- Ubiquiti hálózati eszközök
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Hálózatokról alaposan
- Arch Linux
- TP-Link WR1043ND router
- XPEnology
- Még havi 6 dollárt kérhet a Spotify a plusz funkciókért
- Mesterséges intelligencia topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A német hatóság szerint visszaélt erőfölényével az Apple
-
IT café
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
-
havri1
félisten
Így van. Buszban pl nekem a g szenzor nem is jól működik, mert mivel lassan indul, így volt, hogy már 40-50km/h -val mentem, még állt a felvétel.
Személyautóban egész jól működött..
Jó lenne ez a parkolós nekitolatós felvevős megoldásra rájönni, mert nekem napi szinten van ilyen sajnos -
DeFranco
nagyúr
Sziasztok!
Teljesen amatőr vagyok autós kamera témában, de elkezdtem gondolkodni rajta, hogy hosszabb távon érdemes-e valamit venni.
Ha vennék, akkor mindenképpen olyat vennék (ha létezik) ami rejtett, nem tűnik fel a kocsiba bepillantva, mert állandóan kiszedni-betenni nem szeretném. A képminőség egy elfogadható (rendszámolvasható) szint felett nem szempont.
Létezik már ilyen eszköz?
-
Telda
addikt
Talán sikerült rájönnöm, ha minden igaz a hirtelen gyorsításra, lassitásra és irányváltásra indul be.
Felraktam ezt az Axel voyager programot a telefonra és ott lehet állítani, hogy hány G (erőnél?) kapcsoljon be. Szóval én erre tippelnék, hogy ezt csinálja ez a G szenzor.
Bár nem tudom mekkor G erők érik az embert az autóban. -
bul07
nagyúr
Elhiszem neked
De elég sok olyan felvételt lehet látni hogy parkol az autó és nekitolatnak és rögzíti a dvr (van egy emlékezetes, akkor indul a felvétel mikkor a kocsi ablakát betörik és ellopják a dvr-t majd a kocsi gazdája üldözőbe veszi a tolvajt, dvr meglett mert futás közben eldobta ) , nem hinném hogy folyamatosan menne nekik a felvétel valamilyen szenzor kapcsolhatja be a felvételt , és szerintem ez a G szenzor