Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #26804 üzenetére
Gondolom megkapják. Végtére is a technika az AMD-é marad, és úgyis megjelenik a GPUOpenben. A Bethesda csak hamarabb kapja meg.
(#26805) Fred23: Mert kb. százezer sornyi HLSL shader van egy stúdiónál, amit nem olyan egyszerű hordozni. Majd ha elég jó lesz a HLSL->SPIR-V fordító, akkor több lesz a Vulkan port. A DX12 addig is elterjedtebb marad.
A shader nyelv problémáját a SPIR-V és a DXIL teljesen megoldja, mivel mindkét IR köré nyílt infrastruktúra épült.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Tippmix
- WD My Cloud NAS
- Milyen processzort vegyek?
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vezetékes FÜLhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Futás, futópályák
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...