(persze nem itt festetném, itt kint az egy vagyon)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20540 üzenetére
Tervben van természetesen. Ebay-en pont 4 napja csúsztam le egy komplett M Pack-ról, rácsokkal, ködfényszórókkal, diffúzorral együtt valami nevetséges összegért. Ez volt az, sajna későn akadtam rá.
Ellenben most annyi kiadásom volt, hogy vissza kell fognom magam. Ráadásul most 1 hónap szabi, ami alatt megint folyik kifelé a pénz. A héten még viszem kicseréltetni a csövet, ahol folyik az olaj, meg kap egy lézeres futómű állítást. Otthon a maradék szerviz, meg kozmetika, fényezés és egyenlőre ennyi. Egyébként köszi a linket, ez tök jó oldal, lehet szemezgetni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Megjött az angel ledem, végre kidobhatom a sárga égőt az elejéből. Elég borsos volt ahhoz képest, hogy csak két izzó. Most már csak be kell rakni...
Don't Tread On Me
-
marsu
veterán
Így legalább mindig lesz nálam egy (vagy kettő) az autóban tartaléknak, és ha látok egy BMW-t az út szélén nyitott motorháztetővel és gőzölgő motortérrel, és véletlenül neki is a légtelenítő csavarral lennének problémái, akkor majd fogok tudni neki adni egyet ...
Press any key to continue ...
-
Zewa
senior tag
válasz s7evcsenko #20530 üzenetére
Tessék, biztatás képen. Elég extreme esetben is felhúzható a gumi, az az 1cm nem oszt, nem szoroz.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
válasz s7evcsenko #20530 üzenetére
Gyári felni? Egyébként tuti jó lesz, észrevehetetlen az a szélesség különbség.
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz s7evcsenko #20528 üzenetére
A felni szélessége a lényeges, nem az átmérő. De szvsz, 99% biztos hogy felmegy.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
s7evcsenko
addikt
Üdv.
Ki tudom valahonnan könnyedén deríteni, hogy a gyári felnimre, amin 205/55-ös gumik vannak, rámegy-e a 215/55-ös gumi?
Valamint 2009/6.-ik hét gyártásút még nem gáz felrakni?"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
MPowerPH
félisten
Ma kimentem a régi autóhoz, hogy visszategyem bele az aksit. Fel kellett tölteni, nullásra merült. Akkor feltűnt, hogy az A és C oszlopról szépen elkezdett leválni a kárpitozás. Valszeg az oka is megvan, sok egy helyben állás, nuku szellőztetés. Gondolom megrekedt a levegő, és ez lett az eredménye.
Mivel tudom én azt visszaragasztani? Sima textil-műanyag-fa ragasztó működhet?Pluszban létezik olyan dolog, amit berakva a kabinba elszívja a párát passzív módon?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
marsu
veterán
-
whitezo88
nagyúr
veteránautónak nem is rossz alapanyag. [link]
ki kell glancolni, elporladt gumikat, műanyagot cserélni, meg persze telibefújni. vannak felpofozott cápák és ritkaságok, de több milláért is akár.
-
hdman
őstag
-
Stukker1987
senior tag
Sziasztok!
Hivatalosan is beléptem a BMW tulajok táborába szombaton.
Az autó egy 2005-ös E61 525d automata lenne.Extra listát nem írok,mert nagyon sokáig tartana
Vásárlás előtt egy fórumtárs szervízében megnézettem. Az esztétikai hibákon kívül egész jó állapotú autó véleményük szerint.
Van rajta 1-1 csúnya karc mindkét oldalon és az elején is van mit polírozni.
Először viszont nagyszervíz lesz esedékes,amint picit egyenesbe jövök[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Djmarko
tag
Sziasztok!
Tudom, sokat kérdezösködtem de nem akarok semmit a véletlenre bízni
Mi a véleményetek a 318d-ről?(motorról) -
MPowerPH
félisten
"Motor hideg. Gyújtás ráad, fûtés tökig bekapcsol. Hûtõsapka kiteker, folyadék betölt, elõtte a légtelenítõ csavar kiteker. Amikor a légtelenítõ csavarnál megjelenik a folyadék légtelenítõ becsavar, hûtõsapka lezár, motor beindít.
Fûtés még mindig rajta, kb. 2 percig járat, közben légtelenítõ kicsavar, becsavar, leállít. Picit vár, hûtõsapka kiteker, folyadékszint ellenõriz, ha kell utánatölt. Újra beindít, vár egy kicsit, légtelenítõ kiteker, akkor a jó ha már nem szusszan, hanem folyadék jön egybõl. Ha igen akkor teljesen lehût (reggelre), folyadékszint beállítás."Most ebből a hideg motort nem tudod kivitelezni, akkor járasd álló helyzetben maxra csavart fűtéssel. Elég szépen letudja nyomni a vizet egy fél óra alatt még melegben is.
Egyébként van egy másik megoldás is, fűtés maxra, és irány haza. Cserébe megfősz, de működik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
marsu
veterán
Sziasztok!
Egy légtelenítő szelepre lenne szükségem, mert a és a hűtővíz elszabadult ...
... Nyíregyházától vagyok kb 20-25 km-re.
Na és persze vasárnap van, amikor szinte minden zárva.
Press any key to continue ...
-
whitezo88
nagyúr
észrevettem hogy a B2 ajtó sarkánál korrózió van majd megvizsgálom jobban. ilyen sunyi, fény alatti, ami a touringok 5. ajtajánál szokott lenni általában.
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20509 üzenetére
Megrendeltem, tömítésekkel együtt 148 font inc. VAT volt, kiszállítás ingyenes. Ez olcsó, otthon 47.500+áfa a cső, plusz 2x1800+áfa a gyűrű.
Természetesen itt csak az alkatrész árát kapom vissza, de az is valami. Szerelésről nem lesz számla... Írtam is a dealernek a problémáról, csak hogy tudja mire számítson.Don't Tread On Me
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #20508 üzenetére
Az biztos hogy a legegyszerubb de ne lepodj meg ha draga lesz.
En megrendelnem az emlitett boltbol (valoszinuleg BMW ar - 40-60%), aztan csere egy indivel.
Amugy a garancia ezert is legtobbszor hasznalhatatlan, mert munkadijat ugyanugy kifizettetik (esetek 99%-ban), az meg ugy van arazva, hogy rosszabbul jossz ki mintha vennel normalis aron alkatreszt es berakatod egy indy-vel, kisebb melok eseten.
A masik resze meg az ha komolyabb problema van, akkor meg mindent elkovetnek hogy a tulajra kenjek az egeszet igy kerulve ki a garancia igeretuket.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Vazz, az őrület kerülget. Angliában 1 helyet találtam, ahol csak simán letudom adni a rendelésem realoem alapján. Persze itt is ajánlatot kellett kérni. Ahogy olvastam, a piros csövet nem is kötelező megrendelni, mert elvileg nem lehet sérült. Egyszerűen tömítés hiba, aminek darabja kb. 5 font. Viszont a javított cső miatt érdemes cserélni az egészet.
Lehet az lenne a legegyszerűbb, ha bemennék a helyi lehúzós BMW szalonba.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20504 üzenetére
Igen, azóta le is cserélték az alkatrészt, és egy új serial alatt fut egy javított darab. Nem ismertem, mindjárt benézek. Egyenlőre mondjuk azon vagyok, hogy itt kint találjak valahol helyet, ahol tudok rendelni, és meg is jön a köv. hétre. Most írtam egy palinak, hátha. Nem akarom, hogy baj legyen, mégis 2500km -et kell letolnom egy húzóra, és szeretnék hazaérni vele. Ha kell, akkor úgyis lecseréltetem itt. De egyébként is jó lenne, ha most megjönne, mert így egy kalap alatt letudnám az autóval kapcsolatos dolgokat. Egyébként muhaati -nál kellene hagynom az autót 4 napig, amíg meg nem jön az alkatrész. Csak ez megint nem jó, mert köv. napra már be van tervezve egy egész napos kozmetika.(nem beszélve arról, hogy 4 napig meglennék lőve) Amit kértem, tehát olaj-szűrők, futómű állítás, diag, hűtőpucolás mellett még pont beférne ennek a csőnek a cseréje is. De ugye az a feltétel, hogy akkor annak is nálam kellene lennie addigra.
Shadowbull: Ugyan ez a probléma. Szépen leírta a srác, ő megcsinálta magának.
Na meg nekem kell a számla is, és egy igazolás erről. Ugye garis az autó, és úgy is tudom érvényesíttetni, ha magam megcsináltatom, majd számlákkal, és a rossz alkatrésszel visszamegyek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #20503 üzenetére
en csak olvastam rola, hogy tomites gond.. ismered ezt a shop-ot? lehet h olcsobb.
-
MPowerPH
félisten
Ma belenéztem a motorháztető alá, és felfedeztem egy olajfolyást. A turbocső olajos, és a környéke is.(nem ez enyém a kép, de kb. így néz ki)
Gyááá, most kértem egy gyors árajánlatot, otthon 47.500+áfa maga a cső, és 2x1.800 a gyűrűk. Szeretném ha hazáig kibírná... Valaki már találkozott ezzel? Van valami negatív hatása?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest