Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
spidersoft
senior tag
Ezért gondoltam, hogy hátha van olyan, ami jóval olcsóbb és csak szimpla kamera, beteszem előre oszt csókolom, a hátsó szélvédő meg megkapná az 1S-t és külön életet élne saját tápról, saját kártyára.
Jobban megnézve az A510-est van belőle olyan, ami csak szimpla 36.000-től, meg van ami hátsó kamerával 43.000-től. nem nagy a különbség, akkor már dolgozzon egy kártyára mindenki.
Jelenleg itthon véve olcsóbb, mint aliexpressről -
spidersoft
senior tag
Nekem elől se volt, a Fiat Panda (még) mérsékelten (se) felszerelt jószág Tettem bele egyet előre, biztos van hátul is hely, ahova tudnék tenni... az elsőről lehetne lepárhuzamosítani vezetéket hátra, és akkor egyszerre lenne kapcsolva. (Nyilván a vezetékek rögzítésére ildomos figyelni, hogy ne tudjon a menet közbeni rezonancia okán dörzsölődni a kaszni éles részeihez, mert tüzet okozhat).
Ahogy elnézem, hazai boltban jelenleg 40 alatt lehet lőni A510-et. Majd nézek kupont, hátha lehetne jóval olcsóbban kintről...
Amúgy az akkura van szükségük ezeknek a kameráknak? Az 1S is azonnal kikapcsol, ha leveszem a gyújtást, szóval szerintem nem használja semmire... közvetlen az üveg mögött egy lítium akkutól meg, hiába a sziamóni-minőség, valamiért viszket a hátam Arra gondoltam, hogy kitermelném belőle az akkut... vagy a hirtelen tápelvételkor a file lezárással lennének gondjai? -
Dzsolo
senior tag
Nem szeretnék állandóan mentegetni.
Két autóban használnám, már megrendeltem a pót rögzítő talpakat. + mindnenből kettőt.
Az lenne a kérdésem, hogy kell az a fólia a szélvédőre? Nem igazán értem mi szükség van rá, szerintem a szélvédőre jobban feltapad a kamera, vagy tévedek?BBéci
Köszönöm, de általában husszúkat megyek és nagyon nincs időm a letöltéssel foglalkozni, csak havi 1-2 alaklommal. Mondjuk az tény, hogy mikor a lezárt sávan jobbrol megelőznek és rám húzzák az autót, (a képen már fékeztem a követési távolságot betartottam), bejön a paraszt a fékutamra, akkor rákeresek, pedig a jóember nem jutott előrébb mert sor volt az M7-esen.
Az ilyen szituációkból minimum heti kettőben van részem, pont az ilyenek miatt fizetem a Cacot, de most már rohadtul elegem van belőle mert mikor bent ül a gyerek nem annyira vicces, nem élvezi annyira a satu féket. -
at11
aktív tag
Ez abban az esetben lenne igaz, ha a cég jogásza és webszerkesztője az autóvillamossági szerelő is egyben, de ez nem életszerű, így a beszerelés minősége nincs összefüggésben a honlap frissítésével. De nyugodtan ajánlj egy beszerelőt, ahol naprakészek jogszabály tekintetében Dr. Mek Elek autóvillamossági szerelő és fogyasztóvédelmi szakjogász autós kamera beszerelést vállal itt és itt, vagy valami
-
at11
aktív tag
Gondolom az oldalt nem frissítették még az új jogszabálynak megfelelően, de nem is azt javasoltam, hogy ott vegyen, hanem beszerelőként ajánlottam.
Ha kintről rendelsz kamerát, aliról és társairól de akár gyári weboldalakról, csak egy év garit kapsz és neked kell kiküldened kínába jó drágán, ha bajod lenne, annál az egy év is jobb itthon De igen, igazad van, két év jótállás jár a 10eFt feletti kamerákhoz.
-
joocek
aktív tag
NA pont ez a kérdésem lényege.
Pl: samsung.hu van egy termék mondjuk 50e. és lelehet húzni 35e re. mivel itt a kamera a téma. Gondoltam van aki ismer olyan helyet és trükköt ahol meg vehető jó árban.
A tipus meg van már A510 kit de a A810 sem kitártXBOX Live Gamertag: joocekszbatta
-
axlfsi
veterán
Köszi a válaszokat!
3, Parkoló módot egyenlőre nem kötöttem be, de a elején mikkor szobában teszteltem a timelapse jól működött
Ezt pontosan, hogy érted? Nem kell külön bekötni ehhez semmit, ez csak egy opció a beállításokban, amit be- vagy ki tudsz kapcsolni, illetve ha be van kapcsolva, akkor van 2 (vagy 3?) beállítási lehetőség, mint pl. hogy timelapse legyen a felvétel vagy normal ... (és talán van még egy?)˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
Köszi! Azóta már én is beszereltem, egy hete használom (habár sokat nem nézegettem vissza még a felvételeket, csak úgy megy, aztán annyi, ... ha ne adj isten lenne valami hepening, majd gondolom lockolja a felvételt, hogy ne írja felül, az érzékenyégét a maximumra tettem. Apropó, kézzel nem lehet odanyúlni egy gombhoz, hogy az adott (elmúlt?) percet lockolja?).
Pár észrevétel, kérdésem lenne:
1. hogy sikerült azokkal a különböző, a járművekre realtime számokkal ellátott felvételt kinyerni, azóta már rájöttél? és egyáltalán; mik azok a számok? Furcsa és elsőre nem is értem mit akar jelenteni, de jópofa, mint egy Terminator belső nézetéből kivágott felvétel
2. a hátsó kamera tükrözése gyárilag ilyen? (szóval, hogy ne legyen zavaró, ha szükség van a felvételre, akkor utólag egy videószerkesztőben egy horizontális tükrözést kell alkalmazni, igaz?)
3. a parkoló mód, hogy működik? sokat nem teszteltem, de ugye elvileg kondenzátoros; próbáltam a normal módot és a timelapse-t is, de egyikkel sem készültek felvételek, úgy láttam...
4. hogy lehet praktikusan úgy visszanézni utólag a felvételeket, hogy a videó mellé párosuljon automatikusan a GPS koordináta is (esetleg térkép megjelenítéssel is egy másik ablakban)? Talán NEXTBASE kameráknál láthattam hasonlót, ahol saját videófelvétel nézegető Windows-os alkalmazással ez tökéletesen működik(?) Itt nincs ilyen?
5. a telefonos app elég macerás dolog, mert egyrészt szerintem lassú a felvételek letöltése (még az az 1-1 perces felvétel is sokáig jön le (4k a felvétel természetesen)), rendszeresen ki-be rakosgatni az SD kártyát nem szeretném, manapság az már nem túl élhető és macerás, ennél azért már vannak kényelmesebb megoldások is(?)
6. továbbra is a telefonos app: roppant idegesítő, hogy elindulok reggel az autóval és persze kapcsolódik automatikusan a telefonom Wifije. Természetesen tudom, hogy kikapcsolható az automatikus csatlakozás, ezt meg is tettem, de akkor meg ugyebár nem éred el az alkalmazást, a felvételeket, a beáállításokat, hanem mindig kézzel fel kell csatlakozni (miközen ilyenkor megszakad minden egyéb mobil adatfogralmad, netkapcsolatod). Nem tudom, lehet én várok el csak túl sokat ennyi pénzért, de egyelőre nem a legkényelmesebb környezetű dashcam megoldás ez a DDPAI , ... sok egyéb tapasztalatom nincs, de itt figyel az asztalon még egy NEXTBASE 322GW és egy 70mai A810 dupla szett, amiket saját kocsiba szerelek majd és azt gondoltam, hogy a vélhetően arany középút, - a DDPAI Z40 - jó lesz a céges autómban, ... most úgy tippelem, hogy az említett 3 készülék közül, az utolsó a rangsorban a DDPAI Z40 ... Neked még megvan? Még használod?
...a felvétel minőségével, kamerák minőségével egyébként nincs probléma (=igényeimnek bőven megfelel).
Használ még innen valaki DDPAI Z40-et nagy megelégedettséggel? (Vagy akárhogy?)˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
-
axlfsi
veterán
Oda-vissza átnéztem minden beállítást 3x is. Nincs olyan, hogy vegye figyelmen kívül a hátsót, ... mindegy, akkor majd beüzemelem.
Egyébként megvagy vele elégedve? Van esetleg pár perc publikus videód fent valahol, pár napszakból, időjárási viszontagságokból? (eső, hó, stb).˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
at11
aktív tag
Nem, nem arra gondoltam, hanem, hogy a rendszámok mennyire jól olvashatóak, az elképesztő. Erre van optimalizálva az egész, nem "fényképezőgép", hogy jól nézzen ki, hanem a rendszám olvashatóság. Célszerszám. A hátsó kameránál, elég gyengének tűnik a kép, majd mikor beáll mögé a kocsi, még az arcok is jól láthatóak a kocsiban, a kocsin belül, este, sötétben. Nagyon komoly.
-
at11
aktív tag
Az áfát tudtad, hogy 27%? Pont annyival drágább. Azt magyarországon ki kell fizetni vásárláskor, rendeléskor külföldről is, ha elkapják a csomagod. A kínai ár nem tartalmazza És itthon két év jótállás is van rá, én tuti nem reszkíroznék, ez azért kifeszített technológia, bármi elromolhat.
-
at11
aktív tag
Nyertem, fentről a hatodik az A329 2CH! https://www.detektorbolt.hu/autos-kamera
-
Chrys_
addikt
Viofo A329 2CH
364,95€És már megint másik kábel kell a hátsó kamerához, legalább megtartották volna az USB Type-C kábelt.
-
sebijani1982
senior tag
-
svedmalac
tag
Persze, mindenkit meg lehet találni.
A dolgot csak azért tettem ide, hogy lássa az ide tévedő polgár, hogy mire való.
A vicc, hogy még nekem sincs kamera az autómban, épp azért is léptem be ide, hogy tájékozódjak.
Erősen hajlok arra, hogy bizony kell!HP ProDesk 600 G6, Dell E5450, Panasonic 50GT50, Xiaomi Mi9 Lite, Volvo S70 T5, Citroen 2CV és C5 X7
-
lufi7
aktív tag
-
at11
aktív tag
Igen, így értem mire gondolsz, más a rögzítése, cserében meredek szélvédőn is használható, akár oldalablakon is. De nézd meg, nem lóg le jobban, mint egy átlagos kamera, az A119V3, amiről a képet betetted, az is extra kicsi és még lapos is, de nem Starvis2 és nincs benne wifi, lehet kompakt, nem termel annyi hőt.
-
ACE-
addikt
Na nekem is Touran, csak az enyém 2019-es. Én leszedtem a kárpitot, de a tetőt nem kell. A oszlopnál csináltam egy kanyart a légzsáknál (a hardwire kábelnek) a hátsót a függönylégzsák tekercs alatt vittem el, B. oszlopnál leszedtem a biztonsági öv oldali műanyagot, és behúztam az egész biztonsági öv meg minden alá a kábelt, C oszlopnál meg már nem érinti a légzsákot az elvezetés, de nálam be lehetett könnyen nyomni a kárpit alá. Az ajtóknál meg ugye az ajtókeret gumiborítás alá raktam, ott ugye pláne nem zavar a függönylégzsáknál. Majd csinálok pár képet.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
ACE-
addikt
Én touran-om 2019-es széria de szerintem szélvédőben nincs túl nagy különbség.
Ez a tükröződés szerintem leginkább annak köszönhető, hogy eleve nagyon felülre tudtam rakni, majdnem a szélvédő tetejére, nagy a dőlésszöge a szélvédőnek, és ráadásul az optika is messze van az üvegtől... Ha közelebb lenne nem lenne ilyen gáz...
Nálad hol van a kamera? Ezekkel a felvételekkel nem egyszerű összehasonlítani, ilyen felhős időben vagy éjjel lehet nálam is kevésbé lenne gáz. Ez nálam full napos időben volt ugye lászik is, és fák alatt haladtam.FireFoy1996: Van videód arról milyen CPL szűrő előtt/után?
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
bul07
nagyúr
Megvolt a teszt
Ne vegyetek ilyet ha memória kártya olvasónak akarjátok használni
Én már nem küldöm vissza de ez csak USB 2.0-ás sebességet tud memória kártyával32GB Samsung Evo
3.0 mérés[kép]
2.0 mérés [kép]
Szinte megegyező sebességet hozott
Gagyi kínai memória kártya readerel mért eredmény [kép] is ugyan az a sebességSajnálom hogy beraktam ide, pedig milyen jó lett volna
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
tom120514
őstag
Csak mint infó: nem hagyott nyugodni, én is sokalltam a méretet, ezért ma megnéztem, ez valami anomália volt.
A kártyán most levő 3840x2160 felbontású 3 perces felvételek mérete 585 és 924 Mb között van, összesen 4 óra 25 perc történés van tárolva most a 64 gigás karin.[ Szerkesztve ]
Never go full retard.
-
tom120514
őstag
Igen, szerintem is. Azt hittem, a 60 Fps miatt a FHD lesz a jó, de a legnagyobb felbontás feleakkora FPS-sel használhatóbb szerintem, így marad ez.
A kábel szerintem nem gond, lehet venni külön 1-2000 forintért 5 métert, hozzá egy két USB-s töltő kell még. Nálam nem gond, 3 szivargyújtó van a kocsiban, a kamera gyári kábele pont elér a masodikhoz, ami a két ülés közötti konzol hátulján van, alul.
Extra, hogy a harmadik aljzat a csomagtartóban van, így oda tettem egy FHD Navitel kamerát, amit elsőre vettem használtan, de nem találtam elégnek a minőséget. Így van független hátsó kamera is, nem kellett végighúzni az elsőtől a zsinórt
Ehhez az Xblitz-hez bónusz, hogy emagos gagyi 64 gigás karit eszi, nincs baja vele.Never go full retard.
-
simonjoe
őstag
"Lényeg hogy minél hosszabb garancia"
Azt azért tudd, h a garancia nem műszaki paraméter, csak egy jó piár fogás!
Azt hiszem, h 2021-től változott ennek szabálya, pontosabban értékhatárhoz kötik az időtartamát. Ma max. 3 év lehet, természetesen vannak kivételek amit a gyártó-forgalmazó saját hatáskörben módosíthat. A mai fogyasztói társadalomban ez igen ritka, ráadásul ezek érvényesítése sem mindig egyszerű.Joe
-
at11
aktív tag
Az elektromos autók gyártói ezért állnak át a vas foszfát akksira, ami biztonságos, cserébe drágább. Balesetben is sérülhet az akksi a szélvédőn akár.
Konzenzátoros kamerának is van biztosítékja, ami megakadályozza a zárlatot tűz miatt. De az akkuban nincs ilyen. Olvasd el amit linkeltem.
-
at11
aktív tag
Ha egyszer a Litium akksi tűzveszélyes, akkor mit mondjak? Mert tűzveszélyes, a napon nem szabadna hagyni. (Telódat sem hagyod gondolom a műszerfalon.)
A kondenzátoros kamera el sem indul, ha rossz a kondi, vagyis újraindul folyamatosan, azon át kapja a tápot, ha elromlik, akkor nem megy a kamera.
-
Degeczi
nagyúr
Minden tönkremehet nyilván, csak nem mindegy az arány: míg döglött dashcam akkura panasszal tele van a net (nem meglepő módon, hiszen a szélvédő alatt a lehető legrosszabb környezet egy akkunak, érthetően jelentősen csökkenti az élettartamát), addig kondis nyűgöket keresve sem találsz (szintén nem meglepően, maga az alkatrész sokkal jobban tűri a szélsőséges hőmérsékletet)
Ráadásul hiába tudod is esetleg vmilyen visszajelzésből, h már gyengélkedik, az akkucsere túlmutat a legtöbb felhasználó lehetőségein. Egyébként pont emiatt egyszerű megoldás lehetne az egészre, ha könnyen cserélhetővé tenné minden gyártó. Méretben, szükséges kapacitásban egyébként is teljesen hasonló mind, így még csereakku típusból sem kellene sokfélét biztosítani hozzá.
-
Degeczi
nagyúr
"Ráálltál erre az aksival nem lehet gond mantrára", és terelsz...
Semmiféle kigyulladás nem kell, bőven elég annyi, ha épp akkor nem látja el a feladatát, amikor nagy szükség lenne egy ütközés előzményének felvételére - de pont az nincs meg, mert a legyengült akku már nem tudta lezárni az utolsó felvétel szakaszt... (ami normál használatban föl sem tűnik, mert a fene se ellenőrizgeti, h megvan-e a leállítások előtti utolsó rész! A többivel meg nem lesz gond, hiszen azokhoz ott a folyamatos tápellátás)
Ez kondenzátoros cuccal nem fordulhat elő, így érthető szempont akkor is, ha neked vmiért nem tetszik. -
Qtya123
őstag
Én is azt néztem, hogy ennyire nem szelektálhat a kamera, hogy minden ugyanaz, de egy táblát "kihagy"...
Nem lenne gond a tükröződéssel sem, ha lehetne kapni CPL szűrőt. Mondjuk ismerek olyat, aki letakarta ezért a műszerfalat, de azért na... Nem ló ez, hogy pokróccal takargatod.
-
ggeleven
őstag
Lehet normálisan le kellene takarítanom a szélvédőket és a lencséket és nem is lenne akkora különbség.
Ez kb az első utam volt vele és nem rémlik, hogy előtte jártam volna a beállításokban, szóval még nem volt bekapcsolva a sebesség mérése. Nem sunyizni akartam.
A mappában lévő többin már van egyébként.20%-os kedvezmény az éves AlzaPlus+ előfizetésre! Keress privátban!
-
Qtya123
őstag
"Amúgy simán lehet hogy fordítva érti és a High nem legérzékenyebb beállítás hanem pont fordítva"
Nem. Úgy van ahogy az app is írja a magyarázatot, minél magasabb az érzékenység, annál hamarabb aktiválódik.
Kipróbáltam úgy, hogy beállítottam LOW-ra és úgy pöcköltem meg a kamerát, majd HIGH-ra és úgy. High-on egészen pici megpöckölésre is csinálta a felvételt. LOW esetén sokkal erősebben kellett "ütni". Sőt magas érzékenységen volt olyan, hogy a menüjében mászkáltam a gombokkal és a gomb kattanására is csinálta az emergency felvételt. Úthibákra viszont nem aktiválja orrba-szájba magát. Ma direkt átmentem tempósabban egy fekvőrendőrön, de semmi. Combosabb kátyúkba meg külön ezért nem fogok izomból belehajtani....
Ismerős A500s kamerája kicsit gyorsabban áthajtva egy fekvőrendőrön már csinálja. Ő is kikapcsolta, mert mindenféle kátyún mentette le a felvételeket alacsony érzékenységgel is.
Meg ugye Te is írtad, hogy neked ki van kapcsolva, mert mindenfélére aktiválta magát. Nos nálam nem. Két dolog lehet szerintem, akár a két dolog kombinációja egyben:
1: Neked a régi firmware van még fent, ahogy írtad a bolond kínai "ding ding pai" megszólalású verzió. Én frissítettem a legújabbra, itt már értelmes angol kiejtéssel, nem ázsiai női hangon köszön be a szerkezet, gondolom többeknek bántotta a fülét és javították a visszajelzések alapján ezt is az újabb firmwareben. Ezek alapján elképzelhetőnek tartom, hogy jöttek a negatív visszajelzések is a túlérzékenységre úthibákon, így azon is módosítottak.2: Lehet jobban elnyeli az autóm a kátyúkat. Eleve elég ballonos a gumi is rajta. Van felénk az egyik 2 sávos úton egy olyan kátyú, amely nem vészes méretűm igazából kerülgetni sem érdemes. Milliószor átmentem 50-60-al azon a kátyún, gyakorlatilag alig érezni belőle valamit, egy kicsi és nem veszélyes kátyúként van "kezelve" általam.
Egyszer apám Swiftjével mentem arra (neki 15"-os kerék van fent, nekem 16"-os az autó). Ugyanúgy belementem az ő autójával, olyat ütött, hogy azt hittem kiszakad a kerék. Apám ott vergődött, meg nézegette a parkolóban utána, hogy nincs-e baj, a dísztárcsa is a helyén van-e....
Mondtam neki, hogy bocsi, de én ezzel a kátyúval nem foglalkozom, nem ütött sosem, megszokásból nem kerülgettem a Te autóddal sem. Másnap ott ült mellettem, direkt arra mentem az én autómmal, belementem, hogy lássa, miért nem tűnt fel nekem az a kátyú...[ Szerkesztve ]
-
sequator
senior tag
Nem minden parkoló mód folyamatos rögzítés, sőt szerintem azok a jobbak, amik elég okosak hozzá, hogy folyamatos rögzítés nélkül működjenek. Én nem látom értelmét parkoló módban a folyamatos rögzítésnek, mert akkor már maradhatna akár állandó 12V-on bekapcsolva. Igazából nekem nincs is rá szükségem, mert többnyire teremgarázsban állok.
Felvenni kb 20 percet tudott akkuról (egyszer érzékenyre állítva szakadó eső is aktiválta, akkor tudtam tesztelni), úgyhogy legalább ennyi felébredést is bírhatott.
Amíg működött elégedett voltam vele, de sajnos nem tartott addig, amíg reméltem.sautia
sequator
-
sequator
senior tag
MiVue 826 jól működött saját akkuval parkoló módban is. Sajnos az akku csak kb 1,5 évet bírt benne. Anélkül még működött és kikapcsoláskor rendesen lezárta a felvételeket, de a bekapcsolása vagy 3 percig tartott.
Aztán 3 éves korára a FW/ROM is megpusztult, szóval nem ajánlom (én még 45ért vettem, de mostanában 70ezer körül kérnek érte).sautia
sequator
-
Qtya123
őstag
Neked mire van állítva a G szenzor a Z40-ben?
A500s kamerát használó ismerős panaszkodott, hogy nagyon le kellett vennie az érzékenységet, mert érzékenyre állítva kb minden nagyobb úthibán működésbe lépett.Nekem az érzékenység High, tehát elvileg már a fekvőrendőrökön és úthibákon is kellene csinálnia az emergency felvételeket, legalábbis az appban a leírás szerint is ezzel jön példaként.
Viszont eddig úthibákon egyszer sem csinált vészfelvételt a kamera. Ha egy kicsit megpöccintem magát a kamerát, akkor viszont azonnal csinálja a vészfelvételt. -
tobias40
veterán
Igen,az enyém avi-ban rögzít majd megnézem lehet-e vele tönörített felvételt csinálni.(viszont akkor romlik a felvétel minősége,nem?)
Én még nem próbáltam hgy wifin (lehet nem is tud ilyet)vagy máshogy letöltsem,és a 3 percet sem én állítottam ez volt alapból.(kivettem a kártyát a kamerából és bedugtam a laptopomba,így néztem meg)
Melyik app-al töltötted le wifin az adatokat?
Jobban bele kell ásnom magam a beállításaiba mert úgy látom van mit állítgatnom.[ Szerkesztve ]
-
tobias40
veterán
Neked ezek a felvételek milyen felbontásban készültek és mennyi helyet foglal pl. 3 perc?
Én ezt a gagyi [link] kamerát vettem ebben a rendszerben,és a legnagyobb felbontáson 3 perc 531 MB,a tolató kamera felvétele 236 MB.
Így a 32Gigás sd kártyám nagyon gyorsan megtelik,másoknál is így van?
A tolatókamera sokkal xarabb minőségben vesz fel meg élőben is sokkal rosszab de mégis fele akkora a felvétele mint a front kameráé??
Folyamatos felvételre állítottam a kamerákat másképp nem sok értelme van sztem.
Ráadásul a hang minősége szinte érthetetlen és van benne egy alap gerjedés amit nem tudom mi okoz,igaz a kamera a szivargyujtóról kapja a feszkót de ez nem lehet az oka sztem.
Van rá ötlet mi lehet a megoldás ezekre a problémákra?(ha van egyáltalán,nyilván nem vártam csodát ettől az olcsó rendszertől de hát NA! )Ha nagyon visszaveszem a felbontást akkor gondolom sokkal rosszabb lesz a képminősége is.Még nem néztem meg hogy akkor mekkora helyet foglal 3 perc.
-
Qtya123
őstag
Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalatokat.
Ahogy látom a hátsó kamera ez ilyen. Kicsit neked is homályosabb a kép egyik széle, mint a másik, illetve a rendszám akkor kivehető, amikor már nagyon közel van.
(ahogy a videódon előzött a fekete furgon) Plusz a piros az hülye árnyalattal van jelen.Találtam videót, ami az A500s-t hasonlítja a Z40-hez, ahogy látom kb ugyanolyan a képminőség elöl-hátul is: [link]
Annyi előnye van talán a Z40-nek, hogy állítható a HW kitben a feszültség. Ami viszont hátrány, hogy míg az A500s-hez könnyen találni polárszűrőt, a Z40-hez nekem nem sikerül...
-
mghltm
addikt
hatso nem volt, az elso is csak ketoldalu post-it-tel volt a muszerfalra felrakva, eros takolas. az elso videonal kicsit felhos az eg, a masodiknal mar elobujt a nap.
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
gban
veterán
Olcsóbb, ez most 11,5k, első rendelésnél viszont most is 1400 alatt van.
Hátra néző kamera leszedhető egy mozdulattal.
Direkt szivargyújtó töltő van hozzá, és a rögzítés ragasztós, vagyis jól meg kell gondolni a helyét.
Gépre kötve nem ajánlott fel mass storage módot.Drágább
Ehhez nagyon hosszú vezeték + dupla USB-s szivargyújtó átalakító jár, 32 gigás microSD, tapadókorongos rögzítés. Így pláne nem sok az a 6800 amibe került, a semminél sokkal jobb alapon.
Mass storage mód van, vagyis nem kell kártya ki-be ha gépen akarok vele bármit kezdeni.
Ezt próbálgatom jelenleg.
Este gagyibb a képe erősen, a képen világosabbnak tűnik a fényviszony de nem, elég sötét volt már, és esett is gyengén:
(átméretezett kép, a videoból screenshotolva, körbevágva)
Rendszám közelről látszik, de csak ha nem világít rá a lámpám.
Világosabban, nem nappali viszonyoknál:1920 módban mindkettő lefoglal kb. 700 megát egy 5 perces felvételhez, akkor is ha 1 perc lesz belőle.
Mindkettőnél 1-2-3-4-5 perces felvételi idő állítható be, és felülír automatikusan ha betelik az SD.
Utóbbinál (vagy talán mindkettőnél) kijelző kikapcsolható - először mindig abba néztem amikor a tükörbe akartam, ha az a fényesebb, elvonja a tekintetet.Mindkettőben van akku, de az csak arra szolgál hogy gyújtást levéve mentsen, kikapcsoljon - de azért feltöltve bír felvenni is egy darabig, nem próbáltam meddig.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Qtya123
őstag
"De amúgy akkor se látszik a rendszám ha 70-80-al a szegedbe megy(1-2métere)?"
Arra még szerencsére nem volt példa a pár nap alatt, amióta beüzemeltem. Annyira közel még nem jött majom, bár azért a képen látható sem épp normális követési távolságra van 70-80-as tempóhoz (előttem vagy 8 autó ment, szóval értelme tényleg semmi).
Amúgy szerintem ilyen 1-2 méterről látszana már, mert ahogy visszanézem a videót, amikor messzebb van picivel, akkor semmi nem látszik, ahogy a képen látható távolságra ér, már látszanak fekete sziluettel a számok, szóval még közelebb érve talán már látható lenne. Annyi kivehető már a felvételen, hogy újfajta rendszám van rajta, de több nem. Nyilván a sötét+fényszórópár kombó sem segíti ezt a kis egyszerű kamerát.
[ Szerkesztve ]
-
BaLee
addikt
Nem tudom, annyira nem értek hozzá, csak azt jegyeztem meg, hogy az Alzán a Pro verzió van (képeken is, leírásában is). A 4G valóban nincs feltüntetve, de majd kiderül ha megjön. Mondjuk az nekem pont nem hiányozna, mert nem akarnék ezért még sim kártyát is fenntartani.
Nekem a kijelző nélküliség volt a fő előnye, feleslegesnek is tartom a kijelzős kamerákat meg ormótlannak is, ezt meg elrejtem majd a visszapillantó mögé és nem is látszik.
Annyi idióta van az utakon, hogy úgy gondoltam nem fog ártani egy ilyen eszköz.
-
Qtya123
őstag
Neked a Z40 hátsó kamerájának milyen a képe sötétben, haladás közben?
Álló helyzetben, vagy lassabb tempónál még elfogadható nálam, olyankor látszik a rendszám is. De ha legalább 70-80-al megyek sötétben, akkor a mögöttem még a közel jövőből sem sok látszik, konkrétan ennyi: [kép]
A500-800-810 tulajoknak milyen a hátsó képminőség ilyen feltételek mellett?
[ Szerkesztve ]
-
at11
aktív tag
Ez a 11 másodperc a leggyorsabb, amit ismerek
Ha parkoló módból indul a VIOFO, akkor 1 másodperc se a váltás, szóval be kell kötni direkt kábellel és akkor nincs késés indulásnál, előtte is vesz parkoló módban. (Parkolás során is totálkárra tudják törni.)
A "cold start" tovább tart, egyes kameráknál 20-30 másodperc is lehet! -
bul07
nagyúr
Igen rosszul értelmeztem emlékeztem rá valamelyik éjszaka néztem a videót és olvastam az automatikus fordítást és azt értettem félre
Igen hogy gyújtás ráadás után sok idő mire elindul a felvétel
Tesztje szerint ~24secAzért ez nagyon sok, ennyi idő alatt kétszer ronccsá tudják törni a kocsit
(Ülsz a kocsiban várakozol majd jön a hívás hogy lehet menni, gyújtás ráad indít indul, ez az indulás nincs 10sec, a többi időben akár száz métereket is meg lehet tenni)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
tobias40
veterán
Az a gondom hogy így elég messze látom a talajt ,kb. 1,5 méterre és így nehéz betájolni a távolságot de nyilván kilehet tapasztalni...
40 év aktív vezetés mellett,nem attól tartok hogy nem tudok vhova beállni ,azt szeretném ha pontosabban látnám hogy ha centizni kell a távolságot!(itt amikor a piros sávba érek még kb 1,2 méter távolság van és ugy nincs hangjelzés ami mutatná a közelítés mértékét)Mindegy,keresgélek még tovább,ez sem rossz ennyi pénzért csak nem gondoltam hogy ennyire kicsi lesz a látószöge a tolató kamerának.(a front az tökéletes,de ugye az csak a rögzítés miatt jó ha van,esetleg vmi bizonyítási alkalomra.
-
FireFox1996
őstag
Én minél hamarabb levenném onnan a kábelt a légzsákok környékéről, nem nagyon van a jó helyen
A fék dolgot nem szabad halasztani, szészedni, csiszolni, kenni megfelelő fékzsírral, cserélni a betéteket. De ezzel is óvatosan! De ha már ott vagy, lehet a fékfolyadékot is kell cserélni<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
FireFox1996
őstag
-
FireFox1996
őstag
Nah látod, éppen ezért megvágtam a rövid kábelt (5 méter), és 1.5 méterrel hoszabbítottam, hogy a lábamnál alul vezessem el a kábelt hátra. Semmit nem kell felszednem, semmilyen légzsáknak az utjában nincs a kábelem.
Nem akarlak megsérteni, ne harahgudj, hogy ilyet írok, de a képeidet nézve nagyon bután van/volt rögzítve a kábel
Még a vérnyomásom is felment ahogy a képeidet nézem, pedig nem is az enyém a kocsi[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
pakfong
tag
A képeid alapján ez azért elég rendesen user error. Ebben a topicban is többször le lett írva, hogy a függönylégzsák útját ne akadályozza a kábel...ahogy a vw fórumban is tanácsolják.
Én átfűztem a légzsák mögött a kamera kábelét az A oszlopnál, mégsincs hibakód. Magában a kárpitban nem hiszem, hogy lenne érzékelő. Vmelyik csatlakozót néha elég csak megmozdítani, aztán dobja is a hibakódot.
De a képeidet nézegetve az ABC oszlopok kárpitjait, ha nem szeded le, akkor a tetőkárpit se fog lejönni, hogy ott végighúzd a kábelt (ahogy tanácsolták). Ha ezt megcsinálod, egyből hibát fog jelezni a légzsák? Nem szabadna neki. Nálad inkább vmi kontakt hiba volt, letestelt vmi, vagy törés van a légzsák kábelkötegében.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
Új hozzászólás Aktív témák
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- PlayStation 4
- Politika
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 2. nap: Astrea: Six Sided Oracles
- Gaming notebook topik
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- OLED TV topic
- Steam topic
- alza vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest