- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen program, ami...?
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Programozás topic
- Mobilinternet
- Apple TV+
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integra
titán
válasz Bozso68 #3716 üzenetére
ja, érdekesek ezek a skizo emberek mint tárkony is, amíg valaki elé nem kerül, jófej, vicceskedik, barátságos, de ha meg igen, ott azonnal hátbaszúrja. álszent. de no para, lefogja nyomni norbi, ilyen egyszerű.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Bozso68 #3718 üzenetére
sosem bírtam a számomra ilyen személyiség típust, tulajonképpen az ilyeneket én szimplán torkon ragadom az első húzásuk után, nincs is onnan több gond velük. legalábbis nekem. csak azokkal merik megcsinálni, akik nem állnak ki velük szemben.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ventur@
senior tag
válasz Bozso68 #7386 üzenetére
Szerintem jól. Egyre népszerűbb a Formula E, aminek pont ez a lényege, hogy az utcára viszik a versenyzést. Ezek az autók nem fognak menni épített versenypályákon, mert eleve az volt a cél, hogy minnél közelebb vigyék a nézőkhöz a versenyzést.
Pár futamot láttam én is csak az idén és alapvetően nem rossz a bajnokság, mert izgalmas és vannak igazi csaták, de a hang miatt számomra inkább, mint egy RC bajnokság lenne, csak nagyobbak az autók.
A WTCC-nek az egyik nagy baja, hogy az FIA eléggé mostohagyerekként kezeli, emiatt nincs olyan presztizsértéke, mint bármi másnak.. Sokkal jobb promót kap bármilyen forma autózás, mint bármelyik zártkasztnis bajnokságuk (WRC, RX, WEC és még lehetne sorolni). Sajnos!
A hír meg nem meglepő. Lopez azóta is visszavágyik a forma autók közé, mióta az F1-es karrier lehetőség ott volt előtte, csak hát füstbe ment a terv. Ezzel a lépéssel meg ismét ott lehet a "nagyok" között.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Bozso68 #7388 üzenetére
Az a baj, hogy jövő év totál bizonytalan (már amennyire nézői szemmel követem a WTCC-ét). Miért?
- Honda biztos hogy nem hoz új kasznit 2017-re és ezzel megint ott lesznek, mint idén. Egyelőre az se biztos, hogy 2017-ben indulnak.
- Lada-nál menedzsment váltás volt és totál bizonytalan lett a WTCC projekt 2017-re. Hiába megy most már úgy a Lada, ahogy elvárható tőle.
- Citroen, mint gyári alakulat megszűnik, ezzel együtt - szerintem - Muller is befejezi. Nem tartom valószínűnek, hogy még egyszer privát csapatba akar lenni, egy exbajnok autóval (lásd RML Chevy).
- Teljesen bizonytalan, hogy jön-e még egy újabb gyári csapat. Mindig csak a: tárgyalások folynak 1 vagy több gyárral is, de semmi konkrétum. Igazából nem értem mire a nagy titkolódzás, mivel nincs valójában nemzetközi szinten konkurenciája a WTCC-nek. Igen ott a TCR, de az még idén is nagyon gyerekcipőben jár. Sajnos se az autók mennyisége és minősége nem egy WTCC szint. Viszont érdekes lehet a privát csapatoknak 2017-re, hogy ha a WTCC-ben nem tudják a költségeket lejjebb vinni.WTCC valószínűleg veszít az értékéből Lopez távozásával, de azért a Formula E sem egy elitkategória. Másod-, harmadszintű volt F1-es pilótákkal van tele, viszont van esemény minden futamon, innovatív, sok a csapat/pilóta és show van, mivel a nézők orra előtt zajlik a verseny. Lopez biztos jól jár ezzel a váltással.
WTCC hogy jár ezzel, az meg majd kiderül jövőre .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
rocket
nagyúr
válasz Bozso68 #7386 üzenetére
Jol remlik a gyari Citroen alakulat kivonul jovore, igy nincs oka maradni, lehet lenne eselye privat Citroen csapattal is, de a WTCC-nek nem tul nagy a presztizse, egy amator bajnoksag feelingje van, rovid versenyek, vacak palyak, sok helyen keves nezo, keves auto, az meg tovabbra is vicc, hogy sokszor nem mukodik az idomeres, de ha igen akkor se all meg idoben, hanem tovabb megy, es visszaugrik, rosszul szervezett az egesz sorozat, 1-2 ev es vege lesz.
#7390: Nem is fog 3. szamu versenyzokent, szerintem ideje lenne, ha a mernokevel a 10. idomero helyre kezdenenek jatszani, hogy legalabb 1 gyozelme legyen.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
bajnokpityu
félisten
válasz Bozso68 #7669 üzenetére
+1.
a nagyobbik baj, h alapvetően ebben az évben kb nonstop kilógott a pacicsülök, hogy nincs rendben minden a wtcc környékén, és ahogy az elején a padlólemezzel indult, úgy ért véget a szezon: sportszerűtlenül. fair harcot évtizedekekig visszanézzük, és méltatjuk azt is, aki alulmaradt. de ez az idei év minősíthetetlen volt.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
válasz Bozso68 #8022 üzenetére
Lehetséges hogy a TCR lett az, ami régen volt a WTCC Müller meg Priaulx idején.
Amellett hogy kezd egyre kikopni a WTCC, az sem tesz neki jót, hogy gyakorlatilag követhetetlen az Eurosportnak köszönhetően, plusz, ha érdektelen vonatkozást akarok nézni kimegyek a palyaudvarra vagy nézek Indycart.
[ Szerkesztve ]
All→M8
-
Diokhan
addikt
válasz Bozso68 #8255 üzenetére
Valóban benne van a szándékosság, vagy csak nem látta a sárga kocsit vezető versenyző, hogy bejött mellé Vivien, mert amikor a kanyarodást megkezdte, akkor még Vivien mögötte volt, és szerintem arra számított, hogy Vivien végig mögötte marad. Nem tudom eldönteni igazából.
Azt nem tudom, hogy a harmadik világháborút milyen fegyverekkel fogják megvívni, de a negyediket biztosan botokkal és kövekkel. - Albert Einstein
-
Motion_Blur
félisten
válasz Bozso68 #8372 üzenetére
Én úgy érzem hogy egyértelműen Monteiro-t támogatja a csapat.
Sőt ha visszatér Motegiben, és lesz tempója akkor nem lesz kérdés hogy kinek jár a "segítség"...
Én nem bírom Monteiro-t, egy sunnyogó g*ci a pályán, akárcsak Müller volt..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
vwpolopg
őstag
válasz Bozso68 #8539 üzenetére
Ha nem Michigami lenne a 3. pilóta akkor a Honda vezetné a gyártók versenyét... Így gyakorlatilag olyan mintha 2 autót futtatnának. Az utolsó forduló előtt a gyártók között is minimális lett a Volvo előnye, Honda eszbekaphatna és indulhatnának egy Norbi-Guerrieri-Tarquini trioval...
-
Motion_Blur
félisten
válasz Bozso68 #8541 üzenetére
Katarban sajnos inkább Volvo "fölény" várható, ezt Norbi is megmondta. Björk kellemes helyzetben van, 6,5 pont ezért nem kevés! Ha innen Norbi szerencse nélkül behúzza... szinte lehetetlen
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
guftabi96
addikt
válasz Bozso68 #10577 üzenetére
Na tényleg, ez fel se tűnt.
Hát, nagyon csodálkoznék, ha nem történne valami azon a futamon.
Müllerről tudjuk, hogy mekkora g*ci és idén Priaulx is megmutatta, hogy ha arra van szükség, akkor pont olyan takonygerincű, mint márkatársa... És ezek között lesz Norbi...Shedden autója túlságosan megsérült, számára ennyi volt a hétvége.
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
Új hozzászólás Aktív témák
- Egérpad topik
- Ford topik
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fotók, videók mobillal
- Nintendo Switch
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xbox Series X|S
- Laptop csatorna inditasa 2023 vegen YouTube-on?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs