- A felhőből segítik az automatizált tőzsdézést az új AI-modellek
- EU: a Facebook, a YouTube és az X is többet tesznek a gyűlölet ellen
- Donald Trump a tech szektort is felkavarja, Musk vihetné a TikTokot
- A fizetett hirdetésekre nem terjeszti ki a Meta a közösségi jegyzeteket
- Gyerekek, adatvédelem: kiegyezett a Genshin Impact kiadója az USA-val
- Kilőtt Trump új kriptopénze
- OpenWRT topic
- Netflix
- Donald Trump a tech szektort is felkavarja, Musk vihetné a TikTokot
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PR-Telecom
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz velizare #26804 üzenetére
Gondolom megkapják. Végtére is a technika az AMD-é marad, és úgyis megjelenik a GPUOpenben. A Bethesda csak hamarabb kapja meg.
(#26805) Fred23: Mert kb. százezer sornyi HLSL shader van egy stúdiónál, amit nem olyan egyszerű hordozni. Majd ha elég jó lesz a HLSL->SPIR-V fordító, akkor több lesz a Vulkan port. A DX12 addig is elterjedtebb marad.
A shader nyelv problémáját a SPIR-V és a DXIL teljesen megoldja, mivel mindkét IR köré nyílt infrastruktúra épült.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Kilőtt Trump új kriptopénze
- Az Office-t is elengedi a terméktámogatás nélküli Windows 10-en a Microsoft
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Asztrofotózás
- Milyen autót vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Diablo IV
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest