Új hozzászólás Aktív témák

  • Zizi123

    senior tag

    Sziasztok!

    Tudna abban valaki segiteni, hogy mi a teendo olyankor, ha:
    2020.12.14-en rendeltem 1 autos navigaciot az Aliexpress-rol. 25 napos penzvisszafizetes garanciaval Angliabol.
    "If your order does not arrive on 2021-01-11, you can apply for a refund by opening a dispute. "
    "Estimated Delivery Time:2-5 Days "

    Majd 2020.12.31-en kaptam toluk leveleT:
    "My friend, the tracking number has been updated due to the upgrade of the local delivery service provider’s server, please check the updated number xxxxxxxxxxx"
    "sorry for this trouble,but we can not control it,hope you can understand.thanks."

    Ha jol ertem, akkor mivel valami kozbejott, igy 2020.12.31-en elinditottak a csomagot Kinabol. (vagy valahonnan)
    Ezzel egyidoben a 2021-01-11-es penzvisszafizetest atirtak 2021.01.31-re!!!

    Tehat most ugy nez ki, hogy kifizettem 18eFt-ot azert, hogy 2-5 napon belul, tehat karacsony elott megkapjam a cuccot, de vegul csak Kinabol jon a navi, 1-1,5 honap alatt fog ideerni , ahonnan egyebkent a szallitasi koltseg is sokkal kevesebb lett volna. (es meg izgulhatok is, hogy megfogjak-e a vamon....

    Mit tudok csinalni?
    Kerjem vissza a penzt?
    Mindent visszakapok, vagy csak a navi arat?
    Mivan ha visszafizetik a penzt, de vegul megjon a navi?

    Koszonom.

Új hozzászólás Aktív témák