Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
pepimama
tag
NAGYON KÖSZÖNÖM mindkettőtöknek!
Bájdövéj, van egy rendelésem, ami 06.12-óta "The item is ready for shipment" , a holland postánál és a repülőjel mellett In transit szerepel. Azt írja, hogy ha 07-27-ig nem kapom meg, akkor a support team-mel vegyem fel a kapcsolatot. Most a járvány miatt ez normális, várjak türelemmel?[ Szerkesztve ]
-
Michele
tag
Üdv srácok.
Még új vagyok aliexpress rendelésekben.
Segítsen valaki pár tanáccsal
Rendeltem egy porszívót, Summer Sale - ben,
közben el fogyott a készlet, az enyém nem került fel adásra. Az egyik legjobb eladótól vettem 4.9%
Mennyit érdemes várni?
15 nap pénz vissza fizetési garancia van, ami 30.án le telik. Utána ha le telik és nem küldi el a tételt a megadott 40 > nap alatt akkor vissza kapom a pénzt?
Vagy töröljem a meg rendelést még a 15 nap lejárata előtt?Előre is köszönöm a segítséget
-
herrká
senior tag
válasz herrká #40530 üzenetére
Mai státusz Finished. A meg nem érkezett "karcórámnak". Nagy nehezen harmadszorra engedte a Disputet indítani. Amint a szöveg mezőbe írtam valamit, felugrott, hogy max 500 karakter és ne használjak kínai írásjeleket! Két mondatot írtam csak, amúgy. Igaz gugli fordítós englissel :-) A Leave Fedback gomb viszont megjelent az Ordersnél. Amíg ketyeg a dispute, nem kell vele foglalkoznom, ugye? Vagy adjam az egy csillagot? Köszi!
-
EXIEZ
senior tag
Amiket fentebb mondtál, hogy nézzek utána egyik sem működött, vagy nem írta azt, amit kellene.
Jelenleg ott állunk, hogy döntés/lezárás jönne, de valamiért ez nem történt meg 06.13 óta.
Mindig adnak új dátumot, hogy mikor lesz döntés ( chatben, stb ) de sosem történik semmi. most 06.30-at kaptam talán dátumnak, de megint nem lesz semmi.... eladó meg nem is írt bele semmit -
Topikgazda
Már leírtam, a 15 nap nem a dispute nyitás óta eltelt idő, hanem a lezárt vásárlás zárási dátumtól 15 nap.
Ha volt pár nap akkor mi a csudáért nem vártad meg hogy leteljen, egyértelmű lett volna a szituáció.
Az hogy volt pár nap azt az app-ban nézted? Mert ott a hosszabbítás nem mindig jelenik meg. Egy dispute időrendje az Összefoglalóban benne:Itt az kérdés hogy miért nem zárul még le. Konkrétan mi az AliExpress utolsó üzenete?
[ Szerkesztve ]
-
ANT
addikt
Itthon a nemzetközi kicserélő mostanság milyen tempóban engedi át a küldeményeket?
Nekem egy csomagom 11 napja áll ott egy helyben.
Ez azért vicces, tekintve hogy a feladástól a csomag "utazási ideje" 39 nap. A végén még többet dekkol itthon, mint amennyit utazott Hongkongtól Bp-ig.''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
-
Voice24
őstag
Eddig nem nagyon mozgolódott a mérleges eladó, amíg vele próbáltam egyeztetni, csak húzta az időt. Most, hogy az Ali a dispute során úgy döntött, hogy 3000-et visszatérít, már tudott jelentkezni az eladó, hogy látja, mi a döntés, sajnálkozik a kellemetlenségekért, de szeretne 5 csillagot tőlem. Erre mondják, hogy ehhez pofa kell. Előbb nem azt a terméket küldi, amit rendeltem, utána hiába üzengetek neki, érdemben nem reagál, de az 5 csillagot elvárja.
[ Szerkesztve ]
-
KRoli92
tag
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni? Érdeklődtem megint a csomagom miatt a Meestnél, mivel június 3.-ától Left transit hub a nyomkövetési információ, azóta nem frissült. Ezt a választ kaptam, de mivel nem tudok angolul így fordítóval nem nagyon értem. Nekik ismerős segítségével írtam, nem fordítóval.
Hello, Roland!
Seems your parcel is missing.
We are pretty sure the seller did not send your parcel.
We advise report it to the seller.
Sorry about having bad experience.Kind regards,
supervisor of customer support
Andrzej BaczyńskiAzt írja, hogy az eladó nem küldte el a csomagot? Kínából oda ért Németországba, de nem küldte el? Valószínűleg ez elveszett ? Sprinter ügyfélszolgálattól megkaptam a belföldi nyomkövetőt is, de ott sincs semmi, csak annyi hogy még nem lett feladva.
Június 16.-án meg ezt írták:
Hello, Roland!
Seems Sprinter just recently started processing container with your parcel.
Please, be patient, it takes some time.Sincerely,
Have a nice day!Csak a hasukra ütnek és válaszolnak valamit? Nekem szimpatikusabb volt ez a szállítási mód, de úgy néz ki a posta 100x jobb....Posta által nagyon ritkán tünt el aliexpresses csomagom, innen meg úgy néz ki már a legelső... Ha tudnám, hogy a Meest által a 3-4 hét is természetes míg ide ér Németből akkor nem idegesítene, de mivel itt a topikban ilyen hosszú idővel még nem igen találkoztam így úgy vagyok vele hogy lehetségey, hogy elveszett. RO439537238EE (MST00603128147)
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Látod 02.13 az első, valamelyik nap takarítottam a többit ezek kellenek még és azért nem töröltem. Akkor a Chat-en ha lesz ember elérhető próbáld már kideríttetni hogy most tényleg lezárva, esetleg ő rálát az állapotra, te csak akkor fogod látni hogy van még idő ha bezárod a dispute-t.
-
sphe
senior tag
válasz szolnoki #40516 üzenetére
Én is kezdem ezt levonni az utóbbi hónapok tapasztalataiból.... Nagyon erős csúsztatások, trükközések, amiben az Ali az eladó érdekeit védi. Vagy megjön az áru vagy nem, és ha nem jön meg vagy nem olyan, vagy visszakapok pénzt vagy nem. Kezdek visszatérni az ebayhez, mégha ott nincs is annyi minden, vagy annyi féle egyvalamiből.
[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Hogy legyen egy kis pozitív tapasztalat is, ma megérkezett egy május 6-i rendelésem.
-
Topikgazda
Ezt nem az eladó küldi, vásárláshoz kötve van ott.
Kell egy hogy megvetted, Order confirmation,
kell egy szállításról amiben benne az eredeti védelmi idő.
kell egy 3 nappal a lejárat előtti figyelmeztetés Order about to finish
van egy 1 napos Order about to expire
és vége a Order completed.
Menet közben ha van emelve a védelmi idő akkor arról is van -
hzsolee
őstag
válasz vandor01 #40546 üzenetére
Szerintem itt nagyobb bukta is lehet. Ha kinyitják és látják, hogy "replika", a vásárló is szívhat. Korábban én is rendeltem "lego"-t, de már inkább nem teszem....
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
Topikgazda
Nézd már meg a mobil app-ban milyen üzenetek vannak ehhez a vásárláshoz, lehet hogy találsz egy olyat ahol írva van hogy meddig tart védelmi idő. Ezért tisztábba az hogy amíg nem jár le, addig várunk a dispute-al illetve megjegyezzük hogy hány nap van még belőle ha mégis késztetést érzünk arra hogy elindítsuk, akkor simán lezárhatnád mert lenne idő később újból nyitni.
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
Dispute Reason:Package was returned to seller by shipping company
Status:Dispute Escalated - Waiting for both parties to respond
Reminder:We will look at the refund request and make a fair decision based on the information provided by both you and the seller. We will propose a solution which you can find on the dispute details page.
For more information, please check the 'AliExpress' Judgment Details' or your email inbox. While we are looking into this case, you are still allowed to contact the seller and attempt to resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal).0 calendar days 0 hour 0 minute 0 second
AliExpress' Judgment: Purchase Protection is running out, but package is still in transit - Invalid
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Topikgazda
Ha le van zárva a vásárlás és utána indítod a dispute-t akkor 15 napon belül lehet nyitni-csukni, de nem az app -ban látod finished order, hanem a Closed order a böngészős oldalon az ahonnan számol a 15 nap.
Ne használjátok a lejárt időnél ezt az okot: Purchase Protection is running out, but package is still in transit
Ami nem érkezik meg 60, 90, 120 nap alatt az nincs szállítva, az el van veszve.[ Szerkesztve ]
-
vandor01
őstag
válasz tragerr9 #40543 üzenetére
mi az hogy replica?? copy of nike or adidas???
mert akkor nem kell erte fizetned!
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Alg
veterán
válasz tragerr9 #40543 üzenetére
Nem nézik mi van a csomagra írva, elvileg csatolnod kell majd a kifizetett összegről bizonyítékot, és a teljes kifizetett összegre jön majd az ÁFA+kezelési költség.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
tragerr9
friss újonc
sziasztok!
májusban rendeltem egy replica cipőt, dobozával együtt.
a csomagra 10 usd van feltüntetve, de 50+ volt. júni 22.-én érkezett meg Budapestre a csomag. ma (26.-án) kaptam egy sms-t a vámkezelés megkezdésével kapcsolatban. vámkezeléskor a csomagot kinyithatják? és amiatt megszívhatom, hogy a csomagra 10 usd van, de 50+ot fizettem érte?
többször rendeltem már 50 usd feletti cipőket, de eddig sosem kaptam vámkezeléssel kapcsolatos sms-t.
-
Alg
veterán
Ha jól látom 120 napig lehet hosszabbítgatni... csodás. Mikozben az eladó elismerte hogy visszaérkezett hozzá a cucc. Akkor még 2 hónap... Szerecsére nem túl nagy összeg.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Az Ali már belépett és azt írja hogy várjak mert szerintük még mindig "in transit", és amíg nem jár le a védelem addig ettől nem tágítanak.
Az eladó meg hosszabbítgatja folyamatosan a védelmet, így sehova nem jut az ügy
Ha visszavonom a dispute-ot, később újranyithatom?
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Topikgazda
Ha nem tudod az AliExpress döntését kérni akkor vond vissza, de ezzel a nyomkövetési számmal ez nem fog hozzád megérkezni mivel május 2-án a szállítás (Export cancellation) törölve lett és azért ment vissza a feladóhoz.Így a szám felhasználódott.
Az is lehet hogy egy másikkal számmal elküldte, csak nem adta meg és azért hosszabbítgat, mert akkor az új számos úton van már.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz KisTücsök #40533 üzenetére
Megveszed újból vagy egy olyan értékűt, ő nem küldi el, de feladottnak jelöli és te leigazolod pár nap múlva, a PayPal esetén meg küldesz neki annyit, vagy ő beállít neked valami megvenni valót. Olyan nincs hogy privát külön, hiszen alapból csak ő látja az üzentet amit írsz neki így az privát.
-
Digitalpimp
senior tag
válasz KisTücsök #40533 üzenetére
Nekem most volt ilyen, írtam neki, dobott üzenetben egy linket, amin ott volt az összeg egy kínai zászlóval oszt csók. Ugyanúgy pay és kifizettem. 3 hónap után kaptam meg, szóval még nincs veszve minden.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
KisTücsök
addikt
Sziasztok!
Cuccosom nem jött meg 2 hónap elteltével sem, kértem visszatérítést, eladó elfogadta, vissza is kaptam a pénzt tegnap. Erre ma megjön a csomag.. Elsunnyogni nem fogom, szal ilyenkor írok privátban az eladónak, ő ad egy paypalt és arra visszaküldöm az árát? Avagy van erre hivatalosabb mód is?
-
Alg
veterán
Kezdek kifutni az ötletekből, tudna valaki segíteni?
[link] Erről a csomagról van szó.
Írtam az eladónak hogy ez úgy néz ki mintha visszaküldték volna neki. Visszaírt hogy tényleg visszaküldték, nyissak dispute-ot és visszafizetik.
Dispute-ot nyitottam, ott az eladó már nem akar semmit visszafizetni, azt írja várjak mert még mindig "in transit".
Az Ali pedig csak azt szajkózza hogy "After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time, please be patience waiting for the international package."Közben az eladó meg hosszabbítgatja a protection time-ot folyamatosan...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
vandor01
őstag
azert vannak jo hirek is! kezd visszaterni az elet a szallitasba!??
ezt LB888700863BE junius 17-en rendeltem az Alin Belgiumba....
mara itt van a belga kicseroleben jovoheten TALAN kézben??CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
herrká
senior tag
Köszönöm! Megtaláltam. Odáig jutottam, hogy nem érkezett meg. Az ablakban felugrott a szöveg, hogy a szállítási infójuk szerint már az országban van. Várjak a megadott időig, addig biztos meg fog érkezni. Ha mégsem, akkor indítsam a vitát.
Ezek szerint várnom kell holnap éjszakáig... :-) Addig már nyilván nem fog megjönni. -
TMhun
tag
válasz djsunstealer #40526 üzenetére
Velem olyan volt, hogy kértem hosszabbítást, erre másnap megjött.
-
herrká
senior tag
válasz herrká #40495 üzenetére
"Hi .....,
The confirmation time for order 801332xxxxx.... has ended. If you still haven't received the item or you've received it but are unhappy, you still have 15 days to submit a dispute request. We're here to help!
See order details
If you have any questions, please let us know!
Sincerely, "Még van 1nap és pár óra hátra. Az eladó nem reagált a hosszabbítás kérelmemre napokon keresztül. Utána kaptam ezt az üzenetet az Alitól. De dispute gomb meg sehol! Meg kell várni míg letelik az idő és utána lesz? Vagy, hogyan tudom indítani a vitát? Köszönöm!
-
djsunstealer
aktív tag
Gyerekek!:)
Veletek volt már ilyen? 1 nap maradt a "hivatalos" védelmi időmből és megérkezett ma a termék. [kép] -
Topikgazda
Nem azért van annyi írva hogy becsapjon téged, hanem így nem kell újból feladni és fizetni a hirdetésért, ha elfogy a meghirdetett készlet. Többen írtuk már hogy nincs összekötve a valós raktári készlettel a hirdetésük, főleg úgy hogy egy részüknek nincs is saját "raktára", jön vásárlás és majd azután rendeli meg.
Én azt mondanám hogy köztudott ez, ezért is szoktam rákérdezni az eladókra. Főleg aki EU-n belülről ígéri a szállítást, mert ha Kínából küldi és drágább (35,44 €, 38,78 USD feletti) akkor bizony + költségem lehet. -
vandor01
őstag
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
-
xy.zsolt
őstag
válasz szolnoki #40516 üzenetére
Az volt a gond, hogy március áprilisban a készlethiányos dolgokat is eladták....termelés meg szállítás nem volt. Most pedig hiába van árú a felgyülemlett utólag beérkezett áruk kiküldése a most rendeltekkel együtt már túl nagy feladat lett a szállításnak.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
nyisziati
veterán
válasz szolnoki #40516 üzenetére
Nekem is hasonló rendelésszámom van, de szerintem az elmúlt években is volt gond az eladókkal. Hazudoztak, nem adták fel, nem volt készleten de nem is foglalkoztak a rendeléssel, warezolt Windows volt a lapbookon és hát ugye az általános silány minőség mindenről visszaköszönt. Talán a rendeléseim 20%-a volt jóminőségű, a többi vagy eleve hibásan jött, vagy rövid időn belül szétesett, vagy más baja lett.
Az ügyfélszolgálat se volt jobb, mint most.
Egyedül a szállítás sebessége volt nagyon jó az elmúlt 1-2 évben. Más pozitívum nemigen volt. Ja meg hogy olcsó, persze. -
szolnoki
csendes tag
Nekem kb 130 tranzakicóm volt már a Alin az elmúlt években. Tehát nem most kezdtem. Régebben alig volt probléma. Sem az eldókkal, sem az ügyfélszolgálattal, se sebességgel.
De az utolsó fél év valami szörnyű... Sajnos kezdem leírni az Aliexpresst. Értem én hogy COVID, meg világgazdasági problémák, de akkor vissza kell fogni az eladásokat, és nem trükközni az eladóknak, amihez az Ali még asszisztál is.
Sajnos azt kell hogy mondjam, jó pár hónapig/félévig érdemes elkerülni az Ali-t , mert könnyen lehet most ott pénzt, időt és idergerndszert bukni. Ha majd rendbejönnek a dolgok, majd akkor talán... De ez az én javaslatom, mindenki azt csinál amit jónak lát... -
t420s
aktív tag
üdv
Aliexpress No shipment closed és még dispute se nyitható - ilyet láttatok? én még nem
Megveszem a terméket aliexpressen, kifizettem, telnek a napok, ott az üzenet awaiting shipment.... oké várok.
Majd ezt látom: no shipment. Closed.
Itt a kép
[link]???
És még refund dispute menüpont sincs.
????
Ilyenkor mi van?[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Úgy néz ki, a mérleges problémám megoldódott. Miután az eladó nem válaszolt érdemben, csak húzta az időt, tegnap délelőtt elindítottam a disputát, 3000 forint visszatérítést kértem (a kifizetett ár 5890 volt). Ma reggelre már várt az email, hogy az Ali elfogadta a kérésemet, küldik a 3000-et.
A rendeléseknél amúgy van káosz rendesen. Egyik április végi cuccomnál két napja jött az email, hogy shipped lett, miközben a tracking info szerint már május elején elhagyta Kínát. A ninja szerint meg két napja eljött abból a Horgos nevű kikötőből, de ugyanazon a napon szerepel Litvánia, Vilnius bejegyzés is. Szerintem már ők maguk sem tudják, mi merre jár. -
Topikgazda
A mobil app-ban célszerű kezdeni a válasz üzenet kereséssel. Általában odaérkezik.
A mobil app-ban és a böngészős felületen is el kell küldeni az üzenetet, de a Chat Eva is használandó, valahol lesz emberi ügyfélszolgálat is.
Azt kell választani oknak hogy nincs nyomkövetés, nem pedig azt hogy lejárt a védelem és nem kaptad meg. Ez utóbbi esetén jön az hogy várjál még mert úton van. Nekem meg az az álláspontom hogy elveszett, vagy kamu a nyomkövetési információ és egyébként is azt írja a szállítási védelemnél:
Money Back Guarantee
• If the product is not received within buyer protection period• Refund in 15 Days
Nincs mit vizsgálgatni.[ Szerkesztve ]
-
EXIEZ
senior tag
-
Golyobis
aktív tag
Ha jól sejtem mostanában normális, hogy a 20-30 napos szállítási idővel hirdetett dolgok 2-3 hónap alatt sem jönnek meg ugye?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest