- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Wendelke #45554 üzenetére
Én nem látok olyat hogy francia raktár és a külföldi posták német, holland svéd, francia igénybe vehető Kínából is.
A visszaküldéses dispute-nál van egy ilyen indok shipping method - Nem a megadott módú szállítás volt, de ez nem az áfa fizetéses téma, be lehet próbálkozni, de semmit sem ér ha visszaküldetik.
Régebben nem itt volt, mert ezen a dispute helyen nincs értelme, miért kéne visszaküldeni ha másmódon szállították mint ami ki volt fizetve és csak akkor lenne jelentősége ha árkülönbség van, de ha free akkor az nincs.. -
Topikgazda
válasz Wendelke #45556 üzenetére
Nem termék van Franciaországban, hanem ott regisztrált az eladó december 6-án, nem adhat meg más adatot.
Akkor lenne gond ha a termék helynél (Ships From) van Franciaország, azt választod és nem onnan érkezik.Te is regisztrálhatsz eladóként Hungary lesz írva, de a terméket küldetheted Kínából, azzal még nem versz át senkit.
[ Szerkesztve ]
-
Lucho7
tag
-
Szoniboni12
lelkes újonc
válasz Wendelke #45554 üzenetére
Szia
Én is rendeltem de úgy néz ki csalás az egész. Felvettem a kapcsolatot EVA-val azt ígérte mára ir valami biztatót a store-al kapcsolatban de eddig semmi. Az eladónak is írtam de nem kommunikál. Nekem egy számsor a követési kód de ezzel a számsorral nem ad ki semmit. -
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Wendelke #46247 üzenetére
Ez többszörösen
Dec 25, 2020 10:12 / EMS China Post / Zhengzhou, Returned
Dec 25, 2020 10:12 / Aliexpress-Cainiao / Returned
Dec 26, 2020 16:37 / EMS China Post / Zhengzhou, Returned
Dec 26, 2020 16:37 / Aliexpress-Cainiao / Returned
és
Dec 30, 2020 14:21 / EMS China Post / Zhengzhou, Returned
Dec 30, 2020 14:21 / Aliexpress-Cainiao / Returned
Jan 4, 2021 15:51 / Magyar Posta / ZHENGZHOU EM, Departure from outward office of exchange
Jan 4, 2021 15:51 / EMS China Post / Zhengzhou, Returned
Jan 4, 2021 15:51 / Aliexpress-Cainiao / Returned
a feladónak.
Ezt valahogy jelezni kellene, hogy igencsak nem a te írányodba megy a csomag és időszerű lenne dönteni arról, hogy pénz vissza. -
petymek
senior tag
válasz Wendelke #46466 üzenetére
Nálam úgy értelmezte, hogy már a tárgyalás befejezése előtt, tehát azon időpont előtt, amit a saját rendszere mutatott, hozott döntést, ráadásul, hiába volt leírva, hogy ha nem fogadom el a javaslatot, vagy nem reagálok rá akkor az 1. opció teljesül, mert a ezt is figyelmen kívül hagyták, és a 2. opció lett.
Nálam a jobb oldalon, az eladó alatt semmi nem volt, egy mondatot nem láttam tőle.Eván keresztül úgy juthatsz élő emberhez talán, ha rákattintassz a "dispute" -ra, majd a felugró ablakba kiválasztod, hogy nem érkezett meg, és elvileg akkor megjelenik egy újabb lehetőségként, hogy ügynökkel akarsz beszélni.
Ez sem kevés idő volt mire ide eljutottam, mert a lehetőségek közül csak olyan választási lehetőségek voltak, hogy a csomag nem érkezett , vagy megérkezett. Az, hogy sérült vagy akármi más a probléma, nem volt opció. Az utóbbi kiválasztásával pedig lehet évával tovább diskurálni. Jól gondold át mit akarsz kiírni magadból, ha sikerül élő embet kerítened, mert 2-3 beszélgetéssel később ez a nagyon kedves éva érzékeli, hogy te már beszéltél ügyintézővel és nincs több lehetőséged, ha még mondadód van írd le, amire egy kis felugró ablakban 60 karakter erejéig van lehetőséged.
Javaslom már az elején kérd el a "csae ID-t", mert előfordul, hogy a chat megszakad.
Bár ahogy tapasztaltam ez sem sokat ér, mert biztosított az egyik ügyintéző, hogy a pénzem segít visszaszerezni (szó szerint), de ehhez képest semmi nem történt.[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
zotyesz 1
tag
válasz Wendelke #46682 üzenetére
Szia, olvasom hogy Szoniboni12 visszakapta a pénzt, csak épp dollárban számolták vissza neki,nem euróban. Szerinted ez kamu cég?
-
-
fairi
addikt
válasz Wendelke #46763 üzenetére
Mikor nekem OLK után eltűnik a nyomkövetkető csomag akkor felhívom a helyi postát,és csodák csodájára kiderül két hete ott van a sarokba de mindig elfelejtik feldolgozni mert jött egy újabb nagy adag. Sztem félrerakhatták és elfelejtették, mert jöttek ujabb szállítmányok.
-
Digitalpimp
senior tag
válasz Wendelke #46785 üzenetére
Sajnos az még nem biztos. Két csomagom érkezett egyszerre ugyanúgy, ugyanaz a termék, aztán az egyiket már rég megkaptam (ahogy megjelent a beérkezés pár nap múlva), a másikat azóta sem. Ennek már 1 hónapja. Azt szerintem simán lenyúlták a fostások.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
Wendelke
senior tag
válasz Wendelke #46763 üzenetére
Az egyik csomagom 2020.12.23-tól Liege-Linehaul-ban dekkolt, és megmozdult 02.09-én, megy a Hollandok felé, remélem nem sokára kézhez kapom.
Jól mondta V/ , hogy van remény
Azt azért továbbra sem értem, hogy miért kell ott ennyi ideig pihentetni, vagy ennyire le vannak terhelve?
"Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.
-
zotyesz 1
tag
válasz Wendelke #47573 üzenetére
Nálam egyértelmű volt, hogy nem jön a csomag, a rendelés napjától (jan 4.) semmit nem mozdult, lásd: HY510033275JF
Másfél hete nyitottam dispute-t, de 1 hétig semmi válasz nem volt, aztán szerdán ismét sürgettem, mert hát pörgött a visszaszámláló is , és mára megoldódott.
Pontosan erről a cégről van szó: TELPLUS France Store
Szerintem nagyonis illett volna már nekik megoldani a problémádat ennyi idő után, mert ahogy látom,Te még tavaly rendelted.
Ali miért csak részben adott igazat? -
zotyesz 1
tag
válasz Wendelke #47576 üzenetére
A dispute nyitásakor ugyanabban az időben a Message center-ben is írtam az eladónak, ezt írta vissza: "Hi , no worry , it will be refund if confirm lost", vagyis vár a megerősítésre, ezt akkor nem tudtam pontosan hogy értelmezzem, vagyis hogy tőlem vár-e, vagy a GLS-től vár valamilyen megerősítést....de gondolom hogy közben a GLS megerősítette (mert én nem), és így megoldódott, szóval a Te esetedben is az eladó (ha nem csaló) megerősítésre vár a csomagküldőtől (addig is utána kell nekik nyomozni,hogy hol, ki vehette át,vagy ki lophatta el,esetleg ki hamisított) hogy máshol landolt, de utána már csak 1-2 nap és visszakapod a pénzt.
De akármi is történt, ez már túl sokáig húzódik, ha viszont esetleg csaló az eladó, arra az Alinak van gyógyír, főleg ha már a Te javadra döntött.Amikor én rendeltem, ennek a Francia üzletnek nem voltak túl nagy "vevőcsalogató" árai, csak éppen ott akkor volt egy kisebb akció, talán 5-10 euróval olcsóbb a Spanyolhoz képest, de rá 1-2 hetére meg már Spanyolból volt olcsóbb ez a teló.
Mindenesetre mindenkinek ajánlott rendelés előtt odafigyelni az újonnan nyitott Francia és Török storek-ra.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!